Home

قیمت پنجره دوجداره uPVC

قیمت پنجره دوجداره uPVC یکی از متغیرترین نوع قیمت‌هاست!!درصورتی می‌توان قیمت پنجره رو اعلام کرد که اندازه پنجره نوع متریال و بسیاری از مشخصات دیگر آماده و مهیا باشه . شرکت و صنایع فرکو می‌تونه به شما در این امر مشاوره به صورت رایگان داده .تا شما قیمت بازار رو به صورت تماس تلفنی یا حضوری و یا به صورت آنلاین در واتساپ بگیرین.

UPVC یا پلی وینیل کلراید Unplasticised یک ماده استاندارد هست که در پنجره ها و درها استفاده می‌شه. اما آیا شما هیچ وقت مزایای انتخاب پنجره های UPVC رو در مقایسه با سایر محصولات در نظر گرفتین؟

پنجره uPVC چیست

PVC مخفف Polyvinyl Chloride و U مخفف un-plasticised هست. این ماده به دلیل عدم پوسیدگی ، پوسته پوسته شدن ، زنگ زدگی و تجزیه شدن و مقاوم در برابر عوامل جوی ، به ماده ای محبوب برای پنجره ها و درها تبدیل شده اس.

یکی از اصلی ترین مزایای پنجره های دوجداره اینه که می‌تونن متناسب با خونه شما طراحی بشن. و از نظر اندازه،سبک و ویژگی‌های اصلی به شما امکان انتخاب می‌دن.ما طیف وسیعی از اندازه ها و رنگ های مختلف رو ارائه می‌دیم که برای هر پروژه لعاب مسکونی یا تجاری مناسب هست.ما با جدیدترین سخت‌افزار و بالاترین کیفیت مواد کار می‌کنیم.تا اطمینان حاصل کنیم که راه‌حل‌های تعویض پنجره دوجداره آزمایش زمان رو تحمل می‌کنن.

در و پنجره

پیدایش پی وی سی در قیمت پنجره دوجداره uPVC

از uPVC برای ساخت قاب پنجره ، ابتدا در آلمان و سپس اخیراً در انگلیس استفاده می‌شه. در طول 15 سال گذشته استفاده از پنجره های uPVC رشد چشمگیری داشته اس. و در حال حاضر بیش از 85٪ از پروژه های جدید و جایگزین پنجره از uPVC استفاده می‌کنن كه معمولاً برای جایگزینی پنجره های قاب دار الوار هست. دلایل زیادی برای این موفقیت وجود داره.اما دلیل اصلی اون کیفیت محصول هست.

ماده‌ای بسیار با دوام و سبک هست که کاملا مناسب برای استفاده در تمام ساختمون‌هاست:

تعمیر و نگهداری پنجره با پیروی از راهنمایی‌های ارائه شده می توان پی وی سی رو با موفقیت حفظ و نگهداری کرد.لازم به یادآوری اس که قاب های پنجره چوبی نیز در معرض هوا قرار دارن و به تمیز کردن نیاز دارن.با این وجود پنجره های پی وی سی پوسیده نمی‌شن. تاب نمی‌خورن ،پوسته نمی‌دن و تراش نمی‌خورن.

در اینجا به چند مزیت پنجره و درب UPVC برای خانه شما می‌پردازیم

پنجره آلومینیومی تک جداره
  • قابل تنظیم (قیمت پنجره دوجداره uPVC)

معمولاً بیشتر پنجره ها ، درها و نمای خارجی UPVC به رنگ سفید در میان. با این حال ، تحولات در روند تولید باعث شده اس که صاحبان خونه‌ها نه تنها به رنگ بلکه به یک سری اشکال ، سبک‌ها و جلوه‌های تقلیدی قابل تنظیم مانند دانه چوب محدود بشن. شرکت ها و تولیدکنندگان نصب هم اکنون می‌تونن محصولات UPVC رو مطابق با مشخصات مورد نظر شما تنظیم کنن. به این معنی که پنجره ها و درها کاملاً وارد خونه یا ملک شما می‌شن.

پنجره آلومینیومی تک جداره
  • امنیت

امنیت یک ملک یا خونه در نصب هر پنجره یا درب از اهمیت بالاتری برخوردار هست. به همین دلیل هست که UPVC با یک قاب فوق سبک و در عین حال مقاوم ، بیش از حد انتظار ، که در ترکیب با ترکیبات مختلف قفل و یک صفحه شیشه ای دو جداره استفاده می‌شه ، از ورود یک متجاوز جلوگیری می‌کنه.

  • بازدارنده آتش

در آیین نامه ساختمان اومده اس که واحدها و قابهای پنجره ها و درها باید از مواد دارای درجه حرارت آتش ساخته شده و از گسترش آتش خارجی جلوگیری کنن. UPVC همچنین ماده ای اس که طبق مقررات ساختمان برای رعایت پروتکل ایمنی در برابر آتش مورد نیاز هست .

قیمت پنجره دوجداره uPVC

عایق صدا (قیمت پنجره دوجداره uPVC)

مواد UPVC در ترکیب با پانل‌های دو جداره پنجره برای کمک به کاهش میزان سر و صدایی که می‌تونه به خونه شما وارد بشه کار می‌کنه. اکثر پنجره ها و درب های UPVC باید در مقایسه با نمونه های سنتی 50٪ صدای خارجی رو کاهش بدن.

  • مقاوم در برابر هوا

وضعیت آب و هوا در بین اکثر موادی که در نمای خارجی یک ملک استفاده می‌شه، یک مشکل معمول هست. پنجره ها و درهای UPVC با آب و هوا واکنش نشون نمی‌دن. و به عناصر طبیعی حساس نیستن . به این معنی که یک عمر طولانی‌تر بدون پیر شدن وجود داره. در حالی که UPVC می‌تونه در برابر آب و هوا مقاومت کنه.و به نگهداری کمتری نسبت به مواد مشابه طبیعی مانند چوب نیاز داره . ما توصیه می‌کنیم که به طور منظم از هرگونه نصب خارجی UPVC از جمله زیراندازها و وجهه‌ها مراقبت کنین تا از دوام اونا اطمینان حاصل کنین.

قیمت پنجره دوجداره uPVC
  • سازگار با محیط زیست

طول عمر متوسط پنجره های uPVC می‌تونه بین 80تا40سال باشه و از مواد عمدتا قابل بازیافت ساخته می‌شن.تا حداقل تاثیر طولانی مدت بر محیط رو داشته باشن.هنگام تعویض پنجره ها و درهای قدیمی ساخته شده از پی وی سی از نصب کننده خود سؤال کنین که آیا برای اطمینان از بازیافت ،اونا به همین ترتیب دفع می‌شن یا می توان مواد رو در محصولات دیگر مانندلوله ها ، اتصالات لوله کشی و موارد دیگر مورد استفاده مجدد قرار داد؟!قیمت پنجره دوجداره uPVC اگرچه ممکنه بالا به نظر برسه. اما در مقایسه با طول عمر بالا و پایین آوردن هزینه قبض شما کلملا مقرون به صرفه و افتصادی میشه.

پنجره های UPVC (قیمت پنجره دوجداره uPVC)

نصب پنجره های مدرن uPVC با بازده حرارتی یک روش زیبا و جذاب و مقرون به صرفه برای جایگزینی الوارهای خراب یا واحدهای uPVC یا آلومینیوم با طرح قدیمی اس. دامنه پنجره uPVC ما بیش از 94 سبک پنجره رو ارائه می‌ده ، هر کدوم بسیار امن و تقریباً بدون تعمیر و نگهداری. گزینه های پنجره uPVC شامل ارتقا performance عملکرد شیشه و شیشه سه‌گانه هست. که توانایی تعیین واحدهای پنجره uPVC رو داره که بیش از درجه کارایی A ++ هستن.

قیمت پنجره دوجداره uPVC

پنجره های upvc مدرن چیه

جدیدترین گزینه های شیشه سازی برای عایق بندی حرارتی و صوتی بهینه و همچنین جدیدترین سخت‌افزار با هم ، پنجره های دیواری uPVC مدرن طول عمر باورنکردنی دارن . و کاملاً مجهز هستن تا پاسخگوی بسیاری از خواسته های زندگی روزمره باشن. قیمت پنجره دوجداره uPVC مدرن در مقایسه با انواع دیگر ممکنه کمی متفاوت داشته باشه . که دلیل اون استفاده از تکنولوژی به روز در تولید این پنجره ها هست . در واقع هرچه شما محصولات مدرن تر و به روز تری رو انتخاب کنین . می‌ونین از کارآمدتر بودن اون اطمینان حاصل کنین.

مزایای پنجره های upvc جدید

تعویض پنجره های uPVC مجموعه ای از مزایا رو شامل می‌شه . از جمله کیفیت فوق‌العاده ، پروفیل های مورب , پروفیل های چند محفظه ای پیشرو در بازار برای بازده حرارتی مطلوب ، و همچنین واشرهای پست اکسترود شده برای عمر طولانی. همه پنجره های ارزان uPVC ما با در نظر گرفتن بازده حرارتی با مهارت ساخته شدن . و اجازه می‌دن گزینه رو با گزینه “ارتقا‘ حرارتی” خود ارتقا بدین.

قیمت پنجره دوجداره uPVC

آیا پنجره های uPVC خاکستری وجود داره؟

بله ، این یک رنگی بسیار محبوب برای خاص پسندهاست. ما در فرکو طیف زیبایی از رنگ ها و اتمام طبیعی دانه‌های چوبی رو ارائه می‌دیم . بنابراین رنگی متناسب با هر ملک وجود داره. رنگ ها از پایان uPVC سفید ، تا سبز چارتول و خاکستری یا مشکی آنتراسیت بسیار معاصر هست. پیچ و تاب و مدرنی رو به پنجره های خود اضافه کنین . که دارای رنگ های دوتایی اس و داخل و خارج خونه شما رو تکمیل می‌کنه.

پل ارتباطی با فرکو در ارتباط با قیمت پنجره دوجداره uPVC

می‌تونین برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو و یا استعلام قیمت پنجره دوجداره uPVC از اطلاعات زیر استفاده کنین .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کنین و جدیدترین طرح ها رو تماشا کنین.

آدرس سفارش حضوری :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو