Home
شیشه پنجره

بورس شیشه رنگی

شیشه رنگی

بورس شیشه رنگی ، امروزه شیشه‌های نشکن سکوریت لاکوبل رو شامل میشه. همونطور که اطلاع داری ازین سبک شیشه‌ها هم در قسمت خارجی و نمای ساختمون و هم در بخش‌های داخلی خونه و ادارت استقبال زیادی شده.

و کاربردهای متنوع و گسترده‌ای ازش در بناهای مدرن و لاکچری میشه. نماهای لوکس ساختمون از انواع شیشه‌های رنگی در حالت خم و یا ساده رو حتما بهش توجه کردی !!! یا بین‌کابینتی‌های رنگی با طرح‌های دلخواه خیلی خواستنی و قشنگ میشه.

بورس شیشه رنگی

شیشه رنگی

بورس شیشه رنگی

شیشه رنگی در دنیای امروزی تاثیر بسیاری در دکوراسیون داخلی داره. در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این محصول انواع متنوع رنگی بندی ضخامت و یا حتی طرح رو داره و شما نسبت به سلیقه خودت می‌تونی شیشه رنگی مورد نظر خودت رو انتخاب کنی.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تمامی انواع شیشه رنگی رو تولید میکنه. برای اطلاعات بیشتر از قیمت و مشاوره با شماره روبرو تماس بگیر : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

  بورس شیشه رنگی
شیشه رنگی

انواع شیشه رنگی

شیشه رنگی

برای سفارش انواع آینه ها و شیشه های رنگی با تنوع بالا می‌تونی با شماره 02188066352 در تماس باشی .

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه های لاکوبل رنگی از جدیدترین شیشه های رنگی موجود در بازار هستن . تولید این شیشه ها در کوره ها با دمای بسیار زیاد انجام میشه تا در مقابل ضربه و حرارت بالا مقاوم بشه .که این شیشه بدلیل کیفیت بالا بسیار مورد توجه و استفاده مردم قرار گرفته. و همین دلیل باعث علاقه طراحان به این شیشه های لاکوبل رنگی شده . به طوری که هر روز شاهد دیدن طرح ها و مدل های جدیدی از این شیشه رنگی هستیم .روی شیشه های لاکوبل امکان چاپ طرح مورد نظر شما وجود داره و به دلیل طرح خاصی که دارن . بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته . و باعث شده که نقش بسیار زیادی در دکوراسیون های داخلی ایفا کنه .

شیشه بین کابینتی
شیشه رنگی

جنس شیشه های لاکوبل از بهترین کیفیت شیشه های موجود در ایران هست که یک طرف اونو با روش مخصوص رنگ می‌کنن . رنگ ها کیفیت بسیار بالایی دارن و می‌توان این شیشه ها رو لمینت و سکوریت کرد تا در مقابل ضربه و حرارت مقاومت بالایی داشته باشن.و عمر شیشه ها افزایش پیدا کنه.

برای آشنایی بیشتر با شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کن

شیشه رنگی پنجره

از شیشه های رنگی پنجره در گذشته بسیار استفاده می‌شد . به طوری که می توان اونا رو در خونه‌ها و سازه‌های قدیمی مشاهده کرد . شیشه رنگی های قدیمی تنوع زیادی نداشته و بیشتر از شیشه های ساده با رنگ های محدود استفاده می‌شد .اما امروزه با گسترش علم و پیشرفت صنعت شیشه شاهد انواع جدیدی از این شیشه های رنگی هستیم .

شیشه رنگی

استفاده از شیشه های رنگی پنجره می‌تونه محیطی زیبا و دلنشینی رو برای شما به وجود بیاره . و با ایجاد نور های زیبا و رنگی محیط رو از حالت بی روحی به محیطی شاد تبدیل کنه .

کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی

رنگ و نور که دو عامل تاثیر گذار روی روحیه و افسردگی هستن . با کمک از این شیشه رنگی های پنجره می‌تونی یک محیط بی روح رو روح بخشید و به یک محیط دنج و شاد تبدیل کرد. شیشه های رنگی پنجره با عبور نور خورشید از خود پرتوهای رنگی ایجاد می‌کنن. از این رو از شیشه های رنگی پنجره در مکان های مهم شهر در قدیم استفاده می‌شده است . کاخ ها و خونه‌های بزرگ و مجلل همه از شیشه های رنگی برای در و پنجره ها استفاده می‌کردن.

شیشه رنگی

شیشه رنگی مدرن

شیشه های رنگی مدرن که یکی از انواع ان شیشه لاکوبل هست به طور معمول قیمت بیشتری نسبت به شیشه های معمولی و ساده رو دارن .استفاده کردن از شیشه لاکوبل در هر فضایی باعث زیبا تر و مدرن تر شدن اون قسمت از اتاق میشه.با کمک شیشه رنگی مدرن لاکوبل می‌تونی فضای بین کابینت رو خاص و چشمگیر کرد .شیشه های لاکوبل به دلیل براقیت باعث میشه فضای آشپزخونه بزرگتر و روشن‌تر بنظر بیاد.

شیشه رنگی
شیشه رنگی

شیشه رنگی طرح دار

با روش‌های مختلفی می‌توان یک شیشه رنگی طرح دار درست کرد.ما می‌تونیم شیشه رنگی رو به صورت طرح‌های خاص برش بزنیم مثل دایره و بیضی و شکل های نامنظم.روی شیشه رنگی ها می‌توان هر طرحی که شما انتخاب کنین رو چاپ کنیم و یک شیشه خاص رو ایجاد کنیم. این روش بیشتر برای شیشه بین کابینتی ها مورد استفاده قرار می‌گیره.

اگه شما علاقه ی زیادی به طبیعت و دریا و گل و گیاه داری میتونیم این طرح ها رو روی شیشه بین کابینتی شما چاپ کنیم و در آشپزخانه شما یک فضای دل انگیز و چشمگیر رو به وجود بیاریم .حتما شما با دیدن چنین فضا و دکوراسیونی انرژیتون بیشتر میشه.

شیشه لاکوبل
شیشه رنگی

شیشه سکوریت

شیشه هایی سکوریت شیشه هایی مقاوم در مقابل ضربه هستن که با روش های خاص این خاصیت رو پیدا میکنه .که از این نوع شیشه میتوان در محل های پر رفت و امد استفاده کرد.زیرا خطر کمتری نسبت به شیشه های معمولی داره .در صورت شکستگی این شیشه خطر کمتری انسان ها رو تهدید میکنه زیرا بعد از شکستن قطعات بی خطر و کوچک تبدیل میشه. معمولا از این شیشه های رنگی با ضخامت های بالا در نما های بیرونی و جاهای پر تردد استفاده میشه . مانند لابی ها و راهرو ها و همچنین نما های بیرونی ساختمون‌های مسکونی و اداری.

شیشه رنگی تزیینی

شیشه لمینت

شیشه های لمینت جز شیشه های جدید و خاص هست.این شیشه ها در صورت شکستگی به طلق خود می چسبن و اصلا فرو نمیریزن . . این قابلیت جذاب شیشه های رنگی لمینت باعث شده استفاده از این شیشه ها بسیار رواج پیدا کنه . به طوری که با خیال اسوده می‌توان از اونا در مکان های شلوغ مانند لابی ها و راهرو ها استفاده بشه. همچنین در مکان های مرتفع هم از این شیشه های لمینت استفاده میشه . تا در زمان حوادث طبیعی و غیر طبیعی از خطر جلو گیری کنه .

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل در بین شیشه های رنگی یک نوع شیشه جدید هست که مورد استقبال افراد با سلیقه های مختلف قرار گرفته.طراحان دکوراسیون ازاین نوع شیشه لاکوبل استفاده های زیادی می‌کنن و در مکان های مختلف مثل بین کابینت ها ،راهرو ها،دیوارپوش و …

برای این که مقاومت این شیشه ها رو بالا تر ببرن اونا رو در کوره می‌ذارن و بلافاصله بعد از در آوردن از کوره بادسرد میزنن.این کار باعث میشه تا شیشه مقاومت بیشتری پیداکنه.علاوه بر این کار شیشه ها رو می‌توان لمینت و سکوریت کرد تا مقاومت اونا دوچندان بشه.ازاین شیشه های مقاوم می‌توان در محل های پر تردد مثل راهرو و دیوار های مدارس و نماهای بیرونی ساختمان ها استفاده میشه.

شیشه بین کابینتی

امروزه استفاده از شیشه های بین کابینتی برای دکوراسیون آشپزخانه ها بسیار زیاد شده . به طوری که خط های تولیدی زیادی در کارخانه شیشه رنگی به وجود اومده . این شیشه ها با پوشوندن فضا های خالی بین کابینت ها و همچنین دیوار ها می‌تونن دکوراسیون های داخلی رو بسیار زیبا تر کنن.

شیشه های بین کابینتی مزیت های بسیار زیادی داره.این شیشه ها به راحتی و با یک دستمال پاک میشه.فضای خونه رو مدرن و دلباز می‌کنه.دارای تنوع رنگی زیادی هست که به شما این اجازه رو میده تا به راحتی شیشه بین کابینت خود رو با وسایل و تم آشپزخانه خود ست کنین.

شیشه لاکوبل

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه دیوار پوش ها می‌تونه از مدل های مختلف شیشه های ساده تا رنگی و سند بلاست باشه.شیشه های رنگی برای دیوارپوش ها از نوع شیشه لاکوبل هست که فضای اتاق شما رو بسیار خاص و جذاب میکنه.این شیشه ها چون حال براق دارن و وقتی نور به ان ها برخورد می‌کنه حالت نسبتا اینه ای داره و نور رو انعکاس میده باعث میشه که اشپزخونه و محلی که ازاین شیشه از اون استفاده شده به نظر پر نور و در نتیجه بزرگتر دیده بشه.

این شیشه ها به راحتی نصب می‌شن و خیلی آسون میز تمیز می‌شه.شما میتونی با یک دستمال نمدار لکه های روی شیشه رو پاک کنی.این شیشه ها دارای رنگ های مختلفی هستن که شما به آسونی میتونی رنگ مناسب دکوراسیون خود رو انتخاب کنی.برای انتخابی بهتر میتونی با مشاوران و متخصصان مجموعه فرکو مشاوره بگیری.

شیشه لاکوبل

شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه های بین کابینتی چاپی از جدید ترین مدل های شیشه های بین کابینتی هستن.شما طرح دلخواه‌تون رو با مشاوران ما همآهنگ می‌کنی و ما برای شما اونو آماده می‌کنیم.اگر محیط آشپزخونه شما پنجره نداره با طراحی یک فضای روشن و شبیه به یک پنجره با یک منظره زیبا را می‌تونیم روی شیشه بین کابینتی شما چاپ کنیم.این کار باعث میشه شما یک آشپزخونه خاص و چشمگیر داشته باشین.انتخاب طرح شیشه بین کابینتی چاپی نیاز به تجربه زیادی میخواد که متخصصان ما در این امر به شما کمک میکنن تا شما یک انتخاب مناسب و زیبا داشته باشین.

شیشه بین کابینتی

برای نصب این شیشه های بین کابینتی ابتدا ابعاد مورد نظر رو به دست میارن . سپس شیشه ای مناسب برای اون طراحی می کنن . بعد از آن عکس مناسب رو روی اون چاپ می‌کنن. و بعد هم سطح مناسب رو صاف و بدون برامدگی می‌کنن . سپس شیشه رو با چسب های مخصوص روی سطح می چسبونن . خشک شدن چسب هم بستگی به مدل چسب داره . و بقیه مراحل هم به همین صورت انجام میشه.

شیشه رنگی مات

شیشه های رنگی مات همیشه از جمله شیشه های رنگی پرطرفدار و محبوب ما ایرانیان بودن . این شیشه های رنگی نقش زیادی رو در صنعت شیشه ایفا میکنن.شیشه رنکی تنوع زیادی دارن و از این شیشه در قسمت های مختلف یک ساختمون استفاده میکنن.مثلا برای شیشه های در سرویس بهداشتی و حمام استفاده میشه.و یا از این شیشه مات به عنوان پارتیشن ها در ادارات و حتی ساختمان و کافه ها نیز استفاده می‌کنن.. به طوری که به صورت مشخصی می توان این شیشه های رنگی رو در خونه های ما ایرانیان مشاهده کرد . همچنین در قدیم از این شیشه های رنگی در مکان‌های مختلفی مانند درب ها و پنجره های مساجد و همچنین کاخ ها استفاده می‌شد .

انواع ضخامت شیشه رنگی

بورس شیشه رنگی در عرضه‌ی شیشه نیز انواعی داره. برای مثال ضخامت ۴ میل،ضخامت ۵ الی ۶ میل،ضخامت ۱۰ میل و ضخامت ۱۶ الی ۲۰ میل.

  1. ضخامت شیشه رنگی 4 میل
    شیشه رنگی در ضخامت 4 میلی متری از مزیت و کاربردهای بسیاری داره .برای مثال درب کابینت،نمای درب کمد های دیواری و یا حتی در رومیزی های کوچک و بزرگ نیز بسیار کاربردی هست.

۲. ضخامت شیشه رنگی 5 و 6 میل
شیشه های رنگی با ضخامت 5 و 6 میل در بیشتر مواقع در پوشش محیط های دیواره بین کابینت، برای دیوار پوش دکوراتیو، تخته وایت برد شیشه ای، رومیزی و غیره مورد خریداری و مورد استفاده قرار می‌گیره. این نمونه شیشه تولید شده در صنایع تولید شیشه و اینه فرکو بیشترین مصرف رو در عرصه دکوراسیون داخلی داشته هست.

بورس شیشه رنگی

۳. ضخامت بورس شیشه رنگی 10 میل
در تمامی نقاط دنیا این محصول با این مقدار ضخامت برای صفحه های کابینتی ، رومیزی و یا حتی نمای یک‌ ساختمان استفاده میشه. همانطور که پیداست به دلیل برخورداری از ضخامت بالای این محصول از مقاومت بالایی نیز داره.

بورس شیشه رنگی

۴. ضخامت 16 و 20 میل
این نوع شیشه که ضخامت زیادی داره به طبع قیمت بالایی نسبت به شیشه های با ضخامت کمتر هست. از این شیشه رنگی ضخیم ۱۶ الی ۲۰ میل در صفحه کابینت، صفحه‌ی بار شیشه‌ ای، اوپن آشپزخانه، رومیزی های بزرگ برای مثال میز کنفرانس، میزهای دکوری و فضای باز استفاده میشه.

بورس شیشه رنگی

تاثیر شیشه های رنگی در روحیه افراد

 زمانی که شما از شیشه های رنگی در محیط مورد نظر خود استفاده می‌کنین تاثیر محیط شما از حالت کسلی و بی روح بودن در میاره.شما با کمک رنگی برای میتونی حتی حس ارامش و برعکس این حس رو به افرادی ک در محیط وجود دارن ببخشین ،مثلا استفاده کردن از شیشه های قرمز باعث میشه فضا شاداب بشه و حتی این رنگ باعث افزایش اشتها میشه.

.با کمک رنگ ابی و شیشه های ابی رنک میتونی به محیط خود یه حس ارامش ببخشین و استرس رو در اون محیطی که از رنک سبز و ابی استفاده کرده‌ای دور کنی.

بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی

کاربرد شیشه رنگی

بورس شیشه رنگی

شیشه رنگی در دنیای امروزی مزیت و کاربردهای فراوانی داره.می‌تونی بعد از استفاده از این محصول یک محیط باشکوه و شیکی برای خود بوجود بیاری. به طور کلی می توان گفت استفاده از این محصول، هر محیط و هر مکانی‌ رو زیبا و باشکوه میکنه. اگر شما جز افرادی هستین که به رنگ های شاد و طرح های سنتی و انرژی بخش علاقه دارین میتونین از شیشه های رنگی برای دکور خانه خود استفاده کنین.

شیشه رنگی در بیشتر مواقع برای پوشاندن عیب های یک محیط استفاده می شه تمامی این محصول که در انواع گوناگونی از رنگ تولید میشه می‌تونی برای زینت بخشیدن به محیط خود استفاده کنی خیلی از افراد این محصول رو برای آشپزخونه و اتاق‌های نشیمن خود در طرح های گوناگونی سفارش میدن.

بورس شیشه رنگی

یکی دیگر از نمونه کاربردهای این محصول استفاده از اون در سقف می‌تونه باشه .می‌تونی این محصول رو در طرح های سنتی و مدرن نیز برای تمامی محیط‌های موردنظر خود داشته باشی.

بورس شیشه رنگی

معتبرترین صنایع تولید شیشه رنگی

بورس شیشه رنگی

  • در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود اومده. نهایت سواستفاده رو ببرن، شما خیلی راحت می‌تونی سایت های نا معتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع ها جدا کنی.
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری. فضایی برای تولید سفارشات شما ندارن پس سعی بر این دارن که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما میده شما بتونی از تمامی محصولات شیشه و آینه و کارگاه تولیدی اونا بازدید کنی.
شیشه رنگی
  • یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده هست.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده هست.
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
  • می‌تونی با اظهار نامه مالیاتی از کلاهبردار بودن اون سایت با خبر بشی. زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارن.
  • تمامی مواردی که گفته شد رو با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر شو و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده. رو در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.
شیشه های رنگی لاکوبل در چند رنگ تولید میشه ؟

شیشه های لاکوبل در صنایع فرکو …

بورس شیشه رنگی
یورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه های رنگی به عوامل زیادی بستگی داره . این عوامل با افزایش تعداد شیشه های رنگی و همچنین به کار امدن طرح ها و مدل های شیشه رنگی بیشتر میشه . اما چند عامل اصلی برای تعیین قیمت این شیشه ها بسیار تاثیر گذار هست. این عوامل به دسته های زیر تقسیم میشه .

کیفیت و مرغوبیت شیشه رنگی

مهمترین عامل و اصلی ترین عامل تعیین کننده قیمت شیشه رنگی همین کیفیت و مرغوبیت شیشه رنگی هست. تاثیر این عامل از بقیه عوامل بیشتر و تاثیر گذار تر هست . به طوری که قیمت یک شیشه رنگی با کیفیت و مرغوبیت بالا ولی با ابعاد متوسط از قیمت یک شیشه رنگی با کیفیت کم ولی با اندازه بزرگ بیشتر هست . پس شناخت و انتخاب درست کیفیت شیشه بسیار مهم و قابل توجه هست.

بورس شیشه رنگی فرکو باکیفیت‌ترین شیشه‌های رنگی رو داره.

ابعاد شیشه رنگی

عامل مهم و تاثیر گذار دیگر در قیمت شیشه رنگی همین ابعاد و اندازه شیشه هست . با افزایش ابعاد محیط معمولا از شیشه های رنگی بزرگ تری استفاده می کنند . که با افزایش قیمت شیشه رنگی همراه هست . پس انتخاب درست اندازه شیشه متناسب با نیاز ما قابل توجه و مهمه .

بورس شیشه رنگی در هر اندازه که تو بخوای شیشه‌های رنگی رو عرضه می‌کنه.

طرح شیشه رنگی

طرح دار بودن شیشه رنگی به تنهایی باعث افزایش قیمت شیشه رنگی میشه. همچنین هر چه طرح خاص تر و زیبا تر و برای طراحی آن زمان بیشتری و هزینه بیشتری شده باشد . تاثیر بیشتری بر قیمت شیشه رنگی خواهد داشت . به طوری که دو شیشه همسان در کیفیت و مساوی در ابعاد ممکن است که در طرح هایشان اختلاف داشته باشن . و همین اختلاف باعث عدم تعادل قیمت بین دو شیشه رنگی خواهد داشت .

ضخامت شیشه رنگی

ضخامت شیشه شما نیز روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد.هرچه ضخامت بیشتر شود قیمت شیشه بیشتر میشه.

راه های ارتباطی با صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ شیشه اینه فرکو وجود داره . اولین راه ارتباطی به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر صنایع فرکو :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفن می باشد
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس  شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورسی شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی
بورس شیشه رنگی

13 پاسخ

    1. سلام بله این شیشه های رنگی مات موجود می باشند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله تمامی شیشه های ما درجه بندی کیفیت دارند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام خدمت شما خیر فعلا فقط در تهران نمایندگی دایم . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام خدمت شما در حال حاظر فقط در تهران نمایندگی داریم . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام خدمت شما آدرس دفتر در پایان مطالب سایت فرکو نوشته است . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو