Home
آینه جورچین

قیمت آینه جورچین

قیمت آینه جورچین بستگی به نوع متریالی که در ساختش استفاده شده و همچنین نوسانات بازار داره. همانطور که می‌دونین استفاده از آینه ها ، در معماری و در دکوراسیون داخلی از گذشته مرسوم بوده . از این رو صنعتگران شیشه و آینه، با توجه به استفاده‌ی گسترده از آینه ها برآن شدن که آینه ها رو در تنوع گسترده تولید کنن. یکی از این نوع آینه ها آینه جورچین هست. که نام دیگه‌ی اون آینه پازلی یا تکه تکه هست.

قیمت آینه جورچین

مجموعه فرکو با توجه به گستردگی در تنوع آینه ها تونسته با به‌کارگیری انواع دستگاه‌ها و ابزار هوشمند جایگاه اول تولید آینه و شیشه رو به خود اختصاص بده.و با در نظر گرفتن سلایق مصرف کنندگان، آینه انتخابی اونا رو با ظرافت تمام به مرحله‌ی تولید برسونه.

عوامل مؤثر در قیمت آینه جورچین:

  • جنس آینه

آینه ها از متریال‌های مختلف درجه یک ، درجه دو ، درجه سه تولید می‌شن . هر چه جنس متریال استفاده شده برای تولید از کیفیت بهتری برخوردار باشه آینه با کیفیت‌تری تولید میشه. برای یک محصول با کیفیت‌تر باید هزینه بیشتری متقبل شد . در نتیجه جنس و کیفیت آینه مستقیما بر قیمت اون تاثیر می‌ذاره .

  • رنگ آینه

این روزها آینه های رنگی طرفداران بسیاری رو به خود جذب کرده که ،در تنوع رنگی بالا تولید و عرضه میشه البته ناگفته نمونه که رنگ‌ها در قیمت آینه هم مؤثر هستن.

قیمت آینه جورچین

آینه ها انواع مختلفی دارن که هر کدوم در تعیین قیمت نهایی اون تاثیر دارن . آینه ها یا مات هستن و یا شفاف . علاوه بر اون یک سری از قابلیت‌ها رو هم می‌توان به این نوع آینه ها اضافه کرد . برای مثال آینه جورچین بک لایت ، آینه جورچین نوری ، آینه های با فریم یا بدون فریم ، آینه جورچین تراش دار و …

قیمت آینه جورچین
بدون فریم
قیمت آینه جورچین
با فریم
  • تعداد آینه ها

آینه های جورچین به آینه های تکه تکه معروف هستن. هر چه تعداد آینه های سفارشی بیشتر باشه قاعدتا قیمت اون هم بیشتر میشه.

قیمت آینه جورچین
قیمت آینه جورچین
  • طرح آینه و برش آینه

آینه های طرح دار طرفداران خاص خود رو داره . با توجه به طرح انتخابی قیمت اون تعیین می‌شه . و همچنین نوع برش اون هم در قیمت مؤثر هست.

قیمت آینه جورچین

یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری صنعت شیشه یا آینه تولید کننده اون هست . اما کارشناسان ما این اطمینان رو به شما میدن که با مناسب‌ترین قیمت محصول مورد نظر شما رو تولید و در اختیار مشتری قرار بدن.

ویژگی‌های آینه جورچین

  • یک آینه دیواری مدرن
  • یکی از ویژگی های مهم آینه، استفاده در محیط‌هایی هست که نور فضاشون کمه و حالت راکد و تیره‌ای دارن. با آینه کاری این گونه فضاها نور بیشتری به اونا می‌بخشیم . در نتیجه محیط زیباتر و دلبازتر میشه .
  • پنهون کردن فضاها و پر شدن فضاهای خالی با نصب آینه پازلی
  • بزرگ نشون دادن فضا
  • ایجاد تنوع با تغییر در چیدمان آینه های جورچین امکان‌پذیره. حتی با اضافه کردن یک آینه جدید رنگی یا طرح دار می‌تونیم در چیدمان و شکل ظاهری آینه ها تنوع ایجاد کنیم .

انواع آینه جورچین:

آینه جورچین به صورت نامتقارن:

یک سبک خاص پسند از آینه جورچین که با استفاده از آینه هایی با اشکال مختلف هندسی روی دیوار اجرا میشه ، تعدادی آینه به صورت نامتقارن هست که ، با چیدمان خاص کنار هم قرار می گیرن. این نوع آینه جورچین طراحان دکوراسیون داخلی حتی در کشورهای اروپایی رو به خود جذب کرده در حقیقت شکل‌های گوناگون آینه ها روی دیوار جلوه‌ای زیبا رو ایجاد می‌‎کنه.

قیمت آینه جورچین
قیمت آینه جورچین

آینه جورچین با اشکال هندسی :

در این سبک تعدادی آینه مربع ، مستطیل یا گرد به صورت پازل کنار یکدیگر قرار می‌گیرن. رنگ و طرح آینه رو باید با توجه به رنگ های بکار رفته در طراحی دکوراسیون مشخص کرد. تا جلوه و زیبایی بیشتری به اثر ببخشیم . در چیدمان اون می توان از چیدمان منظم یا نامنظم استفاده کرد .

قیمت آینه جورچین
قیمت آینه جورچین

آینه‌ای با طرح خاص

آینه هایی با اشکال و ابعاد مختلف برش داده می‌شن . اما با چیدمان از پیش تعیین شده کنار هم قرار می‌گیرن و مفهوم و یک شکل خاص رو به وجود میارن.

قیمت آینه جورچین
قیمت آینه جورچین

آینه جورچین سقفی:

در طراحی محیط داخلی مدرن از آینه جورچین روی سقف استفاده می‌شه. نصب و اجرای آینه در سقف سخت‌ترین نوع آینه کاری به حساب میاد. به همین دلیل بر قیمت آینه جورچین افزوده میشه. همچنین با نصب آینه بر سقف با انعکاس نور چراغ های لوستر روشنایی بیشتری به محیط میده و باعث زیباتر شدن اون میشه.

قیمت آینه جورچین

آینه با طرح شکسته:

در این مدل تعدادی آینه با شکل های هندسی مختلف و با ابعاد مختلف کنار یکدیگر قرار می‌گیرن. به نحوی که در فاصله چند متری در حالت شکسته به نظر می‌رسن . یک حالت بی نظمی در این نوع از آینه جورچین وجود داره . حتی در همین بی نظمی یک نظم خاصی باید وجود داشته باشه تا زیبایی بیشتری به محیط بده.

آینه جورچین رنگی:

امروزه رنگ‌ها نقش مهمی رو در دیزاین دکوراسیون داخلی ایفا می‌کنن. به همین جهت می توان با به‌کارگیری آینه رنگی مطابق با رنگ های بکار رفته در فضای داخلی طراحی مدرن رو به وجود آورد . می‌توان از ترکیب چند رنگ مختلف هم استفاده کرد . اما در این حالت باید در انتخاب رنگ ها دقت بیشتری کرد . چون باید رنگ هایی رو انتخاب کنیم که با هم مطابقت داشته باشن ، یا با ایجاد تضاد رنگی جلوه بیشتری به آینه ها بدیم . با کمی جستجو و تحقیق انتخاب رنگ برای مشتری آسون‌تر میشه . حتی در صورتی که باب سلیقه مشتری باشه میتوان از ترکیب آینه سفید ساده با شیشه های رنگی هم استفاده کرد . که به نظر ترکیب جذاب و چشمگیری داره.

قیمت آینه جورچین
قیمت آینه جورچین
قیمت آینه جورچین

آینه لمسی:

مدل جدیدی از آینه های جورچین نورپردازی شده که با تاچ کردن قسمت معین شده روی سطح آینه ( علامت on/off) نورپردازی مخفی روشن میشه.سپس با لمس مجدد همون قسمت معین نورپردازی خاموش میشه . با ایجاد نور از آینه هم به زیبایی اون افزوده میشه و هم به محیط نور بیشتری می‌دیم .

آینه ریموتی :

آینه ریموتی مدل دیگه‌ای از آینه های جورچین امروزی اس. که با به‌کارگیری ریموت نورپردازی مخفی خاموش و روشن میشه .به نحوی که می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور رو توسط ریموت تغییر داد .و از جلوه ی زیبای اون لذت برد.

آینه جورچین تراش دار:

نوعی از آینه های جورچین هستن که در اکثر موارد از اون استفاده میشه . با بک لایت کردن قسمت‌های تراش خورده آینه به زیبایی بیشتر اون کمک می‌کنه .

آینه جورچین بک لایت :

آینه های بک لایت امروزه بسیار ترند شدن. آینه های جورچین بک لایت با انعکاس نور علاوه بر زیبایی به محیط نور بیشتری میدن. همچنین با انعکاس نور به بزرگ‌تر و دلبازتر نشون دادن محیط مورد نظر کمک شایانی می‌کنه .

تمامی قابلیت هایی که آینه اضافه میشه ،یا انواع اون که منتخب شما عزیزان هستن بر قیمت تمام شده محصول نهایی مؤثر هستن. قیمت آینه جورچین با توجه به انتخاب شما تعیین و در صورت رضایت سفارش شما ثبت میشه. در نهایت آینه سفارشی شما تولید میشه.

آینه جورچین قدی :

شاید کمی برای شما عجیب باشه اما در موارد خاصی از این نوع آینه ها به عنوان آینه قدی هم استفاده میشه . برای مثال در فروشگاه‌های پوشاک ، بوتیک‌ها که دارای دکوراسیون خاص هستن به این نوع آینه توجه خاصی دارن.

قیمت آینه جورچین
قیمت آینه جورچین

پل ارتباطی با صنایع شیشه و آینه فرکو :

  • وبسایت
  • تماس تلفنی
  • واتساپ
  • اینستاگرام
  • سفارش حضوری: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو