Home
شیشه جدید لاکوبل

فروش شیشه بین کابینتی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای تغییر دکوراسیون محیط گزینه های جدیدی رو به وجود اورده که یکی از اونا فروش شیشه بین کابینتی هست.البته خیلی از مسائل بر روی زیبایی این محصول تاثیر گذاز هستن که باید اونا رو مدنظر داشت.


برای مثال تنها راهی که شما می‌تونی محیط آشپزخونه خودت رو بسیار دلبازتر،مرتب تر و زیباتر کنی استفاده از شیشه های بین کابینتی هست.در اصل شما هنگامی که از این محصول استفاده میکنی فضای بین کابینت خود رو دیزاین کردی.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای شما عزیزان نیز تمامی طرح‌های گوناگون در انواع رنگ و در تمامی ابعاد دلخواه متقاضی رو در سبک‌های روز دنیا تولید کرده.
طبق اطلاعات بدست اومده،تغییر محیط آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل داره. و یا حتی می‌تونی رنگ شیشه بین کابینتی خودت رو با ترکیب رنگ محیط خود ست کنی این عملکرد تاثیر بسیار لاکچری و مناسبی نیز برای شما به وجود میاره. پس اگر به دنبال یک تغییر زیبا و در قیمت بسیار مناسب میگردی تنها کافیه که با ما در تماس باشی و محصول مورد نظر و تخصصی خودت رو سفارش بدی.

شیشه بین کابینتی چاپی

چه نوع شیشه ای برای بین کابینت استفاده میشه؟

شیشه های رنگی که برای فضای بین کابینت خود استفاده میکنی همون شیشه های لاکوبل هستن. در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو هنگام ساخت شیشه لاکوبل با دستگاه مخصوص یک طرف شیشه رو به طور مرتب و یکدست رنگ میزنن.و این عملکر از سوی شیشه که شفافه به خوبی دیده میشه . فرکو به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالای محصولات خود هنگام رنگ زنی این محصول با تضمین هیچگونه رنگ پریدگی،خط و یا خشی در رنگ اونو به مصرف‌کننده می‌رسونه.

دیوار پوش شیشه ای

مواردی که بر قیمت شیشه بین کابینتی تاثیر میذاره

دیوار پوش بین کابینتی


تاثیر ابعاد در فروش شیشه بین کابینتی


یکی از دلایلی که قیمت شیشه بین کابینتی رو بالا و یا پایین می‌بره مقدار سایز و ابعاد این شیشه هست.یعنی هر یک مترمربع این محصول قیمت مشخص داره.پس به طور کلی می توان گفت که هرچقدر که بر متراژ و ابعاد شیشه بین کابینتی اضافه بشه قیمت اون نیز بالاتر میره.

شیشه سفید لاکوبل

ضخامت شیشه بین کابینتی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه های بروز و هوشمند توانسته شیشه بین کابینتی رو در انواع گوناگونی از ضخامت تولید کنه.برای مثال این محصول رو می‌تونی از شیشه های ۲ میل گرفته تا ۲۰ میل داشته باشی.اما طبق تجربه بدست اماده توسط کارشناسان فرکو از استفاده این محصول گفته میشه که بهترین و مناسب ترین ضخامت برای این محصول قطر های ۸ میل الی ۱۲ میل هست.برای اطلاع از قیمت روز شیشه بین کابینتی های این صنابع کافی‌اس که با مشاوران فرکو در تماس باشی.

شیشه جدید لاکوبل


انواع شیشه برای تولید شیشه بین کابینتی

شیشه کریستال

در رابطه با شیشه های کریستال می توان گفت که این نمونه محصول، شفاف ترین شیشه هایی هستن که در صنایع فرکو وجود دارن. این نمونه محصولات به دلیل برخورداری از شفافیت بسیار بالا در مصارف دکوراتیو استفاده میشه. که یکی از این نمونه ها شیشه های بین کابینتی هست.در ساخت شیشه لاکوبل از شیشه های کریستال استفاده میشه.

که در مرحله اول شیشه رو رنگ میز‌نن.پس از مرحله رنگ زنی اونو به داخل کوره می فرستن تا رنگ کاملا به خورد شیشه بره.شیشه های کریستال به دلیل برخورداری از شفافیت بسیار بالا یکدستی رنگ رو بیشتر از بقیه شیشه ها نشون میده.در رابطه با قیمت این محصول نیز می توان گفت که زمانی که شما از شیشه بین کابینتی که با شیشه کریستال ساخته شده باشه خریداری کنی محصول شما از قیمت بیشتری نسبت به دیگر شیشه برخوردار میشه.

شیشه جدید لاکوبل

اما دلیل این قیمت بالا فقط بخاطر‌کیفیت محصول هست.پس اگر شما از این نمونه محصول برای خودت می‌خواهی تنها کافیه که با کارشناسان فرکو در ارتباط باشی.و سفارش‌های خود رو با مشخصات کامل ثبت کنی. در کمترین زمان محصول مورد نظر تولید شده و در طول ۴۸ ساعت در تمامی نقاط ایران که باشی برای شما ارسال میشه.

شیشه رنگی مدرن لاکوبل

شیشه فلوت

زمانی که شما از شیشه های فلوت برای شیشه بین کابینتی خود استفاده می‌کنی. هزینه کمتر نسبت به شیشه های کریستال پرداخت می‌کنی. اما دلیل قیمت پایین محصول نسبت به شیشه کریستال و سوپر کلیر اینه که شیشه فلوت بدون فرآوری های پیشرفته هست . یعنی به طور کلی می توان گفت که این محصول ساده‌ترین نوع تولید شده شیشه هست. و از امنیت بسیار کمتری نسبت به دیگر شیشه ها برخوردار هست.

تنها مزیت شیشه فلوت از نظر ضخامت کمتر نسبت به شیشه های دیگه نیست. بلکه شفافیت اون نیز نسبت به دیگر شیشه‌ها پایین‌تر هست. شیشه فلوت در اصل جزو شیشه‌های تخت هست اما نسبت به شیشه کریستال از کیفیت بسیار پایین‌تری داره پس اگر به دنبال یک شیشه بین کابینتی با قیمت بسیار پایین هستی ما شیشه فلوت رو به شما معرفی می‌کنیم.

شیشه رنگی مدرن لاکوبل

شیشه سوپر کلیر

شیشه های کلیر و سوپر کلیر از انواع شیشه های کریستال هستن.شیشه های سوپر کلیر‌هم همانند شیشه کریستال شفافیت بالایی دارن.این نمونه محصول قیمت مناسبی نسبت به کیفیت عالی‌اش داره. این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای شیشه های بین کابینتی هست و می‌تونی با خیال راحت این محصول رو انتخاب و از اون استفاده کنی.

سکوریت و لمینت کردن شیشه

سکوریت و لمینت کردن شیشه یکی از مزیت‌هایی هست که صنایع فرکو به شیشه ها می بخشه. و باعث میشه که این محصول از طرفدار و بازدید بسیار بالایی برخوردار باشه. زمانی که شما از شیشه های سکوریت شده و یا لمینت شده استفاده میکنی امنیت رو در اصل برای خود تضمین میکنی. همانطور که می‌دونی شیشه جزو شکننده ترین متریال های اطراف ماست که با سکوریت کردن شیشه می‌تونی اونو در برابر شکستگی، ضربه مقاوم کنی. و در اصل اونو به یک شیشه ای نشکن تبدیل کنی.

شیشه لاکوبل سفید

به همین دلیل با استفاده از شیشه های نشکن ما تمامی خطرات جانی و یا حتی مالی رو از اطراف خود و عزیزانمون نیز دور می‌کنیم. به همین دلیل در دنیای امروزی استفاده از شیشه در تمامی نقاط مورد نظر امکان‌پذیر شده است. پس اگر میخوای از شیشه لاکوبل برای محیط بین کابینت خودت استفاده کنی باید حتماً شیشه لاکوبل خود رو سکوریت و لمینت شده سفارش بدی.

ناگفته نمونه که زمانی شما شیشه خود رو لمیت و یا سکوریت می‌کنین. در قیمت اون نیز تاثیر می‌ذارین برای اطلاع کامل در رابطه با هزینه این محصول با کارشناسان فرکو در ارتباط باش.

شیشه های جدید لاکوبل

.

فروش شیشه بین کابینتی در چه رنگ هایی تولید میشه

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو رنگ های بسیاری رو برای شیشه های بین کابینتی نیز تولید کرده .به طور تقریبی می‌توان گفت که می‌تونی هرگونه رنگ دلخواه خود رو در بین کابینت خود و فضای مورد نظر نیز استفاده کنی.

طبق امار بدست اومده از رنگ های پرطرفدار و فروش ابن محصول رنگ سفید،مشکی ،کرم و طوسی هست .برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فرکو در ارتباط باش۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

قیمت شیشه لاکوبل

انواع کاربردهای شیشه لاکوبل

  • در دکوراسیون داخلی و خارجی یک‌ساختمان استفاده میشه.
  • در ساختمان سازی.
  • در دیزاین مدارس،دانشگاه ها و یا حتی اموزشگاه ها استفاده فراوانی از این محصول میشه.
  • در محیط‌های اداری،سالن های ارایشی و..
شیشه های جدید لاکوبل

فروش شیشه بین کابینتی طرح سنگ


استفاده از این محصول بسیار باعث ایجاد مزیت و زیبایی برای محیط میشه. همانطور که در مطالب بالا گفته شد صنایع فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه های بروز و هوشمند توسنته انواع بسیار گوناگونی از شیشه بین کابینتی رو در بهترین کیفیت تولید کنه.
اما در کنار تمامی این مزیت‌هایی که گفته شد،زمانی که شما از این محصول استفاده می‌کنی. باعث روشن‌تر شدن محیط خود می‌شین.

ششه بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی طرح سنگ یکی از پرطرفدار ترین محصولات تولید شده هستن که از نظر روانشناسی در روحیه افراد بسیار تاثیر گذار هست برای مثال هنگامی که شما از محصول برای محیط خود استفاده می‌کنی روشنایی که ایجاد میشه باعث دلبازتر شدن محیط خود میشین. و این عملکرد بسیار بر روحیه افراد تاثیر گذار هست.برای سفارش این محصول بسیار زیبا و دیدن کارها و محصولات تولید شده توسط خود صنایع فرکو تنها کافیه که به پیج اینستاگرام و واتساپ فرکو سربزنی.

شیشه های جدید لاکوبل

معتبرترین صنابع تولید فروش شیشه بین کابینتی

شیشه رنگی
شیشه جدید لاکوبل


چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ شیشه و آینه فرکو وجود داره اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست:
آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنیه
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

شیشه جدید لاکوبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو