Home
شیشه میز گلس برد

شیشه میز گلس برد

شیشه‌ها انواع مختلف با کاربردهای بسیار فراوان دارن. یکی از انواع شیشه‌ها، شیشه گلس برد هس. این شیشه نیز می‌تونه کاربردهای متفاوتی داشته باشه. مثلاً به‌عنوان شیشه میز گلس برد می‌توان به اون اشاره کرد.

گلس بردها در دسته شیشه‌های رنگی قرار می‌گیرن. تنوع رنگی بسیار بالایی دارن و تقریباً هر طیف رنگی رو نیز پوشش می‌دن. طیف گسترده رنگی باعث می‌شه تا گزینه‌های بیشتری برای انتخاب وجود داشته باشه.

زیبایی که با استفاده از این نوع شیشه برای میز به وجود میاد قابل‌مقایسه با انواع دیگر شیشه‌ها نیست. همچنین مزایایی که دارن باعث می‌شه تا برای شیشه میز گلس برد از بهترین انتخاب‌ها باشه.

انواع شیشه میز گلس برد در رنگ‌های بسیار متنوع در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. کیفیت این شیشه‌ها بسیار بالا و همچنین با توجه به کیفیت فوق‌العاده‌شون از قیمت مناسبی نیز برخوردارن.

کاربردهای دیگر شیشه گلس برد

به‌عنوان تخته وایت برد که بیشتر هم به همین منظور از اون استفاده می‌شه و مزایای فراوانی در مقایسه با تخته‌های معمول داره، برای پارتیشن، دیوار پوش، یا حتی در اندازه‌های کوچک می‌تونه برای یادداشت‌های روزانه بر روی دیوار اتاق نصب بشه و…

دیوارپوش گلس برد
دیوارپوش گلس برد
تخته گلس برد
گلس برد

این شیشه‌ها می‌تونن حالت مگنتی داشته باشن تا به‌عنوان‌مثال تخته‌پاک‌کن به‌راحتی روی اون قرار بگیره.

شیشه میز گلس برد می‌تونه از دسته‌ی شیشه‌ رنگی ‌باشه. تنوع رنگی بسیار بالایی نیز داره که می‌توان با توجه به سلیقه و فضایی که قرار هست در اونجا بکار بره، انتخاب بشه. تا بتونه زیبایی خیره‌کننده و گیرایی بیشتری برای فضای موردنظر ایجاد کنه. حتی حالت بی‌رنگ اون نیز وجود داره که در صورت تمایل قابلیت انتخاب داره.

شیشه گلس برد شفافیت و زیبایی فوق‌العاده‌ای داره. با استفاده از شیشه میز گلس برد، می‌توان یک میز جذاب و چشم‌نوازی داشت. یک میز زیبا در کیفیت و زیبایی فضای کلی نیز بسیار تأثیرگذار هست.پس با انتخاب شیشه میز گلس برد با رنگ و شکل مناسب می‌توان زیبایی بیشتری رو به ارمغان آورد.

این شیشه‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستن و مقاوم ‌به‌ گرما نیز هستن. همچنین برای تمیز کردن اونا هیچ نگرانی وجود نداره. چون به‌راحتی با یک دستمال هر لکه‌ای که باشه پاک می‌شه، بدون این‌که ردی از خود برجای بذاره. به دلیل همین ویژگی هست که از گلس بردها به‌عنوان تخته وایت برد بسیار استفاده می‌شه و موردتوجه قرار گرفته.

تخته گلس برد
تخته گلس برد

انواع شیشه میز گلس برد

شیشه میز گلس برد برای چند هدف می‌تونه استفاده بشه که یکی از اونا برای محافظت از میز موردنظر هست. در این صورت میز هر جنسی می‌تونه داشته باشه مثل چوب. شیشه روی میز موردنظر قرار می‌گیره تا از میز در برابر خطرات احتمالی که وجود داره، محافظت به عمل بیاد.

شیشه میز گلس برد مستطیل
شیشه رومیزی گلس برد

هدف دیگر استفاده از اون به‌عنوان خود شیشه رومیزی هست. یعنی شیشه میز گلس برد بر روی پایه‌هایی از جنس‌های مختلف مثل چوب، فلز و یا سنگ قرار می‌گیره. یا حتی پایه‌های میز این امکان رو دارن تا شیشه‌ای باشن. 

شیشه میز گلس برد گرد
شیشه میز گلس برد1

طول عمر این نوع از شیشه بسیار بالاست و با سادگی نمی‌شکنه. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه اون اینه که باگذشت زمان و استفاده از اون تغییری در رنگ و کیفیتش ایجاد نمی‌شه. همچنان با گذر زمان زیبایی و درخشش خود رو حفظ می‌کنه.

با توجه به این نکته شاید در ابتدا هزینه بیشتری در مقایسه با شیشه‌های معمول داشته باشه. اما زیبایی و همچنین دوام و طول عمر بالای اون باعث می‌شه تا دیگر تا سالیان بسیار زیادی نیاز به تعویض شیشه میز وجود نداشته باشه.

برای دیدن موارد بیشتر میتونی به این سایت مراجعه کنی.

موارد کاربرد شیشه میز گلس برد

این شیشه‌های میزگلس برد برای میزهایی با مصارف بسیار مختلفی به‌کاربرده می‌شه. درواقع می‌تونه جایگزین هر شیشه میزی بشه. اما در اینجا به چند نمونه از این موارد اشاره می‌کنیم:

. از مهم‌ترین کاربردهای شیشه میز گلس برد، استفاده برای محیط‌های کاری و اداری هست. به‌راحتی می‌توان روی این شیشه‌های میز یادداشت کرد و سپس به‌سادگی بدون باقی ماندن ردی از اونا پاک بشن. این مسئله به‌خصوص در جلسات و گفتگو بین همکاران برای درک بهتر راه‌حل‌ها و صحبت‌ها بسیار حائز اهمیت هست. افراد درجایی که نشستن به‌راحتی می‌تونن روی میز موارد لازم رو یادداشت کنن. در آخر نیز یک شمای کلی از جلسه با یادداشت‌های مختلف از افراد وجود داره که می‌تونه در نتیجه‌گیری و دادن دید کلی از جلسه کمک کنه.

شیشه میز گلس برد اداری
شیشه میز گلس برد2

. شیشه میز گلس برد برای میزهای کار و طراحی و تحریر بسیار مناسبه. در این صورت هم می‌تونه در منزل، اتاق‌خواب، محیط کار به‌راحتی استفاده بشه.

. برای میز ناهار خوری و یا در آشپزخونه برای روی کابینت اگر برای صرف غذا استفاده می‌شه، انتخاب ایده آلی هست.

درواقع شیشه میز گلس برد برای هر میزی با هر کاربردی می‌تونه استفاده بشه و محدودیتی در این زمینه وجود نداره.

انتخاب شکل شیشه‌ها نیز بدون محدودیت هست. امکان ساخت اشکال مختلف مثل گرد، مربع، مستطیل، بیضی و یا حتی دیگر اشکال خاص هندسی نیز وجود داره.می‌تونی با توجه به کاربرد و فضایی که داری شکل موردنظر خود رو برای شیشه میز انتخاب کنی.

در مورد ابعاد نیز مانعی وجود نداره. این شیشه‌ها در هر ابعاد و اندازه‌ای با شکل موردنظر قابلیت تولید داره.. ضخامت‌های مختلفی نیز برای اون وجود داره که با توجه به کاربرد و ابعاد می‌تونه انتخاب بشه تا بالاترین ایمنی رو داشته باشه.

 ثبت سفارش

در صنایع شیشه و آینه فرکو امکان تولید شیشه میز گلس برد در اشکال و ابعاد مختلف با رنگ‌های بسیار زیبا و متنوع وجود داره. کیفیت شیشه‌های گلس برد نیز بسیار بالاست. با توجه به تولید محصولات در محل صنایع فرکو و کیفیت فوق‌العاده‌شون قیمت بسیار مناسبی نیز دارن. شیشه‌های تولیدی فرکو صادراتی هستن و از کیفیت و زیبایی بسیار بالایی برخوردارن.

برای مصرف کننده خدمات پس از فروش نیز در نظر گرفتیم. این اطمینان رو به شما می‌دیم تا پس از گذشت زمان تغییری در کیفیت محصول سفارشی شما ایجاد نمی‌شه. همچنین در صورت نارضایتی می‌تونی محصول خود رو مرجوع کنی.

درنهایت برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می‌تونی با شماره 021-88068352 تماس بگیری و یا از طریق واتس اپ ارتباط برقرار کنی تا مشاوران رایگان فرکو بتونن به بهترین شکل در مورد مسئله راهنمایی کنن. همچنین بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن محصول شما آماده تحویل می‌شه.

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر من میز کوچک با شیشه رومیزی گلس برد می خواستم برای دخترم سفارش بدم که نقاشی کنه چند روزه آماده میشه؟

    1. سلام وقتتون بخیر. شما هر اندازه و شکلی که بخواین با شیشه موردنظرتون تولید میکنیم.برای دریافت جزییات می تونید باشماره۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲تماس بگیرید تا دقیقا راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو