Home
هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

قیمت پنجره دوجداره ارزان

بیا که امروز سعی داریم با هم کیفیت پنجره‌های دوجداره ارزان رو باهم بررسی کنیم.همچنین باید در نظر داشته باشی که اگر دنبال قیمت پنجره دوجداره ارزان ولی با کیفیت اومدی صنایع شرکت فرکو می‌تونه برای شما درب و پنجره‌ای مناسب تولید کنه. پس با خیال آسوده کار رو به کاردان بسپار و از نتایج خوب اون شگفت زده شو. برای اطلاع از قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی کلیک کن.

چرا از در وپنجره پی وی سی استفاده کنیم

محبوبیت پنجره‌ها و درهای uPVC رو به افزایش است. در برخی از شرکت‌ها ، به جای طیف وسیعی از گزینه‌ها ، فقط uPVC را خواهید یافت. این مواد آنقدر رایج شده است که احتمالاً در آینده نزدیک و به دلایل خوبی در اکثر درها خواهد بود. این درها محکم و قابل اعتماد هستند. و دارای طرح‌های متنوعی هستند که متناسب با دکوراسیون منزل شما هستند. احتمالاً در مورد PVC یا پلی وینیل کلراید چیزی شنیده‌اید.

درب و پنجره سازی
پنجره دوجداره ویلایی

اما آیا در مورد uPVC چیزی شنیده‌اید؟ PVC اغلب در لوله‌ها و محصولات مشابه استفاده می‌شود که باید تا حدودی انعطاف‌پذیر باشند. PVC معمولی دارای مواد پلاستیکی برای انعطاف پذیری آن است. اینها شامل BPA هستند. با این حال ، uPVC بدون پلاستیک است (همان چیزی که u نشان می دهد) و همچنین به عنوان پلاستیک سفت و سخت شناخته می‌شود. به طور کلی ، uPVC مصالح بهتری برای ساخت و ساز است .و به همین دلیل ، از آن برای همه چیز ، از نرده‌ها تا جانبی و لوله‌های فاضلاب استفاده می‌شود. با این حال ، برای ساخت درها و پنجره ها بسیار مفید است.

یو پی وی سی چیست

uPVC یک ماده بسیار ارزان‌تر برای پنجره‌ها و درها است و برای جایگزینی چوب سخت و آلومینیوم ، در میان انواع دیگر مصالح در ، استفاده می‌شود. دلیل اصلی این امر این است که uPVC بسیار قوی است. از پلیمر وینیل استفاده می‌کند. که با کلر چسبیده است و یک ماده غیر پلاستیکی ایجاد می‌کند. که می‌تواند با فولاد ترکیب شود. همچنین هزینه‌ها را به طور کلی کاهش می‌دهد و این درها و پنجره‌ها را بسیار مقرون به صرفه می‌کند.

درب دوجداره
شیشه دو جداره

کارآمدی درب‌های دوجداره

این درها برای جلوگیری از حرکت تغییرات دما در آنها ایجاد شده‌اند. اگر بیرون گرم است ، گرما به درب نفوذ نمی‌کند و اگر سرد است ، از آن نیز عبور نمی‌کند. uPVC به شما کمک می‌کند تا گرمایش یا تهویه مطبوع خود را در جایی که متعلق است نگه‌دارید ، به این معنی که هزینه کمتری برای گرمایش یا خنک کردن خانه خود می‌پردازید. این به معنی ردپای کربن کوچکتر است که برای محیط زیست بهتر است و در هزینه‌های انرژی صرفه جویی می‌شود. این واقعیت که این درها بسیار کارآمد هستند به این معنی است که احتمالاً آنها را در هر چارچوب در خانه خود می‌خواهید ، تا مطمئن شوید که کل مکان به درستی تنظیم شده است.

ماندگاری

درهای ساخته شده از uPVC قوی تر و با دوام تر از سایر درها هستند. اگر به در یا چارچوب چوبی نگاه کنید ، می‌بینید که با رطوبت و تغییرات منظم آب و هوا و دما می‌تواند پیچ ​​خورده یا حتی شروع به پوسیدگی کند.در و پنجره‌های uPVC این کار را نمی‌کند. در واقع ، دما تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. بنابراین می‌توانید خیالتان راحت باشد که سال‌های آینده خوب خواهد بود.

قاب و شیشه آلومینیومی دوجداره

آنها در سبک های مختلف می آیند

به دنبال درب کشویی در حیاط هستید؟ می‌توانید آن را در uPVC پیدا کنید. ای کاش می‌توانستید درب تاشو بگیرید؟ باز هم ، این در این مواد بادوام موجود است. در واقع ، شما باید بتوانید تقریباً هر چیزی را که به آن علاقه دارید در uPVC پیدا کنید. درهای پاسیو ، درهای آشپزخانه ، درهای کشویی و حتی درهای جلو همه در دسترس هستند. و در طیف وسیعی از طرح‌ها متناسب با نیاز شما هستند. در واقع هیچ دلیلی وجود ندارد که از uPVC در مواردی که همه‌کاره است استفاده نکنید.

آنها امن هستند (قیمت پنجره دوجداره ارزان)

از نظر فنی ، فریم‌های فلزی امن‌ترین در صنعت هستند ، اما فریم‌های uPVC بسیار نزدیک هستند. آنها قدرت لازم را برای سخت شدن ورود افراد به یکدیگر فراهم می‌کنند و به راحتی با آنها درگیر نمی‌شوند. اگر استحکام می‌خواهید ، درب ورودی ساخته شده از uPVC انتخاب خوبی است. اگر کسی سعی می‌کند از یک درب uPVC محکم عبور کند ، برایش بسیار مشکل خواهد بود. این امر در مورد پنجره‌های پنجره نیز صادق است. که وقتی چوبی هستند نقطه ضعفی هستند.

نمایندگی در و پنجره.
تلفیق در و پنجره دوجداره

آلودگی صوتی را کاهش می‌دهند

اگر از شنیدن تمام اتومبیل‌های رانندگی شده با صدای کامل و هم‌چنین صدای سر و صدای همسایه‌ها خسته شده‌اید ، خواهید دید که درهای uPVC بهترین کار را برای جلوگیری از ورود این سر و صدا به خانه شما انجام می‌دهند. پنجره‌ها نیز مشکلی هستند ، اما شیشه پنجره دوجداره با قاب های uPVC نیز تا حد زیادی به کاهش سطح سر و صدا در خارج کمک می‎کند. ترکیب پنجره‎‌‎ها و درها با عایق‌بندی مناسب در کل خانه به شما کمک می‌کند. تا نویز ناشی از همسایگی یا جاده بیرون را خفه کنید.

قیمت پنجره دوجداره ارزان
در کشویی آلومینیومی

هزینه کمتری دارند(قیمت پنجره دوجداره ارزان)

به دلیل هزینه کمتر برای تولید uPVC ، منطقی است که درها به طور قابل توجهی ارزان‌تر از درهای ساخته شده از چوب سخت یا حتی درهای فلزی هستند. این مواد می‌توانند گران باشند و این در قیمت درب منعکس می‌شود. با این حال ، درهای uPVC به همان اندازه محکم هستند ، اما با قیمت پایین‌تری در دسترس هستند. این بخشی از چیزی است که آنها را بسیار محبوب کرده است ، زیرا قیمت هنگامی که به دنبال درهای متعدد برای افزودن به خانه هستید ، عامل اصلی است.

قیمت پنجره دوجداره ارزان
پنجره آلومینیومی سفید

به نظر عالی هستند

این ماده را می‌توان در انواع بافت و هم‌چنین رنگ ایجاد کرد. هر آنچه را که در خانه خود جستجو می‌کنید ، در uPVC پیدا خواهید کرد. رنگ دقیقاً ساخته شده است ، بنابراین نگران لایه برداری یا محو شدن آن نباشید. این درها در برابر زمان آزمایش خواهند کرد و حتی می‌توان آنها را شبیه چوب کرد ، بدون مشکلات چوب واقعی. همچنین می‌توانید آنها را با درزهای خمیده و انواع طرح‌های استاندارد و منحصر به فرد پیدا کنید. برخی از درها دارای پنجره‌هایی هستند که روی آنها نصب شده است ، اگرچه شما می‌توانید دقیقاً آنچه را که می‌خواهید و در خانه خود نیاز دارید انتخاب کنید..

قیمت پنجره دوجداره ارزان

آنها در برابر آتش مقاوم هستند(قیمت پنجره دوجداره ارزان)

درهای چوبی نسبتاً خوب می‌سوزند. اما آتش زدن uPVC تقریباً غیرممکن است و امکان‌پذیر نمی‌باشد . این بدان معناست که مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا یکی از این درها بسوزد و می‎‌توانید روی آنها حساب کنید تا ایمنی حریق خود را در خانه افزایش دهید.

قیمت پنجره دوجداره ارزان

آنها نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی ندارند

این درها از ماده‌ای بی اثر ساخته شده‌اند که پس از چند سال در آب و هوای نامناسب پوسته پوسته یا پوسیده نمی‌شود. در عوض ، آنها سالها پس از نصب عالی به نظر می‌رسند ، بدون هیچ تمیز کردن گاه به گاه خفیف. شما به معنای واقعی کلمه می‌توانید درها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا گرد و غبار یا آلودگی ایجاد شده را از بین ببرید و این همه تعمیر و نگهداری مورد نیاز است.

نحوه ارتباط با ما در ارتباط با قیمت پنجره دوجداره ارزان

کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت‌ترین درب‌های آلومینیومی و خدمات پس از فروش می‌باشد . تلفن تماس : 02188068352 

شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده نمونه کارها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید و در مسابقات جذاب ما شرکت کنید .

آدرس کارگاه تولیدی:

تهران ،  تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

چرا از در وپنجره پی وی سی استفاده کنیم

محبوبیت پنجره‌ها و درهای uPVC رو به افزایش است. در برخی از شرکت‌ها ، به جای طیف وسیعی از ….برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

یو پی وی سی چیست

uPVC یک ماده بسیار ارزان‌تر برای پنجره‌ها و درها است و برای جایگزینی چوب سخت و آلومینیوم و….. برای اطلاعات بیشتر وارد سایت شوید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو