Home
خرید آینه گرد

خرید آینه گرد

آینه در اغلب فضاها به کار برده می شود و وجود آن در برخی از موارد بسیار الزامی است. در واقع آینه به یکی از ابزار ضروری زندگی انسان تبدیل شده است و به نوعی با زندگی روزمره گره خورده است. خارج از کاربرد مهمی که دارد ، در زیباسازی فضای خود نیز نقش مهمی را ایفت میکند و همواره مورد توجه معماران و طراحان داخلی است. اهمیت بالای آینه ها موجب شده تا هر روزه نیز شاهد پیشرفت های قابل ملاحظه ای در این صنعت باشیم. آینه های مختلفی در حال حاضر وجود داردند. اما در میان این ها خرید آینه گرد در اغلب فضاها توصیه می گردد.

آینه گرد

دلیل پیشنهاد خرید آینه گرد در این است که این آینه با توجه به شکلی که دارد برای هر فضایی می تواند مناسب باشد. با سبک های مختلف دکوراسیون و کاربری های گوناگون قابلیت استفاده دارد. و می توان گفت آینه گرد از زیباترین اشکال برای آینه می باشد. در عین سادگی و ظرافتی که دارد موجب می شود تا با استفاده از آن زیبایی فضا چندین برابر بهبود نماید.

اطلاعات و مدل های مختلفی از آینه گرد را می توان در این سایت یافت.

انواع آینه برای ساخت و خرید آینه گرد

آینه های مختلفی وجود دارند که می توان در ساخت آینه گرد آن ها را به کار برد. از این رو موجب تنوع در خرید آینه گرد شده اند. اما ساده ترین حالت آن که همیشه نیز مورد استفاده قرار می گرفته است، آینه های شفاف و ساده می باشد. اما امروزه آینه های دیگری نیز با قابلیت های فوق العاده معرفی و تولید شده اند.

خرید آینه گرد بک لایت

از کاربردی ترین و به روزترین آینه ها می توان آینه بک لایت را نام برد. این آینه دارای نورپردازی می باشد که این نور به وسیله چراغ های LED که یک نوع آن به صورت نواری و با ضخامت کم است، تامین می شود. این چراغ در قسمت پشت آینه نصب می شود و موجب ایجاد فاصله بسیار کمی بین آینه و دیوار ایجاد می شود. این فاصله به قدری کم است که در نمای رو به رو و در ظاهر مشخص نمی کند.

این چراغ ها با وجود ضخامت کم قدرت بالایی در روشنایی دارند. و با نوری که برای آینه ایجاد می کنند جلوه آن را چندین برابر می نمایند. همچنین آینه بک لایت می تواند قابلیت های مختلفی داشته باشد. که بر حسب نیاز و کاربرد خود می توان این قابلیت ها را در خرید آینه گرد بک لایت مدنظر قرار داد.

آینه بک لایت

قابلیت های آینه بک لایت

این ها قابلیت هایی هستند که می توانند به صورت انتخابی روی آینه نصب شوند. و این موارد را هنگام خرید آینه گرد می توان ذکر کرد تا روی آن نصب گردد.

1- چراغ های LED که در آینه بک لایت به کار می روند دارای تنوع رنگی بالایی می باشند. و می توان در حین استفاده از آینه حتی رنگ نورپردازی آن را تغییر داد.

2- ممکن است در زمان های مختلف و یا در طول روز، همیشه به یک میزان از نور نیاز نباشد. از این رو این امکان فراهم است که بتوان شدن نور آینه را کم یا زیاد کرد.

3- آینه بک لایت می تواند به صورت هوشمند عمل نماید. به این صورت که وقتی در معرض بخار و محیط مرطوب قرار بگیرد، صفحه آینه به همان صورت شفاف خود باقی می ماند. این عملکرد به واسطه المنتی است که در پشت آینه نصب می شود.

4- آینه بک لایت می تواند به تلفن همراه و یا وای فای متصل گردد. از این طریق می توان به وسیله آینه موسیقی و یا ویدیو را پخش و لذت برد. یک قابلیت بسیار جذاب که می توان هنگام انجام کار در مقابل آینه از آن بهره مند. شد.

5- از طریق آینه بک لایت می توان از دما یا زمان مطلع شد. به این صورت که روی صفحه آینه زمان و دمای را نمایش داد.

آینه هوشمند ضد بخار

آینه چراغ دار

یکی دیگر از مواردی که می توان هنگام خرید آینه گرد برای آینه انتخاب کرد، آینه چراغ دار می باشد. در این نوع از آینه نیز از چراغ های LED اما به شکل دیگری استفاده می گردد. این چراغ ها در ظاهر شکل لامپ های معمول می باشد و در آینه لامپ دار روی آینه نصب می شود. بر عکس آینه بک لایت که دارای نور مخفی می باشد، این آینه چراغ های روی آینه ونصب می شود و کاملا مشخص می باشد.

آینه لامپ دار

آینه رنگی

آینه رنگی از دیگر آینه هایی است که می توان در هنگام خرید آینه گرد آن را مد نظر قرار داد. آینه رنگی بسیار جذاب می باشد و موجب می شود تا استفاده از آن برای فضای خود زیبایی خاصی را به ارمغان بیاورد. رنگ ها محیط خود را زیباتر می نمایند و استفاده از آن ها در فضای خود می تواند بر روحیه افراد نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

آینه رنگی گرد

البته لازم به ذکر است که آینه رنگی به دلیل رنگی که از خود دارا می باشد، وضوح تصویر ان همانند آینه های معمول نمی باشد. و به عنوان آینه آرایشی شاید گزینه مناسبی نباشد. اما در فضاهای دیگر علاوه بر کاربرد آینه به زیبایی فضا نیز خواهد افزود. البته لازم به ذکر است که آینه رنگی دارای طیف های رنگی مختلفی می باشد. برای داشتن دید بیشتر از رنگ های ملایم تر می توان استفاده نمود.

زیبایی این آینه ها به گونه ای است که به عنوان آینه دکوراتیو هم می توان آن را محسوب کرد. و با استفاده از ان جذابیت بیشتری را برای محیط خود داشت.

آینه تراش دار

آینه تراش دار نیز نوع دیگری از آینه می باشد که می تواند در خرید آینه گرد مورد انتخاب قرار بگیرد. در آینه تراش دار همانطور که مشخص است تراش هایی روی آینه صورت می گیرد. ارز این رو زیبایی و جلوه آن صدها برابر می شود. آینه تراش دار را نیز می توان به نوعی در دسته آینه دکوراتیو قرار داد. چرا که آینه تراش دار کاربرد خود را به عنوان آینه دارا خواهد بود و علاوه بر آن زیبایی فوق العاده ای را خواهد داشت.

آینه تراش دار

نکته آخر این که روی تمامی این آینه ها امکان حکاکی و طراحی وجود دارد. از این رو می توان نام خود یا عزیزانمان، نام برند و یا هر آنچه که مدنظر می باشد را روی آینه انجام داد. در این صورت یک آینه اختصاصی ایجاد خواهد شد که همانند آن در جای دیگر مشاهده نخواهد شد.

ثبت سفارش و خرید آینه گرد

انواع آینه گرد به سبک دلخواه شما و کیفیت بالا و قیمت مناسب در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می گردد. کیفیت تمامی محصولات تضمینی و در کمترین زمان ممکن آماده خواهد شد. صفر تا صد مراحل تولید و ساخت در کارگاه فرکو صورت می گیرد. و به دلیل نظارت بالا در مورد کیفیت مواد اولیه و مراحل ساخت، از نظر مقاومت و کیفیت از حد قابل قبولی برخوردار می باشند.

برای ثبت سفارش می توانید با شماره  ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرید. و از نحوه سفارش و اطلاعات مربوط به قیمت مطلع شوید. آدرس نیز به شرح تهران .ونک .ده ونک.خیابان شهید بهایی .کوچه کولیوند .خیابان شهید مجید پور.نبش بن بست آرمین .پلاک ۱۰۶ می باشد. از این رو برای بازدید حضوری نیز می توانید مراجعه فرمایید تا از نزدیک با مجموعه و نوع خدمات و محصولات آشنا شوید.

مزیت آینه گرد با دیگر آینه ها در چیست؟

شکل گرد آینه در عین سادگی برای هر فضایی مناسب می باشد. چرا که…

انواع آینه گرد چه مواردی می تواند باشد؟

1-آینه بک لایت
2-آینه چراغ دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو