Home

شیشه رفلکس شامپاینی

شیشه رفلکس شامپاینی یا مسی ، گزینه مناسبی برای نور خورشید و خیرگی بیش از حد هست. شیشه بازتابنده فرکو نتایج فوری میده و می‌تونه در بیشتر سطوح شیشه ای اعمال بشه. با انتخاب سه درجه ، شیشه فرکو به صورت متری قابل خریداری اس . اما ما گزینه “برش در اندازه” رو که به نصب کمک می‌کنه. پیشنهاد می‌کنیم .

شیشه رفلکس شامپاینی با ظاهری براق و بسیار مؤثر در کاهش گرما و تابش خیره کننده . مدتهاست که گزینه کنترل خورشیدی ارجح برای ساختمانهای تجاری اس. بسیاری از کسانی که روی رایانه‌های نزدیک به پنجره کار می‌کنن . می‌تونن تحت تأثیر مقدار زیاد نور و خیرگی قرار بگیرن. که اغلب باعث سردرد و از بین رفتن بهره وری می‌شه. به همین دلیل شیشه منعکس کننده‌ی مس می‌تونه ابزاری مفید برای رفاه محیط کار باشه.

شیشه رفلکس شامپاینی
شیشه رفلکس شامپاینی

استفاده از شیشه رفلکس شامپاینی در پنجره

  • گرما و تابش خیره کننده اضافی رو کاهش میده .
  • 99٪ نور UV رو کاهش میده.
  • می‌تونه برای حفظ حریم خصوصی در طول روز استفاده بشه .

شیشه رفلکس شامپاینی چگونه کار می‌کنه؟

شیشه رفلکس شامپاینی همانطور که احتمالاً از نام اون انتظار می‌ره ، نور خورشید با پایانه بازتابنده شیشه از پنجره منعکس می‌شه. این نوع شیشه رفلکس شامپاینی نیز 99٪ ورود نور ماورا بنفش رو متوقف می‌کنه. این امر به ویژه می‌تونه برای هر نوع اشیا یا وسایل نقاشی شده . در محل کار یا خانه شما که به مرور زمان کمرنگ بشن ، مفید باشه .

آیا ضمانتی وجود داره؟

شیشه رفلکس شامپاینی فرکو با ضمانت ارائه میشه، اما عمر اونا بسیار بیشتر از زمان ضمانت نامه هست.

شیشه رفلکس شامپاینی
شیشه رفلکس شامپاینی

شیشه پنجره چگونه تولید می‌شه؟

شیشه رفلکس شامپاینی برخلاف رنگ‌های اتومبیل که غالباً با شیشه رنگ آمیزی می‌شن ، رنگهای کنترل خورشیدی معمولاً از لایه های مختلفی از مواد مختلف تشکیل شدن . شیشه انعکاسی مس فرکو تفاوتی نداره و از لایه های زیر تشکیل شده اس .

1. یک لایه مقاوم در برابر خراش “سخت” برای دوام و سهولت نگهداری در هنگام تمیز کردن پنجره

2. پلی استر با کیفیت نوری بالا ، با رسوب ذرات فلزی ضد IR

3. چسب باند

4. پلی استر با کیفیت نوری بالا

5. چسب حساس به فشار ، پلیمریزاسیون شیشه ظرف 15 روز

6. آستر آزاد کننده محافظ ، یکبار مصرف پس از نصب
 

شیشه رفلکس شامپاینی پنجره چگونه اعمال می‌شه؟

این شیشه یک ماده خود چسب هست . که با محلول آب صابون و یک اسکاج استفاده می‌شه . و اطمینان حاصل می‌کنه . که هیچ حبابی در زیر شیشه محبوس نشده اس . لطفا برای مشاهده آموزشهای نصب و راه‌اندازی ، با فرکو در تماس باشین.

شیشه رفلکس شامپاینی
شیشه رفلکس شامپاینی

اگر نیاز به خدمات نصب و راه اندازی حرفه ای دارین با گروه فرکو در تماس باشین . شماره تماس 02188068352

شیشه آینه ای چیه؟

شیشه آینه ای فقط نام دیگری برای شیشه بازتابنده پنجره اس . این به دلیل مزیت بیشتر شیشه رفلکس شامپاینی در ایجاد حریم خصوصی در طول روز هست . چیزی که مخصوصاً برای دفاتر یا اتاق های سطح پایین در مناطق مسکونی مفید هست. سطح حریم خصوصی این شیشه متفاوت هست. هرچه شیشه رفلکس شامپاینی تیره‌تر باشه، بازتابنده تر هست . بنابراین اگر عمدتا به همین دلیل شیشه بازتابنده خریداری می‌کنین، انتخاب تاریک ترین شیشه مسی فرکو بهترین خواهد بود. 


اگر قصد دارین این شیشه رو روی واحد دو جداره نصب کنین ، از سخت شدن شیشه اطمینان حاصل کنین. اگر این کار رو روی شیشه هایی بزنین که سخت نمی‌شن ، به دلیل کیفیت ساخت پایین مخصوصاً در واحدهای قدیمی ، ممکنه شیشه ترک بخوره . لطفاً از یک شیشه بازتابنده مس با درجه متوسط ​​به عنوان جایگزینی برای تاریکی استفاده کنین .

چگونه شیشه رفلکس شامپاینی رو تمیز کنم؟

این شیشه رو فقط با آب و صابون تمیز کنین. ، این تمام کار هست . استفاده از هرگونه ساینده در هنگام تمیز کردن در نهایت به شیشه آسیب می‌رسونه. برای تمیز کردن دوباره ، قبل از تمیز کردن شیشه ، 4 هفته صبر کنین.

شیشه رفلکس شامپاینی
شیشه رفلکس شامپاینی

مزایای شیشه رفلکس شامپاینی

  • شیشه رفلکس شامپاینی نور ماورا UV بنفش و گرمای بیش از حد و تابش خیره کننده خورشید رو کنترل می‌کنه .
  • مستقیماً روی پنجره های موجود شما اعمال می‌شه.
  • با دوام هست و با ضمانت نامه معتبر ارائه می‌شه
  • کاربرد شیشه ها آسون هست
  • با اندازه گیری متر یا برش در اندازه انجام میشه
  • با قیمت مناسب در صورتحساب های شما نیز صرفه جویی می‌شه

شیشه رفلکس شامپاینی برای پنجره های خانگی می‌تونه راه حل مشکلات مختلفی باشه . مانند مسدود کردن نور مضر UV که می‌تونه برای وسایل منزل شما مضر باشه . و حریم خصوصی خونه رو برای روز فراهم می‌کنه . شما می‌تونین شیشه رو متری خریداری کنین. یا اندازه اونو ببرین . و اجرای اون بسیار آسون هست .

ما طیف وسیعی از درجه های شیشه رنگی رو ارائه می‌دیم : نور ، متوسط ​​و تاریک. ما رنگ تیره رو برای پنجره های تحت تابش مستقیم آفتاب ، مانند پنجره های رو به جنوب که در تمام طول روز در معرض آفتاب هستن ، توصیه می‌کنیم . 

آیا شیشه رفلکس شامپاینی می‌تونه گرمای بیش از حد رو کنترل کنه؟

در تابستان و در یک روز آفتابی ،. پنجره های شما اجازه ورود نور مادون قرمز زیادی (مادون قرمز) رو میدن . که می‌تونه فضای اتاق رو غیرقابل تحمل کنه . پنجره های دو جداره همچنین با به دام انداختن گرما به عنوان واحد ذخیره گرما عمل می‌کنن . و باعث ایجاد گرمای بیش از حد می‌شن . که زندگی با اونا بسیار ناخوشایند هست . گرمای غیرقابل تحمل می‌تونه بر روی بهره وری در محل کار تأثیر بذاره. و منجر به افزایش قبوض گرمایشی و تهویه هوا بشه . مفهوم شیشه رفلکس شامپاینی پنجره با ایجاد مانع با استفاده از بازتاب ، نانو سرامیک و پوششهای فلزی شده . ، بلکه همچنین با تیره کردن شیشه ، جلوگیری از گرما از طریق شیشه و به دام افتادن اون در اتاق هست .

وسایل خونه ام کم رنگ میشه. آیا راه حلی وجود داره؟

نور ماور بنفش (ماورا بنفش) مسئول کمبود طولانی مدت و آسیب رسوندن به وسایل خونه اس. نقاشی ، عکس و مبلمان شما در معرض اشعه ماورا بنفش قرار دارن. شیشه شامپاینی پنجره خانه می‌تونه از برخی از ارزشمندترین دارایی‌های شما با کیفیت ضد محو شدن محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت کنه . ما مفتخریم که بگیم کاخ‌های بسیاری از شیشه های ماورا بنفش فرکو،. و همچنین موزه ها و خرده فروشان بی شماری از این محصول استفاده کردن ! .

چگونه جلوی تابش خیره کننده اضافی در صفحه تلویزیون و کامپیوتر رو بگیرم؟

روشنایی بیش از حد خورشید می‌تونه خونه و یا محیط کار شما رو بسیار ناخوشایند کنه . و می‌تونه باعث تعدادی از مشکلات سلامتی بشه . ، از سردرد ناشی از تابش خورشید گرفته تا مشکلات چشم و پوست ناشی از اشعه های مضر UV . شیشه های پنجره ای رنگی ما تا 99.5٪ از اشعه ماورا بنفش رو مسدود کرده . و همچنین نور مرئی اضافی رو کاهش میده. این شیشه های پنجره ای رنگی دارای درجه بندی های مختلف و پایانه هستن . تا اطمینان حاصل بشه که میزان ایده آل نور رو در خونه یا محل کار خود دریافت می‌کنین.

آیا راهی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد هنرستان وجود داره؟

هنرستان ها علاوه بر یک خونه عالی هستن . آنها در یک روز آفتابی درخشان و زیبا هستن . اما با گرم شدن بیش از حد ممکنه در تابستون استفاده نشن . با استفاده از شیشه های رنگی فرکو می‌تونین . به راحتی گرم شدن مدرسه رو در تابستون متوقف کنین . و از اون نهایت استفاده رو ببرین. 

شیشه رفلکس شامپاینی
شیشه رفلکس شامپاینی

آیا خدمات نصب ارائه می‌دین؟

فرکو خدمات نصب رو هم ارائه میده. تیم نصب کننده می‌تونه هر شیشه پنجره رنگی رو برای خونه ، محل کار یا دفتر ، از جمله سقف های هنرستان استفاده کنن . 

شیشه رفلکس شامپاینی سبک CRF 50

شیشه رفلکس شامپاینی “سبک” CRF-50 فرکو . برای کاهش تابش و گرمای خورشید و خنک نگه داشتن خانه . ، محل کار یا هنرستان با کمترین میزان کاهش نور طبیعی طراحی شده اس . این شیشه هنگام نگاه کردن از بیرون به رنگ شیشه یک رنگ مایل به خاکستری و در داخل اون به رنگ خاکستری به نظر میاد . این شیشه رو می توان با اندازه گیری متر به طول دلخواه خریداری کرد .

توضیحات محصول

  • نور UV را 99٪ کاهش میده 
  • تابش خیره کننده را تا 50٪ کاهش میده
  • انرژی خورشیدی را 55٪ رد می‌کنه
  • انتقال نور مرئی 50٪
  • توسط متر یا برش به اندازه

اگر به دنبال کنترل خورشیدی با کمترین میزان از دست دادن نور طبیعی هستین. شیشه رفلکس شامپاینی منعکس کننده نور مس گزینه خوبی برای پنجره اس. برای کنترل گرمای بیش از حد یا تابش خیره کننده در محدوده کارآمدترین نیست . ، اما برای خونه یا استفاده از پنجره رو به شمال ایده آل هست . با استفاده از این شیشه ، در صورت مشاهده بیرونی ، به پنجره شما پایانه مسی می بخشه. همچنین به کاهش 99٪ نور ماورا بنفش و علت اصلی کم رنگ شدن وسایل کمک می کنه.

لطفاً توجه داشته باشین که شیشه رفلکس شامپاینی برای اهداف حفظ حریم خصوصی ایده آل نیست . به عنوان یک قاعده ، ما شیشه های تیره‌تر رو برای پنجره‌های رو به جنوب ، جایی که آفتاب شدیدتر هست. ، توصیه می‌کنیم . پنجره‌های رو به شرق صبح ، هنگامی که آفتاب کمه و پنجره های غربی بعد از ظهر که خورشید زیاد هست . اما شیشه‌های روشن‌تر ، در معرض دید قرار می‌گیرن. برای مواجهه با شرق و غرب ، بسته به میزان قرار گرفتن در معرض آفتاب در پنجره ها ، شیشه های تاریک و متوسط ​​رو توصیه می‌کنیم . پنجره‌های رو به شمال نباید خیلی تحت تأثیر آفتاب قرار بگیرن . اما ممکنه بخواید یک شیشه سبک‌تر برای مطابقت با پایان پنجره‌هایی که در ارتفاعی متفاوت رنگ شدن ، استفاده کنین.

نحوه سفارش

شما می‌تونین شیشه رو بر اساس متر سفارش بدین یا برای سهولت نصب ، اندازه اونو برش بدین. برخلاف شیشه پنجره مات که دارای یک آستر کاغذی اس ، این شیشه دارای یک آستر محافظ پلی استر شفاف هست که هیچ شبکه متری بر روی اون چاپ نشده اس . بنابراین برای برش اندازه شیشه ، به یک سطح صاف بزرگ ، یک لبه مستقیم و یک چاقوی جمع شونده نیاز دارین.

شیشه رفلکس شامپاینی
شیشه رفلکس شامپاینی

نمونه ها

مطمئن نیستم که آیا این شیشه مناسب هدف شماست؟ ما نمونه های رایگان 10 سانتی‌متر 10 سانتی‌متر رو ارائه می‌دیم. تصاویر به تصویر کشیدن شیشه فقط برای اهداف تصویرسازی اس . بنابراین یک نمونه برای انتخاب یک تحصیلات توصیه می‌شه. اگر می‌خواید یک قطعه بزرگتر رو قبل از متعهد شدن به سفارش بزرگ امتحان کنین . ، فقط مقدار کمی شیشه رو برای آزمایش روی صفحه سفارش بدین.

بازپرداخت

هزینه بازگشت شیشه رفلکس شامپاینی خریداری شده توسط متر رو می‌پذیریم. فقط اونو در شرایط اصلی و بسته بندی برای ما بفرستین . ما نمی‌توانیم بازدهی شیشه های قطع شده رو بپذیریم ، زیرا ارزش فروش مجدد ندارن .

شیشه رفلکس شامپاینی متوسط ​​CRF 30

ابتدا در توضیح شیشه رفلکس شامپاینی متوسط باید بگیم که شیشه رفلکس شامپاینی متوسط CRF-30 ما برای کاهش تابش خورشید طراحی شده اس . و سازش خوبی بین شیشه بازتابنده مس تیره با کارایی بیشتر و نور کم کاراتر هست . این شیشه هنگام نگاه کردن از بیرون به رنگ شیشه یک رنگ مایل به خاکستری و در داخل اون به رنگ خاکستری به نظر میاد. این شیشه برای حفظ حریم خصوصی در ساعات روز مناسب هست . این شیشه رو می توان با اندازه گیری متر به طول دلخواه خریداری کرد .  

توضیحات محصول

  • نور UV را 99٪ کاهش میده 
  • تابش خیره کننده را 61٪ کاهش میده
  • انرژی خورشیدی را 66٪ رد می‌کنه
  • انتقال نور مرئی 34٪
  • توسط متر یا برش به اندازه

شیشه پنجره بازتابنده مس با درجه متوسط ​​ما یک شیشه متالیزه اس که برای دفع تابش و تابش آفتاب و خنک نگه داشتن خانه ، دفتر یا هنرستان طراحی شده اس . شیشه انعکاسی متوسط ​​مس هنگام کنترل نور ، گرما و تابش خیره کننده با کاهش نور طبیعی ، انتخاب خوبی اس. همچنین به کاهش 99٪ نور ماورا بنفش و علت اصلی کم رنگ شدن وسایل کمک می‌کنه.

شیشه رفلکس شامپاینی
شیشه رفلکس شامپاینی

آیا می توان از اون برای حفظ حریم خصوصی استفاده کرد؟

هنگام استفاده از شیشه رفلکس شامپاینی متوسط ، کیفیت انعکاسی شیشه ، در صورت استفاده در پنجره های رو به بیرون ، دارای سطح مختلفی از حریم خصوصی اس . هر چقدر شیشه تیره‌تر باشه ، بازتاب بیشتری داره و حریم خصوصی بیشتری نیز به همراه داره . اثر حریم خصوصی فقط در ساعات روز کار می‌کنه . 

کجای شیشه موثرتر هست؟

در شیشه رفلکس شامپاینی متوسط ، به عنوان یک قاعده ، ما شیشه های تیره‌تر رو برای پنجره های رو به جنوب ، جایی که آفتاب شدیدتر هست . ، توصیه می‌کنیم .پنجره های رو به شرق صبح ، هنگامی که آفتاب کمه و پنجره های غربی بعد از ظهر که نور زیاد هست و روشن‌تر ، در معرض دید قرار می‌گیرن. برای مواجهه با شرق و غرب ، بسته به میزان قرار گرفتن . در معرض آفتاب در پنجره ها ، شیشه های تاریک و متوسط ​​رو توصیه می‌کنیم . پنجره های رو به شمال نباید خیلی تحت تأثیر آفتاب قرار بگیرن .

نحوه سفارش

می‌تونین شیشه رفلکس شامپاینی متوسط رو نیز بر اساس متر سفارش بدین ، یا برای سهولت نصب ، اندازه اونو برش بدین. برخلاف شیشه پنجره مات که دارای یک آستر کاغذی اس . این شیشه دارای یک آستر محافظ پلی استر شفاف هست . که هیچ شبکه متری بر روی اون چاپ نشده اس . بنابراین برای برش اندازه شیشه ، به یک سطح صاف بزرگ ، یک لبه مستقیم و یک چاقوی جمع شونده نیاز دارین.

نمونه ها

شیشه رفلکس شامپاینی متوسط هم مطمئن نیستیم که آیا این شیشه ها مناسب هدف شماست؟ ما نمونه‌های رایگان 10 سانتی‌متر 10 سانتی‌متر رو ارائه می‌دیم . تصاویر به تصویر کشیدن شیشه فقط برای اهداف تصویرسازی اس ، بنابراین یک نمونه برای انتخاب محصولات توصیه می‌شه . اگر می‌خواید یک قطعه بزرگتر رو قبل از متعهد شدن به سفارش بزرگ امتحان کنین ، فقط مقدار کمی شیشه رو برای آزمایش روی صفحه سفارش بدین.

انتقال نور مرئی

در اکثر دفاتر که چراغ ها در تمام روز روشن هستن ، از بین رفتن نور طبیعی مسئله چندان مهمی نیست . در یک محیط خونه ممکنه از دست دادن نور روز بیشتر مسئله ساز بشه . و ما این شیشه رو روی پنجره های بزرگ یا در یک اتاق با چندین پنجره توصیه می‌کنیم . 

شیشه رفلکس شامپاینی
شیشه رفلکس شامپاینی
تعریف شیشه رفلکس شامپاینی یا مسی چیه ؟

شیشه رفلکس شامپاینی یا مسی همانطور که احتمالاً با نام اون انتظار می‌ره. ، نور خورشید با پایانه بازتابنده شیشه از پنجره…

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو