Home
آینه تراش

آینه تراش دار

آینه تراش دار یکی از بروزترین آینه‌هاست. آینه ها یکی از دستاوردهای مهم تاریخ بشر هستن.آینه یکی از عناصر جدایی ناپذیر در زندگی انسان ها میباشد.نقش پر رنگ آینه در فرهنگ ایرانی(اسلامی) که در معماری سنتی ایرانی از قدیم الایام به چشم می‌خوره. آینه تراش دار نقش بسزایی در دکوراسیون فضای داخلی و نمای خارجی ساختمان‌ها داره. با قرار دادن و چسبوندن قطعه های آینه در کنار یکدیگر به سطح دیوارها و سطح فوقانی سقف می توان اشکال مختلف هندسی،طرح ها ، و نقش و نقوش های بسیار بینظیری و لوکسی رو برای فضای مد نظر به ارمغان آورد. بازتاب نور در آینه تراش دار و منعکس شدن نور در محیط مد نظر سبب روشن شدن و جذابیت بیظیری در محیط میشه.

آینه تراش دار ،مجموعه شیشه و آینه فرکو  که بیش از 3 دهه در صنعت تولید شیشه و آینه فعالیت داره. و در امور دکوراسیون داخلی و طراحی نمای خارجی ساختمان نیز تخصص داره.و با بهره وری از آینه ها،(آینه های تراش) رو به عنوان سمبلی از فرهنگ و رسم و رسومات ایرانی در دستور کار خود قرار دادن. آینه کاری از کالاها و محصولات مربوط به آینه تراش دار هستن.که با روش ایجاد خط های مستقیم و صاف روی سطح آینه تشکیل میشه. صنایع تولید شیشه و آینه ی مجموعه فرکو .انواع و اقسام آینه های تراشدار در اندازه مناسب با محیط شما مشتریان عزیز مجموعه فرکو رو عرضه میکنه. و در فضای مد نظر مشتریان عزیز مجموعه فرکو با در نظر گرفتن سلایق مشتریان عزیز اقدام به نصب آینه تراش‌دار می‌کنن.

شیشه رفلکس انواع …بیشتر بخونین.

آینه تراش دار

طراحی اختصاصی و مدرن آینه تراش در مجموعه فرکو

آینه تراشدار دارای انواع خاص و زیباست.،همچنین متخصصان مجموعه فرکو می‌تونن با تخصص کامل در زمینه‌ی آینه کاری نقوش و خط‌های مورد نظر شما عزیزان رو از طراحی گرفته تا اجرا به بهترین شکل ممکن روی محصول پیاده‌سازی کنن.آینه تراشدار در طرح های گوناگونی نظیر مربع ،مستطیل،لوزی، ذوزنقه ای و…طراحی ساخته میشه. و در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و دیزاین دکوراسیون داخلی محیط‌هایی نظیر ، سالن های تخصصی عروس و سالن‌های زیبایی و در لابی بسیاری از آپارتمان ها و محیط های اقامتی، هتل آپارتمان ها به کار گرفته میشه.آینه کاری جلوه ای دوچندان به فضای دکوراتیو مد نظر شما میده.

شیشه رفلکس ارزان…بیشتر بخونین.شیشه رفلکس ارزان

آینه تراش دار

هدف از این مقاله بررسی انواع آینه تراش و مراحل تولید اون هست

در این مقاله مجموعه فرکو به بررسی آینه تراش دار،آینه پخ تراش،فروش آینه تراش،و معرفی نمایندگی های آینه تراش در سراسر کشور می‌پردازه.

آینه تراش 1

آینه تراش به آینه ای اطلاق میشه که گوشه‌های اون (لبه های آینه) تراش می‌خورن.که اصطلاحا به این آینه ها،آینه تراش خورده می‌گن.اغلب تراش آینه ها در سایزهای گوناگونی صورت می‌گیره.همانند آینه تراش خورده 2 سانتی و آینه تراش 3/5 سانتی.

بیشتر بخونین…کاربرد آینه گریم.

آینه تراش

موارد بکارگیری آینه تراش خورده

خانم ها نسبت به آقایان استفاده کمتری از آینه تراش دار دارن. این نوع آینه ها (آینه های تراش خورده) جهت مشاهده ی نمای نزدیک بکار گرفته میشه. آقایان حین مرتب‌سازی و اصلاح گردن و صورت خویش از آینه تراش خورده استفاده می‌کنن. به طوری که اگر آقایان از آینه تراش خورده استفاده نکنن .امکان ایجاد خراشیدگی در پوست صورت و گردنشون وجود داره. پس آقایان با به‌کارگیری آینه تراشدار می‌تونن براحتی خود رو در آینه تراش خورده مشاهده کنن. و اصلاح صورت و گردن خویش رو به آسونی انجام میدن. مناسب‌ترین محیط و مکان جهت نصب این نوع آینه ها در حموم هست. چرا که این نوع آینه جهت هدف خاصی طراحی شدن. خانم‌ها نیز همانند آقایان می‌تونن از این نوع آینه ها جهت آرایش صورت و یا جهت رنگ مو استفاده کنن.


آینه تراشدار با کیفیت‌های گوناگونی در بازار شیشه و آینه ارائه میشه.اما استفاده از بهترین کیفیت آینه های تراش خورده الزامیست. چرا که با به‌کارگیری از آینه های کم کیفیت پس از مدتی کیفیت آینه ها به طرز عجیبی پایین میایند.و کیفیت اولیه ی خود را نخواهند داشت. با به‌کارگیری آینه تراش، آقایان می‌تونن اصلاحی با کیفیت بالا رو تجربه کنن.

آینه تراش

آینه دیواری مسی …بیشتر بخونین.

آینه تراش 2

آینه تراش دار ،ابزار تراش به ابزاری اطلاق میشه که در صنعت تولید آینه تراش بسیار کاربرد داره.که طی فرآیندی لبه‌های تیز شیشه رو در زوایای مختلفی تراش میدن.هدف از تراش آینه ها و فرآیند تراشکاری از بین بردن لبه‌های تیز آینه هست.در آینه های تراش خور بازتاب نور و روشنایی درخشش منحصر بفردی رو در لبه‌های این نوع آینه به ارمغان میاره.این نوع آینه ها در اشکال هندسی مختلفی تولید میشن. نظیر:مثلث،لوزی،مربع،مستطیل،دایره،ذوزنقه ،هشت ضلعی و شش ضلعی مجموعه فرکو با بکار گیری از بهترین و بروزترین ابزارها و دستگاه های ایتالیایی موفق به تولید شفاف ترین که از کیفیت بالایی برخوردار هستن رو با مناسب‌ترین لبه‌های ترش خورده به شما عرضه کنن.هنگامی که آینه از تمام زوایا تراش دار بشه اصطلاحا به اونا (beveled mirror) میگن.

آینه تراش

انواع آینه دکوراتیو…بیشتر بخونین.

چگونگی برش در این نوع آینه ها

آینه تراش دار طی مراحلی به حالت زیبایی و ظرافت خودش می‌رسه. در فرایند تراش شیشه و آینه یکسری عملیات و فعالیت های بخصوصی بر روی سطح شیشه و آینه صورت می‌گیره.که هدف از انجام این فعالیت‌ها و عملیات به‌خصوص اینه که لبه‌ی تیز شیشه و آینه رو به طوری که مد نظر هست ، تا ایجاد زاویه ی مناسب و دلخواه تراش میدن.با توجه به عملیاتی که روی شیشه و آینه صورت گرفته اس نتیجه نهایی این عملیات طرح و نمای خاصی اس که شبیه به یک قاب برای آینه های تراش خور هست .با انجام فرایند تراشکاری آینه صنعتگران شیشه و آینه مجموعه فرکو سعی دارن لبه‌های آینه و شیشه رو با شیب کم و ظرافت هرچه تمام تر انجام بدن.

چگونگی برش در اینه های تراش دار2


ساییدن آینه تراش دار و شیشه اساسا و به طور عمده به واسطه ی دستگاه مخصوص آینه های تراشدار که ، به طور اتوماتیک ایستاده هستن و به واسطه ی انواعی از سنگ های دیامون به شکل مجزا انجام می‌گیره. تراش شیشه و آینه به واسطه ی دستگاهی مخصوص که سبب سایش شیشه و آینه میشه. دستگاه مخصوص تراش شیشه و آینه حول محور شیشه و آینه می‌چرخن. که کار بسیار سخت و زمانبری هست. و زمان زیادی رو جهت تراش آینه به خود اختصاص میدن.

هر دفعه طول این نوع آینه ها با یکدیگر تفاوت دارن. با توجه به تفاوت طولی آینه تراش، طول این نوع آینه ها(آینه های تراشدار) و طول شیشه های تراشدار بستگی به نوع کاربری شیشه و آینه داره.که قابلیت به‌کارگیری در نمای مد نظر رو داره. که از 2 سانتی‌متر تا 6cmبه صورت متغیر انجام می‌گیره. عملیاتی را که بر روی لبه‌های شیشه و آینه انجام می‌گیره. بسیار مسطح، شفاف و براق، هم چنین سطح اون به صورت یکنواخت در میاد.

لبه های آینه سطحی بسیار مسطح براق درخشنده و شفاف دارن. همینطور میتوان گفت سطح آینه به طور یکدست و یکسان در میاد.عملیات برش لبه‌های شیشه و آینه زیبایی شیشه و آینه رو دوچندان میکنه.و طرح بسیار زیبایی رو برای شیشه و آینه به ارمغان میاره.

آینه تراش

آینه مسی رنگ…بیشتر بخونین

آینه تراش

نتیجه گیری از چگونگی برش شیشه و آینه

در رابطه با مطالب گفته شده در مورد آینه تراش دار، می‌توانیم این نتیجه گیری رو داشته باشیم که دستگاه تراش چه مختص به تراش آینه باشد و چه مختص به تراش شیشه ،سطح شیشه و آینه رو بسیار شفاف و صیقلی میکنه.که تاثیر بسزایی در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل داره. در سال های اخیر کارفرمایان ،مهندسان معماران در تلاشندکه بتونن مناسب‌ترین و بروزترین سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها رو به بهترین نحو برای ایجاد جلوه ای دوچندان و فضایی لوکس در دسترس خاص پسندان قرار بدن.

آینه تراش

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آینه تراش می‌تونین روی کادر آبی ضربه بزنین.

انواع ابزار و دستگاه‌های تراش ،جهت تراش روی این نوع آینه ها

دستگاه و ابزار آینه تراش دار به دو دسته تقسیم میشن.1)ایستاده گردان 2)متحرک دستگاه های ایستاده ی گردان دقت عملی بیشتری نسبت به نوع ثابت دستگاه داره.همچنین دستگاه های ایستاده از سرعت بیشتری برخوردارن.دستگاه های متحرک منعطف تر از دستگاه های ایستاده ثابت هستن.

انواع آینه تراش دار در مجموعه فرکو

این نوع آینه ها در مجموعه فرکو از نظر رنگ و طرح انواع گوناگونی دارن.

  • آینه تراش در شکل هندسی لوزی
  • آینه تراش از نوع نگینی
  • آینه تراش از نوع نیزه ای
  • آینه تراش از نوع خشتی
  • آینه تراش در شکل هندسی مربع
  • آینه تراش در شکل حصیری
  • آینه تراش در شکل آکاردئونی
  • آینه تراش در شکل نامنظم
  • آینه تراش در ابعاد مینی
  • آینه تراش به شکل آجری
آینه تراش

قیمت آینه جورچین…بیشتر بخونین.

تولید آینه تراش

جهت تولید آینه تراش نیاز است این آینه ها در فرآیند تولید مراحلی رو طی کنن.در مرحله ی اول طرح این نوع آینه ها توسط مشتریان مجموعه فرکو انتخاب میشه.این طرح به واسطه‌ی متخصصان نرم‌افزار مجموعه فرکو در برنامه اتوکد پیاده‌سازی میشه.سپس با تایید نهایی طرح به واسطه ی متقاضیان مجموعه فرکو جهت ایجاد تراش و برش روی میز دستگاه cnc قرار می‌گیره.تراش این نوع آینه توسط دستگاه cnc انجام میشه.و بعد از تراش اقدام به پخ کردن لبه‌های آینه تراش می‌کنن.پخ کردن لبه های آینه تراش به واسطه ی دستگاه پخ کننده شیشه صورت می‌گیره.

از دستگاه پخ کن جهت سنگ زنی و پرداخت گوشه‌های آینه با میزان ضخامت‌های گوناگون درشکل های مختلف به کار گرفته میشه. دستگاه پخ کنی می‌تونه پخ‌هایی بین زاویه ی 0 تا 45 ایجاد کنه. بعد از پخ کردن گوشه ها و لبه‌های آینه، این نوع آینه ها برش خورده توسط کارکنان مجموعه فرکو به طور مرتب و منظم بسته‌بندی می‌شن و به محل متقاضی آینه تراش ارسال و نصب میشه.

این نوع آینه ها ی تراش روی سطح آینه‌هایی به ضخامت 3تا 7 میل قابل پیاده‌سازی هست. این نوع آینه ها رو می‌توان در ضخامت تراش‌های مختلفی به مرحله ی اجرا در آورد.اما پیشنهاد میشه جهت تولید آینه تراش در اندازه های کوچکتر از ابزار تراش ظریفتر استفاده بشه.و اگر متخصصان تولید آینه تراش اقدام به تولید آینه تراش با ابعاد بزرگتر کنن.لازمه از آینه های ضخیم‌تر استفاده کرد. که از ضخامت تراش و پخ پهن تر برخوردار باشن.

آینه تراش

سفارش آینه کنسول… بیشتر بخونین

پرطرفدارین رنگ‌ها در تولید آینه شیار دار

  • 1)آینه تراش مسی رنگ
  • 2)آینه تراش در رنگ شامپاینی
  • 3)آینه تراش در رنگ دودی
  • 4)آینه تراش بی رنگ
  • 5)آینه تراش در رنگ طلایی
  • 6)آینه تراش در رنگ نقره ای
  • 7)آینه تراش در رنگ برنزی
  • 8)آینه تراش در رنگ مشکی
  • آینه تراش در رنگ بژ

همانطور که می‌دونین آینه با سه درجه کیفیت مختلف تولید میشن.1)آینه فلوت 2)آینه کلیر 3)آینه کریستال

آینه تراش

تولید آینه

آینه ها ساختاری شیشه ای دارن.آینه یکی از دستاوردهای مهم بشر هست.که در طول روز همه ی ما انسانها برای آگاهی از ظاهر خود از آینه استفاده می‌کنیم.انسان های اولیه تصاویر خود رو روی سطح آب برکه های شفاف و زلال می‌دیدن.و با مشاهده ی تصویر خویش حیرت‌زده می‌شدن.به مروز زمان انسان ها دریافتند از ترکیب مواد معدنی همچون (سیلیس،فسفن،سنگ آهک،جوش شیرین ،آب)شیشه حاصل میشه.شیشه ها هم مانند آینه ها از سه درجه ی کیفیت برخوردار هستن.1)شیشه فلوت 2)شیشه کلیر 3)شیشه کریستال

قبل از کشف شیشه و آینه در قدیم الایام مردم اون زمان دریافتن با صیقل دادن طلا،مس،نقره می‌تونن تصاویر خود رو روی سطح مس ،طلا،نقره مشاهده کنن.پس از کشف شیشه صنعتگران شیشه دریافتن که باید مانع عبور نور از یک سمت شیشه به سمت دیگر اون بشن.با کمی تحقیق و بررسی دریافتن.که اگر یه سمت شیشه رو سرب اندود یا جیوه اندود کنن.مانع عبور نور از یه سمت شیشه به سمت دیگر اون میشن.که برخورد نور با سطح آینه باعث انعکاس تصویر روی سطح آینه میشن.

آینه تراش

شیشه میز شرق تهران…بیشتر بخونین

عوامل موثر در قیمت آینه تراش

  • متراژ پروژه
  • جنس آینه (آینه فلوت،آینه کلیر،آینه کریستال)
  • مواد بکار رفته در پشت آینه(سرب،نقره،جیوه)
  • الگوی مد نظر مشتری
  • میزان وقت گیر بودن پروژه
  • مجموعه تولید کننده شیشه و آینه
  • قیمت بروز آینه
  • اشکال هندسی بکار رفته در آینه تراش دار

نکته:به دلیل عدم ثبات قیمت نمی‌توان قیمت دقیقی برای آینه تراش دار تعیین کرد.قیمت شیشه و آینه در مجموعه فرکو به صورت روزانه آپدیت میشه.برای اطلاع دقیق از قیمت آینه تراش می‌تونین با شماره ی 02188068352 تماس حاصل فرمایین.

آینه تراش

مجموعه فرکو:

صنایع فرکو کار خود را در سال 1370 در شهرستان نهاوند آغاز نمود . پس از فعالیت بسیار در این شهرستان به دلیل بازار کار بزرگتر تهران ، به این استان نقل مکان نمود. پس از فعالیت در مهرآباد جنوبی ، برای گسترده نمودن کار خود ، به مکان فعلی خود در ونک منتقل شد. حال صنایع فرکو در این مکان در حال ارائه خدمات به شما عزیزان هست.
به دلیل این که ما فروش خود رو برپایه ی اعتماد بنا کردیم ، در فروش هر محصولی اعم از آینه و شیشه و یا حتی در و پنجره ، رضایت مشتری رو سرلوحه‌ی کار خود قرار دادیم. از زمان ساخت تا نصب و حتی بعد از نصب اگر مشکلی به وجود بیاد در سریع ترین زمان ممکن اقدام به رفع نقص می‌کنیم.

بهترین نوع آینه تراش

بهترین جنس آینه تراش، آینه تراش ضد بخار هست. که طریقه‌ی نصب اون روی دیوار طوری هست که به صورت کامل روی دیوار نصب نمیشه بلکه با کمی فاصله از دیوار ،روی دیوار نصب میشن.

مجموعه فرکو

  • ارسال و نصب در محل
  • تضمین صد در صدی پس از فروش
  • طراحی مدرن و اختصاصی
  • تحویل سفارش :حداقل سه روز کاری
  • مناسبترین قیمت با بالاترین
  • کیفیت را با مجموعه فرکو تجربه کنید
  • اقدام به رفع نقص در کمتر از 72 ساعت
  • کیفیت محصول صادراتی
  • شعار مجموعه:تعهد به اعتماد مشتری
  • هدف مجموعه:اشتغال زایی و گسترش تولید ملی
  • ارسال محصولات شیشه ای و آینه ای به اقصی نقاط کشور
  • فروش بدون واسطه ی شیشه و آینه
  • استفاده از بروز ترین دستگاه ها و ابزار ها در مجموعه فرکو
  • به‌کارگیری بهترین متریال برای تولید شیشه و آینه
  • وجود مشاوران ،طراحان،و متخصصان حاذق در تولید شیشه و آینه در مجموعه فرکو

شیشه رومیزی تهران…بیشتر بخونین

پل ارتباطی مجموعه فرکو

  • آدرس جهت سفارش حضوری و بازدید از مجموعه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن ، مجموعه فرکو با مدیریت آقای کولیوند.
  • راه ارتباطی واتساپ و تلگرام:09101767773
  • تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  • وبسایت مجموعه فرکو:farkoo.ir
  • اینستاگرام hptt://www.instagram.com/farkoo.ir

نحوه تمیز کردن آینه تراش دار


آینه تراش دار را به وسیله ی دستمال مخصوص شیشه و آینه با نم دار کردن دستمال میشه آینه رو مانند روز اول درخشان کرد.همچنین میتوان با استفاده از شیشه پاک کن های فاقد امونیاک آینه رو شفاف و درخشان کرد.همچنین می‌تونیم برای نظافت آینه تراش از روزنامه ی نم دار استفاده کنیم.محافظت از آینه ها امری بسیار ضروریست .زیرا در نقطه ی کانونی منزل قرار میگیرد.آینه ها سبب گسترش بصری محیط میشن. باعث ورود جریان انرژی مثبت به فضا میشن.آینه ها باعث میشن فضای مورد نظر دو برابر دیده بشه.استفاده از آینه در منزل با قوانین فنگ شویی تطابق داره.

آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه تراش
آینه  تراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو