Home
آینه تراش دار

سفارش آینه تراش دار

آیا با کوچک به نظر رسیدن یک اتاق مشکلی دارید ? یا فقط به نظر می رسد نور کافی ندارد یا شاید فقط یک شخصیت کوچک برای اتاق خود می خواهید؟ سفارش یک آینه تراش دار در خانه ضروری است . و برای کمک و شخصیت بخشیدن به یک اتاق از آنها استفاده کنید . آنها اتاق ها را بزرگتر نشان می دهند . ، بنابراین فقط سفارش یک آینه تراش دار بزرگ این توهم را ایجاد می کند . که اتاق بزرگتر از اندازه آن است .

آنها نور اتاق را بهبود می بخشند . اگر اتاق تاریک است ، یک آینه تراش دار رو به پنجره نصب کنید . چون با استفاده از نور طبیعی اتاق را روشن می کند . و در هزینه برق شما صرفه جویی می کند . ، و همه دوست دارند درست پس انداز کنند . با استفاده از یک آینه تراش دار ، جلوه دیگری به دیوار خود اضافه کنید . یک آینه با یک قاب زیبا اضافه کنید تا عیوب دیوار شما را بپوشاند . یا آن را به یک دیوار با هر طرحی که دوست دارید نصب کنید . تا الگوی مجاور آینه را منعکس کند . آینه ها می توانند ظاهری کاملاً متفاوت ایجاد کنند . و به سادگی خانه ، راهرو ، حمام یا محل کار شما را آراسته کنند .

آینه تراش دار
آینه تراش دار

شرکت فرکو آماده دریافت سفارش آینه تراش دار

صنایع شیشه و آینه فرکو نواع آینه ها را در الگوها و سبک ها و رنگ های مختلف ارائه می دهد . امروز برای تماشای همه گزینه های موجود در نمایشگاه ما توقف کنید . برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ما در تماس باشید . شماره تماس 02188068352

لبه های آینه ای شکل و لبه های شیشه ای می توانند ظاهری زیبا ، پیچیده و جذاب ایجاد کنند . و ظاهر کلی هر آینه یا شیشه را بهبود می بخشند . مورب کردن و لبه کاری اغلب بر روی آینه های تراش دار ، غرور ، رومیزی و آینه های دیواری استفاده می شود . متخصصان ما در این زمینه هم خطوط مستقیم و هم اشکال متنوعی را ارائه می دهد.

آینه تراش دار
آینه تراش دار

برای مشاهده محصولات ما به سایت شرکت فرکو مراجعه کنید . شماره تماس 02188068352

تعریف آینه تراش دار و انواع تراش در لبه آینه

آینه تراش دار به آینه ای گفته می شود . که فرایند برش لبه های آن را با یک زاویه و اندازه خاصی طی کرده باشند . تا ظاهری قاب مانند داشته باشد . این فرآیند باعث می شود شیشه در اطراف لبه های آینه نازک تر باشد . در حالی که قسمت میانی بزرگ ضخیم تر می ماند . اندازه تراش اطراف آینه می تواند از 1/4 تا 1-3 / 4  باشد . همچنین می توانید لبه های آینه را صیقل داده تا ظاهری زیبا و “تمام شده” ایجاد کنید .

صنایع آینه و شیشه فرکو انواع پروفایل های مختلف لبه مانند : برش تمیز ، درز دار ، لبه مداد ، لاک مدادی ، صاف صاف ، مورب و مورب دوتایی را ارائه می دهد . اندازه تراش اطراف آینه شامل 1/2 ″ ، 3/4 ″ ، 1 ، 1 1/4 ″ و 1 1/2 ″ است. با یک تنظیم خاص می توان اریب های دو اینچی را نیز انجام داد . 

انواع تراش در لبه آینه
انواع تراش در لبه آینه

سفارش آینه تراش خورده در شکل های مختلف

ما همچنین می توانیم . آینه ها و شیشه ها را به تعدادی از الگوها مانند : دایره ها ، بیضی ها ، بیضی های پیست مسابقه ، شکل های “قایق” و سایر موارد برش دهیم . تقریبا هر شکلی که تصور کنید! اگر الگویی دارید ، حتی می توانیم از آن برای شخصی سازی شکل آینه جدید شما استفاده کنیم . ما آماده دریافت سفارش از طرح های جدید و شخصی شما هم هستیم و از آنها استقبال می کنیم .

شکل های مختلف آینه تراش خورده
شکل های مختلف آینه تراش خورده

نصب آینه تراش دار سفارشی خود

  • از چسب مخصوص آینه می توان به عنوان چسب برای چسباندن آینه به دیوار برای حداکثر ایمنی استفاده کرد .
  • شیشه آینه سنگین و شکننده است ، بنابراین دیوار حمایت باید به خوبی پشتیبانی شود .
  • میله های J یا میله های L می توانند . در چندین رنگ مختلف موجود از جمله : کروم ، نیکل براق ،. و برنج برای حمایت از آینه در پایین و بالا استفاده شوند . 
آینه تراش دار
آینه تراش دار

آینه های تراش دار به طور معمول در کجا استفاده می شوند؟

یک آینه تراش دار در بسیاری از اتاق ها کار می کند . آینه های تراش دار سفارشی به اندازه یک بوفه ، یک اتاق ناهار خوری ، یک شومینه یا یک اتاق نشیمن .و کتابخانه رسمی زیبایی می بخشند . آینه های تراش دار با قاب یا بدون قاب ،. آنها به راحتی با دکوراسیون اتاقی که در آن قرار گرفته اند . بدون تسلط بر آن ترکیب می شوند . 

سفارش آینه های تراش دار بدون قاب 

آینه های تراش دار بدون قاب یا آینه های تراش دار کج ،. یک انتخاب عالی در ورودی ، اتاق غذاخوری یا حمام است . زیرا آینه های کج به یک قاب اضافی احتیاج ندارند . لبه های تراش دار این آینه ها بدون اینکه وزن آن را با یک چوب سنگین یا قاب فلزی سنگین کند . ، ظاهری شبیه به قاب دارد . این منجر به ایجاد یک آینه چشمگیر می شود که به راحتی با هر دکوراسیون ترکیب می شود .

یکی دیگر از گزینه های محبوب طراحی لبه آینه استفاده از اریب بر روی آینه های حمام است . آینه های کج حمام یا آینه های بدون قاب ، یک ضرورت معمول است . که حمام را به یک بیانیه طراحی درجه یک تبدیل می کند . آینه های شیب دار و آینه های تراش خورده شومینه به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن . به گزینه های محبوب طراحی خانه برای صاحبان خانه هستند . که می خواهند دکوراسیون منزل خود را به روز کنند . تا حدی به دلیل توانایی برتر آنها در سبک تر نشان دادن اتاق . و بزرگتر کردن آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند .

آینه تراش دار
آینه تراش دار

پشتیبان گیری ایمنی در سفارش آینه های تراش دار

  • در صورت شکستن ، قطعات شیشه در جای خود نگه داشته می شوند . تا خطر آسیب دیدگی از شیشه های پراکنده کاهش یافته . و پاکسازی آسان تر شود .
  • به طور کلی آینه را تقویت می کند . مقاومت در برابر ضربه را افزایش می دهد تا از شکستگی جلوگیری کند .
  • از به دام انداختن رطوبت و از لایه لایه شدن آینه جلوگیری می کند .
آینه تراش دار
آینه تراش دار

آینه های تراش خوره را از کجا بخریم؟

سفارش آینه های تراش دار در شرکت شیشه و آینه آنلاین ما آسان است . برای بیشتر سفارش ها حتی نیازی به بازدید از نمایشگاه شیشه و آینه ما در تهران نیست. اگر آینه برش سفارشی خریداری می کنید . بصورت آنلاین خرید کنید . و هنگام سفارشی سازی آینه ، حتماً به همکاران ما اطلاع دهید . همان طور که گفته شد ما از طرح های جدید شما استقبال می کنیم . شما می توانید اندازه مورب دلخواه خود را انتخاب کنید . به همین راحتی!شماره تماس ما برای راهنمایی بیشتر 02188068352

آینه تراش دار
آینه تراش دار

آیا آینه های تراش خورده سفارشی هزینه بیشتری دارند؟

شما بدون واسطه و مستقیماً از شرکت خرید می کنید . و همین خرید مستقیم باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود . در ارسال آینه تراش دار یک هزینه اضافی در نظر گرفته شده است . اما افزایش هزینه ارسال در شرکت به طور معمول آنقدر مهم نیست که بتواند عامل تعیین کننده باشد . در اینجا در شرکت شیشه و آینه فرکو ما تمام تجهیزات و ماشین آلات برش آینه ها را در محل داریم . تمام کارها در شرکت انجام می شود و ارسال سفارش شما از شرکت به خانه است .

آینه تراش دار
آینه تراش دار

تعمیر شیشه و آینه شکسته در خانه

در اینجا در شرکت فرکو می فهمیم که شما قصد ندارید یک پنجره یا آینه شکسته داشته باشید . به دلیل خرابکاری ، سرقت ، آب و هوا یا ضربه توپ بچه همسایه ، شیشه پنجره اتاق نشیمن شما آسیب دیده . ما می فهمیم که بسیاری از نیازهای شما به شیشه اضطراری است . و شما باید از اشیا با ارزش خود محافظت کنید . بنابراین با دانستن این نکته در کمترین زمان به مشکلات آینه ای و شیشه ای شما رسیدگی می کنیم . بنابراین شما هفته ها با پنجره شکسته منتظر نمی مانید . و همچنین گزینه های مورد نظر خود را انتخاب می کنید .

آینه تراش دار
آینه تراش دار

سوالات متداول در مورد تعمیرات یا تعویض ها

چرا شیشه پنجره من مه گرفته است ؟ آیا می توانم یک طرف پنجره دوجداره خود را جایگزین کنم ؟ آیا سوالات دیگری هم دارید؟ ما می خواهیم ​​آن ها را بشنویم . فقط کافی است گوشی خود را بردارید تا کسی در عرض 24 ساعت به شما پاسخ دهد . در اینجا در شرکت فرکو ما تمام تعویض ها و تعمیرات شیشه ای و آینه ای را با کارکنان خوش برخورد و صبور ارائه می دهیم . امروز با ما تماس بگیرید ، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم . شماره تماس 02188068352

شرکت شیشه و آینه فرکو در تلاش است . تا مشتریان خود را در هنگام نیاز به تعمیر آینه و شیشه های منزل خود راهنمایی کند . و بهترین خدمات ممکن را به مشتریان ارائه دهد . تکنسین های ما سالها تجربه در تعویض و تعمیر موارد زیر را دارند . اما محدود به موارد زیر نیستند . مانند : تعمیر شیشه پنجره ، تعمیر شیشه درب پاسیو ، . تعمیر شیشه پنجره آویزان در بالانسرها یا تعمیر و تعویض شیشه حمام و درب شیشه ای ، تعمیر شیشه و آینه خانه و دفتر ،. شیشه کابینت و قفسه ، تعویض شیشه معتدل ، جایگزینی شیشه چند لایه . و خلاصه تعویض و تعمیر آینه و شیشه در تمام نقاط .

آینه تراش دار
آینه تراش دار
آیا علاوه بر قبول سفارشات شیشه و آینه ، کار تعمیرات هم انجام می دهید ؟

بله ما در خانه شما انواع خدمات و تعمیرات آینه و شیشه شکسته هم انجام می دهیم . و تعویض شیشه و آینه یا هر عنصر شیشه ای دیگر را قبول می کنیم . برای تعمیر یا تعویض سریع ، آسان و راحت شیشه های مسکونی یا تجاری خود با شرکت ما در تماس باشید . و تمام مشکلات شیشه ای و آینه ای خود را بیان کنید . شماره تماس 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو