Home
شیشه روی میز چوبی 12

شیشه روی میز چوبی

اولین سوالی که پیش میاد اینه که شیشه روی میز چوبی چه ماهیتی داره؟ اگر برای شما سؤال پیش اومده که چگونه از میزهای چوبی خود نگهداری کنین. ما در این مطلب برای‌ شما یک راهکار شگفت‌انگیز داریم که کاملا کاربردی و به صرفه‌ هس. با شیشه رو میزی هیچوقت نگران خش و خط میز خود نیستین.


انواع شیشه رومیزی با طرح و سبک‌های جدید به طور کاملا سکوریت و نشکن تولید میشه .که ، بر روی میزهای چوبی بسیار جذاب و شیک جلوه می‌کنه، چراکه رنگ‌های بسیار زیبا و متنوعی داره که با انواع چیدمان و دکوراسیون قابل هماهنگی هس.

شیشه رومیزی 26
شیشه برای میز چوبی

اغلب میزهای تولید شده در کشورمون و حتی در کشورهای اروپایی از جنس چوب و ورق‌های پی وی سی و ام دی اف هست که برای جلوگیری از آسیب به میز به ویژه میزهای چوبی که معمولا قیمت بالایی هم دارن بهترین راه استفاده از شیشه رومیزی خواهد بود ، در این مقاله به انواع شیشه روی میز چوبی و ویژگی‌های اونا می‌پردازیم .

برای مطالعه قیمت شیشه رومیزی اینجا کلیک کنید

از شیشه روی میز چوبی در چه مکان‌هایی استفاده می‌شه؟


از شیشه روی‌ میز چوبی در مکان‌های‌ اداری مثل شرکت‌ها ، میز ناهار خوری و…استفاده بسیاری می‌شه. از شیشه رومیزی برای‌میزهای کنفرانس قابل استفاده هست.


اگر در تراس و یا حیاط خود دارای یک میز کوچک برای دورهمی‌های‌ خود هستین.حتما می‌تونی از این‌ شیشه رومیزها‌ خریداری کنی.


برای‌ اپن‌های آشپزخونه و یا میز جزیره این شیشه‌ها می‌تونه کارایی بسیاری داشته باشه. و گزینه بسیار مناسبی برای میز شما باشه. تمامی این مواردی که گفته شد در هر سایز و لگویی قابل ساخت هست.

از انواع میزهایی که روی دکور تاثیر زیادی داره میزهای پذیرایی هستن که برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شه اینجا کلیک کن.

انواع شیشه رومیزی

 شیشه روی میز چوبی 9
  • شیشه رومیزی با زیر پر
  • شیشه رومیزی با زیر خالی

شیشه رومیزی با زیر پر زمانی است که یک میز کاملا چوبی داشته باشیم و این میز شامل سطح رویه هم باشه. و از شیشه رومیزی برای محافظت از میز استفاده کنیم و شیشه رومیزی با زیر خال برای زمانی هست که چوب فقط پایه ها و چهارچوب میز رو تشکیل بده. رویه نداشه باشه که جای خالی اونو شیشه پر کنه. یعنی شیشه رومیزی جزوی از میز باشه.

انواع شیشه رومیزی برای میز چوبی

شفاف و بی‌رنگ

شیشه روی میز طرح دار

انواع شیشه‌های خاص

شیشه روی میز رنگی

شیشه خم

انواع شیشه بی‌رنگ و شفاف

شیشه روی میز چوبی 8

شیشه روی میز کریستال

  • شیشه رومیزی فلوت
  • شیشه رومیزی کلیر
  • شیشه رومیزی سوپر کلیر

کریستال

در صورت استفاده از شیشه‌های کریستال برای تولید شیشه رومیزی به طبع نمای بسیار زیباتری در فضای داخلی ساختمون ایجاد خواهد شد چرا که شفافیت بسیار بالای این نوع شیشه‌ها افراد رو تحت تاثیر قرار می‌ده به طور مثال برای میز چوبی که دارای صفحه چوبی نیز هست از شیشه روی میز چوبی کریستال ۱۰ میل استفاده شده و برای میز پایه‌های چوبی از شیشه کریستال ۱۶ میل بکار میره .

رنگی

به طور کلی دو نوع شیشه رومیزی رنگی وجود داره: شیشه رومیزی دو رو نما که در رنگ‌های دودی ، برنز ، و شامپیانی وجود دارد و شیشه‌های رومیزی یک رو نما که در طیف وسیع رنگی تولید می‌شه ، به طور مثال برای تولید این میز ناهارخوری قهوه ای باید از شیشه برنز استفاده کرد بدین شکل رنگ میز با رنگ شیشه تطابق خواهد داشت .

برای مغازه‌ها استفاده از میز شیه ای یک پیشنهاد فوق‌العاده جذاب است اینجا کلیک کن تا بیشتر بخونی

طرح‌دار

شیشه رومیزی

برای تولید شیشه‌های رومیزی طرح دار مات از دستگاه سندبلاست و برای تولید شیشه‌های رومیزی طرح‌دار رنگی از دستگاه چاپ استفاده می‌شه ، این نوع شیشه‌ها در واقع شیشه دکوراتیو محسوب می‌شه به طور مثال می‌توان لوگوی ورساچه رو روی لبه شیـشه روی میـز چوبی سندبلاست کرد در این صورت نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

انواع شیشه رومیزی خاص

دودی

شیشه رومیزی 4

اگر رنگ میزهای چوبی مشکی و سفید درنظر گرفته شده  شیشه دودی رومیزی مناسب‌ترین انتخاب محسوب می‌شه شیشه‌های دودی در دو حالت دودی روشن و دودی تیره تولید می‌شه .

هوشمند 

شیشه رومیزی

طرح خاصی از شیشه‌های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می‌شه ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر هست این شیشه هوشمند در کشورهای اروپایی نیز استفاده می‌شه و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته .

قیمت این میز هوشمند تقریبا دو برابر شیشه‌های رومیزی ساده هست به همین دلیل طراحان دکوارسیون داخلی از این نوع شیشه‌ها فقط در ساختمان‌های لوکس استفاده می‌کنن .

اکریلیک 

در این طرح از شیشه‌های رومیزی با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم‌های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می‌شه ، این نوع شیشه‌ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار مره .

شیشه روی میز چوبی 6
شیشه روی میز چوبی

انواع شیشه خم

برای مطالعه در مورد قیمت شیشه خم اینجا کلیک کنید

انواع شیشه روی میز چوبی برحسب کاربری

شیشه روی میز چوبی ناهارخوری

شیشه روی میز چوبی 5

میز چوبی ناهارخوری یکی از ابزاری است که در تمامی خونه‌ها و برخی مکان های اداری و شغلی شما کاربردی هست. این‌ میز مخصوص تنها میل شام و ناهار نیست. و برای خیلی از موردهای دیگر مثل دورهمی به‌صرفه هست. از محبوب‌ترین انواع میزهای ناهار خوری می‌توان به میز های ناهار خوری 6 نفره اون اشاره کرد

پس این میز پر استفاده باید دارای یک شیشه‌ای باشد که از اون‌ محافظت کنه. و طی چندین سال میز شما رو سالم و مثل روز اول نگه داره.
تولیدی فرکو یکی از بهترین صنایع تولید شیشه و آینه در ایران هست. و همچنین شیشه روی میز چوبی رو با بالاترین کیفیت و همچنین کمترین قیمت برای شما تولید و ارسال می‌کنه.

برای مطالعه در مورد میز ناهار خوری 8 نفره اینجا کلیک کن

شیشه روی میز چوبی جلو مبلی

شیشه رومیزی 4

از مهم‌ترین بخش‌های تزیین دکوراسیون خونه در هر ساختمونی چه مسکونی و چه اداری انتخاب مبلمان مناسب با طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان هست، شیشه میز جلو مبلی هم به طبع در زیبایی مبلمان تاثیر بسزایی داره ، رنگ شیشه روی میز جلو مبلی باید با توجه به رنگ میز انتخاب بشه به عنوان مثال برای میز جلو مبلی قهوه‌ای باید از شیشـه میـز برنز و برای میز سفید از شیشه روی میز چوبی دودی استفاده کرد .

شیشه روی میز چوبی عسلی 

یکی دیگر از انواع میزهای مبلمان که معمولا دارای ابعاد کوچکی بوده اما تعداد اون بیش از میز جلو مبلی خواهد بود ، تطابق رنگ شیـشه میز جلو مبلی با شیشه میز عسلی یک اصل در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شه و حتی بهتر هست که رنگ شیـشه میـز چوبی عسلی با رنگی شیـشه مـیز غذاخوری هم تطابق داشته باشه .

شیشه روی میز چوبی 3
شیشه روی میز چوبی

شیشه روی میز چوبی اداری

میزهای اداری به بخش‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند اما میزهای رایانه و ساده بیش از سایر میزهای اداری در هر مجموعه‌ای وجود دارد ، معمولا برای میزهای اداری از شیشه‌های شفاف و ساده استفاده می‌شود چرا که اغلب کارمندان هر شرکتی برگه‌های یادداشت خود را زیر شیشه قرار داده و نیاز به شفافیت شیشه برای راحت دیده شدن آن دارند .

بخش دیگری از میزهای اداری متعلق به میزهای مدیریت و کنفرانس هست ، شیشه میز کنفرانس و مدیریت معمولا یک شیشه تزیینی و رنگی در نظر گرفته می‌شه زیرا میزهای اشاره شده در تزیین فشای داخلی شرکت بسیار تاثیر گذار خواهند بود .

از جذاب‌ترین میزهای اداری می‌توان به میز شیشه‌ای اداری اشاره کرد برای اطلاعات بیشتر کلیک کن

انواع شیشه روی میز چوبی بر اساس شکل هندسی

شیشه رومیزی 2

شیشه روی میز گرد

  • شیشه رومیزی مستطیل
  • شیشه رومیزی مربع
  • شیشه رومیزی بیضی
  • شیشه رومیزی دفرمه

شیشه روی میز چوبی گرد

با تولید میزهای گرد چوبی در طرح‌های مختلف به طبع تولید شیشه میز گرد هم در طرح‌های متنوعی صورت می‌گیره توجه داشته باشین که رنگ میز چوبی در انتخاب رنگ شیـشه رومیزی تاثیر بسزایی خواهد داشت .

شیشه روی میز چوبی 1
شیشه روی میز چوبی

کیفیت شیشه رومیزی

کیفیت شیـشه روی میز چوبی فرکو بسیار بالا و شفاف هست. و در تمامی ضخامت‌ها‌ مثل ۴ الی ۲۰ میل قابل تولیده.
از این شیشه رو میزی‌ها می‌تونی در تمامی سبک‌های منزل خود مثل کلاسیک ،مدرن، سنتی و …استفاده کنید. و فقط نیازمند یک مکان خاصی نیست این شیشه می‌تونه روشنایی و زیبایی رو به‌ محیط منزل و یا محل کار شما القا بده.
این‌ شیشه‌ها‌ از چندین سال‌ پیش در تولیدی فرکو تولید می‌شه. و‌ هیچ‌گاه از نظر بیننده خود رو از دست نداده . و تا کنون در حال فروش‌ هست. حالا می‌خواهیم در مورد انواع‌ مختلف شیشه‌ها در روی میز چوبی شما صحبت‌ کنیم. که یکی از اونا شیشه رومیزی رنگی هست. که دارای طرفداران بسیاریه.

شیشه روی میز با جنس‌های دیگر

شیشه رومیزی می‌تونه برروی میزهای ناهار خوری چوبی ، فلزی، آهنی و… قرار بگیره. حتی امکان این که کل میز شما به صورت شیشه‌ای تولید بشه وجود داره. شیشه رومیزی می‌تونه برای تمامی میزهای شما کاربردی باشه. و در تمامی طرح‌ها قابل برش کاری هست. حتی برای میز جلوی آشپزخونه (میز جزیره) به صرفه باشه. تمیز کردن شیشه رومیزی فرکو کاملا آسونه. و‌ با یک دستمال کشیدن راحت‌ شفافیت شیشه شما مثل روز اول برمی‌گرده.

نحوه سفارش شیشه روی میز چوبی

می‌تونی هر مدل و طرحی که می‌خوای و در ذهن داری رو از فرکو ثبت سفارش کنی.

برای تولید و طراحی ، از مجرب‌ترین افراد در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه‌ها استفاده می‌کنیم . برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیر.

به دلیل وجود نداشتن هیچ واسطه‌ای می‌تونی، با قیمت کمتر محصول خود رو خریداری کنی. مستقیم با خرید راحت از تولیدی محصول خودت رو تهیه کنی. با موبایل و یا سیستم در سایت فرکو دنبال آینه مدنظر خودت رو پیدا کنی. و کمتر از 48 ساعت آینه خود رو تحویل بگیری. این یک شیوه راحت برای خرید و صرفه جویی در زمان هست. پیج اینستاگرم محصولات بروز و مدرن شیشه‌ای http://instagram.com/farkoo.ir

شیشه روی میز چوبی
شیشه روی میز چوبی
در تولیدات فرکو شیشه رومیزی اکریلیک هم انجام می‌شه؟

بله با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم‌های نقاشی ….

کیفیت شیشه رومیزی های فرکو چگونه هست؟

کیفیت شیـشه روی میز چوبی فرکو بسیار بالا و شفاف ….

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شیشه برای انواع میز در رنگ‌های متنوع و درخواستی قابل تولیده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو