Home
آینه آرایشگاه ساده

خرید آینه آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی از جمله مکان‌هایی هست که افراد زیادی به اون رفت و آمد دارن. تقریبا اغلب افراد برای انجام کارهای مربوط به رسیدگی به خود و زیبایی، به این مکان‌ها مراجعه می‌کنن. پس بر این اساس توجه به دکوراسیون و زیبایی فضای اون بسیار اهمیت داره. چرا که یکی از اصلی ترین فاکتورها برای جذب افراد به جایی علاوه بر کیفیت بالای خدمات ، زیبایی فضا و شکیل بودن اونجاس. میدونی که یکی از ابزارهای بسیار مهم در آرایشگاه آینه می باشد. به همین منظور موارد مربوط به خرید آینه آرایشگاه رو عنوان می‌کنیم.

آینه آرایشگاه

می توان گفت که آینه در آینه ضروری ترین و اساسی ترین وسیله هست. و با وجود آینه می باشد که این فضا معنا و کاربرد خود رو ایجاد می‌کنه. زیرا که افراد مشغول به کار در آرایشگاه و همچنین مشتریان نیاز به تماشا در آینه رو حتما پیدا می‌کنن. پس توجه به کیفیت و ظاهر اون بسیار حایز اهمیت هست. و هنگام خرید آینه آرایشگاه توجه به مواردی از الزامات هس. تا علاوه بر خرید آینه ای زیبا و شکیل ، از نظر کیفیت و دوام نیز قابل توجه باشه.

آینه آرایشگاه گرد

علاوه بر این موارد با توجه به تنوع بالایی که آینه ها دارا می باشند، به راحتی می توان آینه مورد نظر خود را انتخاب نمود.

عوامل مؤثر در انتخاب و خرید آینه آرایشگاه

برای انتخاب نوع آینه، با وجود تنوع بالایی که آینه ها دارا می باشند این کار به سادگی صورت می گیرد. همچنین هر نوع آینه که مدنظر می باشد، در خود نیز دارای تنوع می باشد. پس به راحتی می توان آینه ای متناسب با سلیقه خود را انتخاب نمود.

فضای موجود برای آینه نیز بسیار حایز اهمیت می باشد. آینه آرایشگاه به صورت دیواری ، آویز، رومیزی و ایستاده می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اما اغلب برای استفاده بهینه از فضای موجود به صورت دیواری و آویز استفاده نمود. تا بیشترین بهره مندی از فضا صورت بگیرد. که در هنگام خرید آینه آرایشگاه می توان به آن توجه نمود.

آینه گرد آرایشگاه

ابعاد و اندازه آینه نیز با توجه به ابعاد فضا و نیز این که در کدام قسمت از آرایشگاه قرار می گیرد، دارای اهمیت می باشد. مثلا آینه برای قسمت میکاپ و مو نیاز دارد که ابعاد بزرگتری داشته باشد تا بتواند دید بیشتری را نیز ایجاد نماید. اما برای بخش های دیگر می توان از آینه ای با ابعاد کوچکتر نیز استفاده نمود.

معرفی انواع آینه برای خرید آینه آرایشگاه

در زیر به مواردی از آینه ها برای آشنایی با برخی معرفی می نماییم:

آینه ساده

آینه های ساده از قدیمی ترین نوع آینه و نیز رایج ترین آن ها می باشد. چرا ک در عین سادگی زیبایی و شفافیت خود را دارا می باشد. علاوه بر این ها قابلیت استفاده برای هر نوع فضا با هر کاربری که مدنظر است را دارد. این آینه ها از قیمت مناسبتری نیز برخوردار می باشند که می توان در خرید آینه آرایشگاه آن را مدنظر قرار داد.

آینه آرایشگاه ساده

کیفیت و شفافیت این آینه ها بسیار بالا می باشد. چرا که با وجود قدمت بالا و اهمیت آینه، روی آن بسیار کار شده است. تا علاوه بر کیفیت و ظاهر آن، مقاومت بالایی نیز داشته باشد. که موجب شده تا کاربردهای دیگر و مهمی نیز علاوه بر آینه داشته باشد. مثل میز آینه ای ، دیوارکوب و… . چرا که بر خلاف باور عموم که آینه شکننده می باشد، امروزه در کاربردهای مهمی از آن استفاده می گردد. و کیفیت و مقاومت بالایی نیز در برابر ضربه و شرایط جوی از خود نشان می دهد.

آینه دیواری آرایشگاه

آینه بک لایت

آینه بک لایت آینه ای است که از چراغ های LED در قسمت پشت آن استفاده می گردد. و نورپردازی ملایم و بسیار خوبی را نیز خواهد داشت. از این جهت بسیار مناسب برای فضای سالن زیبایی و آرایشگاه خواهد بود. چرا که با نوری که ایجاد می نماید روشنتر و دید را نیز بیشتر خواهد کرد. که از نکاتی است که می توان در هنگام خرید آینه آرایشگاه به آن توجه کرد.

چراغ های LED که برای آینه استفاده می گردد، بسیار کم مصرف و دارای طول عمر بالایی است . که موجب می گردد تا در هزینه های آتی نیز صرفه جویی گردد. همچنین نور نیز بسیار طبیعی و ملایم خواهد بود که در نهایت نورپردازی نیز همینطور خواهد بود. علاوه بر رنگ های رایج آفتاب و مهتاب، چراغ های LED دارای تنوع رنگی دیگری نیز هستند.

آینه آرایشگاه بک لایت

از قابلیت های آینه بک لایت:

  • می توان رنگ نور را تغییر داد. همچنین در طول روز که میزان روشنایی تغییر می کند، می توان شدت نور را نیز کم یا زیاد کرد.
  • امکان نمایش زمان و تاریح و… روی صفحه نمایش آینه وجود دارد.
  • می توان قابلیت ضد بخار بودن را نیز به آینه افزود. در این صورت دیگر بخاری روی آینه ایجاد نمی گردد. که می توان از این نوع آینه در قسمت سرویس بهداشتی و قسمتی که شستشو انجام می شود، استفاده نمود.
  • نحوه عملکرد آینه می تواند به صورت لمسی، حسگری و یا با استفاده از ریموت باشد.

تمام این موارد انتخابی می باشند. که هنگام خرید آینه آرایشگاه می تواند به صورت انتخابی و از روی نیاز انتخاب و روی آینه اجرا گردد.

آینه بک لایت آرایشگاهی

آینه چراغ دار

در آینه چراغ دار نیز از لامپ های LED که شبیه به لامپ های معمول گرد می باشد، استفاده می گردد. در این نوع آینه از چراغ ها روی خود آینه و یا روی قاب استفاده می گردد. آینه چراغ دار به آینه لامپ دار، آینه گریم و آینه هالیوودی نیز مطرح می گردد. این آینه ها به واسطه لامپ های روی خود، روشنایی بسیار خوبی ایجاد می کنند که به خصوص برای قسمت میکاپ و آرایش بسیار عملکرد خوبی خواهد داشت.

آینه چراغ دار آرایشی

قابلیت های آینه چراغ دار نیز می تواند همانند آینه بک لایت باشد. که بر اساس نیاز می توان قابلیت های موردنظر خود را روی آینه اجرا نمود. تا یک آینه ای مورد دلخواه و تایید خود را بتوان داشت.

آینه رنگی

آینه رنگی نیز از آینه های موجود و به نوعی دکوراتیو می باشد. این آینه به واسطه رنگی که از خود دارد، شاید برای قسمت میکاپ چندان مناسب نباشد. چرا که برای این قسمت نیاز است تا دیدی واضح و رنگی مشابه رنگ واقعی آینه داشته باشد. اما برای قسمت های دیگر مثل قسمت انتظار، لاین ناخن و… می تواند گزینه مناسبی باشد. رنگ آینه نیز می تواند متناسب با فضای آرایشگاه و سلیقه خود انتخاب کرد.

آینه رنگی آرایشگاه

آینه رنگی تنوع بسیار بالایی دارد که به راحتی بتوان رنگ مورد دلخواه خود را انتخاب نمود. و به زیبایی سالن خود نیز افزود. چرا که رنگ ها روح تازه ای را به فضا می بخشند.

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو نیز می تواند در قسمت های مختلفی از آرایشگاه به کار رود. در این صورت کاربرد خود به عنوان آینه را خواهد داشت و علاوه بر آن زیبایی فوق العاده ای نیز دارا خواهد بود. که موجب می گردد تا فضای سالن و آرایشگاه از زیبایی قابل توجهی برخوردار باشد. آینه های دکوراتیو در زیباسازی فضا تاثیر مثبت خواهد داشت. استفاده از آینه به عنوان ابزار دکوراتیو در آرایشگاه انتخاب خوبی خواهد بود. چرا که آینه اصلی ترین ابزار در این محل می باشد و با استفاده از آن تناسب خیلی خوبی نیز در فضا ایجاد خواهد شد.

آینه دکوراتیو آرایشگاه

مدل های مختلفی از آینه را نیز می توان در این سایت مشاهده نمود.

ثبت سفارش و خرید آینه آرایشگاه

انواع آینه آرایشگاه در صنایع شیشه و آینه فرکو با کیفیت بالا و نیز قیمت مناسب تولید می گردد. تمامی مراحل ساخت و تولید در کارگاه مجموعه فرکو انجام می گردد. و شما با خرید از این مجموعه خریدی بدون واسطه خواهید داشت و موجب گردیده تا از قیمت پایین تری نیز برخوردار باشند.

برای اطلاع از نحوه سفارش و خرید آینه آرایشگاه و نیز دریافت مشاوره می توانید با شماره  ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرید. همچنین برای بازدید حضوری نیز می توانید با هماهنگی قبلی به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه نمایید. در هر صورت همکاران ما در خدمت شما می باشند تا بتوانند بهترین خدمات را برای مشتریان خود عرضه نمایند.

تمامی سفارش‌ها در کمترین زمان ممکن تولید می‌شن. همچنین ارسال به تمام نقاط ایران نیز فراهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو