Home
آینه مسی

فروش آینه مسی

وجود آینه مسی در تمدن باستانی ایرانی

آینه در زندگی همه ما یک وسیله زینتی و کاربردی هست.و از دیرباز ایرانی ها به آینه علاقه داشتن.از زمان های قدیم قبل از میلاد و دوره‌های مختلف از آینه هایی بنام مفرغ استفاده میشده که پس از گذشت سال‌هایی آینه مسی به جای آینه مفرغ به‌وجود اومده.در کشور ایران در مناطق مختلف این نوع آینه یافت شده که طرح یک خانم که آینه رو در روی سر خود گرفته اس پیداشده.یکی از آینه های ما فروش آینه مسی هست که با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می‌گیره.برای سفارش با شماره 02188068352تماس بگیرین.

فروش آینه مسی

با آینه مسی بیماری‌ها رو معالجه کنین

در علم پزشکی یک بیماری بنام لقوه وجود داره که عظلات چشم و ابرو ولب رو تحت تاثیر قرار میدن.علم پزشکی سنتی و علم پزشکی امروزه برای درمان این بیماری آینه مسی رو پیشنهاد داده .ابوعلی سینا نیز در کتاب پزشکی خود نگاه کردن به آینه مسی رو برای درمان این بیماری که کجی‌های صورت رو برطرف میکنه توصیه میکنه.اما معالجه با آینه مسی نیز علم خاص خود رو داره.که اگر برعکس و اشتباه انجام بشه نتیجه عکس میده و حال بیمار رو بدتر می‌کنه.

اینه مسی

آینه ها در ایران تمدنی دیرینه داره

از زمانی که انسان‌ها چهره خود رو در روی اب رودخانه و چشمه ها دیدن شروع کشف آینه هست.که به مرور زمان پیشرفت داشته که هم اکنون ما انسان‌ها آینه های خاصی رو طراحی تولید می‌کنیم.ایرانیان جز نخستین کسانی بودن که از تفال برای دیدن خود از اون استفاده می‌کردن.که از طریق ایرانیان این تفال به نقاط مختلف دنیا ارسال شد.
شاعران قدیمی از جمله عطار حاظ در شعر های خود از اسم آینه استفاده می‌کردن که این موضوع نشونه تمدن آینه در ایران رو نشون میده.در ادبیات ایرانی نیز از اسم آینه بسیار استفاده می‌شده.که این خود نشون دهنده قدمت وجود آینه در ایران میباشد.برای تمامی عروس و دامادهای قدیم و جدید از آینه های مختلفی از جمله آینه مسی استفاده می‌کنن.که ما ایرانیان براین باور هستیم که آینه نشانگر روشنایی در زندگی می‌باشد.

بیشتر بخونین :برای اطلاعات بیشتر ازساخت آینه بک لایت مجموعه فرکو اینجا کلیک کنین.

اینه مسی

آینه مسی یک آینه سلطنتی و با اصالت

استفاده از آینه مسی رنگ می‌تونه به فضای اتاق شما حس اصالت و لوکس بودن رو بده.وجود رنگ تناژ مسی و قهوه ای و طلایی برای شما یک فضای سلطنتی و لوکس تری رو درست میکنه.اگر شما به دکوراسیون سلطنتی علاقمند هستین به راحتی با استفاده از این آین می‌تونین فضا خود رو زیباتر کنین.رنگ آینه مسی به فضا شما حس گرمی و صمیمیت میبخشه.و چون این رنگ ترکیبی از رنگ قرمز و نارنجی هست به محیط اطراف خود انرژی و نشاط می‌بخشه.به همین دلیل از این رنگ آینه و لوازم منزل بسیار استفاده میشه.

آینه مسی یک آینه تزیینی زیبا

برای داشتن یک فضای زیبا و دلنشین و گرم می‌تونین به راحتی از آینه به خصوص آینه مسی استفاده کنین.با اینکه میتوان از این آینه که رنگی اس برای دیدن خود در اون استفاده کرد ولی به دلیل نشون ندادن رنگ اصلی زیاد مورد استفاده‌ از لحاظ آینه قرار نمی‌گیره.ولی بیشترین استفاده از آینه مسی رنگ برای تزیین دکوراسیون داخلی میباشد.که میتوان یک سطح بزرگ رو آینه مسی کار کرد.یا به صورت آینه های دکوراتیو و تکه ای و لوزی شکل نیز طراحی و تولید کرد.این سبک آینه امروزه بسیار طرفدار داره و مورد توجه افراد قرار گرفته.برای اینکه بتونین یک آینه باکیفیت با قیمت مناسب تهیه کنین می‌تونین به مجموعه فرکو که فروش آینه مسی نیز داره سر بزنین.و به قیمت مناسب آینه مورد نظر خود رو تهیه کنین.

اینه مسی

برای همه فضاها


از این نوع آینه که بیشتر به صورت دکوراتیو تولید و استفاده میشه می‌توان در خیلی از فضا ها استفاده نمود.از جمله آینه مسی برای پذیرایی
آینه مسی برای آشپزخونه
آینه مسی برای اتاق
آینه مسی برای سرویس حمام و دستشویی
آینه مسی برای کافه و رستوران
آینه مسی برای ادارات
آینه مسی برای بین کابینت ها
آینه مسی برای لابی
آینه مسی برای اسانسور

اینه مسی

فضای خونرو مدرنو شیک کن

امروزه برای زیباترشدن فضاهای خونه از آینه های رنگی بسیار استفاده میشه.که این آینه ها می‌تونه به محیط انرژی و نشاط ببخشه.علاوه بر این آینه های رنگی رو می‌تونین با رنگ وسایل و دکوراسیون خونه خود ست کنین تا زیبایی خانه شما چند برابر بشه.آینه مسی رنگ نیز یک آینه پر طرفدار و زیبا هست که طرح‌های مدرن و به صورت دکوراتیو بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته.
برای زیباتر شدن فضای خونه خود می‌تونین با کارشناسان فرکو مشورت کنین.مجموعه فرکو علاوه بر تولید آینه بک لایت و آینه گریم، آینه هالیوودی نیز تولید و طراحی می‌کنه.فروش آینه مسی به دلیل زیبایی خاص و کیفیت بی‌نظیرش خیلی رونق گرفته.و طرفداران زیادی هم داره.

اینه مسی

آینه های مسی رو می‌توان به صورت توکار نصب نمود

  • آینه های مسی توکار

این نوع آینه هایی که به صورت توکار اجرا میشه زیبایی خاصی دارن و بسیار فضا رو چشمگیر می‌کنن.می‌تونین آینه های مسی توکار رو با طراحی و طرح کشیدن با استفاده از دستگاه های تراش شکلی زیبا و طرحی جدید کار کرد.یا میتوان این آینه ها رو یکپارچه و بدون طرح به صورت توکار روی دیوار نصب نمود.

آینه برای سقف ها

در دکوراسیون هایی امروزی استفاده از آینه بسیار مرسوم هست و توجه افراد زیادی رو به خود جلب کرده اس.
شما اگر در آپارتمان ها زندکی میکنین و سقف خونه شما خیلی بلند نیست به راحتی می‌تونین برای ایجاد حس فضایی یزرگ‌تر برای قسمتی از سقف خانه از آینه مسی استفاده کنین.استفاده از این آینه فضای شما رو لوکس‌تر می‌کنه.

اینه مسی

آینه مسی برای طلافروشی

شما می‌تونین برای مغازه خود به‌خصوص طلافروشی که یک مغازه لوکسی هست از
آینه مسی استفاده کنین.وجود یک آینه در طلافروشی یک وسیله ضروریه زیرا خریدار دوستدارد زیورالاتی که انداخته و انتخاب کرده است رو در آینه ببنیه.
شما می‌تونین بین آینه های مسی خود آینه شفاف و ساده بذارین که مشتری بتونه راحتر خود رو در اون ببینیه.اگر شما یک مغازه کوچک دارین با کمک این آینه ها می‌تونین فضای محل کار خود رو دلبازو شیک و بزرگ‌تر کنین.

در کارگاه فرکو فروش آینه مسی انجام میشه برای تهیه با شماره 02188068352تماس بگیرین.

اینه مسی

مدل های آینه مسی

اینه مسی

شما می‌تونین آینه خود را به صورت بک لایت سفارش بدین.در مرحله اول شما هرمدل آینه به هرشکلی که بخواید رو به ما سفارش می‌دین و ما اونو برای شما برش می‌زنیم.بعد از این مرحله در پشت آینه شما لامپ های ال ای دی قرار میدیم که با چهار روش می‌تونه لامپ پشت آینه خود رو روشن و خاموش کنین.این مدل آینه باعث ایجاد فضایی چشمگیر و زیبا میشه.و نور موجود در روی این آینه فضا رو دلبازتر و روشن‌تر می‌کنه.شما می‌تونین هررنگ نوری که بخواید روی آینه خود نصب کنین.

روش‌های روشن کردن لامپ آینه

حسگر
تاچ با لمسی
اتصال مستقیم به پریز برق
ریموتی

بیشتر بخونین :برای اطلاعات بیشتر از آینه جذاب تاچ مجموعه فرکو اینجا کلیک کنین.

اینه مسی

مجموعه فرکو

شما برای سفارش بهترین و باکیفیت ترین آینه های مسی می‌تونین با مجموعه ما در ارتباط باشین.ما برای تولید باکیفیت ترین آینه ها از دستگاه های بروز در ایران استفاده می‌کنیم .و از افراد ماهر در این زمینه کمک می‌گیریم.
گروه فرکو تمام سعی خود رو میکنه تا یک محصول زیبا و باکیفیت به شما مشتریان عزیز تحویل بده.
هدف مجموعه ما جلب رضایت مشتریان هست.و افتخار ما اینه که بهترین جنس و آینه رو با شما مردمان عزیز کشورمان بدیم.
محصولات فرکو گارانتی مادام العمر دارن.برای نصب این آینه ها روی دیوار هم همکاران ما برای شما اینکار رو انجام میدن.و خودتون به راحتی می‌تونین این آینه ها رو روی دیوار با کمک پیچ و دریل نصب کنین.برای اموزش نصب این آینه ها روی اینجا کلیک کنین.در پیج اینستاگرام خود اموزش نصب رو گذاشتیم.
برای پرسیدن هرگونه سؤال با شماره ٠٢١٨٨٠۶٨٣۵٢تماس بگیرین.

اینه مسی

فروش آینه مسی در مجموعه فرکو صورت می‌گیره.

آدرس برای مراجعه حضوری و خرید بدون واسطه : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو