Home
آینه دکوراتیو دیواری

آینه دکوراتیو دیواری

به یه خونه جدید نقل مکان کردین. و از آینه دکوراتیو دیواری اونجا خوشتون نمی‌آد و می‌خواید اون رو عوض کنین.استفاده از آینه های دکوراتیو ، از بهترین گزینه‌ها هس تزئین دیوارها با آینه می‌تونه تاثیر بسزایی در زیبایی خونه بذاره.

آینه‌های دکوراتیو دیواری در مدل‌های متنوع ، برای سبک های مختلف دکوراسی و مانند کلاسیک و مدرن تولید میشن. بنابراین صرف نظر از نوع دکوراسیون منزل و محیط مدنظر ، می‌تونین از این آینه‌ها بهره ببرین.

امروزه آینه‌های دکوراتیو تغییرات مثبت رو به بالای زیادی پیدا کردن. که در زیبایی فضا خیلی بیش‌تر از پیش تاثیرگذارن. ترکیب نور با جذابیت آینه‌های لمسی جلوه‌ای شگفت‌انگیزی رو ایجاد می‌کنه که نمیشه اثرگذاری اونو در اذهان نادیده گرفت.

در ادامه مطلب به معرفی جدیدترین و به روز ترین انواع آینه های دکوراتیو دیواری می‌پردازیم.

آینه دکوراتیو دیواری

تزئین با آینه

دکوراتیو با آینه یه هنر هس. برای بیشتر افراد ، استفاده از آینه فقط محدود به دیدن چهره موقع خارج شدن از خونه هس. یا اینکه بعد از استحمام به اون نگاه کنیم . اما اگر مطالعه بیشتری در مورد آینه‌ها داشته باشیم می بینیم که اون‌ها ایده‌های خوبی برای تزئین به‌وجود می‌یارن. دکوراسیون با آینه فراتر از اون هس که در یک مقاله جای بگیره. از زمان‌های بسیار قدیم ، آینه ها عناصر فرهنگی بودن. حتی پادشاهان در کاخ ها و قصر های خود از آینه استفاده می‌کنن. تزئین دیوار با آینه یک لازمه مهم در دکوراسیون خانه هس. انواع آینه نظیر : آینه چراغ دار ، آینه هالیوودی و … برای این امر مناسب هستن.

آینه گرد

با این حال ، همه چیز به اندازه ، سبک ، رنگ ، شکل ، نور طبیعی اتاق بستگی داره. و علاوه ویژگی دیدن باید باعث چند برابر شدن نور محیط شه. اما باید با سبک خانه ما هماهنگ شه. برای همه اینها ، ده ایده کلیدی رو برای شما آماده کرده ایم که با قرار دادن یک یا چند آینه ساده می‌تونید خونه خودتون راو مدرن و زیبا کنین. آیا می‌خواید خونه شما خاص باشه و در هر گوشه ای از خونه سبک خاص خودش رو داشته باشه؟ پس آماده یادداشت برداری شین!

بیشتر بخونین : آینه آرایشی چیه؟

آینه دکوراتیو دیواری

آینه دکوراتیو دیواری (ایده های آینه ای برای خونه شما)

ترفندهای بصری

آینه‌ها به فضاسازی خونه شما کمک می‌کنن، تصویر و نور فضا رو جذب می‌کنن و به اون جذابیت می‌بخشه. بنابراین ، باعث ایجاد حسی بهتر در روشنایی و فضا سازی می‌شه. پس قرار دادن یه آینه در قسمتی از اتاق غذاخوری مانند افزودن پنجره هس. این امر در صورتی قابل اجرا هس که آینه رو به یکی از پنجره‌ها با نور بیشتری قرار بدیم تا دید بسیار وسیعی به بیرون داشته باشیم. و این باعث می‌شه نمای بیرونی داخل خانه ما افزایش یابه. و همچنین نور اون، باعث می‌شه که یک اتاق ناهارخوری ساده به یک اتاق نورگیر و مدرن تبدیل می‌کنه که احساس رضایت مندی از وسعت رو به ما می‌ده.

لازم به ذکر هس که یکی از راه هایی که باعث افزایش انرژی خانه می‌شه دکوراسیون داخلی خانه هس. که این باعث می‌شه که فضا و نور بیشتر توزیع شه. پس با انجام تزئین با آینه ، به هماهنگی خانه و فضای داخلی کمک بسزایی می‌کنیم.

آینه دکوراتیو دیواری
آینه دیواری به تعداد زیاد چسبیده به هم

آینه دکوراتیو دیواری ( تزئین دیوار با آینه های به شکل پازل)

تصور کنین آینه خود رو به 20 قسمت نامنظم تقسیم کرده‌این که با یک قاب در کنار هم قرار داده‌این. این رو هم بگوییم که این نوع آینه ها برای آرایش صورت ایده‌آل نیستن. کارکرد این آینه‌ها فقظ تزئینی هس و نمایی زیبا برای خونه‌مون به وجود می‌آوره.

آینه دیواری به تعداد زیاد

آینه دکوراتیو دیواری ( آیا اندازه همیشه مهم هس؟ )

در این مرحله به دنبال آینه های بزرگ می رویم. از خرید یک آینه بزرگ نترسین، بدنبال آینه‌های مطابق دکوراسیون خانه خود باشه و همچنین ترجیحا از طرح های روز استفاده کنین. در صورتی که محیط مد نظر شما وسعت کمی داشته باشه ، استفاده از آینه قدی میتونه باعث بزرگن مایی اتاق شه. آینه بزرگ رو با یک قاب زیبا که دیوار رو می‌پوشانه قرار بدین. به این ترتیب دید بسیار خوبی نسبت به اتاق خودتون خواهید داش ، علاوه بر این که به اتاق حس زیبا و مدرن غیرقابل تصوری خواهین داش. همچنین در راهروهای باریک خانه جالب می‌شه و که از نظر تزئین دشوار هس. قرار دادن یک آینه بزرگ در اون‌جا این تصور رو به کلی تغییر می‌ده و تمام توجه به اون جلب می‌شه.

آینه با اندازه بزرگ

آینه ها به عنوان بخشی از گالری

یکی دیگر از روش‌هایی که امروزه می‌تونه در اتاق های جوان‌ها دید این هس که آینه‌ها رو به عنوان واحدهای تزئینی رو در کنار قاب تزینی مانند قاب نقاشی ها ، قاب عکس ها قرار می‌ده. به عنوان مثال ، می‌تونید با قاب‌‍های روستایی تصویرسازی کنین. و تعدادی دیوار با آنها تزئین کرده‌این، در کنار اون‌ها چندین آینه اضافه کنین. استفاده از قاب‌های مشابه برای آینه ها و قرار دادن اون‌ها در کنار تصاویر کافی هس. می‌بینین که آینه‌ها بخشی از اون‌ها شده. بدون تردید یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدرن کردن هس که به خونه شما حس نشاط می‌ده.

آینه بک لایت

آینه دکوراتیو دیواری (نوع سبک شما همیشه باعث تفاوت می‌شه)

ظاهر یک اتاق تا حد زیادی به سبکی که با آینه تزئین شده بستگی داره. مثلا رفتن به یک اتاق کاملا تیره، که پر از مبلمان چوبی با رنگ تیره و رومیزی توری، باعث نمی‌شه که ما همان احساس خوبی داشته باشیم! در مقایسه با این که انگار وارد اتاق دیگری با رنگ های اشباع شده و مبلمان فلزی شدیم ، چطور هس؟ پس آینه‌ها هم باید با محیط هماهنگ باشه. و در صورت امکان باعث تفاوت در نمای اتاق شه .

که تا با عناصر دیگر متمایز شه. به عنوان مثال می‌تونیم یه آینه بدون قاب، کاملا برهنه و صیقلی رو در مرکز یک اتاق نشیمن بزرگ قرار بدیم. ما ظرافت، متانت و تمایز رو انتقال می‌دیم. اما از طرف دیگر،اگر می‌خوایم فضایی صمیمی ایجاد کنیم،می‌توانیم یک آینه کوچک با قاب با رنگ طلایی قرار دهیم که این احساس شادابی را افزایش می‌ده.

آینه دیواری به تعداد زیاد

چگونه قرار دادن آینه

این یه جنبه تخصصی‌تر در تزئین دیوارها با آینه هس، پس اهمیت کمتری نسبت به دیگر موارد ذکر شده نداره. گاهی اوقات، یه آینه طراحی زیبا و همچنین بسیار گران‌قیمت می خرین. که نمی دانین چگونه و کجا اون رو قرار بدین. برخلاف نقاشی‌های هنری که همیشه باید در دید چشم باشن، آینه‌ها همیشه این استاندارد رو نداره. آینه‌هایی وجود دارن که باید در ارتفاعی قرار داشته باشه که به ما امکان می‌ده که خودتون رو در اون مشاهده کنیم. اما بیشتر مواقع اون‌ها باید در جایی باید باشن که تا حد امکان نور رو جذب کنن. در ضمن باید حس زیبایی فضا رو نیز فراهم می‌کنه.

چگونه قرار دادن آینه

آینه دکوراتیو دیواری (استفاده از آینه های گرد)

آینه های دیواری گرد ، گزینه ای مناسبی برای هر سبکی هس. که برای همه ثابت شده که اشکال گرد گزینه بسیار متنوعی دارن و آنها رو هر جا قرار دهیم هماهنگی و ظرافت رو برایمان ایجاد می‌کنن. علاوه بر این، شکل‌های گرد همیشه گزینه‌های بیشتری رو به ما می‌دهن تا ازخلاقیت‌مان بیشتر استفاده کنیم. بنابراین، قادر به ایجاد ترکیبات جالب بر روی دیواری می‌شوین که قبلا شاید فکرشم رو هم نمی‌کردین. به راحتی پنج یا شش آینه گرد رو در کنار هم قرار دهین انداز هر کدام باید متفاوت از هم باشه اما باید در قاب یکسانی قرار دهیم. و یک طراحی دیواری شیشه‌ای زیبا خواهید داش که بسته به انعکاس نور در آن ها داره که سبکی متفاوت خواهد داش.

با وجود اینکه یک طرح قدیمی به حساب می‌آد. اما هر آینه گرد با فرمت بزرگ یا کوچک ، ظرافت و تمایز رو به اتاق می‌توانه ببخشه. که مطمئناً یک انتخاب موفق می‌شه.

آینه های گرد

آینه دکوراتیو دیواری (آینه های آویزان، چرا که نه؟)

گاهی اوقات یه آینه نباید چیزی رو نور منعکس می‌کنه باشه، حتی لازم نیس که جلوی دید باشه. گاهی مجموعه‌ای از آینه‌های کوچک سفارشی که وظیفه اصلی اون آویزان شدن در نقطه کلیدی خانه هس نیز می‌تونه گزینه خوبی برای شما باشه. از آینه ها طوری استفاده کنین که انگار به دنبال یک عنصر صرفاً تزئینی هستیم. چیزی که ظرافت را به خونه شما می‌بخشه، اما بدون اینکه بقیه عناصر رو مبهم کنه.

آینه چراغ دار

بیشتر بخونین : جدیدترین طرح های آینه قدی دیواری

در این موقعیت، آینه های آویزان به خوبی کار شما راه می‌اندازه. این می‌تونه نشونه این باشه که کمترین تزئین با آینه نیز می‌تونه دارای اعتبار باشه.

در آخر

این دلیل خوبی برای این هس که تزئین دیوارها با آینه بهترین روش دکوراتیو کردن خونه هس. تزیین خانه با آینه در دکوراسیون داخلی روز به روز پسندیده‌تر می‌شه، چه به دلیل گزینه‌هایی که در طراحی می ‌ده و چه به دلیل تعداد ویژگی‌هایی متعددی که می‌تونه داشته باشه ، یک دیوار پر از آینه می‌توانه بهترین دوست شما در طراحی دکوراسیون باشه.

آینه های گرد
آیا می تونیم آینه رو هر کجا که دل مان بخواد بگذاریم؟

در جواب میتونیم گف که بستگی به سبک اتاق ….

خرید و سفارش

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و09101767773

برای مشاهده آدرس اینستگرامی کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو