Home
شیشه رفلکس

شیشه رفلکس ارزان

شیشه رفلکس ارزان قیمت اما باکیفیت می‌خوای ؟ باید اول از همه بدونی که شیشه از ترکیب مواد معدنی نظیر 1)فسفن 2)جوش شیرین 3)سنگ آهک 4)سیلیس حاصل میشه.امروزه با توجه به گسترش ساختمون سازی صنعتگران شیشه و آینه سعی دارن شیشه هایی متنوع با رنگ‌هایی متنوع تولید کنن.تا برای سازه‌های ساختمونی جلوه ای بینظیر رو به ارمغان بیارن.از این رو رقابت تنگانگی بین تولید گران شیشه و آینه ایجاد شده اس.همانطور که می‌دونین در سازه‌های ساختمونی از شیشه های گوناگونی برای دکوراتیو کردن فضای بیرونی و داخلی منازل استفاده می‌کنن.معماران و طراحان دکوراسیون داخلی اغلب به دنبال شیشه متنوع در رنگبندی گوناگون برای دکوراتیو کردن پروژه ی خود هستن.شیشه ها با سه درجه کیفیت متفاوت تولید میشن. 1) شیشه های کریستال که از درجه کیفیت بالاتری برخوردار هستن. 2)شیشه های کلیر که از نظر کیفیت متوسط هستن.و شیشه فلوت ها که از پایین ترین درجه ی کیفیت برخوردار هستن.

شیشه رفلکس

چرا شیشه رفلکس ارزان

اغلب معماران و طراحان که به‌صورت پیمانکاری در ساخت و سازهای آپارتمانی فعالیت دارن.تمام سعی خود رو می‌کنن تا با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت پروژه خود رو تحویل صاحب پروژه بدن.بنابراین همیشه به دنبال متریال‌هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستن.از این رو مجموعه فرکو برای جلب رضایت مشتری سازه‌های شیشه ای خود رو با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار پیمانکاران قرار میده.

شیشه رفلکس

شیشه رفلکس چیه

شیشه رفلکس ارزان قیمت اما کیفیت بالا طرفداران بسیاری داره اما ، ابتدا باید به ماهیت اون بپردازیم و دلیل قیمت مناسب اون رو متوجه بشیم.شیشه رفلکتیو به شیشه‌هایی اطلاق میشه که خاصیت بازتاب دهندگی بسیار بالایی داره.به طوری که نور تا 37 درصد در این شیشه‌ها بازتاب دارن. و به نور خورشید اجازه ی عبور از 61 به 67 رو میده. این ویژگی به شیشه‌های رفلکس حالت آینه مانند میده. و سبب می‌شه، دید از نقاط پر نور به نقاط کم نور کاسته بشه .و به جای اون شیشه رفلکت یک بازتاب از منطقه پرنور منعکس میکنه.در تولید شیشه رفلکتیو آلیاژ ها و فلز ها به کار گرفته میشن. وجود فلزات و آلیاژ ها در ساختار شیشه ،باعث تغییر خاصیت شیشه میشه.و این تغییر خاصیت باعث تغییر رنگ شیشه نیز میشه.شیشه‌های رفلکتیو در نور روز حالت آینه ای پیدا می‌کنن. و فضای منزل در طول روز از محیط بیرون دید نداره.و در شب حالت برعکسی به خود می‌گیره.یعنی در نور شب محیط داخلی حالت آینه ای پیدا میکنه. و محیط داخلی شیشه همون حالت اصلی شیشه رو داره.

شیشه رفلکس

شیشه رفلکتیو در چه رنگ هایی تولید میشه؟

  • شیشه رفلکس نقره ای
  • شیشه رفلکس آبی
  • شیشه رفلکس سبز
  • شیشه رفلکس برنزی
  • شیشه رفلکس آینه ای
  • شیشه رفلکس قهوه ای
  • شیشه رفلکس طلایی
  • شیشه رفلکس صورتی
  • شیشه رفلکس دودی
شیشه رفلکس

تولید و اجزای تشکیل دهنده ی شیشه رفلکس

بیایین مراحل تولید شیشه رفلکت ارزان رو بررسی کنیم. صنعتگران شیشه به طور کاملا اتفافی متوجه شدن که با افزودن متریال خاصی به شیشه در حالت مذاب میشه رنگ‌های مختلفی رو به رنگبندی شیشه اضافه کرد. و همینطور می توان با حذف متریال از شیشه در حالت مذاب می توان شیشه ها رو از حالت رنگی خارج کرد.
۱- پودر سیلیس 2)فلدسپار 3)دولومیت 4)کربنات کلسیم 5) آهک 6)اکسید های آهن و اکسیدهای کربنی متریالی هستن که برای برنز کردن رنگ شیشه رفلکتیو در حالت مذاب به ترکیب اصلی شیشه اضافه میشن.

رایج‌ترین رنگ شیشه انعکاسی یا رفلکتیو :1)دودی 2)نقره ای 3)طلایی هستن.این سه رنگ شیشه رفلکتیو از قیمت بالاتری برخوردار هستن.شیشه ها در رنگ‌های مختلف از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستن.

شیشه رفلکس

شیشه رفلکس در رنگ نقره ای

شیشه رفلکت ارزان ، در ترکیب رنگبندی متنوعی عرضه میشه.شیشه دوجداره در رنگ نقره‌ای به نسبت شیشه رفلکت های دیگر از خاصیت رفلکتیو(میزان بازتاب نور) بالاتری برخوردار هستن. به همین علت در میان مردم با نام شیشه رفلکت آینه ای شناخته شدن.شیشه آینه ای به نسبت سایر شیشه‌ها با استقبال بیشتری رو به رو شده اس.نام دیگر شیشه رفلکت دوجداره در رنگ نقره ای ، رفلکتیو سوپر سیلور هست..شیشه سوپر سیلور یا شیشه رفلکتیو دو جداره نقره ای به شیشه رفلکت هایی اطلاق میشه که ، خواص اون چیزی بین آینه ساده و آینه رفلکت هست.این شیشه‌ها می‌تونن بیشترین میزان نور رو منتقل کنن.این خاصیت شیشه‌های سوپر سیلور سبب میشه این نوع شیشه‌ها با نور کم عملکرد خوبی داشته باشن.

شیشه رفلکس در رنگ آبی

شیشه رفلکت آبی برای سرویس بهداشتی و حمام گزینه ی بسیار مناسبی هست. الخصوص فضاهایی که محیط سرویس بهداشتی کوچک هست، در شب می‌توانیم از شیشه‌رفلکس آبی به عنوان پرده استفاده کنیم .

شیشه رفلکس در رنگ سبز

شیشه رفلکتیو سبز به خاطر اینکه دارای نوع اکسید فلز متفاوت هست رنگ خاص و زیبایی داره. و با بهترین کیفیت در گروه ساز و کار عرضه می‌شه. یکی از ویژگی های شیشه رفلکت سبز اینه که می‌توان به صورت دو جداره استفاده کرد. برای مثال :یک طرف شیشه معمولی قرار می‌گیره یک طرف دیگر شیشه‌رفلکس سبز شیشه معمولی در لایه داخلی و شیشه رفلکت سبز در لایه بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیره . این شیشه نام دیگری به نام شیشه های انعکاسی داره که در کشور ایران به کرات مورد استفاده قرار می‌گیره .

شیشه رفلکس در رنگ برنزی

این شیشه رفلکت هم به دلیل استفاده اکسید فلز خاص رنگ زیبا و منحصر بفردی داره. این شیشه‌های رفلکت برنزی با بهترین کیفیت متریال در مجموعه فرکو عرضه میشه این شیشه رفلکت برنزی رنگ می‌تونه با المان‌های مدرن و سنتی ست بشه. از شیشه رفلکت برنزی می‌توان در تولید و ساخت و ساز های ساختمانی استفاده کرد .علاوه بر ساختمان سازی در صنعت ماشین سازی مورد استفاده قرار می‌گیره در بعضی جاها از این شیشه به عنوان شیشه دو جداره مورد استفاده قرار می‌گیره که شیشه معمولی در لایه ای که در داخل هست و شیشه رفلکت برنزی در لایه‌ی بیرونی قرار می‌گیره.

شیشه رفلکس آینه ای

شیشه رفلکت اینه ای علاوه بر زیبایی که داره بسیار مقاوم و مستحکم هست و ایمنی بالایی داره و می‌توان گفت یکی از پر طرفدار ترین شیشه رفلکس‌هاست.این شیشه رفلکت در روز به هیچ عنوان از بیرون ساختمان فضای داخلی اون دیده نمیشه و به خوبی مانع از ورود گرما و نور خورشید به داخل ساختمان میشه به طور کلی از بیرون مانند اینه عمل میکنه.از این مورد کافرماهای پروژه‌های ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می‌دن.

شیشه در رنگ قهوه ای

شیشه رفلکت در رنگ قهوه ای ،این شیشه رفلکت محبوبیت بسیار زیادی داره. و بیشتر در تراس و بالکن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرن یکی از ویژگی های این شیشه رفلکت که از اهمیت بالایی برخوردار هست. انعکاس نور هست و اجازه نمیده نور با قدرت و حرارت زیاد وارد خونه بشه این شیشه حتی در هزینه و راه‌اندازی تبدیل و تهویه صرفه جویی میکنه. این شیشه رفلکت هم دو جداره هست.

شیشه رفلکس در رنگ طلایی

اگر شیشه به روز و مدرن می‌خواید باید از این نوع شیشه استفاده کنین. این شیشه در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده اس.این شیشه در طول روز از بیرون دید نداره و اجاره ورود نور خورشید به طور مستقیم و یا گرمای زیاد به داخل رو نمیده.

شیشه رفلکس

چه عواملی در قیمت این نوع شیشه موثر هست

  • نوع شیشه(فلوت،کلیر،کریستال)
  • رنگبندی شیشه(دودی،برنز،طلایی،سبز،آبی،قهوه ای،صورتی)
  • ضخامت شیشه
  • مجموعه تولید کننده شیشه
  • انتخاب کارفرما
  • ابعاد پروژه
  • ترجیح کار فرما
  • پیچیدگی تولید شیشه رفلکس ارزان

بیشتر بخونین…انواع آینه دکوراتیو

آیا می‌توان قیمت قطعی شیشه رفلکس رو معین کرد

شیشه رفلکت ارزان تولید شده در صنایع فرکو به دلیل نوسانات قیمت در کشور نمی‌توان بهای ثابتی برای اون مشخص کرد.همانطور که می‌دونین قیمت‌ها سیر صعودی و نزولی دارن.قیمت شیشه و آینه فرکو هر روز بروز رسانی میشه.برای اطلاعات بیشتر از قیمت روز شیشه و آینه می‌تونین با شماره ی02188068352 تماس حاصل فرمایین.و از مشاورین فرکو در این مجموعه کمک بگیرین.

نکته :میزان گذر نور از شیشه های ساده 95 % هست.این درحالی اس که انعکاس نور در شیشه های ساده 5% هست.

همانطور که می‌دونین این نوع شیشه ها در رنگ‌های مختلفی تولی میشن که هرکدوم ویژگی منحصر بفرد خود رو داره.

  • شیشه رفلکس با رنگ آبی:میزان منتقل شدن نور در این نوع از شیشه های رفلکس 19% هست. و انعکاس نور در شیشه رفلکس های آبی رنگ 36% هست.
  • شیشه رفلکس در رنگ برنزی :در این نوع شیشه رفلکس میزان گذر نور 20% و میزان انعکاس نور 40% هست.
  • شیشه رفلکس در رنگ صورتی :میزان گذر نور در شیشه رفلکس صورتی 27% است. و میزان انعکاس نور در این شیشه ها 40% هست.
  • شیشه رفلکس های طلایی:میزان گذر نور در شیشه رفلکس های طلایی 37% هست.میزان انعکاس نور در این نوع شیشه های رفلکس با رنگ طلایی 34% میباشد.
  • شیشه رفلکس در رنگ سبز نقره ای:میزان گذر نور در این نوع شیشه رفلکس های که رنگ سبز نقره ای دارن.41% و میزان انعکاس نور در این رنگ از شیشه رفلکس 28% میباشد.
  • شیشه رفلکس در رنگ دودی :میزان گذر نور در این رنگ از شیشه رفلکس 51% میباشد.و میزان انعکاس نور در شیشه رفلکس دودی 6% میباشد.

همانطور که می‌دونین شیشه رفلکس در نوع تک جداره و دو جداره تولید میشه.

بیشتر بخونین…سفارش آینه کنسول

ویژگی‌های این نوع شیشه ها

1.به وجود آوردن ظاهری زيبا توسط این شیشه ‌برای سازه های ساختمانی رو می‌توان به عنوان یکی از ویژگی های شیشه رفلکت برشمرد، شیشه‌های رفلکت در رنگبندی های مختلفی تولید میشه که هر کدوم از رنگ‌ها خاصیت انتقال نور و انعکاس نور متفاوتی دارن.(شیشه رفلکت ارزان)

  1. یکی دیگر از خاصیت‌های شیشه رفلکس همان‌طور كه از اسمش پیداست.انعکاس روشنایی حاصل از نور مستقيم آفتاب و کاهش مقدار گرمای ورودی به محیط داخلی سازه‌های ساختمانی هست.
    شیشه های رفلکس طیف نور های مختلف رو انعکاس میده. و از این راه در اندازه ی شدت نور و انرژي لازم جهت یک محیط خاص تاثیر گذار هست.در حقیقت شیشه رفلکس عملکردی همانند یک آینه داره.قسمتی از نور كه از شيشه میً‌گذره. سبب می‌شه كه افراد محیط بیرونی رو به راحتی ببینن.همچنین به علت اینکه نور فضای داخلی کمتر از نور محیط بیرونی هست. نور بسیار اندکی به بيرون از عبور میکنه. افرادی که در فضای خارجی ساختمان . نمیتوانند به فضای داخلی منزل دید داشته باشند.بنابر این نمیتوانند داخل ساختمان را ببینن.
  1. این نوع شیشه از ميزان اشعه های راديواكتيو و حرارت کم می‌کنه.شیشه های رفلکس با خاصیت تنظيم و كنترل دمای مناسبی که دار. میزان اثر بخشی سیستم گرمایشی و سرمایشی رو افزایش میده. در حقیقت جهت اتاق‌هایی که سمت آفتاب هستن گزینه ی بسیار مناسبی هستن.

کابرد آینه گریم بیشتر بخونین.

چرا شیشه رفلکس دو جداره :

شیشه رفلکس ارزان ،شیشه رفلکت‌های دوجداره همانطور که از نامش پیداست . از دولایه تشکیل میشه یکی از این لایه ها شیشه‌های شفاف هستن و لایه‌ی دیگر از شیشه‌های رفلکت هست. شدت نور و گرمایی که از این نوع شیشه های دوجداره  گذز میکنن به ترتیب معادل 63 و 64 %درصد هست.شیشه رفلکت دو جداره همانند انواع شیشه‌ رنگی دارای تنوع بالایی در تولید هستن که ، میزان ضخامت فضای ما بین اونا وابسته به نوع پروفیل استفاده در روند تولید اون هست.شیشه رفلکت دوجداره در رنگ‌های گوناگونی من الجمله آبی، برنزی، سبز ،طلایی و نقره ای تولید میشن. وجه تمایز شیشه رفلکس‌های دو جداره با شیشه‌ رنگی در میزان خاصیت رفلکتیو شیشه هست که نور و قابلیت دید از فضای داخلی ساختمون در طول شبانه روز هست.


در نور شب شیشه از خارج ساختمون حالت شفاف و از داخل ساختمان حالت آینه ای مانند دارن.برای انتخاب شیشه رفلکت دوجداره به محدودیت نوع رفلکت که در نور شب فضای داخلی حالت آینه داره و فضای خارج حالت شفاف داره ، توجه کنین.
شیشه دوجداره رفلکت طیف نور بسیار گسترده ای رو انعکاس میده.شیشه‌های دوجداره‌ در کنترل ورود و خروج روشنایی و نور حاصل از خورشید و انرژی حاصل از خورشید بسیار مؤثر هست.برای انتخاب رنگ شیشه رفلکت های دوجداره دقت کافی داشته باشین. هر چه بیشتر از نور و انرژی آفتاب و روشنایی طبیعی در‌ درب و  پنجره‌ و نمای بیرونی ساختمان بکار گرفته بشه.زیبایی منحصر بفردی به زیبای پروژه ای ساختمانی میده و جلوه ی اونو چندین برار می‌کنه.

بیشتر بخونین…ساخت آینه گریم

موارد استفاده از این نوع شیشه ها :

شیشه رفلکس با توجه به موقعیت‌های گوناگون کاربردهای متفاوتی داره.یکی از شاخص‌ترین کاربردهای محصول رفلکت در اداره ی پلیس هست.این شیشه‌ها در اتاق بازجویی متهمان مرتکب به جرم به کار گرفته می‌شن.تا متهمان نتونن از فضای داخلی اتاق واقع در اداره ی پلیس به فضای بیرونی اون دید داشته باشن.

  • استفاده از شیشه رفلکس برای اتومبیل بسیار کارآمد هست.البته تولید کنندگان اتومبیل شیشه های اتومبیل رو به صورت رفلکس تعبیه نمی‌کنن.معمولا طرفداران شیشه رفلکس شیشه ی معمولی اتومبیل رو به شیشه رفلکس تبدیل میکنن.
  • شیشه رفلکس در دو چندان کردن جلوه ی پروژه های ساختمانی نقش بسزایی دارن.شیشه رفلکس می‌تونه حریم شخصی ما رو در محیط کار و منزل حفظ کنه.

آینه کاری ارزان …بیشتر بخونین

معایب این نوع شیشه ها

شیشه رفلکس ارزان،چه معایبی داره؟ این نوع شیشه‌ها (شیشه‌های رفلکس) نور رو منعکس میکنن. در روز که روشنایی و نور فضای بیرون از روشنایی و نور محیط داخلی بیشتر هست.سبب بازتاب نور از بیرون میشه. و شخصی که در فضای خارج از محیط داخلی اس نمی‌تونه به محیط داخل دید داشته باشه. اگر در روز به این نوع شیشه‌‌ها(شیشه‌های رفلکس) نگاهی بیاندازین.قطعا تصویر خود رو مشاهده می‌کنین. هنگام شب وقتی لامپ ها روشن میشن. و روشنایی محیط داخلی از روشنایی محیط بیرونی بیشتر می‌شه. عملکرد این نوع شیشه ها (شیشه رفلکت )نیز برعکس میشه. در واقع کسی در داخل ساختمون حضور داره در نور شب انعکاس تصویر خودش رو روی شیشه رفلکت می‌بینه .و شخصی که خارج از محیط ساختمان هست ، قادر هست محیط داخلی ساختمان رو رویت کنه. یکس از معایب نوع رفلکت دید اون در شب هست.نکته: رفلکس به معنای انعکاس دهنده میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شیشه رفلکت روی کلیک ضربه بزنین.

مجموعه فرکو

  • طراحی و ساخت مدرن شیشه و آیمه
  • تضمین صد در صدی پس از فروش
  • ارسال و نصب در محل
  • بالاترین کیفیت با نازلترین قیمت
  • وجود متخصصان حاذق در زمینه ی تولید شیشه و آینه
  • کیفیت محصول صادراتی
  • مدت تحویل سفارش 3 روز کاری
  • استفاده از بروزترین دستگاه ها و ابزار ها در زمینه ی تولید شیشه و آینه
  • افتخارات:موفق به صادرات شیشه و آینه به سایر کشورها
  • شعار مجموعه فرکو تعهد به اعتماد مشتری
  • هدف مجموعه فرکو :گسترش تولید ملی و اشتغال زایی
  • ارسال محصول به اقصی نقاط کشور
  • کیفیت را با مجموعه فرکو تجربه کنید.
  • خرید ی آسان و بدون دغدغه

پل ارتباطی مجوعه فرکو:

  • آدرس سفارش حضوری: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن با مدیریت جناب آقای کولیوند.
  • واتساپ: 09101767773
  • تماس مستقیم با مجموعه 02188068352
  • اینستاگرام: hptt://www.instagram.com/farkoo.ir
  • وبلاگ مجموعه فرکو:farkoo.ir

تاسیس مجموعه فرکو:

مجموعه فرکو با هدف اشتغال زایی و گسترش تولید ملی در سال 1370 در شهر نهاوند آغاز به فعالیت کرد.سپس با توجه به گستردی بازار تهران از نهاوند به شهر تهران نقل مکان کردن.

شیشه رفلکس
شیشه رفلکس
شیشه رفلکس
شیشه رفلکس
شیشه رفلکس
شیشه رفلکس
شیشه رفلکس
شیشه رفلکس
شیشه رفلکس
شیشه رفلکس

2 پاسخ

  1. سلام دوست عزیز قیمت بزنید بهتره.اون قدیم بود میگفتن رقیب سواستفاده میکنه.عصر تکنولوژی از کارخونه تا اینجا قیمت داره ..سیاست کاری رو جوری برنامه ریزی کنید ک سواستفاده نشه..
    بعنوان کاسب جزیره کیش اینو متوجه شدم که مردم قدیم نیستن.ایرانیها جنس با گفته یکی باشه و اخلاق خوب فروشنده رو میبینن و خرید میکنن..روابط عمومی خوب باشه پیروزی..با تشکر ارسلان

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز بدلیل نوسانات قیمت و همچنین عواملی چون جنس شیشه ، ضخامت و ابعاد درخواستی ، رنگ و طرح و… قیمت ها کاملا متفاوت و متغیر هستند. بنابراین جهت دریافت قیمت دقیق هر محصول با جنس و ابعاد مورد نظر خود با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو