Home
شیشه ویترین مغازه

شیشه ویترین مغازه

در سال‌های دور بیشتر از شیشه های معمولی و ساده با ضخامت کم در ویترین مغازه استفاده می‌شد.با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی شیشه ویترین مغازه ای تولید شد .که روز به روز کیفیت و ضخامت شیشه افزایش یافت .و تمامی این فرایند جواب ساخت شیشه های منحصر به فردی مثل شیشه سکوریت و شیشه لمینت و شیشه های دیگر شد.این شیشه ها در تمامی ابعاد و اشکال مختلف در طرح و سبک‌های بروز به طور کاملا نشکن و سکوریت تولید میشه.

شیشه ویترین مغازه

کاربردهای متنوعی که نسبت به شیشه های دیگر داره .محکم بودن و طول عمر بالای این شیشه ها هست .این مسئله برای فروشندگان بسیار مهم و ضروریه.چون اصولاً چیزی که در مغازه خود دارن ‌.دارایی های فردی هست .و محافظت از این مغازه مهم ترین اصل برای مغازه دار هست .به همین دلیل فروشندگان این مسئله رو مهم می‌دونن .و برای این مسئله هزینه‌های نسبتا بالایی پرداخت می‌کنن .پس چه بهتر هست که همین شیشه ویترین مغازه شما دارای ضخامت و جنس مناسبی باشه.

شیشه ویترین مغازه

شیشه ویترین مغازه سکوریت .

شیشه سکوریت دارای یک سری از کاربردهایی هست که در این متن برای شما توضیح داده خواهد شد .شیشه سکوریت در صورت شکست تبدیل به خورده های زیر و صیقلی شکل میشه.که دیگر خطر جانی برای شما نداره.و باعث برش نمیشه.اما شیشه های ساده به آسونی در مقابل با ضربه کوچک هم شکسته میشه . وگرنه این موضوع خرید شیشه های ساده باعث میشه که هنگام شکست جان افراد به خطر بیفته .و همین شیشه بتونه خیلی آسیب رسان باشه.

شیشه ویترین مغازه

تولیدی فرکو با ساخت شیشه های سکوریت این مشکل رو کاملا حل کرده .و جان فرد رو ، در صورت شکست شیشه کاملا در محافظت کامل نگهداری‌ می کنه .این شیشه با مقاومت بالایی ساخته می‌شه .و شفافیت خاصی برخوردار هست.و از لحاظ دید بسیار شفاف و روشنه.این شیشه در مکان‌های مختلفی مثل درب فروشگاه ها و بانک ها نیز قابل استفاده هست .و بسیار قابل اعتماد و زیباست ‌.مواد لازم برای ساخت این شیشه .شیشه ی خامه .این شیشه قابل ساخت برای تمامی سایزهای ویترین مغازه هست .اصولاً شیشه های مغازه در قطرهای بین 80 تا 10 تولید میشه.

شیشه ویترین مغازه

ساخت شیشه سکوریت

بعد از بهم زدن مواد تشکیل دهنده با شیشه خام باید شیشه رو در گوره داغ در حرارت بالایی قرار بگیره .این دمای تعیین شده باید کمتر از همه از 700 درجه سانتی گراد باشه .تا خمیر شیشه شما بسیار نرم بشه .سپس نسبت به آن الگویی که شما انتخاب کردین شیشه در قالب‌هایی قرار می‌گیره .بعد از انتخاب کردن شکل و ابعاد شیشه شما شکل گیری شیشه شما صورت می گیره.برای مثال شیشه مغازه، از نوع سکوریت در قطر 108  میل مورد استفاده قرار می‌گیره. مواد تشکیل دهنده شیشه در ابعادی که ما انتخاب می‌کنیم در ابعاد و اشکال مختلف هوای سرد با فشار بر روی اون دمیده میشه .و همین موضوع باعث میشه استقامت و کشش مکانیکی شیشه حفظ بشه.

شیشه ویترین مغازه

قیمت شیشه ویترین مغازه .

اگر توجه داشته باشی ، در بازار تمامی صاحبان اجناس در حال رقابت بین قیمت و کیفیت هستن .اصولاً کیفیت های محصولات اگر خیلی بالا باشه ، باید قیمت بالایی هم داشته باشه .اما تولیدی فرکو نسبت به سایر تولیدی های دیگر اگر دارای کیفیت فوق‌العاده باشه ،مطمئن باشین دارای قیمت مناسبی هم هست.تولیدی فرکو با داشتن کارشناسان حرفه ای خود و کادر فنی و نیرو های سالم و درست توست در کمترین زمان خود رو به جایگاه چشم گیری برسونه. و در واقع چون جنس رو از تولیدکننده و بدون واسطه می‌گیری قیمت مناسبی هم برای پرداخت داری ‌ .

شیشه ویترین مغازه

پس از تولید هر محصولی برای رسیدن به آن وسیله باید مراحلی اول از همه طی بشه .برای مثال هزینه ای برای عمده فروش و خرده فروش و مغازه دار و این چیزها پرداخت میشه.اما تولیدی فرکو بدون هیچ واسطه ای و به طور مستقیم شیشه خود رو تولید می‌کنه.و برای خریدار جنس رو ارسال می کنه.با این روش روز به روز تعداد فروش بالا رفت .و الان تولیدی فرکو یکی از پرفروش ترین تولیدی ها به حساب میاد .قیمت شیشه ویترین مغازه نسبت به سایر دیگر محصولات ساخته شده برای ساختمان سازی و استفاده در مکان های دیگر پایین‌تر هست .باز هم مسائلی هست که باید هنگام خرید با دقت به تمامی این مسائل دقت کنین که ، در متن های زیر گفته خواهد شد .

شیشه ویترین مغازه

دکوراسیون شیشه ویترین مغازه ‌.

بیشتر شیشه های که برای ویترین مغازه استفاده میشه .از جنس شیشه ی سکوریت هستن. زیرا شیشه سکوریت هم نمای زیبایی داره .هم از کیفیت بالایی و قیمت مناسبی برخوردار هست .هم می‌تونه ویترین شما رو شفاف نشون بده و هم از مغازه شما محافظت کنه .می‌تونی شیشه ویترین مغازه رو در هر سایز همچنین طرح مد نظر کارکنان آن مکان طراحی کنین.نوع شیشه و شفافیتی که شیشه داره می‌تونه روی جذب کردن مشتری هم تاثیر گذار باشه .زیرا روشنایی شیشه می‌تونه نگاه هرکسی رو به مغازه جلب کنه.

شیشه ویترین مغازه

سپس لباس‌ها و یا هر چیز دیگری که پشت ویترین هست به چشم بیاد و جلوه‌ی خوبی داشته باشه.اگر شما فردی با علایق سبک های مدرن و بروز هستی ، می‌تونی از سبک های جدید مثل قفسه های شیشه ای برای ویترین خود استفاده کنی .این پیشنهاد شگفت انگیزی هست که بسیار پر طرفدار و هر شخصی رو به خود جذب می‌کنه ‌.
همچنین میتونی از شیشه ای خاص و متفاوت برای محیط خود انتخاب کنی .زیرا این موضوع باعث میشه که مغازه شما همیشه به یاد بمونه .این از لحاظ روانی ثابت شده هست که این موضوع می‌تونه خرید و جذب مشتری رو چندین برابر کنه.

شیشه ویترین مغازه

نقش ویترین در مغازه .


خرید ویترین یک محصول واجب برای مغازه داران هست .وهیچ مغازه ای نیست که از شیشه برخوردار نباشه .به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال شیشه‌هایی هستن که ، جدید و بروز باشه.میتونی ویترین رو در چشم خود یک محصولی برای تزئین مغازه خود در نظر بگیری ‌.تولیدی فرکو غیر از کیفیت بالا از انواع مختلف شیشه برخوردار هست .و قیمت مناسبی نسبت به تولیدی های دیگرداره .حالا برخی از مغازه دار ها هم علاقه به طراحی روی شیشه دارن که ،اینم ایده‌ی جالبیه.

امکان این قضیه وجود داره که ، می‌تونی طرح مورد نظر خود رو برای ما ارسال کنی .تا ما برای شما طرح زیبای شما رو روی شیشه حکاکی کنیم .حتی میتونی شیشه خود رو به صورت ریموتی از حالت مات به براق‌و از براق‌ به مات تبدیل کنی .اینا موارد چشم گیری برای افراد علاقه یا موضوع های بروز هست .شیشه می‌تونه گزینه تزئینی برای شما به شمار بیاد .تا این حد برای ویترین شیشه مغازه خود اهمیت قائل بشین .و در اخر یک شیشه با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنین.

شیشه ویترین مغازه

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط مستقیم داشته باشیم ؟

راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دومین راه ارتباطی تلفنیه .02188068352

وبسایت :farkoo.ir

تماس مستقیم: ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

اینستاگرام. Instagram.com/farkoo.ir


از این شیشه در مکان‌های زیر استفاده میشه.

  1. مغازه ها  
  2. سوپر مارکت ها 
  3. گالری ها
  4. بوتیک ها 
  5. کفش فروش ها
  6. فروشگاه ها 
  7. بدلیجات 
  8. طلافروشی ها 
  9. آرایشگاه ها
  10. ناخن کار ها 
  11. سالن های طراحی و نقاشی
  12. پیرایش گاه ها 
  13. میز های رایانه 
  14. شیرینی فروشی ها  
  15. کافه ها
  16. رستوران ها و …

راه های زیر می‌تونه به شما در تشخیص سایت های کلاهبردار کمک کنه.و نداشتن هر کدام از این مسائل نشون دهنده کلاهبردار بودن آن سایت هست.

  1. نداشتن اساس‌نامه
  2. روزنامه رسمی
  3. کدهای اقتصادی 
  4. برگه ارزش افزوده
  5. اظهار نامه مالیاتی
شیشه ویترین مغازه را می توان در مکان های دیگری نیز استفاده کرد ؟

از شیشه ویترین مغازه می‌توان در مکان های مختلفی استفاده کرد برای مثال در منزل ،مکان های اداری و…

قیمت شیشه ویترین مغازه به چه صورت هست ؟

قیمت شیشه بستگی به اندازه درب مغازه شما داره .براساس اندازه تعیین شده قیمت برای شما ارزیابی میشه و…

شیشه ویترین مغازه در چه رنگ های تولید میشه ؟

شیشه ویترین مغازه در رنگ های مختلفی مثال دودی .آبی ،زرد و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو