Home
شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت به طور‌کلی این معنی رو داره که:(یک‌پوشش رنگ که بر روی شیشه سکوریت یا همون شیشه نشکن انجام می‌شه.و پس‌از انجام پوشش دهی رنگ به درون کوره گذاشته می‌شه که این این عمل باعث پخته شدن رنگ‌بر روی شیشه بشه.این شیشه ها به صورت کیفیت بسیار بالا از فروش بسیار زیادی در تمامی نقاط ایران برخوردار هستن.زیرا این شیشه لاکوبل در برابر‌تمامی‌ضربه ها و حرارت ها مقاومت بسیار بالایی داره.به همین دلیل تمامی‌افراد نه تنها برای زیبایی این محصول بلکه برای امنیت زیادی که برای افراد ایجاد می‌کنه جزو پرطرفدار ترین شیشه های تولید شده در صنایع فرکو نیز هست.


طبق اطلاعات بدست اومده خیلی از شرکت و صنایع‌ها برای ایجاد هزینه کمتر و سود بیشتر برای تولید شیشه های لاکوبل از شیشه فلوت استفاده می‌کنن.اما به جرعت می‌توان گفت که نتیجه ساخت شیشه لاکوبل سفید با شیشه فلوت کاملا متفاوت هس.زیرا برای ساخت شیشه لاکوبل از شیشه های سکوریت نیز استفاده می‌کنن که مقاومت اون بسیار بالاست.

زمانی که برخی از صنایع با شیشه فلوت شیشه‌های لاکوبل رو برای افراد تولید می‌کنه ایمنی‌و امنیت رو از افراد می‌گیرن زیرا این شیشه همانطور که گفته شد امنیت و مقاومت شیشه سکوریت رو نداره.زیرا با برخورد یک‌ضربه این شیشه،باعث خورد شدن و فروریختن تکه‌های تیز شیشه در محیط مورد نظر نیز می‌شه.

شیشه لاکوبل بین کابینت

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو نه تنها این شیشه رو در تنوع رنگی‌بسیار بالایی برای افراد تولید و در تمامی نقاط ایران نیز ارسال می‌کنه بلکه می‌تونین این محصول رو در تمامی ابعاد مورد نظر خود نیز داشته باشین.برای مثال می‌تونین شیشه های لاکوبل رو در‌تمامی رنگ های مورد نظر خود با ضخامت 4 میلی متر تا 20 میلی متر نیز داشته باشین.

بیشتر مهندسین طراحی دکوراسیون داخلی و بیرونی‌ یک‌ ساختمون و یا حتی‌تمامی محیط‌‌های مورد نظر بیشترین استفاده رو از این مدل از شیشه داشته .زیرا این شیشه از انوع رنگی‌بسیار بالایی برخوردار هست که مهندسین به راحتی می‌تونن رنگ شیشه رو با محیط منزل یا محیط اداری ست کنن.

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با تولید شیشه های رنگی‌بین کابینت که از تنوع رنگی‌بسیاری برخوردان تونسته اس طراوت و زیبایی خاصی رو به محیط آشپزخونه نیز ببخشه.
زمانی که شما از شیشه های لاکوبل بین کابینت برای منازل و تمامی محیط های مورد نظر خود استفاده می‌کنین. این قابلیت رو در آنجا ایجاد می‌کنین که شیشه موجود در اون محیط، ضد حرارت،ضد ضربه و سکوریت شده نیز هس.می توان متناسب با فروش بسیار بالای شیشه های رنگی بین کابینت این توضیح رو داد که این نمونه از محصول در بین تمامی مردم محبوبیت بسیاری داره. در حال حاضر تمامی مهندسین و طراحان داخلی برای ساخت محیط مورد نظر خود مخصوصا آشپزخونه‌هاشون از از شیشه های رنگی‌بین کابینت بهره می‌برن.که این مدل از طراحی و دکوراسیون جلوه بسیار خاص و زیبایی رو به محیط نیز می‌بخشه.

اگر دقت کرده باشین قطب اصلی خونه آشپزخونه‌اس.پس رنگ که مورد استفاده قرار می‌گیره بسیار مهمه زیرا این قطب تاثیر مستقیم بر روحیه افراد نیز انتقال می‌ده.پس شما با انتخاب یک‌رنگ بسیار زیبا می‌تونین محیط خود رو ست و دکور بسیا مدرن و جذابی رو بسازین.

شیشه لاکوبل بین کابینت

چرا شیشه رنگی بین کابینت جذابیت بالایی داره؟

استفاده از محصول تولید شده در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تاثیر مثبت بسیاری رو نه تنها در محیط منازل داره بلکه بر روحیه افراد نیز بسیار موثر هس.یکی‌ دیگر از دلایل بسیار مهم در استفاده از این محصول اینه که این محصول باعث بزرگنمایی محیط آشپزخونه نیز می‌شه. می‌تونین این نمونه از شیشه رو در‌تمامی سایز و ابعاد مورد نظر خود داشته باشین.یکی‌از مهم ترین ویژگی‌ و خصوصیت هایی که باید به ان توجه داشته باشین اینه که سبک بودن این محصول هست. زیرا مناسب ترین محصول برای استفاده در کف‌،سقف،کابینت و کمد این نمونه تولید شده هست.
یکی‌دیگه از خصوصیت‌های مهم این محصول بخاطر برخوردار بودن از استحکام بسیار بالای این شیشه در برابر تمامی‌ضربه،حرارت و رطوبته. شما با خرید این محصول این امکان رو به محصولات منازل میدین تا جلوه بهتری داشته باشن.

حتی می‌تونین از این محصول به عنوان دیوارپوش استفاده کنین.

شیشه لاکوبل بین کابینت

لاکوبل چیه؟

می‌توان گفت لاکوبل‌نام برند یک‌شرگت بلژیکی AGC هس که این شرکت پس از تولید بسیاری از شیشه های رنگی‌این برند(لاکوبل) رو برای‌خود اخصاص دادن.پس به دلیل اینکه این شیشه به این نام در ایران شروع به فروش می‌رسه به این دلیل هست که این محصول در اولین بار در بلژیک‌بوده اس که با همین نام وارد و در حال فروش هست.حتی خیلی از افراد شیشه های رنگی‌ رو به اسم شیشه های لاکوبل نیز‌ می‌شناسن.

شیشه لاکوبل بین کابینت

چرا شیشه لاکوبل؟

در مرحله اول تولید شیشه:شیشه های رنگی‌شفاف موجود بود.پس‌از این محصول شیشه های سنتی که در زمان بسیار گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت نیز در خاطر افراد بود.که اگر دقت کرده باشین برای ایجاد جلوه خاص و زیبا در ورودی های درب و پنجره ها از این نمونه از شیشه استفاده شده بود.و پس از گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی افراد از همین محصول به نام شیشه های رنگی‌در زیباسازی و یا ساخت دکوراسیون محیط مورد نظر خود استفاده می‌کنن.

صنایع فرکو با پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاه های موجود در ایران در حال ساخت با کیفیت ترین شیشه های لاکوبل بین کابینت هست.
شما عزیزان برای داشتن این شیشه ها کافی اس سفارشات خود رو ثبت کنین و در طی ۴۸ ساعت محصول شما رو نصب و به شما عزیزان تحویل میدن.

شیشه لاکوبل بین کابینت

انواع شیشه لاکوبل بین کابینت کدوما هستن؟

به طور کلی می‌توان گفت شیشه های لاکوبل‌ به دو صورت شفاف‌و مات هستن.و این دو نمونه از انواع شیشه لاکوبل به نام های‌تجاری‌شیشه لاکوبل معروف‌هستن.می‌توان گفت‌در بین تمامی انواع شیشه لاکوبل این دو نمونه از شیشه بیشترین فروش و طرفدار‌ رو داره.

شیشه لاکوبل‌مات

شیشه های لاکوبل مات یکی‌از تفاوت های که با شیشه لاکوبل براق دارد اینه که این محصول نور خورشید و تمامی‌نورها رو از خود عبور نمیده.این شیشه به سه صورت:(ساده،مات و متالیک که در ضخامت های ۶ الی ۲۰ میل می‌تونین داشته باشین.

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت رنگی

همانطور‌که در مطالب بالا گفته شد.شیشه مات نور رو از خود عبور نمی‌ده اما شیشه لاکوبل‌رنگی‌ نور رو از خود عبور می‌ده. این‌شیشه که از لایه پولی پروپیلن ساخته شده و در برابر‌ تمامی ضربه‌ها محکم و مقاومت بیشتری در برابر شیشه های خام نیز داره.حتی با اضافه کردن از شیشه های لمینت به شیشه های لا‌کوبل رنگی می‌ توان مقاومت و ضدضربه بودن این محصول رو به چندین برابر رسوند.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای نصب این محصول چسب یا همون بست پوینت یا اسپیسر رو معرفی و استفاده می‌کنه.

هنگامی که شما از این محصول برای محیط هایی که از نور زیادی برخوردان استفاده می‌کنین باعث می‌شه انعکاس نوری در آن محیط ایجاد بشه که این امر زیبایی و روشنایی اون محیط رو افزایش می‌ده.به طوری که پس از انعکاس دیگر نیازی به استفاده از لامپ و یا چراغی نیست.یکی‌دیگه از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ویژگی‌های این محصول اینه که زمانی که شما این شیشه رو در محیط مرطوبی قرار میدین دیگر‌نیاز به نگرانی زنگ‌زدگی‌ این محصول ندارین.

شیشه لاکوبل بین کابینت

کاربرد شیشه لاکوبل چیه؟

  • حمام
  • کابینت آشپزخانه
  • آینه های رنگی
  • دیوار‌ساختمان
  • میزهای شیشه ای
  • فروشگاه ها
  • اتاق خواب
  • مزون ها
  • جدا کننده پارتیشم در اداره.
شیشه لاکوبل بین کابینت

کدوم رنگ شیشه لاکوبل بین کابینت بیشترین طرفدار رو داشته ؟

همانطور که در مطالب بالا گفته شد این محصول از تنوع رنگی‌بسیاری برخور دار هست.برای مثال این شیشه بیشتر از 40 رنگ‌نیز هست که ، پرفروش ترین و پرطرفدار ترین اونا در مطالب زیر به آنها اشاره شده .

  1. شیشه لاکوبل بژ
  2. شیشه لاکوبل سفید
  3. شیشه لاکوبل قرمز
  4. شیشه لاکوبل مشکی
  5. شیشه لاکوبل طوسی
  6. شیشه لاکوبل آبی
شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بژ

این محصول بیشترین فروش و طرفداری رو برای کابینت‌هایی که در رنگ چوب‌می‌باشن نیز‌داشته اس. و تمامی‌افراد برای محیط هایی که از طراحی دکوراسیون مدرن و کلاسیت دارن نیز‌می‌تونن استفاده کنن.

شیشه لاکوبل سفید

شیشه لاکوبل بین کابینت

این محصول هم همانند بقیه شیشه و آینه ها از انواع مختلفی نیز‌برخوردار هست.این شیشه لاکوبل سفید به دو صورت:مات و شفاف موجوده.این محصول بیشتر مورد پسند خانوم ها بوده که ، در کنار رنگ های ست بسیار زیبا و شیکه.

شیشه لاکوبل قرمز

این محصول در کنار رنگ های نارنجی،هلویی و صورتی بسیار جذاب و زیباست.تمامی افراد همیشه به دنبال ایده های جدید و ساخت بهترین و بروز ترین محصولات هستن.یکی از جدید ترین و مدرن ترین محصولات تولید شده . در دنیای امروزی شیشه لاکوبل بین کابینت نیز می باشد.این شیشه با ویژگی‌های خاصی که داره. باعث جذب طرفدارانی در تمامی دنیا شده.این محصول به دلیل داشتن ویژگی های‌ زیادی که داره ، جزء‌یکی از پرفروش ترین محصولات تولیده شده در صنایع فرکو تبدیل شده .یکی از مهم ترین ویژگی‌های این آینه شیشه لاکوبل بین کابینت روشنایی مناسب و استاندارد برای محیط ، ایجاد حس بزرگنمایی و کمک در کاهش مصرف هزینه برق هست.

شیشه لاکوبل مشکی

این رنگ از‌ محصول رو بیشتر برای محیط های اداری و شرکت ها استفاده می‌کنن. و یا حتی شما عزیزان می‌تونین این رنگ از محصول رو با تن رنگ سفید برای آشپزخانه خود استفاده کنین.این ترکیب محصول بسیار زیبا و مدرنی هست.

شیشه لاکوبل طوسی

این نمونه از‌محصول یکی از پروفروش ترین محصولات تولید شده ، در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو نیز می‌باشد.برای مثال رنگ فیلی،طوسی،خاکی پرفروش ترین و پرطرفدار ترین محصولات تولید شده در این صنایع هست این رنگ بسیار ارامبخشه.

شیشه لاکوبل آبی

این نمونه از محصول که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو نیز ساخته شده ، یک رنگ بسیار ملایم و سبکه که می‌تونین با ترکیب رنگ آبی،نیلی و آبی اقیانوسی نیز‌ترکیب‌داشته باشین. برای سفارش این محصول زیبا با فرکو تماس بگیرین.TEL:02188068352

نصب شیشه لاکوبل

می‌توان گفت نصب شیشه های لاکوبل بین کابینت بسیار ساده‌اس.در ابتدا صنایع تولید شیشه و آینه فرکو.شیشه مورد نظر شما عزیزان رو برش می‌ده.البته این برشکاری‌متناسب‌با ابعاد و سایز سفارش داده شده هس که ، با دستگاهی به نام دیاموند برش‌میدن. پس‌از برشکاری از دستگاه شستشو شیشه رو خارج می‌کنن.این نمونه از محصولات در کشور‌هایی به نام بلژیک،ایران، ترکه و چین تولید می‌کنن.حتی‌قیمت‌شیشه لاکوبل‌با قیمت شیشه لاکوبل‌بین کابینت نیز‌ متفاوته.

شیشه لاکوبل بین کابینت

تولید و نصب این محصول تولید شده با بهترین کیفیت در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو که از مزیت های بسیار مهم و خوبی برخوردار هست اون هم اینه که برای طراحی‌دکوراسیون داخلی اولین گزینه همیشه در ذهن تمامی‌مهندسین و طراحان بوده .این محصول نه تنها در ذهن مهندسین و طراحان بلکه مورد استقبال بسیار گرم نیز‌ بوده اس.زیرا با استفاده از این محصول می‌تونین یک‌محیط دلنشین و زیبایی رو ایجاد کنین.

چرا هنگام رنگ کردن شیشه لاکوبل بین کابینت نمی‌توان از مسواک یا رول استفاده کرد؟

زیرا زمانی که از رول و یا مسواک برای رنگ کردن شیشه لاکوبل استفاده کرد. امکان ایجاد ضخامت و ناهمواری بر روی شیشه و لکه های روشن تیره باشه.

شیشه لاکوبل بین کابینت

بهترین گزینه برای اعتماد به کیفیت محصولات کدوم صنایع هست؟

  • در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود اومده نهایت سواستفاده رو ببرن، شما خیلی راحت می‌تونین سایت‌های نا معتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع ها جدا کنین.
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارشات شما ندارن. پس سعی بر این دارن که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما میده شما بتونین از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.

  • یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده اس.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده .

  • می‌تونین با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن اون سایت رو متوجه بشین. زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارن.

  • تمامی مواردی که گفته شده با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر بشین و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده رو در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.

تهیه شیشه لاکوبل به صورت مستقیم و بدون واسطه:

شیشه لاکوبل رنگی که برای بین‌کابینت‌ها استفاده میشه رو اگه میخوای با ضمانت بی‌قید و شرط یکساله و کیفیت بالا تهیه کنی ، کمپانی بزرگ فرکو برات بهترین پیشنهاده. که چون هیچ واسطه‌ای از تولید تا مصرف نداره کاملا قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای هم داره.

آدرس :

تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو