Home

شیشه میز گرد

در دنیای امروزی ساخت شیشه های میز با الگوهای متفاوت بسیار زیاد و متنوع شده . با بیشتر شدن طرفداران و فروش این محصول تغییر و تحولاتی در صنعت شیشه نیز به وجود اومد.برای مثال دستگاه های CNC و MASTER روی کار اومدن که با کمک اونا می‌توان هرگونه طرح و الگوی مورد پسند خود رو بر وی شیشه ایجاد کنین.به طور کلی می توان گفت شیشه رومیزی به اشکال هندسی مستطیل،مربع و گرد و بیضی تقسیم بندی میشه.

شیشه های رو میزی چگونه برش داده می شوند؟

در صنایع شیشه و آینه فرکو،شیشه رومیزی ها به دو صورت دستی و با استفاده از دستگاه گردبر برش داده میشه.اما حالتی دیگر جود داره که اگر قطر میز متفاوت با حالت های استاندارد باشه. باید با دستگاهیی به نام CNC شیشه برش داده .اما در صنعت شیشه و آینه اینکه شیشه چند میل برای یک میز استفاده میشه تنها به ابعاد میز بستگی داره.

چرا برای برش دادن شیشه میز های بیضی شکل نیاز به الگو گیری داریم؟

در صنایع فرکو برای برش دادن میزهایی با اشکال مستطیل و یا مربع شکل از الگویی استفاده نمی‌کنن. اما برای برش دادن شیشه رومیزی هایی با اشکال هندسی دایره و یا بیضی شکل باید فرایند الگوگیری رو انجام داد. زیرا برای یکسان در امدن دو طرف شیشه باید این روش رو انجام داد.

اگر میزی که برای شیشه خود انتخاب کردین، دارای پایه باشه ، ضخامت آن شیشه باید 20 میل باشه.اما اگر صفحه چوبی روی میز قرار داشته باشه ، شیشه باید 10 میل باشه.

شیشه میز گرد ۱۰ میل و ۲۰ میل

در صنایع فرکو میزهای گرد به دو سته پایه دار و صفحه دار تقسیم می‌شه.زمانی که شما از میز های دایره شکل پایه دار استفاده می‌کنین باید شیشه شما 20 میل باشه و زمانی که میز های شما دارای صفحه هست ، شما باید از میز های 10 میل استفاده کنین. زمانی که میز شما دارای پایه هست و شیشه آن 20 میل نیز هست برای برشکاری این محصول از دستگاهی به نام CNC و MASTER استفاده میشه. ب دلیل ضخامت بالای این شیشه باید از دستگا های مخصوص استفاده کرد زیرا امکانی بری روش دستی وجود نداره.

انواع شیشه میز گرد

  1. دودی
  2. طرح دار
  3. ناهارخوری
  4. جلومبلی
  5. عسلی
  6. اداری
  7. کنفرانس
  8. اشپزانه
  9. دوبله
  10. چوبی
  11. بیضی
  12. رنگی
  13. شفاف
  14. چاپی
  15. مطالعه
  16. مات
  17. اسیدکاری شده
  18. حکاکی
  19. رایانه
  20. جزیره
  21. پایه فلزی
  22. پایه سنگی
  23. لمینت
  24. سه بعدی
  25. اکریلیک
  26. هوشمند
  27. رفلکس
  28. اکلیلی

دودی

صنایع فرکو به دلیل ساخت بسیار زیبا و مدرن محصولات خود تونسته ، شیشه های دودی خود رو به یکی از پرفروش ترین تولیدات خود برسونه.صنایع فرکو همیشه در ساخت شیشه های دودی خود از ضخامت های استاداردی استفاده میکنه.برای مثال شیشه رومیزی ها به ضخامت 6 میل الی 2 میل ساخته میشه. این شیشه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستن ، به طوری که بدون هیچگونه خال و جوشی بر روی شیشه در بازار در حال فروشن.اما برخی از صنایع برای جذب مشتریان زیاد محصولات خود رو در قیمت پایینتر به فروش می‌رسونن.اما این محصولات در هنگام ساخت هیچگونه کیفیت کاری ندارن به گونه ای که در سطح اونا خال جوش مشاهده میشه.

 زمانی که برای میزهای قهوه ای و یا تیر خود از شیشه های شفاف استفاده می‌کنین.ترکیب جالب و مناسبی رو به ارمغان نمی‌رسونین.شما برای ایجاد ترکیبی مناسب و زیبا بهترین گزینه برای میز های قهوه ای و یا تیره شما شیشه های دودی و یا برنز هست.شما با انجام این کار نه تنها ترکیب زیبا و بروزی رو ایجاد کردین بلکه اگر روی میز شما خط و یا خشی افتاده باشه شیشه های برنز و یا دودی از دیده شن اونا جلوگیری می‌کنه.میزان تفاوت قیمت این شیشه ها با شیشه های شفاف حدود 40 درصد نیز هست. یعنی شیشه های برنز از قیمت بالاتری نسبت به شیشه های شفاف برخوردارن.

کریستال

میز های گرد و یا میز هایی که از پایه فلزی ساخته شدن بهترین گزینه برای شیشه های کریستال 10 میل به بالا که با ابزار دیاموند کار می شه هستن. و زمانی که شما از این محصول برای محیط های خود استفاده کردین نه تها باعث بروزی و زیبایی محیط شدین بلکه به شما این امکان رو میده که بتونی با تغییر مکان این محصول دکوراسیون محیط خود رو تغییر بدی.

صنایع شیشه و آینه فرکو پس از ساخت بسیار باکیفیت و بروز محصولات خود مخصوصا شیشه رومیزی کریستال بسیار با قیمت مناسب در بازار به فروش می‌رسونه. برای مثال تمام شیشه کریستال به سه دسته معرفی میشه.چینی،بلژیکی و ایرانی که بهترین و با کیفیت ترین شیشه رومیزی کریسال در ایران توسط صنایع فرکو در حال ساخت هست.این صنایع نه تنها ارسال به تمامی نقاط ایران رو داره بلکه ارسال به کشور های دیگر از جمله کشورهای همسایه هم ارسال داریم.

طرح دار

در دنیای امروزی با پیشرفت صنعت شیشه سازی، می‌تونی تمامی طرح‌های مورد نظر خود رو بر روی آینه نیز داشته باشی.صنایع فرکو با استفاده از دستگاه چاب رنگی و سندبلاست شیشه ها رو به تمامی طرح های مورد علاقه شما تولید می کنه. اما قبل از انجام طرح سازی بر روی شیشه باید شیشه به شکل مورد نظر مشتری با دستگاه CNC و گردبردهای دستی برش داده بشه و پس از این برشکاری هرگونه طرح دلخواه خود رو می‌تونی بر روی شیشه خود داشته باشی.

ناهارخوری

ابعاد میز های ناهار خوری بسیار گاه بزرگ بوده هست.به دلیل بزرگی ابعاد شیشه ناهار خوری باید برای برش دادن آن از دستگاه های CNC و MASTER استفاده کرد. شیشه میز های ناهار خوری به دلیل اینکه باید در طول روز وزن و سنگینی بسیاری رو تحمل کنه باید قطر آن زیاد باشه. پس به همین دلیل برای برش دادن این شیشه نمی توان از روش دستی استفاده کرد.

کارشناسان فرکو ضخامت شیشه های میز گرد ناهار خوری رو متناسب با ابعاد آن گفته اند. برای مثال میز های ناهار خوری 8 نفره از شیشه 10 میل استفاده میشه و برای میز های ناهور خوری 6 نفره از شیشه 8 میل استفاده میشه.

برای ساخت شیشه میز ناهار خوری 10 نفره که اگر میز ناهار خوری از صفحه چوبی ساخته شده باشه باید شیشه آن 10 میل باشه اما اگر این میز از پایه ساخته شده باشه باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد. ناگفته نمونه که این شیشه 20 میل به دلیل برخورداری از ضخامت بالا و گرفتن زمان بیشتر برای ساخت آن از قیمت بالاتری نسبت به شیشه های دیگر برخوردار هست.

جلو مبلی

می‌تونی بر ای تمامی مبلمانتان از شیشه میز جلو مبلی استفاده کنی.زیرا شما به راحتی می‌تونی این شیشه میز جلومبلی رو با هرگونه مبلمان ست و جلوه زیبایی رو در محیط خود ایجاد کنی. در سال‌های گذشته بیشترین میزهای تولید شده در اشکال دایره ای بودن و تمامی اونا نیاز به یک شیشه دایره ای دارن که بتونه زیبایی و مدرنی رو در منازل و یا حتی محیط شما برقرار کنن.

عسلی

همیشه میز های عسلی که برای مبلمان های اداری و یا حتی خانگی وجود داشت به صورت گرد بوده است. و زمانی که میز به شکل دایره می باشد شیشه آن نیز باید طبق الگوی محصول تولید و استفاده بشه. صنایع فرکو ضخات تمام شیشه های میز عسلی رو 8 میل در نظر می گیره. صنایع فرکو تولیدات جدیدی نیز داره که پایه های میز عسلی نیز شیشه ای هست که با روش هایی به نام خم و UV تولید میشه.

اداری

می توان گفت در اکثرا محیط های اداری شیشه های رومیزی به شکل مربع و یا مستطیل هست.اما در برخی از اداره های مدرن و بروز برای ایجاد تنوع و زیباسازی محیط از شیشه رومیزی های گرد استفاده میشه. صنایع فرکو برای تولید این نوع شیشه بیشتر از شیشه های ساتینا و یا سندبلاست استفاده می‌کنه. حتی برخی از افراد می‌تونن لوگو و یا نام اداره و شرکت خود رو بر روی شیشه حکاکی کنن.

کنفرانس 

همه ما می‌دونیم که میز های کنفراس برای جمع شدن افراد به دور هم هستن.پس بهترین راه برای این کار اینگونه هست که شکل میزکنفرانش به شکل دایره باشه. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو میزهای کنفرانس را در انواع سایز و ابعاد تولید و در تمامی نقاط ایران ارسال می‌کنه. ناگفته نمونه که صنایع فرکو برای ساخت میز های کنفرانش از شیشه های 16 میل و 20 میل استفاده می‌کنه. زیرا که میزهای کنفرانس به دلیل استفاده زیاد در طول روز باید با ضخامت های استاندارد و مناسب تولید بشه.

آشپزخانه

زمانی که اشپزخانه منزل شما بزرگ باشد شما می توانید هرگونه میز در ابعاد و سایز های گوناگون در آشپزخانه خود قرار بدهید. یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین میز ها،میز صبحانه خوری می باشد که بیشترین سفارشات برای این محصول به صورت دایره بوده.شیشه میز های گرد به دو دسته میز ای کانتر و شیشه میز صبحانه خوری تقسیم میشه.وقتی شما از شیشه میز های کانتر استفاد ه می‌کنی باید شیشه شما بسیار ضخیم و با کیفیت باشه.

همه ما یک خرید مطمئن ،بادوام و با کیفیت بالا میخوایم که سال ها از ان استفاده کنیم.
یکی از محصولاتی که در منزلمون به کار برده میشه شیشه میز آشپزخانه هست.
شرکت فرکو این محصول را به شما با تضمین :هر گونه سایز،مقاومت در برابر رطوبت هوا و نصب اسون ارائه میده. میتونی با تماس با ما هرگونه محصول مورد نظر خود رو ثبت سفارش کنی.

دو پله

بیشتر مواقع برای میز هایی با اشکال هندسی گرد از ابزار هایی DOUBLE OG استفاده میشه.این ابزار به دو صورت دو پله پهن و دو پله باریک نیز موجود هست. به غیر از این محصول یکی دیگر از ابزار ها وجود داره که کاربرد زیادی برای میز های گرد مش ود که آن FLAT EDGE یا همان دیلموند هست. صنایع فرکو با استفاده از این ابزار دور شیشه رو صاف و زیبایی محصول رو دوبرار می‌کنه.

چوبی

طبق امار گیری ساخت میز در تمامی نقاط ایران .گفته شده که بیش از 60 درصد میز های گرد از جنس چوب هست.به همین دلیل در ساخت اینگونه میز ها شیشه 8 میل استفاده میشه.زیرا هنگامی که میز شما از جنس چوب هست ناخوداگاه صفحه چوبی شما مقاومت میز رو بالا خواهد برد . البته ناگفته نمونه همانطور که در مطالب بالا گفته شد میزان ضخامت شیشه شما بستگی به میزان ابعاد و سایز میز و شیشه شما داره.

تفاوت شیشه میز گرد و بیضی

قابل ذکر هست که میزهای دایره ای قطری دارن. به همین دلیل میز های دایره ای که دارای یک‌قطر هستن نیاز و یا واجباتی‌برای الگو گیری ندارن. اما در میز های بیضی نیز اینگونه نیست.زیرا میز های بیضی از دو قطر اصلی و فرعی برخوردارن.به همین دلیل برای برقراری متقارنی باید الگو گیری بشه.میز های بیضی به دلیل ایجاد نشدن تقارن در دو طرف میز الگو گیری می‌کنن.

رنگی

می‌توان گفت شیشه های رومیزی‌رنگی‌ به سه صورت دور نما و یک‌رو نما و یا همان لاکوبل ساخته میشه. صنایع فرکو برای ساخت شیشه های یک‌رو نما از دستگاه چاپ استفاده می‌کنن.

شیشه میز گرد رنگی لاکوبل از تنوع رنگی بسیاری برخوردار هست.به طوری که می‌تونی رنگ میز‌ رو با وسایل منازل و یا رنگ دکوراسیون محیط‌خود ست کنی.

شفاف

می‌تونی میزهای شفاف خود رو با تمامی رنگ های مورد علاقه خود استفاده کنی.به همین دلیل شیشه های شفاف طرفداران بیشتری رو نسبت به شیشه های رنگی داره.صنایع فرکو ضخامت اینگونه شیشه رو حدود ۶ میل الی ۲۰ میل تولید می کنه.شیشه های شفاف رو برای تمامی انواع میز های گرد می‌توان استفاده کرد.

چاپی

صنابع شیشه و ابنه فرکو با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های چاپ تمامی رنگه های گوناگون و متفاوت رو می توان بر روی شیشه شما چاپ کنه.صنایع فرکو نه تنها طرح های رنگی بلکه می‌تونه طرح های سه بعدی نیز روی شیشه چاپ کنه.

مطالعه

اگر دقت کرده باشی میزهای بزرگ‌گرد برای مطالعه تمامی افراد در کتابخانه ها وجود داره که بیشتر مواقع جنس این میز ها از چوب هست.به همین دلیل برای مراقبت و جلوگیری از ضربه رسیدن به میز باید از شیشه های مقاوم استفاده کرد.شیشه های اینگونه میز ها ۱۰ میل هستن که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه نیز داره.

مات

شاید برای شما این سوال پیش اومده باشد که برای ساخت شیشه رو میزی مات از چه شیشه‌ای استفاده میشه.برای ساخت شیشه رومیزی مات نیاز به شیشه سندبلاست و یا ساتینا دارین .حالا می‌خوایم در مورد تفاوت شیشه ساتینا و سندبلاست صحبت کنیم.فرق این دو شیشه در قابلیت طرح دار بودن شیشه سندبلاست هست.از شیشه ساتینا فقط به صورت ساده تولید میشه .و قابلیت اینو نداره که روی شیشه طرحی حکاکی بشه.یک مثال می‌زنیم که برای ساخت شیشه رومیزی گرد که رنگ پایه آن سفیر هست برای ساخت پایه های شیشه رومیزی نیاز به پروفیل های استیل داریم .و برای ساخت پایه باید از شیشه میز گرد مات استفاده بشه.

یکی از صنایع های مهم و پرکاربرد در دنیای امروزی شیشه پرد مات هست که در انواع رنگ جنس های متفاوتی به فروش میرسه و در کالبدهای متفاوت به کار میره برای مثال در سالن ها در منازل ها خیلی کاربردیه. این نوع شیشه به دلیل اینکه در طول روز مورد استفاده زیادی قرار می گیره به همین دلیل جنس آن از نوع ضخیم در سازه‌های مدرنه.می‌تونی انواع مختلف رو با بهترین کیفیت از فرکو تهیه کنی.

اسید کاری شده

یکی از مدرن‌ترین مدل‌های تولید شده در شیشه میز گرد طرح اسیدکاری شده هست.برای ساخت شیشه میز گرد اسیدکاری شده که یک نمای بسیار زیبا و مدرنی رو ایجاد می‌کنه.صنایع فرکو برای ایجاد این طرح پمپ فشار قوی با دستگاه کاتر پلاتر استفاده می‌کنه.

حکاکی شده

این انتخاب رو داری که تمامی طرح های مورد نظر و مورد علاقه خود رو به صورت حکاکی بر روی شیشه های خود داشته باشی. برای ساخت و انجام این کار شیشه تراشیده میشه. یکی دیگر از نام این عمل بر روی شیشه کنده کاری هست. همچنین می‌تونی اسم،لوگو ،طرح های سه بعدی و تمامی طرح های مورد نظرت رو داشته باشی.

َ رایانه

یکی دیگر از تولیدات صنایع فرکو که کاربرد های بسیار ی در زندگی روزمره داره میز های دایره ای رایانه هستن. برای ساخت شیشه های این از شیشه های 10 میل استفاد ه میشه. برای مثال زمانی که میزی دارای قطر 110 سانتی متر هست شیشه ، میز باید 10 میل استفاده بشه.

شیشه میز گرد جزیره

یکی دیگر از طرح های جدید تولید شده توسط صنایع فرکو شیشه میز گرد جزیره هست که بیشتر مواقع در آشپز خانه قرار می گیره. و برای ساخت شیشه این میز باید جاساز های گوناگون به وجود اورد به طوری که هنگام استفاده از دستگاه مستر برای برش شیشه و جاساز استفاده بشه. صنایع فرکو برای ساخت این محصول بسیار تلاش و زمان بسیاری میذاره که همین امر باعث بالا بودن قیمت آن میشه.

پایه فلزی

این نوع میز ها همانند میزهای پایه سنگی برروی پایه های فلزی نیز قرار دارن. به گونه ای که تنها با استفه از چسب UVشیشه چسبیده میشه. و خود چسب تسط اشعه های فرابنفش بر روی شیشه قرار خواهد گرفت.

با خیال راحت خرید کنید

همه ما همیشه برای تغییر دکوراسیون به دنبال مدرن ترین و زیباترین محصولات هستیم طبق آمار گیری، یکی از به روزترین و جدیدترین کارها و محصول ها شیشه میز گرد با پایه فلزی هست که در تغییر دکوراسیون و زیبایی و شکیبایی فضای موردنظر شما کمک بسیاری میکنه. شما با خرید یک محصول شیشه میز گرد پایه فلزی می‌تونی فضای خود رو به فضای مدرن و زیبا تبدیل کنی.

پایه سنگی

یکی دیگر از طرح های جدید صنایع فرگو اینگونه هست که میز از پایه های سنگی تولید شده که می‌تونه وزن شیشه های ضخیم و سنگین رو تحمل کنه.این محصول یکی از جدید ترین مدل های شیش میز های گرد در جهان هست. زمانی که شما از این نوع میز استفاده می‌کنین باید شیشه های 12 میل،16 میل و 20 میل رو بکار بگیرین.

لمینت

یکی دیگر از طرح ای جدید که توسط این صنایع تولید شده شیشه های لمینت شده هستن.این شیشه توسط دو عدد شیشه که با لایه های PVB به یکدیگر چسبیده اند تولید میشه. این شیشه ضد ضربه نیز هست اما اگر بر اثر ضربه ای بشکنه تکه های آن از یکدیگر جدا نمیشه. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو همیشه آماده برای ساخت بهترین و با کیفیت ترین محصولات هستن.برای تماس با فرکو با این شماره تماس بگیر 02188068352

سه بعدی

برای ساخت شیشه های سه بعدی در ابتدا تصویر مورد نظر شما به صورت سه بعدی چاپ و به صورت رنگی روی شیشه ایجاد میشه.می‌تونی تمامی تصایر مورد نظر خود رو به صورت سه بعدی چاپ و بر روی شیشه های خود داشته باشین.این محصول جزو یی از پرفروش ترین و پرطرفد ار ترین محصولات تولید شده توسط صنایع فرکو هست.

اکریلیک

این شیشه همانند شیشه رومیزی گرد هوشمند عمل می کند.یعنی از حالت مات به شفاف و از حالت شفاف به ماتی می تواند تبدیل شود. همانگوه که گفته شد این مشیشه از طریق الکترسیته عمب می کند و زمانی که جریان برق از برقرار نباشد این شیشه شروع به عملیات خود نخواهد کرد. می توان گفت این شیشه یک اثر هنری و تاریخی می باشد.

هوشمند

یکی دیگر از طرح های بسیار جدید صنایع فرکو به صورت ریموتی نیز می باشد. که شما عزیزان با کمک این کنترل می توانید شیشه های خود را از حالت شفاف به مات و یا مات به شفاف تبدیل کنید. این شیشه به صورت الکترسیته عمل می کند.که زمانی که جریان برق را قطع کنید این شیشه از کار خواهد افتاد.این شیشه بیشترین خرید را در کشور اروپا داشته است.

این شیشه هوشمند در بیشتر مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی ، برای مثال مانند مجله THE BEST DESIGN که هر سال در کشور ایتالیا چاپ می شود و به دلیل برترین طرح شیشه رومیزی معرفی شده می شود. میزان قیمت این شیشه میز گرد هوشمند دو برابر شیشه های ساده می باشد. به همین علت می باشد که طراحان دکوراسیون داخلی از این شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

رفلکس 

این نوع شیشه  با نام شیشه آینه نیز معروفیت دارد و نوع ساختار آن به نوعی می باشد که یک طرف، شیشه رنگی و طرف دیگر آینه می باشد ، شیشه رفلکس تنوع بسیاری در ساخت رنگ های مختلفی دارد. شیشه میز گرد رفلکس بیشتر مواقع برای میزهای استیل طلایی و نقره ای و میزهای فلزی مناسب است. به همین دلیل قوانین طراحی دکوراسیون داخلی نیز رعایت خواهد شد .

اکلیلی 

یکی دیگر از طرح شیشه های رومیزی که روی شیشه رنگ به صورت اکلیلی ایجاد می شود ، که به این مدل شیشه، شیشه های رومیزی لاکچری می گویند و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد .

همه ما همیشه به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه هستیم .اگر می خواهید محصولات آینه بزرگ گرد با کیفیت بالا داشته باشید به صنایع تولید شیشه و آینه فرکو مراجعه کنید ما یک مجموعه هستیم که گزینه های آینه گرد بادوام را متناسب با نیازهای خانه یا محل کار شما ارائه میدهیم بهترین و باکیفیت ترین کار از ما و رضایت از شما عزیزان.
برای اطمینان و مطمعن شدن درستیه کار ما ب شماره زیر تماس بگیرید.
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

ابزاری که برای دور شیشه میز گرد استفاده می کنند!

  1. لول براق
  2. تخت براق
  3. تراش ( پخ )
  4. تراش دو پله
  5. تراش سه پله
  6. تراش انگشتی
  7. تراش ۴۵ درجه
  8. دیاموند

صنایع فرکو برای تزیین شیشه های میز هایی که به اشکال هندسی گرد و یا بیضی هستند از دستگاه هایی به نام تراش دوپل( diuble og) و سه پله به نام (double og ) استفاده می کنند. اما طبق استاندارد های برشکاری دستگاه های سه پله برای شیشه هایی به ضخامت 15 میل الی 20 میل استفاده می شود.

 ساخت میز شیشه ای گرد علاوه بر شیشه میز گرد.  

میز های شیشه ابتدا در کشوری به نام ایتالیا تولید و پس از مدتی مورد توجه طراحان دکوراسیون ذاخلی قرار گرفت.به طوری که در مدت زمان بسیار کوتاهیی مورد توجه بسیاری از افراد شده بود. این محصول تقریبا 3 سال است که در ایران به طور اشکال و طرح های گوناگون تولید و به فروش می رسد.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با ساخت انواع مختلف میز های شیشه ای با کیفیت توانسته است . طرفداران بسیاری را نسبت به کیفیت محصولات خود جذب کند.

میز های شیشه ای چگونه ساخته می شوند؟

در مرحله اول برای ساخت میز های تمام شیشه،ابتدا نیز به ابعاد و سایز میز ضخامت شیشه نیز تعیین می شود. برای مثال زمانی که میز شما دارای قطر 1متر می باشد. باید از شیشه 20 میل استفاده کرد. سپس بعد از این کار میز شیشه ای با دستگاهیی به نام CNC برش داده می شود.سپس پس از انجام این مرحله به یکی از مهم ترین و حساس ترین مرحه های ساخت. این میز می رسیم که طبق الگو شیشه ها توسط UV به یکدیگر متصل خواهند شد.زمانی که برای اتصال این شیشه ها از چسب UV استفاده می شود هیچگونه اثری از این چسب بر روی شیشه باقی نمی ماند.

ما این مرحه یکی از زمانبر ترین مراحل و حساس ترین است زیرا که دستگاه UV دارای نور ماورا بنفش است و کمترین و وچک ترین اشتباه باعث ایجاد خسارت و از بین رفتن محصول پس از مدتی کوتاه خواهد شد.

http://Instagramhttp://Instagram.com/farkoo.ir.com/farkoo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو