Home
تراش روی شیشه و آینه

تراش روی شیشه و آینه

تراش روی شیشه و آینه از جمله فرایندی اس که موجب میشه دور تا دور کار کاملا تراشیده بشه . همین باعث جلوگیری از تیزی وبریدن دست و … می شود.و علاوه بر این زیبایی و درخشندگی رو نیز به همراه داره . برای دیدن نمونه کارهای بیشتر اینجا کلیک کنین.

اغلب با استفاده از دستگاه اتوماتیک ایستاده استفاده میشه. اطراف اونا رو از کنار تا فاصله 2 الی 3 سانتی‌متر رو تراشیده و جلوه زیبایی داره.

تراش روی شیشه و آینه

تاریخچه شیشه و آینه

شیشه در سال‌های گذشته از طریق کشف آتش‌نشان از سنگ‌های سلیس به دست اومده‌اس که رفته رفته از طریق ماشین آلات مدرن و مجهز در ساختمان سازی و طرا دکوراسیون استفاده میشه.

صنعت شیشه و آینه که امروزه بیش تر مورد توجه قرار گرفته اس کاربردهای بسیاری نیز داره.شیشه از همان ابتدا که فقط نوعی سنگ هست قابل استفاده نیست و باید سلسله مراتبی رو طی کنه که قابل مصرف باشه و ابتدا جام های شیشه رو از طریق دستگاه‌های زیر می توان برش زد:

  • دستگاه دیاموند
  • دستگاه تراش دو پله
  • دستگاه تراش سه پله
  • دستگاه تراش انگشتی

جدیدترین متد برای تراش روی سطح آینه

بر زوایا و ضلع‌های مختلف آینه می‌توان پخ صورت بگیره که تراش شیشه و آینه آن از 1 سانت تا 3 سانتی‌متر انجام میشه و هنگامی که آینه بعد از تراش خوردن حالت موج دار نمی‌گیره و براقیت خود رو نیز حفظ می‌کنه دلالت بر کیفیت بالای نوع تراش داره.

در تراش شیشه یا آینه که با استفاده از دستگاه اتوماتیک ایستاده صورت می گیره. علاوه بر این از سنگ‌های دیاموند استفاده میشه که این کار بسیار با دقت بالا و زمان زیادی انجام میشه.

تیم فرکو از مدرن ترین ابزارهای تراش برخوردار هست که با خیال راحت می‌تونین سفارش خود رو از طریق راه‌های ارتباطی ثبت کنین. در کمترین زمان سفارش شما آماده میشه.

مدرن ترین ابزار برای تراش‌ کدومن؟

متخصصان و تیم فنی و پشتیبانی هر روز و در هر لحظه در حال بروز رسانی کار خود هستن که داخل مجموعه از بروز ترین دستگاه‌های مجهز برای تراش شیشه و آینه استفاده می‌کنن و این امر تلاش‌های بسیار رو پی در پی دنبال کرده اس امروزه تیم فرکو تمام سعی خود رو به انجام می‌رسونه که با بروزترین متد و ابزارهای در دسترس کار رو به صورت حرفه ای و با نازلترین قیمت‌ها انجام میده.

قیمت شیشه و آینه تراش خورده

قیمت تراش روی شیشه و آینه بر اساس ابعاد و طول کار متغیر هست که محدودیتی هم در ضخامت نداریم و هر نوع طرح و ابعادی برای تراش قابل سفارش هست.

یکی دیگر از ویژگی‌های بصری تراش روی آینه جلوه زیبایی و تزیینی اس که بسیار امروزه مورد توجه عموم مردم قرار گرفته اس و در مکان‌های مختلف از اون استفاده میشه.

برای اطلاع دقیق از قیمت و هماهنگی بیشتر تماس حاصل فرمایین.

تراش روی شیشه و آینه
تراش روی شیشه و آینه
تراش روی شیشه و آینه

انواع آینه های تراش خورده:

  • آینه لوزی
  • آینه جورچین
  • آینه مربعی
  • آینه دایره ای
  • آینه مستطیلی
  • و غیره…

آینه تراش خورده جورچین

امروزه در دکوراسیون و دیزاین منازل و شرکت و … از آینه های جورچین استفاده می‌کنن که تعدادی آینه های کوچک تراش خورده در کنار هم قرار می‌گیرن . از زیبایی و درخشندگی بسیاری برخوردار هست و جزء یکی از مدرن‌ترین و کلاسیک‌ترین دیزاین محسوب میشه.

آینه پازلی رو در رنگ‌های مختلف نیز می توان استفاده کرد مانند سفید و مسی و … که در هر مکانی قابل اجراست و محدودیتی در ابعاد نداره.

تراش روی شیشه و آینه
تراش روی شیشه و آینه
تراش روی شیشه و آینه
تراش روی شیشه و آینه
تراش روی شیشه و آینه

چرا اطراف شیشه وآینه رو باید از ابزار تراش استفاده کرد؟

اگر از ابزار تراش برای جلوگیری از تیزی شیشه و آینه استفاده نکنیم .موجب میشه تیزی دور اونا وقتی دستمون می‌گیریم دست هامون رو ببره .در موارد این چنینی به دلیل خطرناک بودن از ابزار تراش استفاده می‌کنیم . علاوه بر این همانطور که گفتیم جلوه زیبایی هم داره.

چرا ابزار زنی شیشه رومیزی واجب هست:

اکثر شیشه‌هایی که بر روی میز کنفرانس و میز ناهار خوری و … استفاده میشه از ابزارهای خاص تراش روی شیشه و آینه استفاده کردن که علاوه بر زیبایی و درخشندگی موجب میشه8 تیزی لبه های شیشه گرفته بشه و لبه‌های شیشه صیقلی شده باشه و در همین حال درخشندگی خود رو نیز حفظ کنه.

انواع ابزارهای دور شیشه رومیزی:

  • ابزار شیشه تراش خورده رومیزی
  • ابزار شیشه تراش خورده لمینت و …

نحوه‌ی ابزار زنی دور شیشه:

هنگامی که شیشه به ابعاد دلخواه برش خورده و اماده ابزار زدن هست داخل دستگاه ایستاده یا متحرک قرار می‌گیره که تراش روی شیشه و آینه به کمک نیروی انسانی نیز نیاز هست و علاوه بر دستگاه تراش یا همان ابزار زنی نیاز به سنگ های مخصوص نیز هست که انواع مختلفی داره و اندازه تراش خوردن شیشه با نوع سنگ ارتباط مستقیم داره.

تراش نقش و نگار بر روی سطوح شیشه

علاوه بر تراش در لبه‌های شیشه می توان برای دکوری و تزیینی بودن شیشه با ابزارهای تراش بر روی اون نقش و نگارهایی ایجاد کرد که به راحتی شیشه ساده رو به شیشه ی مدرن و زیبا تبدیل می‌کنه که امکان هر نوع طرح و نقشی رو داره.امروزه بیشتر تراش و حکاکی روی شیشه و آینه مورد توجه عموم مردم قرار گرفته اس و همین امر موجب شد دیگر روی سطح آینه و تراش کمتر از برچسب نقش و نگار استفاده کنن و جایگزین اون تراش و حکاکی باشه .

چرا قیمت تراش روی سطوح شیشه و آینه گرون‌تر از تراش‌های دیگر هست؟

حکاکی و تراش روی آینه و شیشه امری بسیار دشوار و زمان بر هست که نیاز به زمان و تمرکز بالایی داره و همین موجب میشه که از لحاظ قیمت کمی بیشتر از انواع تراش باشه.

اصطلاح مورب به چه شیشه ای گفته میشه؟

اصطلاح مورب به شیشه ای گفته میشه که لبه‌های اونو برش داده و از یک زاویه و اندازه خاص صیقل داده شده تا ظاهر زیبایی داشته باشه.این فرایند باعث میشه شیشه در اطراف لبه ها نازک‌تر باشه در حالی که قسمت وسط بزرگ اون به ضخامت نرمال شیشه باقی مونده‌اس.

چند واقعیت راجع‌به شیشه‌های مورب:

  • ما فقط از ورق های شیشه ای با بالاترین کیفیت برای ساخت آینه سفارشی شما استفاده می‌کنیم.
  • حداکثر اندازه در یک برگ برای ارسال 119×79 هست.
  • شما می‌تونین شکل و ضخامت و نوع لبه مورب و رنگ و پایان گوشه و حتی اگر به یک سوراخ چتر در وسط شیشه خود نیاز دارین مشخص کنین.
  • سفارش شما ظرف 5-7 روز کاری در ، درب منزل سالم دریافت می‌کنین.

چرا فرکو بهترین انتخاب هست؟

جواب این سؤال واضح و روشن هست که ، شرکت و تیم قدرتمند و توانا با لطف خداوند و همیاری متخصصان به صورت مستقیم صفر تا صد خدمات و محصولات با کیفیت رو ارائه میده. سعی بر این داره که تمامی محصولات و خدمات تولید داخل باشه. تمامی کالاها و خدمات در کمترین زمان و در بالاترین کیفیت ارائه میشه.

راه‌های ارتباطی صنایع فرکو:

راه های ارتباطی شرکت فرکو بسیار گسترده اس . شما با هر نوع گوشی و اپلیکیشنی از جمله واتساپ و اینستاگرام و … می‌تونین ما رو دنبال کنین و در ارتباط باشین.

تمامی نمونه کارها داخل سایت و اینستاگرام صنایع فرکو قرار گرفته اس . مشاوران فرکو هر زمانی در دسترس هستن تا بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین.

آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو