Home
کارخانه شیشه رنگی

کارخانه شیشه رنگی

شیشه نگی
کارخانه شیشه رنگی

برای خرید مستقیم از کارخانه شیشه رنگی فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیرین.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی مادام العمر داره.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باشین.افتخار ما رضایت شماست.

امروزه با توجه به وجود انواعی از شیشه های رنگی و داشتن طیف وسیعی از رنگی ها کارخانه های شیشه رنگی زیادی در سراسر دنیا وجود دارن که ، در تلاشن با بهترین کیفیت و خط تولید محصولات خود رو تولید کنن . کارخانه شیشه رنگی فرکو هم در تلاش هست . در کنار تولید با کیفیت این شیشه های رنگی اونا رو با بهترین قیمت و خدمات به مشتری‌های خود برسونه . و برای تولید شیشه ها از دستگاه‌های جدید در دنیا استفاده می‌کنه .

شیشه رنگی

صنایع فرکو از معتبر ترین تولیدی های آینه ها و شیشه های رنگی

با توجه به تفاوت شیشه های رنگی در طرح و اندازه خط تولیدی‌های متفاوتی در کارخانه شیشه رنگی وجود داره . که هر کدوم با توجه به ویژگی‌هاشون نوع خاصی یا گروه خاصی از این شیشه های رنگی رو تولید می‌کنه. با توجه به بزرگی بازار شیشه رنگی کارخانه‌های شیشه رنگی بسیار زیادی در رقابت با هم هستن . که هر کدوم در تلاشن بهترین کیفیت رو ارائه بدن.

. شماره تماس شرکت فرکو : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

شیشه رنگی

قدمت شیشه رنگی

کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی

شیشه های رنگی قدمت بسیار زیادی دارن ، که روش‌های مختلفی برای تولید شیشه رنگی وجود داره. هر کدوم معایب و مزیت‌هایی دارن . امروزه هم روش های گوناگونی برای تولید شیشه رنگی وجود داره .در این مقاله با انواع شیشه های رنگی و عوامل مؤثر بر قیمت شیشه رنگی و شیشه رنگی های قدیمی آشنا می‌شین . در قدیم تعداد کارخانه شیشه رنگی در شهرها و کشورها بسیار کم بوده ولی با توجه به استقبال از شیشه های رنگی شاهد افزایش حجم بازار شیشه رنگی و تعداد کارخانه‌ های شیشه رنگی بوده‌ایم .

کارخانه شیشه رنگی

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farهkoo.ir بشین و یا اینجا کلیک کنین.

کارخانه شیشه رنگی
آیا در کارخانه های شیشه رنگی فقط یک نوع شیشه رنگی تولید می‌شه ؟

خیر . امروزه با توجه به پیشرفت علم و صنایع در هر کارخانه تولیدی شیشه های رنگی خط تولید های زیادی وجود داره که ….

امکان تولید این شیشه های رنگی در انواع ضخامت‌ها هست ؟

بله این شیشه ها با درخواست خود مشتری در انواع ضخامت ها و طرح ها تولید می‌شن که…

فرق رنگ های شیشه رنگی چیست ؟

تفاوت رنگ هایی که در ساخت این شیشه های رنگی استفاده می‌شه. ممکنه که در کیفیت و…. .شیشه های رنگی

موثرترین عامل برای تعیین قیمت شیشه رنگی چیه ؟

مهمترین و اصلی ترین عامل مؤثر بر قیمت شیشه های رنگی کیفیت و….. .

شیشه رنگی

شیشه رنگی سنتی

شیشه های رنگی علاوه بر قدمت کاربرد های زیادی نیز داره. از اونا در آثار قدیمی و ساختمان‌های سنتی استفاده می‌شده اس . البته استفاده از شیشه های رنگی قدیمی به گستردگی امروز نبوده اس . و فقط در چند مکان خاص از اونا استفاده می‌شده . مکان‌هایی مثل مسجد و کلیسه و ساختمان‌های مشهور و بزرگ شهر و کشور . مکان‌های مهم کشور که بزرگان شهر در اون رفت و آمد و یا زندگی می‌کردن . مثل قصرها و کاخ های بزرگ . شیشه رنگی ها رو در بافت شهرها هم می‌توان مشاهده کرد . مثل شیشه های رنگی پنجره که در گذشته بیشتر دیده می‌شد .

کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی

با توجه به اینکه در گذشته مانند امروز تنوع در رنگ ها و طرح ها در این شیشه های رنگی دیده نمی‌شد . تنها از چند نوع مدل شیشه های رنگی ساده با استفاده از چند رنگ اصلی شیشه رنگی رو درست می‌کردن،و مانند امروزه تنوع زیادی در آنها دیده نمی‌شد . همچنین راه‌های زیادی برای تولید این شیشه های رنگی نبود . و با توجه به معایب این روش ها شیشه های رنگی دوام بالایی نداشتهن . و در طول زمان کیفیت و رنگ خود رو از دست می‌دادن . همچنین به گستردگی امروزه کارخانه شیشه رنگی وجود نداشت . شاید تعداد بسیار کمی در کشور و یا حتی دنیا بوده‌اس .

کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی سنتی
کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی

انواع شیشه رنگی

شیشه رنگی مات

شیشه لاکوبل

شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه بین کابینتی مشکی

شیشه رنگی
کارخانه شیشهر رنگی

با وجود انواع شیشه های رنگی و طیف وسیعی از رنگی ها این شیشه ها کاربردهای بسیار زیادی دارن . و دیگر از اونا فقط به عنوان شیشه رنگی تزئینی استفاده نمی‌شه. و می توان اونا رو در مکان‌ها و دکوراسیون‌های مختلف مشاهده کرد . و همین دلیل باعث افزایش کارخانه شیشه رنگی شده اس . در ادامه مطلب می‌خواهیم به پرطرفدارترین و پر استفاده‌ترین شیشه های رنگی بپردازیم .

شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه های لاکوبل رنگی از جدید ترین شیشه های رنگی در بازار شیشه رنگی هستن . تولید این شیشه ها در کوره‌ها با دمای بسیار زیاد حرارت می‌دن،تا در مقابل ضربه ها و حرارت بالا مقاوم بشن . که محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی رو در این چند سال پیدا کردن. و همین دلیل باعث علاقه طراحان به این شیشه های لاکوبل رنگی شده اس . به طوری که هر روز شاهد دیدن طرح ها و مدل های جدید از این شیشه رنگی هستیم . شیشه های لاکوبل به دلیل طرح خاصی که دارن . بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفتن. و باعث شده که نقش بسیار زیادی در دکوراسیون های داخلی ایفا کنن .

این شیشه ها در یک طرف خود رنگی هستن و در طرفی دیگر خود شیشه ای براق دیده می‌شن . البته رنگی که در ساخت این شیشه ها استفاده می‌شه . رنگی متفاوت با دیگر شیشه های رنگی اس. به طوری که ضد خش و براق و با کیفیت هستن. همچنین امروزه با اضافه کردن لایه‌ای ضد باکتری از اونا در مکان‌های حساس مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استفاده می‌شه.

برای آشنایی بیشتر با شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنین

کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی

شیشه رنگی پنجره

از شیشه های رنگی پنجره در گذشته بسیار استفاده می‌شد . به طوری که می‌توان اونا رو در خونه‌ها و سازه‌های قدیمی به وضوح مشاهده کرد . به طوری که طرح ها و رنگ های متنوع ای نداشتن و بیشتر از شیشه های ساده با رنگ های محدود استفاده می‌شد .اما امروزه با گسترش علم و پیشرفت صنایع شاهد انواع جدیدی از این شیشه های رنگی هستیم. .

شیشه رنگی

استفاده از شیشه های رنگی پنجره می‌تونه محیطی زیبا و دلنشینی رو به‌وجود بیاره . و با ایجاد نورهای زیبا و رنگی محیط رو از حالت بی روحی به محیطی شاد تبدیل می‌کنن . که این کار می‌تونه کمک کنه تا افسردگی از افراد دور بشه.

شیشه رنگی

رنگ و نور که دو عامل ضد افسردگی هستن ، با استفاده از این شیشه رنگی های پنجره به وجود میان و می توان اونا رو برای خود فراهم کرد . و شیشه های رنگی پنجره با عبور نور خورشید از خود پرتوهای رنگی رو ایجاد می‌کنن . که دارای این دو عامل هم هستن .رنگ درمانی یک روش خاص در مبحث روانشناسی و درمان برای افسردگی‌اس.

شیشه رنگی

شیشه رنگی مدرن

شیشه های رنگی مدرن به طور معمولا قیمتی دو برابر شیشه های معمولی و ساده رو دارن . از این رو انتخاب درست اونا از اهمیت بالایی برخوردار هست . این شیشه ها معمولا با برق کار می‌کنن و قابلیت سوییچ شدن بین شیشه های مات و شیشه شفاف رو دارن.

کارخانه شیشه لاکوبل

شیشه های لاکوبل هم یک نوع شیشه رنگی مدرن و جدید هستن که از اونا در مکان‌های مختلفی استفاده می‌کنن.از جمله فروشگاه ها،لابی‌ها،اسانسورها،بین کابینت‌ها که کاربرد خیلی زیاد دارن،شیشه بین کابینتی یک نوع مدل جدید هست که بسیار زیبا و شیک هست.این نوع شیشه مزیت‌های زیادی نیز داره از جمله مدرن بودن،نصب اسون،پاک کردن راحت،تنوع رنگی زیاد.

شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی

شیشه رنگی طرح دار

با استفاده از طراحی و ایجاد طرح روی شیشه های رنگی توانستن که ، جلوه و زیبایی این شیشه ها رو چندین برابر کنن . به طوری که طرح‌های بسیار متنوعی برای این شیشه ها وجود داره . و می‌توان برای هر نوع قیمتی یک نوع طراحی رو ایجاد کرد . از قدیم طراحی شیشه ها انجام می‌شده اس . ولی نه به گستردگی امروزه و همچنین در قدیم به تنوع الان طرح های زیادی نبوده و معمولا از طراحی های ساده و معمولی برای این شیشه های رنگی استفاده می‌شده اس .

و یک روش دیگر طرح دار کردن شیشه رنگی ها برش متفاوت شیشه هاست.می‌توان شیشه ها رو شبیه اشکال هندسی مثل دایره ،لوزی و بیضی و …برش زد.

شیشه رنگی

شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت شیشه هایی مقاوم در برابر شکستن و حرارت های بالا هستن که به دلیل مرحله ای در کارخانه روی این شیشه ها انجام میشه، که در کوره‌هایی با دما های بالا قرار می‌گیرن درست میشه.و این خاصیت رو بدست میارن. شیشه های سکوریت رنگی بسیار مقاوم به شکستن هستن . و در صورت شکستگی به پودرهایی بی ضرر تبدیل می‌شن. به خاطر همین دلیل هست که ، از این شیشه های رنگی در نماهای بیرونی ساختمون‌ها استفاده می‌شه.

کارخانه شیشه رنگی

شیشه بین کابینتی

امروزه هم استفاده از شیشه های بین کابینتی برای دکوراسیون آشپزخونه‌ها بسیار زیاد شده اس . به طوری که خط‌های تولیدی زیادی در کارخانه شیشه رنگی به وجود اومده اس . این شیشه ها با پوشاندن فضا های خالی بین کابینت‌ها و همچنین دیوارها می‌تونن دکوراسیون‌های داخلی رو بسیار زیباتر کنن .

کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی

شیشه رنگی مات

از دیگر شیشه رنگی های پر طرفدار عموم مردم و همچنین طراحان دکور های داخلی می توان به شیشه های رنگی مات اشاره کرد . شیشه هایی که امروزه نقش پر رنگی در دکوراسیون های داخلی و بافت های شهری دارن . به طوری که شاهد استفاده از اونا در مراکز دولتی مانند بانک‌ها هم هستیم . امروزه شاهد خط تولیدی‌های بسیار زیادی در کارخانه شیشه رنگی شدیم . همچنین این شیشه رنگی ها حجم زیادی از بازار شیشه رنگی ها رو به خود اختصاص دادن . و هر روزه شاهد افزایش بازار این شیشه رنگی های مات هستیم .

شیشه رنگی تزیینی

خصوصیات شیشه‌های رنگی مات

شیشه‌های رنگی مات ، تمامی خصوصیات شیشه‌های رنگی براق یا لاکوبل رو از قبیل سکوریت ، لمینت ، جاسازی و … دارا هستن. تفاوت عمده متلوکس با لاکوبل ، نمای ظاهری و شکل بیرون اونه . این شیشه ها علاوه بر داشتن ویژگی‌های خودشون نور رو به خوبی عبور می‌دن . از این رو از این شیشه های رنگی مات در مکان‌های مهم استفاده می‌شه .

شیشه لاکوبل

تفاوت سکوریت و لمینت

سکوریتی یا لمینتی بودن یکی از خصوصیات شیشه رنگی مات هست که ، اینجا لازمه توضیحی کوتاه در مورد شیشه سکوریت و لمینت رو بیان کنم . تا بیشتر با خصوصیات شیشه های رنگی مات آشنا بشین . وهمچنین بیشتر متوجه تفاوت شیشه لمینت مات و شیشه سکوریت مات بشین .

شیشه لاکوبل

شیشه سکوریت تا هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی هست . و اگر هم بشکنه به تکه‌ها و پودرهای ریز و کوچک و بی ضرر و ایمن تبدیل می‌شه . بکار بردن لایه ی لمینت در شیشه رنگی مات باعث می‌شه که موقع شکستن خرد نشه . شیشه لمینت دارای خصوصیاتی چون عایق حرارت و صوت هست و امنیت رو هم شامل می‌شه . این شیشه ها بسیار مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی نسبت به شکستن هستن . همین موضوع باعث محبوبیت اونا بین طراحان داخلی و عموم مردم شده اس . و باعث افزایش ارزش خرید این نوع شیشه ها شده‌اس .

شیشه رنگی

ضخامت شیشه رنگی

علاوه بر تنوع در رنگ ها و طرح‌ها در شیشه های رنگی ضخامت های متفاوتی هم برای این شیشه های رنگی وجود داره . به طوری که استفاده همه اونا در یک شیشه در مکانی مشخص کار اشتباهی هست . انواع شیشه ها با ضخامت‌های متفاوت در کارخانه شیشه رنگی تولید می‌شه. این ضخامت‌ها رو می توان به 2میل – 4میل – 6 میل و تا 20 میل هم تقسیم کرد . که همین باعث انتخاب یک شیشه رنگی مناسب می‌شه .

شیشه رنگی

ضخامت این شیشه های رنگی با محیط و اندازه ابعاد محل مورد نظر کامل ارتباط مستقیم داره. به طوری که هر چه فضای محلی که شیشه در اون استفاده می‌شه . بزرگ‌تر و ابعاد بیشتری داشته باشه. ضخامت هم بیشتر می‌شه. به طوری که ضخامت شیشه ای که در مکانی بزرگ استفاده می‌شه از ضخامت شیشه ای که در مکانی با ابعاد کوچک وجود داره بیشتر هست . البته باید گفت همیشه به این صورت نیست و به عوامل دیگری هم بستگی داره.

کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی

عوامل موثر بر قیمت شیشه رنگی

با توجه به طرح‌ها و رنگ های فراوان شیشه رنگی عوامل زیادی مؤثر بر قیمت شیشه رنگی هستن. ولی در کل چند عامل اصلی برای این شیشه ها وجود داره که ، بر قیمت اونا تاثیر می‌ذاره. عوامل مؤثر بر قیمت شیشه رنگی رو می توان به دسته‌های زیر تقسیم کردیم.

  • ضخامت
  • ابعاد شیشه
  • طرح شیشه
  • ضد باکتری
  • جنس رنگ
  • سکوریت بودن
  • لمینت داشتن
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی

جنس شیشه

مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل مؤثر بر قیمت شیشه رنگی رو می توان جنس و کیفیت شیشه رنگی دونست . به طوری که هر چه کیفیت شیشه بیشتر باشه قیمت بیشتری هم خواهد داشت . تاثیر این عامل از عوامل دیگر بیشتر هست . به طوری که قیمت یک شیشه رنگی با کیفیت ولی با ابعاد کوچک از قیمت یک شیشه رنگی بی کیفیت ولی با ابعاد و اندازه متوسط بیشتر هست .

همچنین شیشه های لمینت ساخته شده در کارخانه شیشه رنگی در صورت شکستگی به پودرهای بی ضرر تبدیل می‌شن .

ابعاد شیشه

یکی دیگر از عوامل مؤثر قیمت شیشه رنگی ابعاد و اندازه شیشه هست . به طور معمول هر چه اندازه و ابعاد شیشه بیشتر باشه. قیمت شیشه رنگی بیشتر می‌شه. در کارخانه شیشه رنگی معمولا برای هر ابعاد مشخص شیشه یک خط تولید دارن ،که به تولید سریع انواع شیشه های رنگی کمک می‌کنه .

طرح شیشه

از عوامل مهم دیگر مؤثر بر قیمت شیشه رنگی طرح شیشه اس . طرح دار بودن شیشه به تنهایی باعث افزایش قیمت شیشه رنگی می‌شه. به طور که دو شیشه با ابعاد و کیفیت یکسان ممکنه که برای همین دلیل اختلاف قیمت داشته باشن . و هر چه طرح روی شیشه با ظرافت تر و زیباتر باشه و برای طراحی اون بیشتر زمان گذاشته بشه ، قیمت بالاتری داره .

جنس شیشه

عامل مهم دیگر مؤثر بر قیمت شیشه رنگی جنس رنگ و روش رنگ آمیزی شیشه رنگی اس . هر چه جنس رنگ شیشه با کیفیت تر و مرغوب‌تر باشه ، قیمت شیشه رنگی بالاتر میره .در کارخانه‌های شیشه رنگی بروز سعی می‌شه که از بهترین کیفیت رنگ ها استفاده بشه.

ضدباکتری

این عامل زمانی پر اهمیت می‌شه که شیشه ها در مکان‌های حساس مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده بشن . همچنین با افزودن این ویژگی به شیشه های رنگی می توان از اونا استفاده مناسب تر و بهتری در آشپزخانه‌ها کرد . امروزه در کارخانه های شیشه رنگی می‌تونن یک لایه ضدباکتری به شیشه های رنگی اضافه کنن .

شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
طلق شیشه ای شفاف

مقاوم در برابر ضربه و حرارت

قطعا داشتن مقاومت در برابر ضربه‌های سنگین وهمچنین حرارت بالا در مدت زمان طولانی یک مزیت و ویژگی بسیار مناسب برای شیشه هاست . مخصوصا زمانی که از این شیشه ها در مکان‌های شلوغ استفاده بشه. همچنین از شیشه های رنگی با ضخامت‌های بالا در نماهای بیرونی ساختمون‌ها استفاده می‌شه.

کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی

سفارش شیشه رنگی جدید

شما می‌تونین با توجه به نیازتون و البته متناسب به دکوراسیون محل مورد نظرتون انواع شیشه های رنگی رو از صنایع فرکو سفارش بدین. در مقالات سایت می‌تونین با انواع شیشه ها و آینه ها آشنا بشین. همچنین می‌تونین با شماره زیر با ما در تماس باشین.

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

همچنین می توانید برای ارتباط با مشاورین فرکو با شماره ی 9101767773 در واتساپ در تماسی باشین . و کارشناسان فرکو با حوصله به سوالات شما جواب میدن .

برای دیدن محصولات بیشتر فرکو و آشنایی بیشتر می‌تونین پیج اینستاگرام فرکو رو فالو و دنبال کنین.

کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوعات زیر روی اونا کلیک کنین:

طلق مات

پلکسی گلاس

طلق پلی کربنات

طلق پلی کربنات مات

طلق شیشه ای شفاف

قیمت طلق شفاف

طلق دوجداره

کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
طلق رنگی هوشمند
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کاخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی زیبا برای در

25 پاسخ

    1. سلام بله تمومی محصولات شرکت فرکو درجه بندی کیفیت دارند . و ما همیشه سعی در تولید محصولاتی با بهترین کیفیت برای شما عزیزان بوده ایم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما بله شما می توانید با سفارش لوگوی دلخواهتون به ما شیشه هارا با لوگوی سفارشی خودتون داشته باشید . .برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما بله ما شیشه ها رنگی مان را در انوع ضخامت ها به خواسته شما تولید می کنبم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

  1. سلام.محصولات فوق العاده زیبایی دارید بیشتر از اون کیفیت خیلی خوبی دارن من از محصولاتتون حدود چند ماهی میشه خریدم و خیلی راضیم.

    1. سلام این محصول در انواع ضخامت ها موجود می باشد . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله شیشه های رنگی ما در انواع ضخامت ها تولید می شوند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام بله تمامی محصولات ما به سراسر ایران ارسال می شوند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام بله شیشه رنگی رومیزی هم موجود می باشد . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام خدمت شما بله تمامی شیشه های صنایع ما درجه بندی کیفیت دارند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو