Home

شیشه رفلکس مشجر

شیشه رفلکس مشجر معماران و طراحان رو قادر می‌کنه تا ، معیارهای جدیدی تعیین کنن تا کاربران بتونن ، راحتی رنگ و سبکی کار رو تجربه کنن.

با استفاده از شیشه‌های رفلکس مشجر ، می‌توان از مزایای افزایش حریم خصوصی بدون اینکه میزان پذیرش نور رو کم کرد ، بهره‌مند شد . این شیشه به گونه‌ای طراحی شده که ، می‌تونه سطح مبهم بودن رو فراهم کنه. در حالی که همچنان اجازه میده ، نور طبیعی زیادی در خونه شما پخش بشه.

شیشه‌های رفلکس مشجر نوعی شیشه‌ تزئینی هست که ، با بافت یا الگوهای برجسته روی یک یا دو طرف صفحه شیشه مشخص می‌شه . این امر باعث شفافیت و توانایی پخش نور می‌شه . ویژگی های اون که به عنوان شیشه رفلکس بافت نیز شناخته می‌شه ، اونو برای افزایش جذابیت زیبایی و حریم خصوصی یک خونه ایده آل می‌کنه. 

شیشه رفلکس مشجر
شیشه رفلکس مشجر

چگونگی ساخت و تعریف شیشه رفلکس مشجر

شیشه رفلکس مشجر با تغذیه شیشه مذاب ، بین غلطک‌هایی که از الگوی مورد نظر تأثیر منفی دارن ، ساخته می‌شه. که این الگو رو به یک یا دو طرف شیشه منتقل می‌کنه . بعد از غلتاندن ، شیشه اجازه پیدا می‌کنه قبل از برش به شکل مورد نظر خنک بشه. 

شیشه‌های رفلکس مشجر معنای پیچیده ای نداره . اگر با شیشه مات و انواع اون آشنا بشین . به راحتی می‌تونین بفهمید که شیشه‌های رفلکس مشجر چه جور شیشه‌ای اس . پس ابتدا به معنای شیشه مات و انواع اون می‌پردازیم .

شیشه مات

دید در شیشه مات کم یا کاملا برداشته می‌شه. این نوع از شیشه ساختمونی همانند دیوار عمل می‌کنه . و به افراد اجازه نمی‌ده که ، محیط داخلی رو ببینن.

انواع شیشه مات

  1. شیشه مشجر
  2. شیشه دکوراتیو
  3. شیشه سند بلاست
  4. شیشه رفلکس
  5. شیشه مات شونده لمینت
  6. استفاده از شیشه مات کن
  7. و…
شیشه مات
شیشه مات

همان طور که در بالا توضیح دادیم فهمیدین که شیشه رفلکس خود یکی از انواع شیشه مات هست.

شیشه مشجر نیز یکی دیگر از انواع شیشه مات هست. که دارای سطح طرح دار و غیر صاف هست . در گذشته‌های دور از این شیشه فقط در حمام و دستشویی استفاده می‌کردن. اما امروزه استفاده‌های گوناگونی از شیشه‌های رفلکس مشجر می‌شه.

قیمت شیشه رفلکس مشجر

بسته به نوع و اندازه شیشه مورد استفاده ، قیمت این شیشه نیز متفاوت می باشد . ابتدا باید مشخص کنین که برای کجا و چه مکانی می‌خواید از شیشه‌های رفلکس مشجر استفاده کنین.

لازمه بدونین دفتر فرکو یکی از بهترین دفاتر نصب شیشه رفلکس مشجر هست . که در انواع مختلفی از این نوع از شیشه فعالیت داره. لازمه بدونین به سفارش شما توسط کارشناسان این مجموعه رسیدگی می‌شه . و در مدت کوتاهی حداکثر یک هفته شیشه برای شما نصب می‌شه.

قبل از خرید می‌تونین با مشاوران شرکت فرکو مشورت کنین . شماره تماس 02188068352

شیشه رفلکس مشجر
شیشه رفلکس مشجر

فواید شیشه رفلکس مشجر برای خونه 

 شیشه رفلکس مشجر تعادل کامل زیبایی و خلوت رو در محیط زندگی شما ایجاد می‌کنه . سطح شفاف و تاریکی مطلوبی رو ارائه میده. در حالی که هنوز اجازه میده نور طبیعی در اتاق پخش بشه . اما آیا شیشه‌های رفلکس مشجر برای خونه شما مناسبه؟ بیایین تا کمی بیشتر به بررسی این نوع شیشه بپردازیم . و مزایای اصلی محبوبیت اونو در بین صاحبان خونه در سراسر جهان برجسته می‌کنیم . 

زیبایی

غالباً ما به این فکر می‌کنیم که شیشه به سادگی در خونه عملکردی رو انجام میده . در حالی که این پتانسیل می‌تونه بخشی جدایی ناپذیر از طراحی داخلی باشه. شیشه‌های رفلکس مشجر به شما این امکان رو میده که، جلوه ای زیبا و شخصی به ویژگی غیر معمول اون اضافه کنین . چه گل ، چرخش و چه الگوهای انتزاعی تر رو انتخاب کنین. طیف گسترده ای از گزینه های شیشه‌های رفلکس مشجر به شما امکان میده تا ، خانه خود رو مطابق با سلیقه خود تزئین کنین.

حریم خصوصی

شیشه رفلکس مشجر به عنوان یک ویژگی جذاب که در برخی از مناطق خانه حریم خصوصی ایجاد می کنه . مورد استفاده قرار می‌گیره . و به طور گسترده ای برای ساخت درهای جلو ، صفحه دوش یا پنجره های حمام استفاده می‌شه . توجه به این نکته مهمه که انواع مختلف اون دارای سطوح مختلفی از حریم خصوصی ، تاریکی و پذیرش سبک هستن . به سادگی نیازهای خود رو با یک متخصص لعاب که می‌تونه به شما در انتخاب سطح ایده آل حریم خصوصی شما کمک کنه . ، بحث کنین و همچنین چند نمونه رو به شما نشون بده. 

انتقال نور

 با استفاده از شیشه‌های رفلکس مشجر ، از مزایای افزایش حریم خصوصی بدون اینکه میزان پذیرش نور رو کم کنین . بهره‌مند می‌شین. این شیشه به گونه ای طراحی شده اس که، می‌تونه سطح مبهم بودن رو فراهم کنه . در حالی که همچنان اجازه میده نور طبیعی زیادی در خونه شما پخش بشه. 

شیشه رفلکس مشجر در انواع الگوها و قابل برنامه ریزی

 شیشه رفلکس مشجر در انواع الگوها و بافت‌ها متناسب با سلیقه‌های مختلف وجود دارن. بنابراین می‌تونین شخصیت خاصی به خونه خود بیفزایین. شما همچنین می‌تونین از بین چندین سطح مختلف حریم خصوصی بر اساس نیازهای خود انتخاب کنین. به شما این امکان رو میده تا سطح مناسبی از تیرگی و انتقال نور رو برای خود مهار کنین . یک شرکت حرفه ای شیشه سازی همچنین قادر خواهد بود ، شیشه ها رو به تناسب در ، پنجره یا سایر ویژگی های شیشه برش بده . و اونو به یک قطعه کاملاً سفارشی برای خونه تبدیل کنه. 

شیشه رفلکس مشجر
شیشه رفلکس مشجر

طیف وسیعی از کاربردها

عنصر حریم خصوصی شیشه رفلکس مشجر به خوبی به پنجره های حموم ، صفحات دوش ، دیوارهای حریم خصوصی ، درهای جلو و عقب قابل استفاده اس . در حالی که جنبه تزئینی اونو برای ویژگی های شیشه ای ، اسپلشبک ، درهای پاسیو و میز ایده آل می‌کنه . طیف گسترده ای از کاربردها ، همراه با زیبایی و عملکرد اون ، به این معنی اس که اکنون می توان ، شیشه های طرح دار رو در مکان‌های مختلفی از جمله : خونه‌ها ، رستوران‌ها و هتل‌ها یافت . 

کمک به محیط زیست

آنچه پرندگان می‌بینن ویژگی های بازتابنده و شفاف شیشه اس که ، خطر رو برای پرندگان ایجاد می‌کنه . زیرا اونا شیشه رو به عنوان یک مانع تشخیص نمی‌دن . اونا به آسمان و پوشش گیاهی منعکس شده توسط پنجره یا نرده پرواز می‌کنن . و با شیشه برخورد محکمی می‌کنن. برای جلوگیری از این برخوردها ، شیشه باید به گونه ای در معرض دید پرندگان قرار بگیره . استفاده از شیشه رفلکس مشجر به محیط زیست هم کمک می‌کنه . و جان پرندگان رو هم نجات میده .

در حالی که شیشه همچنان بیشتر و بیشتر از پوشش خارجی ، ساختمان رو تشکیل میده. ، به احتمال زیاد تعداد پرندگان تحت تأثیر این مشکل طی سالهای آینده افزایش پیدا می‌کنه. الزامات ساختمان در سراسر جهان سخت‌تر میشه. این بدان معناست که معماران اکنون به دنبال راه حل های شیشه ای هستن که ایمن تر باشه . و به کاهش خطر برخورد پرندگان کمک کنه . در حالی که هنوز ویژگی‌های زیبایی و عملکرد مورد نیاز پروژه های اونا رو فراهم می‌کنه .

شیشه رفلکس مشجر
شیشه رفلکس مشجر
شیشه رفلکس مشجر
شیشه رفلکس مشجر

تولید شیشه رفلکس مشجر

متخصصان آگاه و دلسوز شرکت فرکو هم نیاز محیط زیست و هم نیاز مشتریان رو در نظر می‌گیره. اونا می‌دونن که شهرهایی با تراکم سازه می‌تونن محل برخورد شبانه پرندگان باشن و این به دلیل آلودگی نوری (نور داخلی و خارجی) بیشتر اتفاق میوفته . گله پرندگان مهاجر با ساختمان‌های بزرگ برخورد می‌کنه و این باعث ایجاد عناوین و توجهات می‌شه . با این حال ، ساختمانهای حومه ای و کم ارتفاع درصد بسیار بیشتری از تصادفات رو تشکیل میدن. برخوردهای فردی ممکنه چندان مشهود نباشه اما بیشتر اتفاق میوفته.

با درک اینکه پرندگان قادر به دیدن نور در طیف ماورا بنفش هستن . ، مبتکر شیشه دوستدار پرندگان ، شرکت فرکو شیشه محافظت پرندگان رو توسعه داد . این شیشه دارای روکش منعکس کننده اشعه ماورا بنفش طرح دار هست . و باعث میشه در معرض دید پرندگان قرار بگیره . و در عین حال برای چشم انسان شفاف باشه.

شیشه رفلکس مشجر در گلخانه
شیشه رفلکس مشجر در گلخانه

ادرس شرکت تولیدکننده : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه رفلکس مشجر سفارشی رو برای خونه خود جستجو می‌کنین ؟ 

درشرکت فرکو ، ما مجموعه ای از شیشه های ساخته شده برای اندازه گیری رو…..
شماره تماس 02188068352

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو