Home
آینه قدی فلزی

آینه قدی فلزی

مهم‌ترین ویژگی آینه‌های باکیفیت این هست که قابشون مناسب باشه! اگه قاب آینه کیفیت لازم رو نداشته باشه عملا آینه جذاب نمی‌شه و از طرفی دوام آینه هم حسابی پایین میاد. یعنی تصور کنین که قیافه آینه فقط بعد از یه مدت کوتاه افت کنه! فقط پولمون هدر می‌ره! اما یه آینه قدی که قاب جذاب داشته باشه روی کل دکوراسیون شدیدا اثر داره. از طرفی تنوع قاب آینه خیلی زیاده. بدون هیچ شکی قاب فلزی می‌تونه یکی از بهترین گزینه‌های موجود باشه که اتفاقا شدیدا روی بورسه. مدل آینه قدی فلزی می‌تونه به خوبی با محیط ست بشه و از طرفی خودش هم خیره کننده هست.

اما دقت داشته باشین که آینه قدی فلزی فقط یکی دو مدل نداره! جالبه بدونین که خود آینه فلزی هم مدل‌های مختلف داره که هم از نظر ظاهری و هم از نظر دوام متفاوت هستن. حتی در سال‌های گذشته مدل‌های آینه فلزی برای خونه ، آرایشگاه ، مزون و … تولید شده که ویژه این فضاها هستن. از طرفی چند تا نکته هست که بهتره در مورد آینه قدی فلزی بدونین. در ادامه این مطلب همراه ما باشین.

آینه قدی دو سر گرد

انواع آینه قدی فلزی

مدل‌های مختلفی از آینه قدی با قاب فلزی ساخته می‌شن. به عنوان مثال رنگ قاب می‌تونه هر چیزی باشه و از طرفی آینه‌ها از نظر شکل هندسی و ابعاد هم انواع مختلفی دارن. نکته مهم دیگه اینکه در مدل‌های جدید آینه فلزی آپشن‌های مدرنی روی آینه تعبیه می‌شه! از نورپردازی گرفته تا سنسور تاچ و تشخیص حرکت و … در ادامه این مقاله انواع آینه قدی که قاب فلزی دارن رو معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل‌های آینه قدی

آینه قدی فلزی

آینه قدی نور دار فلزی

اگه دوست دارین آینه قدی فلزی در مدرن‌ترین حالت خودش باشه از مدل آینه قدی نور دار استفاده کنین! همونطور که از اسمش مشخصه ، در این مدل از نورپردازی استفاده می‌شه. نوع چراغی که تو این مدل استفاده می‌شه led هست اما شکلش می‌تونه خیلی متفاوت باشه. آینه بک لایت و هالیوودی دو مدل پرطرفدار آینه نور دار هستن! چه فرقی دارن؟ در آینه‌های نور دار بک لایت از چراغ نواری استفاده می‌شه اون هم به صورت نور مخفی. در حالی که در مدل هالیوودی از چراغ حبابی استفاده می‌شه.

نکته : رنگ نورپردازی آینه نسبت به سفارش هر چیزی می‌تونه باشه! حتی می‌تونین سفارش بدین که چند رنگ داشته باشه چراغ‌های آینه. برای خاموش و روشن کردن یا تغییر رنگ چراغ آینه هم آپشن‌های مختلفی روی آینه تعبیه می‌شه مثل سنسور تاچ ، حسگر تشخیص حرکت و ریموت کنترل.

راهرو

در خارج از اتاق خواب، هر قسمتی را که نزدیک در است. جایی که کت، کلید یا کیف خود را آویزان می کنید. آینه قدی فلزی عالی است.این یک راه عالی برای بررسی لباس یا آرایش کردن قبل از خروج از خانه است. اطمینان حاصل کنید که آینه را طوری قرار دهید که مخالف درب شما نباشد. زیرا این می تواند انرژی خوب فنگ شویی را که از ورودی جلو جذب می شود، از بین ببرد.

آینه قدی فلزی

برای یافتن آینه ایده آل برای اتاق خواب خود،می‌توانید مقاله آینه دیواری اتاق خواب را بخوانید.

سالن استراحت را فراموش نکنید

اتاق نشیمن یکی از مهم ترین اتاق های خانه شما است. به همین دلیل به حداکثر رساندن فضا و نور ضروری است. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از آینه ای است که با دقت قرار داده شده است. به همین دلیل است که آینه ها یک افزودنی رایج در سالن های استراحت در سراسر کشور هستند. از آنجایی که معمولاً سالن استراحت بزرگترین اتاق خانه هست. بنابراین مکان مناسبی برای استفاده از یک آینه‌قدی است.اگر بخواهید یک نقطه کانونی در بالای شومینه اضافه کنید، یا به دنبال گوشه ای جذاب هستیدپس:

نگاهی به مجموعه چشمگیر ما از آینه های بزرگ اتاق نشیمن بیندازید.

تمرکز را به اتاق غذاخوری خود بیاورید

افزودن یک آینه به اتاق ناهار خوری واقعاً می تواند فضای لحظات خاص را تغییر دهد. خواه نورپردازی پر جنب و جوش را به مکان صرف غذا تزریق کند یا یک نقطه کانونی ساده ارائه دهد. پیشنهاد عظیم farkoo.ir از آینه های قدی فلزی اتاق ناهارخوری می‌باشد

آینه چوبی

هنگام اسباب کشی آینه‌قدی (فلزی) را چطور بسته بندی کنیم

آینه های بزرگ اقلام شکننده ای هستند. که می توانند به راحتی ترک بخورند و بشکنند. آنها همچنین سنگین، دست و پا گیر و حمل آن دشوار است. اگر قصد جابه‌جایی آینه را دارید، بهتر است اقدامات ساده‌ای را برای محافظت از قاب، حفظ سطح بازتابنده و رساندن آینه به مقصد جدید خود انجام دهید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های آینه‌قدی برای اتاق پذیرایی چیست

نکات نگهداری آینه قبل از حرکت

حتی قبل از اینکه آینه را از روی دیوار بردارید. ایده خوبی است که شیشه را با چسباندن یک X روی سطح با استفاده از نوار پلاستیکی تقویت کنید. اگر اتفاقی افتاد که آینه را رها کنید. نوار از پخش شدن خرده‌های شیشه در اتاق نیز جلوگیری می‌کند. اکنون زمان افزودن چند لایه محافظ به سطح فرا رسیده است. آینه را از روی دیوار بردارید و اندازه های شیشه را در داخل قاب بگیرید. یک تکه مقوا و استایروفوم یا بسته بندی حباب دار را به اندازه برش دهید. مقوا را روی شیشه قرار دهید و آن را به قاب بچسبانید. این کار را با لایه فوم یا حباب بند تکرار کنید.

آینه طرح پنجره

از قاب محافظت کنید

بدیهی است که شیشه شکننده ترین قسمت آینه است. اما قاب آن به همان اندازه در معرض آسیب است. فرورفتگی می‌تواند ظاهر کالا را از بین ببرد و آن را بی‌ارزش کند. شما می توانید با استفاده از محافظ های پلاستیکی در گوشه ها و لبه های قاب، خطر را کاهش دهید. آنها ارزان، قابل استفاده مجدد و در طیف گسترده ای از ضخامت ها و طول ها در دسترس هستند. هنگامی که آینه به اندازه کافی محافظت می شود. می توانید کل آیتم را مانند یک هدیه یا بسته در یک پتوی ، یا لایه فوم بسته‌بندی کنید. آینه شما اکنون برای جابجایی آماده است.

محافظت از یک آینه قدی (فلزی) در حال حمل و نقل

برای حمل و گذاشتن یک آینه تمام قد بزرگ در پشت کامیون یا ون به حداقل دو نفر نیاز دارید. مطمئن شوید که در مقابل سطح داخلی ون به صورت عمودی قرار دارد. صاف گذاشتن آینه ایده خوبی نیست. اگر چیزی سخت روی آن بیفتد. شیشه همچنان می تواند خرد شود. در حالت ایده آل، باید به خوبی بین کناره وسیله نقلیه و یک وسیله بزرگ و نرم دیگر مانند تشک یا کاناپه قرار گیرد.

آینه با پایه سنگی

بیشتر بخوانید: آیا آینه‌قدی می‌تواند متحرک باشد

در صورت امکان، آینه قدی ( فلزی ) را جداگانه حرکت دهید

نکته نهایی در مورد نحوه بسته بندی و جابجایی یک آینه بزرگ در حال نقل مکان به خانه جدید: بهترین راه برای محافظت از آینه این است. که آن را در طول مدت جابجایی به طور ایمن در محل قرار دهید.در حین جابجایی، وسایل بزرگ و سنگین زیادی را حمل می کنند. و شما با تعداد زیادی مبلمان و جعبه های نامناسب سروکار دارید. آینه ها اغلب شکسته می شوند.

اغلب این زمانی اتفاق می‌افتد. که آینه‌ها با وانت‌و بدون محافظ حمل می‌شوند. یا از آن‌ها خارج می‌شوند. و زمانی که آینه‌ها در جایی رها می‌شوند. ممکن است وسایل دیگر روی آن‌ها بیفتند. یا ممکن است افراد روی آن‌ها بیفتند. یا آینه‌ها واژگون شوند.پس هنگامی که هرج و مرج روز جابجایی تمام شد. می توانید آینه خود را بازیابی کنید. آن را با خیال راحت به خانه خود منتقل کنید. و آن را به طور ایمن در مکانی مناسب آویزان کنید.

آینه قوسی شکل

آینه های سفارشی

آینه سفارشی می تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. برای سفارش مدل های جذاب آینه اتاق خواب میتوانید به روش های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

یک جفت آینه
چرا هنگام اسباب‌کشی باید به آینه بیشتر توجه کنیم؟

آینه های بزرگ اقلام شکننده ای هستند. که می توانند به راحتی ترک بخورند و بشکنند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو