Home
آینه قدی پذیرایی

آینه قدی پذیرایی

پذیرایی بدون آینه قدی مثل چایی بدون قند می‌مونه! اصلا بیشتر تلاش و هزینه برای پذیرایی هست. خصوصا که مهمون‌های ما تو این بخش پذیرایی می‌شن و اون‌ها هم با دقت بررسی می‌کن همه چیز رو! بعضا هم ایرادی می‌گیرن! اما آیا آینه قدی مهم هست؟ از نظر اصول دکوراسیون پذیرایی باید آینه قدی داشته باشه. یه جورایی اگه آینه قدی نذاریم تو پذیرایی کلی آپشن رو از دست دادیم! کمتر طراح دکوراسیونی رو ببینین که آینه قدی رو کنار بذاره. حتی استفاده از آینه قدی باعث میشه هزینه‌ای که برای دکوراسیون سالن کردیم خودش رو نشون بده!

خرید آینه قدی پذیرایی فرکو

آینه‌های قدی باعث می‌شن پذیرایی شما بزرگ‌تر و دلبازتر دیده بشه و واقعا اثر قابل توجهی دارن از این نظر. انگار پذیرایی رو بزرگ کردین! همچنین بازتاب نور از آینه چیزی نیست که دوست داشته باشیم از دست بدیم! وقتی نور یه لوستر یا چراغ به آینه می‌تابه! تصور کنین که دیده شدن وسایل تزیینی تو آینه قدی چقدر می‌تونه به بهتر دیده سالن کمک کنه. در واقع این یکی از ترفندهای مهم دکوراسیون هست.

حالا هر وقت هم از جلوش رد شدین یه نگاهی می‌کنین و لذت می‌برین! اصلا منطقی نیست این همه خصوصیت رو از دست بدیم. اما هر آینه‌ای هم نمی‌تونه مناسب باشه. در سال‌های گذشته مدل‌های خیلی جذاب‌تری تولید شدن. در ادامه همراه ما باشین.

آینه قدی رو کجای دیوار پذیرایی قرار بدیم

یکی از نکات مهمی که باید بهش دقت کنین محل درست استفاده از آینه قدی در پذیرایی هست. آینه قدی رو طوری تو پذیرایی بذارین که تصویر وسایل زینتی توش دیده بشه! چه بهتر که یه گلدان ، آباژور ، مجسمه و … تو آینه قدی دیده بشن. این وسایل کنار آینه قدی هم جذاب می‌شن. از طرفی سعی کنین آینه جایی باشه که لوستر و نورش تو آینه مشخص باشن!

بیشتر بخونین: آشنایی با آینه‌های هوشمند

آینه‌های دیواری

قبل از خرید آینه قدی ، یکی از سوالاتی که هست در مورد اینه که آینه روی دیوار نصب بشه یا مدل پایه دار بهتره؟ هر کدوم از این مدل‌ها مزیت خودشون رو دارن. اما آینه دیواری از نظر دکوراسیون بدون شک گزینه مناسب‌تری هست و ظاهر دیوار رو عوض می‌کنه! از طرفی خوبی دیگه آینه دیواری این هست که جایی از محیط رو نمی‌گیره و ظاهر دیوار رو هم از یه دست بودن درمیاره.

خرید آینه قدی نور دار

قبل از نصب آینه قدی روی دیوار پذیرایی به این نکات دقت کنین:

  • بهتره آینه قدی رو جایی بذارین که تصویر درب جاهای خصوصی داخلش مشخص نباشه.
  • بهتره آینه قدی جایی نباشه که وقتی درب خونه باز هست کل پذیرایی از بیرون دیده بشه!
  • اگه از مدل آینه قدی قاب دار استفاده کنین ، چه بهتر که رنگ و شکل قاب با وسایل دیگه ست باشه. قاب‌های استیل ، های‌گلاس و فلزی بهترین گزینه‌ها هستن.
آینه قدی پذیرایی

آینه قدی متحرک در پذیرایی

اگه دوست دارین مدلی از آینه قدی رو داشته باشین که آسون‌ترین جابجایی رو داشته باشه پیشنهاد می‌کنیم از مدل آینه قدی متحرک استفاده کنین! تو این مدل‌ها پایه و حتی چرخ نصب می‌شه. این باعث می‌شه دردسر جابجایی از بین بره. برای نمونه اگه شما بخواید جای مدل دیواری آینه قدی رو عوض کنین به هر حال مجبورین دست به آچار بشین. تازه به دیوار هم آسیب می‌رسه. اما مدل‌های پایه دار رو راحت می‌شه هر زمان جابجا کرد.

انواع آینه قدی

انواع آینه قدی که تو پذیرایی استفاده می‌شن ، می‌تونن خیلی متفاوت باشن! به عنوان مثال در پذیرایی هم از آینه قدی قاب دار استفاده می‌شه و هم از انواع آینه بدون قاب. خود آینه‌های قاب دار هم مدل‌های مختلفی دارن! از طرفی در سال‌های گذشته مدل‌های مدرن آینه قدی هم تولید شدن مثل آینه قدی نور دار که می‌تونه آپشن‌های مدرنی داشته باشه. در ادامه انواع آینه قدی رو معرفی می‌کنیم.

آینه قدی قاب دار برای پذیرایی

یه آینه قدی که قابش با دکوراسیون ست بشه ، می‌تونه برای پذیرایی عالی باشه! اما دقت کنین که کلی مدل از قاب داریم که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمتی متفاوت هستن. با این حال قاب‌های استیل ، فلز آبکاری شده ، های‌گلاس و چوب بهترین موارد هستن. بین این‌ها کدوم یکی؟

استیل : مدل آینه که قاب استیل داره در واقع لاکچری‌ترین هست! حتی از ظاهر آینه قدی استیل هم کاملا مشخصه که چقدر لاکچری هست و می‌تونه دکور پذیرایی رو واقعا متفاوت کنه.

فلز آبکاری شده : آینه با قاب فلزی از نظر ظاهری جذابه و مقاوم هم هست اما از نظر قیمتی هم مناسبه! ظاهر این آینه‌ها حتی به استیل شدیدا مشابهه ، اما قیمتشون خیلی ارزون‌تره! به همین دلیل آینه فلزی ارزش خرید بالایی داره. خصوصا اگه فلز آبکاری باشه.

های‌گلاس : آینه با قاب های‌گلاسی از هر نظر باکیفیته اما از نظر قیمتی هم اقتصادی هست! پس اگه دوست دارین آینه باکیفیت و باقیمت مناسب بخرین ، قاب های‌گلاس می‌تونه مناسب باشه.

نکته: آینه قدی بدون قاب هم جدیدا به یه گزینه محبوب تبدیل شده. خصوصا اگه نورپردازی شده باشه می‌تونه گزینه مدرن و مینیمالی باشه.

آینه قدی نور دار

آینه قدی نور دار رو می‌تونیم مدرن‌ترین مدل آینه قدی برای پذیرایی بدونیم! در این مدل در قسمت گوشه و کناری آینه ، نورپردازی اجرا می‌شه. البته شکل نورپردازی و رنگ نور می‌تونه کاملا متغیر باشه. این نورپردازی آینه رو شدیدا جذاب‌تر می‌کنه! برای روشن و خاموش کردن نور آینه هم آپشن‌های مدرنی مثل سنسور تاچ و حسگر تشخیص حرکت (فعال کردن نورپردازی آینه با تکوت دادن دست) هم روی آینه تعبیه می‌شه. حتی شما می‌تونین سفارش بدین که یه طرح خاص به شکل نورمخفی روی آینه تعبیه بشه.

فنگ شویی چیه؟

خیلی‌ها دوست دارن آینه قدی رو طبق قواعد فنگ شویی نصب کنن! فنگ شویی در واقع دیدگاهی هست که می‌گه دکوراسیون می‌تونه تو سلامتی و شادی افراد خیلی تاثیر بذاره. در فنگ شویی روی استفاده از آینه تاکید هست اما نه به هر صورت. به عنوان مثال فنگ شویی می‌گه از آینه قدی نباید در آشپزخانه یا حمام استفاده بشه.

اما در بخش پذیرایی ، بهتره آینه در قسمت پشتی مبل نباشه.

نکته : از نظر فنگ شویی بهتره که خصوصا در بخش‌ ورودی و راهرو از آینه استفاده بشه.

آینه قدی قوسی

جهت آینه‌ ها قدی در اتاق پذیرایی چطوری باشه؟

آینه‌ها رو روبروی تابلوی هنری (مثلا تابلو فرش) قرار بدین که به اون علاقه دارین ، یا جایی باشه که لوستر آویزان رو منعکس کنه. اگه پنجره‌ای دارین که نور طبیعی زیادی داره می‌تونین آینه رو طوری قرار بدین که نور رو از پنجره منعکس کنه. تابش نور از آینه منظره جذابیه! البته نباید شدید باشه! همچنین چه بهتر که مجسمه ، آباژور ، گلدان و … در آینه دیده بشه. این وسایل کنار آینه هم جذاب هستن.

از نصب آینه قدی در یک اتاق کوچک برای ایجاد حس فضای بیشتر نترسین ، کنار درب ورودی ، راهرو‌ها و اتاق پذیرایی بهترین جا برای آینه های قدی هستن.

آینه قدی طرح پنجره

بیشتر بخونین:آخرین مدل‌های آینه گرد

آینه  آنتیک
آینه قدی پذیرایی

بیشتر بخوانید:آینه هوشمند ضد بخار

سفارش آینه قدی برای پذیرایی

می‌خوای برای پذیرایی خونه آینه قدی بخری و دنبال یه تولیدکننده هستی که هزینه الکی برای واسطه نکنی؟ مجموعه فرکو یکی از تولیدکننده‌های آینه هست که مدل‌های صادراتی آینه قدی رو تولید می‌کنه. همراه انواع آپشن‌های سفارشی مثا نورپردازی ، سنسور تشخیص حرکت ، سنسور تاچ و … از طرفی کیفیت آینه‌های فرکو طوری هست که با ضمانت کیفیت به فروش می‌رسن. یعنی اگه مشتری خوشش نیومد می‌تونه محصول رو پس بده! موقع حمل و نقل هم اگه آینه آسیبی ببینه ، آینه جایگزین می‌شه.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس دفتر:  تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶
  • شماره تماس: 02188068352 و 989101767773+

برای مشاهده پیج اینستگرامی کلیک کنید

بهترین مکان برای نصب آینه کجاس؟

با توجه به سلیقه…

آینه با قاب فلزی
آینه چراغ دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو