Home
شیشه سکوریت قیمت

شیشه سکوریت قیمت

قیمت شیشه سکوریت با توجه به نوع ، ضخامت و حتی شکلش می‌تونه حسابی متفاوت باشه و اینطور نیست که همه شیشه سکوریت‌ها قیمت یکسانی داشته باشن. اما سوال اینجاست که چه نوعی از شیشه سکوریت می‌ارزه؟ فکرش رو کنین شیشه سکوریت بخریم اما تو زرد از آب دربیاد و واقعا سکوریت نباشه! همه ما دوست داریم زیاد از شیشه استفاده کنیم ولی ایمنی پایینش استرس میاره. مخصوصا اگه خاطره‌ای از شکستن شیشه تو بچگی داشته باشین. ایمنی شیشه سکوریت باعث می‌شه بدون نگرانی ازش استفاده کنیم. خیلی‌ها با اطمینان می‌گن که شیشه سکوریته نترس! می‌تونیم بگیم شیشه سکوریت پرکاربردترین نوع شیشه تو ساختمان هست. درب‌ها و پارتیشن‌های شیشه‌ای رو می‌تونیم تقریبا تو هر ساختمانی ببینیم. حتی با شیشه سکوریت حفاظ و نرده هم ساخته می‌شه.

اما همونطور که اشاره کردیم شیشه‌های سکوریت کلی مدل دارن و واقعا اختلاف قیمت می‌تونه زیاد باشه. مثلا قطعا قیمت نوع شفاف و مات یکی نیست یا حتی خود شیشه‌های مات هم به روش‌های مختلفی مات می‌شن که هر کدوم مزایا و معایب خودش رو داره. جالبه بدونین که حتی ایمنی انواع شیشه سکوریت هم یکی نیست. پس اینطور نیست که همه شیشه‌های سکوریت یه اندازه محکم باشن. کدوم مدل شیشه سکوریت بهتره؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشین.

شیشه سکوریت قیمت

شیشه دارای چه مدل‌هایی هست؟

شیشه سکوریت قیمت

شیشه نشکن یا سکوریت کدوم نوع از شیشه‌هاس؟؟

یکی از مدل‌های شیشه ،شیشه سکوریت هست که ، یکی از با مقاوم ترین شیشه از لحاظ ضخامت و مقاومتی در برابر ضربه هست. شیشه سکوریت از امنیت بالایی برخوردار هست .با اضافه شدن مزیت های مختلف شیشه سکوریت قیمت این شیشه در حال افزایش هست. و امکان این که قیمت دقیق شیشه برای شما گذاشته بشه وجود نداره .زیرا قیمت شیشه در بازار روز به روز در حال تغییر هست.

شما با یک تماس مستقیم می‌تونین از قیمت شیشه خود با خبر بشین.از این شیشه سکوریت در نمای ساختمان و پنجره ها همچنین در نمای داخلی ساختمان به صورت تزئینی و کاربردی نیز استفاده بسیاری میشه.تولیدی فرکو یکی از محبوب ترین تولید کننده های ایران هست که ، با کیفیت ترین شیشه رو تولید می‌کنه .کیفیت شیشه های تولیدی فرکو در حال رقابت با شیشه های خارجی هست .

شیشه سکوریت قیمت

شیشه سکوریت دارای چه مدل هایی هست؟


توضیحی مفصل برای تعریف شیشه سکوریت !

شیشه سکوریت اسم دیگری هم داره به این شیشه نشکن .یعنی این شیشه در برابر ضربه نمی‌شکنه.و حتی اگر در برابر ضربه محکم شکسته بشه به قطعات ریز خورد نمیشه .تولید شیشه در تولیدی فرکو روز به روز در حال پیشرفت هست .این شیشه در برابر حرارت مقاومت بالایی داره .و کمترین میزان خطر رو برای شما به وجود میاره .شیشه سکوریت اول از همه یک شیشه ساده هست که ، مقاومت بالایی در برابر ضربه نداره.

با مرحله های که روی این شیشه برای تبدیل کردن آن با شیشه سکوریت انجام میشه .می‌تونین متوجه بشین که این شیشه مقاومه .برای ساخت این شیشه نیز از مواد های درجه یک همچنین دستگاه های پیشرفته ای استفاده میشه که ، ارزش این شیشه رو بالا می‌بره . مقاومت و ضخامت شیشه سکوریت ۴ برابر شیشه های معمولی هست.

شیشه سکوریت قیمت

عواملی که می‌تونه روی قیمت شیشه تاثیر گذار هست.

از نظر وزن و ضخامت شیشه سکوریت فرق با شیشه های معمولی نداره یعنی به این صورت هست که چون شیشه سکوریت ضخامت چندین برابر داشته باشه و وزن آن نیز سنگین تر باشه اصلاً به این صورت نیست وزن اون در اندازه های شیشه های معمولی هست ولی از لحاظ ضخامت و طول عمر با همدیگر متفاوته ضخامت شیشه سکوریت اندازه های متفاوتی داره که شما می‌تونی بر اساس اینکه شیشه خود رو می خواید در کجا استفاده کنین یعنی اگر شیشه شما خیلی قابل دسترس هست و امکان ضربه به شیشه شما بالا هست حتماً شیشه های سکوریت با ضخامت های بالا خریداری کنین .

شیشه سکوریت قیمت

شیشه سکوریت در رنگ های مختلفی قابل تولید هست که این رنگ ها شامل دودی ،برنزی، نقره ای، طلایی، و … میشه.که این مسئله شیشه سکوریت رو از شیشه معمولی متفاوت می‌کنه یکی از مسائلی که می‌تونه روی قیمت‌شیشه شما تاثیر گذار باشه. اندازه و طرح شیشه هست. یعنی اینکه اگر شیشه های شما به صورت مربع و یا مستطیل باشه قیمت شیشه به صورت نرمال حساب می‌شه .ولی اگر ابعاد شیشه شما در اشکال هندسی دیگر مثل دایره و یا یک ابعادی که نرمال نیست هم قیمت متفاوتی داره که ، قیمتش طبیعتاً از قیمت شیشه مربعی بالاتر هست .

قیمت شیشه های تولیدی فرق و کاملاً مناسب و به صرفه هست.در صورت استفاده شدن برق آلات قیمت شیشه افزایش پیدا می‌کنه.برای مثال اگر شیشه شما به صورت هوشمند باشد .قیمت بالاتری داره.زیرا از جریان الکتریسیته در این شیشه به کار برده .در صورت ثبت سفارش سایز و ابعاد رو برای ما در واتساپ و یا تماس مستقیم به ما اطلاع بدین .و تا کمتر از ۴۸ ساعت سفارش خود رو درب منزل تحویل بگیرین .

شیشه سکوریت قیمت

چطور میشه که فرکو شیشه‌ها رو باقیمت مناسب عرضه می‌کنه؟

زیرا شما بدون هیچ واسطه ای شیشه‌ سکوریت خود رو خریداری می‌کنین. یعنی هیچ رابطی برای خرید شما وجود نداره. و شما به صورت مستقیم می‌تونین محصول خود رو دریافت کنین. هدف اصلی تولیدی فردا و رضایت شما عزیزان از لحاظ قیمت و کیفیت محصول هست.

در تولیدی فرکو انواع مختلفی هست از شیشه ها که با ابعاد و سایزهای مختلفی تولید میشه که ، برای شما درب منزل ارسال میشه قیمت شیشه های سکوریت تولیدی فرکو در برابر مغازه های بیرون و بازار کاهش یافته .

در صورت داشتن قیمت دقیق باید اندازه و ابعادی که برای شیشه خود نیازمند هستین رو برای ما ارسال کنین .همچنین باید ضخامت و رنگ شیشه خود رو برای ما بفرستین. تا از قیمت دقیق شیشه‌ی مورد نیاز خود مطلع بشین.

شیشه سکوریت قیمت

شیشه سکوریت قیمت مناسب

همچنین می‌تونی برای مشاوره و پاسخ تمامی سوالات‌تون با مشاوران فرکو در تماس باشی.تا بتونی بهترین و بروز ترین نوع محصول موردنظرت رو متناسب با محیط خود انتخاب کنی.تمامی شیشه های موجود از انواع بسیار گوناگونی برخوردارن که یکی از این انواع شیشه های سکوریت هست که این نمونه محصول از ضخامت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هست.

شیشه سکوریت قیمت

در مورد این نمونه از محصول تولید شده در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو باید گفته بشه ضخامت و کیفیتی که داره باعث میشه خطر شکستن این محصول رو بسیار کمتر کنه. زمانی که شیشه سکوریت رو برای محیط مورد نظر خود استفاده می‌کنین باعث میشه از ورود سرما و یا حتی گرما به درون محیط خود جلوگیری کنه. به طور کلی‌ میتوان گفت تمامی‌ این ویژگی‌ها رو در تمامی‌ ابعاد و سایر‌ مورد نظر خود می‌تونین از صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ثبت سفارش کنین.و محصول خود رو طی ۴۸ ساعت در‌تمامی‌ نقاط ایران که باشین ، داشته باشین.

شیشه سکوریت قیمت

معایب شیشه سکوریت ، تولید و قیمت آن .

شیشه سکوریت غیر از مزایا دارای معایبی هست که نیاز به مرور و بازگو هست ‌.

  • شیشه سکوریت در برابر شیشه ها معمولی افزایش قیمت داره .
  • شیشه سکوریت به دلیل ضخامت و حجم بالاتری که نسبت به شیشه سکوریت داره باید قیمت بالاتری نیز داشته باشه.
  • شیشه سکوریت قابلیت این که تغییر کنه رو نداره. یعنی تبدیل به شیشه ساده و یا هر نوع شیشه دیگری بشه رو نداره.
  • شیشه سکوریت بعد از انجام شدن عملیات و تبدیل شدن آن به شیشه سکوریت قابلیت این که برش کاری و یا سوراخ بشه نداره .ابعاد و این که در چه ابعاد هندسی باید تولید بشه قبل این که شیشه سکوریت بشه ، باید انجام بگیره.
شیشه سکوریت قیمت

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست.
آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنیه :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir
هدف ما جلب رضایت شما از قیمت و کیفیت محصولات هست .

شیشه سکوریت قیمت
شیشه دارای چه مدل های می باشد؟

سکوریت،رنگی ،دوجداره، تک جداره و…

معایب شیشه سکوریت تولید و قیمت آن به چه صورت هست ؟

شیشه سکوریت در برابر شیشه ها معمولی افزایش قیمت دارد .شیشه سکوریت به دلیل…

چرا از تولیدی فرکو شیشه سکوریت قیمت مناسب رو خریداری کنیم؟

زیرا شما بدون هیچ واسطه ای شیشه‌ سکوریت خود رو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو