Home

پنجره آلومینیومی بروز و جدید

پنجره آلومینیومی بروز و جدید در اشکال ، اندازه‌ها و انواع مختلفی وجود دارن و نور طبیعی رو در طول روز وارد می‌کنن و در عین حال امکان تهویه رو نیز فراهم می‌کنن که به شما کمک می‌کنه تا محل شما همیشه تازه و خشک باشه. استفاده از پنجره برای خانه شما در مورد یافتن تعادل مناسب بین زیبایی شناسی و عملکرده زیرا پنجره شما نه تنها به تعیین سبک خانه شما کمک می‌کنه بلکه سلیقه برتر شما رو نیز برجسته می‌کنه.

پنجره آلومینیومی بروز و جدید
پنجره آلومینیومی بروز و جدید

محبوبیت پنجره‌های آلومینیومی در طول سال‌ها به طور پیوسته افزایش یافته زیرا نه تنها تمایل دارن مدرن ، پیچیده و شیک به نظر برسن ، بلکه دوام ، امنیت و کارایی قابل توجهی نیز ارائه میدن. فهرست کردن مزایا و معایب نیز هرگز آسون نیست ، اما با راهنمای خود ، سعی کردیم تمام مزایا و معایب پنجره‌های آلومینیومی رو فهرست کنیم.

پروفیل پنجره آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی که در زمان‌های اخیر محبوبیت زیادی به دست آوردن ، افزودنی پیچیده ، امروزی و مستحکم برای هر نما هستن. این پنجره‌ها می‌تونن انواع تغییرات آب و هوایی رو تحمل کنن و یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های موجود در بازار امروزی هستن. پنجره‌های آلومینیومی با ارائه ظاهری فوق‌العاده مدرن با فریم‌ها و عرض‌های باریک‌تر ، قطعاً ارزش قیمت خود رو دارن.

شما می‌تونین یک پنجره آلومینیومی سنتی رو انتخاب کنین یا می‌تونین طراحی شیب و چرخش مدرن رو انتخاب کنین. پنجره‌های آلومینیومی در سبک‌های مختلف موجود هستن و میشه از اونا برای افزایش زیبایی هر فضایی استفاده کرد.

پنجره آلومینیومی بروز و جدید

مزایای پنجره‌های آلومینیومی

دوام و نگهداری

پنجره‌های آلومینیومی عمر بسیار طولانی دارن و در مقابل عوامل جوی خارجی بسیار مقاوم هستن. آلومینیوم رو میشه به دلیل خواص ضد خوردگی و ضد زنگش در شرایط نهایی خود باقی گذاشت و تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری باقی ماند. علاوه بر این ، احتمال تاب خوردگی ، پوسیدگی ، متورم شدن یا ترک خوردن اونا در طول زمان کمتره و در نتیجه عمر طولانی محصول تضمین میشه. اونا همچنین نیازی به هزینه دوره‌ای یا سالانه برای رنگ یا پولیش ندارن و به سادگی با کمک یک پارچه مرطوب پاک میشن.

عملکرد حرارتی

هنگامی که با شیشه‌های کم مصرف ترکیب میشه ، پنجره‌های آلومینیومی با ارائه عایق حرارتی و صوتی عالی می‌تونن استانداردهای بهره‌وری انرژی رو برآورده کنن یا از اونا فراتر برن ، بنابراین به راحتی از همتایان گرانتر چوب و uPVC بهتر عمل می‌کنن. پنجره‌های آلومینیومی به راحتی می‌تونن افزایش قابل توجهی در افزایش و از دست دادن گرما از طریق پنجره‌ها تا حدود 60٪ داشته باشن. اونا همچنین یک ماده سازگار با محیط زیست با یکی از بالاترین نرخ‌های بازیافت از هر فلزی هستن.

پنجره آلومینیومی بروز و جدید
پنجره آلومینیومی بروز و جدید

توان مالی

پنجره‌های آلومینیومی به طور قابل توجهی ارزان‌تر از قاب‌های چوبی هستن ، بنابراین به ارائه یک جایگزین اقتصادی عالی برای استفاده تجاری و خصوصی کمک می‌کنن. علاوه بر این ، ساخت اونا آسونه و مواد کاملاً مقرون به صرفه هستن ، بنابراین اونا رو به یک جایگزین ایده‌آل و مقرون به صرفه برای پنجره‌ها تبدیل می‌کنه.

معایب پنجره‌های آلومینیومی

ظاهر

اکثر مردم متوجه میشن که آلومینیوم جذابیت بسیار کمتری نسبت به پنجره‌های چوبی داره. چوب عموماً از نظر زیبایی شناختی دلپذیرتره و تمایل داره ظاهری طبیعی‌تر و ظریف‌تر بده در حالی که آلومینیوم می‌تونه پایین‌تر به نظر برسه. البته باید گفت که آلومینیوم رو میشه برای مطابقت با هر رنگ یا سبکی سفارشی کرد.

اکسیداسیون و خوردگی

اکسیداسیون یک پدیده طبیعیه که در آلومینیوم رخ میده و می‌تونه به مرور زمان باعث زنگ زدگی قاب‌های آلومینیومی بشه. پنجره‌های آلومینیومی در طی یک دوره زمانی اکسید میشن که به صورت یک پسماند سفید و حفره ظاهر میشه. علاوه بر این ، اگر اقدامات مناسب برای مقابله با الکترولیز انجام نشه ، آلومینیوم نیز مستعد خوردگیه.

گرما و تراکم داخلی رو از دست میده

آلومینیوم یک رسانای حرارتی خوبه که اساساً به این معنیه که پنجره‌های آلومینیومی مدرن ممکنه در آب و هوای سرد خوب کار نکنن زیرا گرما از طریق قاب از بین میره. علاوه بر این ، فریم‌های آلومینیومی نیز اجازه میدن تا تراکم یا حتی یخ زدگی در سطح داخلی پنجره ایجاد بشه که می‌تونه طیف وسیعی از مشکلات رو ایجاد کنه.

پنجره آلومینیومی بروز و جدید
پنجره آلومینیومی بروز و جدید

چرا از پنجره‌های آلومینیومی استفاده کنیم

آلومینیوم این روزها به مواد اولیه برای قاب‌ها تبدیل شده و در ساخت پروژه‌های مقیاس بزرگ سازگار با محیط زیست دلایل زیادی وجود داره که چرا ما از قاب پنجره آلومینیومی به جای چوب یا یو پی وی سی استفاده می‌کنیم. پنجره‌های آلومینیومی اکنون در همه جا وجود داره ، برای پروژه‌های تجاری و مسکونی استفاده میشه و مزایای اون برای همه روشنه.

آلومینیوم بادوام و قویه

نکته‌ای که در مورد آلومینیوم وجود داره اینه که بسیار قویه و به این معنیه که شیشه رو بهتر از UPVC و سایر مواد در جای خود نگه می‌داره و همچنین به معنای ماندگاری بیشتره. علیرغم وزن بسیار سبک ، فریم‌های آلومینیومی بسیار مستحکم هستن. قاب‌ها رو نیز میشه به راحتی دستکاری کرد و اگر پنجره‌هایی غیرعادی داری ، اونا رو به بهترین گزینه تبدیل می‌کنه.

استحکام قاب‌های آلومینیومی به این معنیه که میشه اونا رو باریک‌تر از چوب یا پی وی سی ساخت و فضای بیشتری رو برای لعاب و در نتیجه نور بیشتری ایجاد کرد. آلومینیوم برای جایگزینی قاب‌های فولادی قدیمی ایده‌آله. اگر قاب‌های فولادی دارین ، جایگزینی با آلومینیوم کاملا منطقیه ، جایگزین قوی‌تر و ظاهر بهتری خواهید داشت اما کمترین اختلال در کسب و کار یا خانه شما وجود داره.

پنجره آلومینیومی بروز و جدید

آلومینیوم انعطاف پذیره

شما می‌تونین آلومینیوم رو مطابق نیاز خود خم کنین ، به این معنی که پرچ‌ها و اتصالات کمتری می‌تونن در اطراف قاب بشکنن. همچنین ، ظاهری ساده‌تر رو ایجاد می‌کنه.

نگهداری

آلومینیوم زنگ نمی‌زنه ، بنابراین نباید نگران تمیز نگه‌داشتن اون باشین. اگر می خواین قاب‌های پنجره با طرح کلی دکوراسیون بیرونی شما ترکیب بشه ، می‌تونین قاب‌های آلومینیومی با روکش پودری رو انتخاب کنین که در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها موجوده. فریم‌های با روکش پودری نیازی به رنگ آمیزی ندارن و رنگ اونا محو نمیشه ، اگر می‌خواین رنگی بدون زحمت نگهداری منظم داشته باشین ، اونا رو انتخابی عالی می‌کنه.

آلومینیوم دوستدار محیط زیست

بسیاری از مردم نمی‌دونن که آلومینیوم کاملاً قابل بازیافته ، به این معنی که شما در حال سرمایه گذاری در آینده سیاره ما هستید و ردپای کربن خود رو به حداقل می‌رسونین.

پنجره آلومینیومی بروز و جدید
پنجره آلومینیومی بروز و جدید

 چرا پنجره‌های آلومینیومی رو انتخاب کنیم

چه پنجره‌های کشویی آلومینیومی رو انتخاب کنین و چه پنجره‌های ترکیبی رو انتخاب کنین ، شکی نیست که اونا جذابیت زیبایی شناختی هر فضایی رو افزایش میدن. اونا در طیف وسیعی از طرح‌ها موجود هستن و مزایای متعددی مانند بهره وری انرژی و محافظت در برابر عناصر بیرونی رو ارائه میدن. اونا همچنین بسیار بادوام هستن و از نظر تلاش‌های تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارن. 

با این حال ، هنگام انتخاب سازنده برای قاب پنجره آلومینیومی خود باید مراقب باشین. اطمینان حاصل کنین که شرکتی که انتخاب می‌کنین شهرت داره و محصولاتی با کیفیت عالی ارائه میده که از نظر مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش آزمایش شده و در برابر خوردگی ، زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم هستن.

 اهمیت نصب صحیح پنجره آلومینیومی

کار شما به یافتن طرح و سبک مناسب پنجره‌های آلومینیومی برای خرید ختم نمیشه. نصب صحیح پنجره از اهمیت بالایی برخورداره. اگر پنجره ای به درستی نصب نشده باشه ، بین دیافراگم و قاب فاصله ایجاد می‌کنه. از طریق این شکاف‌ها ، گرد و غبار ، صدا و سایر آلاینده‌ها می‌تونن وارد خانه شما بشن و مزایایی که پنجره‌های جدید رو برای اون خریداری کردین متوقف می‌کنن. شما باید اطمینان حاصل کنین که سازنده‌ای که انتخاب می‌کنین نصب رو نیز ارائه میده و روش‌های نصب اونا چیزی رو به شانس نمیزاره و برای سال‌های آینده به شما آرامش میده.

نصب پنجره آلومینیومی

هنگامی که پنجره‌های آلومینیومی شما ساخته شد ، اکنون زمان نصب فرا رسیده. این فرآیندیه که به صورت دستی انجام میشه و بسته به پنجره‌هایی که در حال نصب هستن معمولاً دو تا سه نفر رو شامل میشه. با بلند شدن پنجره و قرار گرفتن در موقعیت در دیافراگم شروع میشه. قبل از دریل شدن در موقعیت ، با استفاده از تراز روح آزمایش میشه تا اطمینان حاصل بشه که کاملاً ترازه.

در اینجا ، در صورت نیاز میشه تنظیمات رو انجام داد. این زمانیه که تیم نصب شروع به سوراخ کردن پنجره‌ها در محل می‌کنه. هنگامی که قاب در موقعیت خود قرار گرفت و به طور ایمن سوراخ شد ، میشه شیشه رو وارد کرد. همچنین این زمانیه که هر گریل یا توری که انتخاب کردین ، یا ناودان باران یا سایر اتصالات اضافی رو میشه به پنجره وصل کرد.

چرا از پنجره‌های آلومینیومی استفاده کنیم؟

آلومینیوم این روزها به مواد اولیه برای قاب‌ها تبدیل شده و در ساخت پروژه‌های مقیاس بزرگ سازگار با محیط زیست دلایل زیادی وجود داره که چرا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو