Home
نرده شیشه‌ای مدرن

نرده شیشه‌ای مدرن تهران

نرده شیشه‌ای مدرن تهران چیه اصلا؟ هرنوع مدلی که بخوایم و می‌تونیم به شکل نرده شیشه‌ای مدرن تهران داشته باشیم؟ قیمتای این سبک نرده چطوره؟وقتی الان با من اینجایی میدونم که دوست داری جواب تک به تک سوالای بالارو بدونی. تو تا اخر این مقاله با من بیا نه تنها جواب سوالای بالارو بهت میگم حتی به جواب سوالای توی ذهنتم میرسونمت.ببین اینو دیگه تا الان همه فهمیدن که بودن یه نرده مدرن توی یه محیط٬ حالا اون محیط میتونه خونه باشه ٬ می‌تونه محیط کار باشه یا هرجای دیگه خیلی قشنگ‌ترو جذاب‌ترش میکنه. اگه تاحالا تاثیر یه نرده شیشه‌ای مدرن تهران توی یه محیط از نزدیک ندیدی فقط یه لحظه به فیلم زیر نگاه کن.

نرده شیشه‌ای مدرن چیه؟

نرده شیشه‌ای مدرن از مدل سکوریت و لمینت ساخته میشه که یکی از پرکاربردترین و جدیدترین شیشه‌ها شناخته شده . این شیشه قابل استفاده برای همه‌ی مکانا از داخلی گرفته تا خارجی هست . واسه مثال می‌تونم واست خونه‌های شخصی ، ویلاها ، ساختمان‌های اداری و مراکز اداری رو بگم . این نرده‌های شیشه‌ای می‌تونه بهترین جایگزین واسه نرده‌های قدیمی آهنی باشه . حالا دوسداری بدونی که ویژگی این نرده شیشه‌ای مدرن و دلیل این همه طرفدار بودنشون چیه؟ بیا تا بهت بگم این شیشه‌ها اولین ویژگی که داره محکم بودنشونه . یعنی در برابر هر ضربه ای با هر میزان فشاری مقاومه.

همینطور تو تعقیرات دما هم هیچ آسیبی نمی‌بینه . حالا از لحاظ کیفیت بخام بگم که بی نظیره میتونم بگم به شفافه این شیشه که برق میزنه  غیر از همه‌ی اینا نرده شیشه‌ای مدرن ای مدل و جنسای مختلف داره که هرکدومش واسه یک پروژه ای انتخاب میشه . واسه مثال شیشه های تراس ، بالکن ، راه پله ، اطراف استخر ، منازل مسکونی همه از همدیگه متفاوتند و انتخابش نیاز به یک کاربلد داره . اگه اطلاعات زیادی راجع‌به این چیزا نداری من میتونم بهت کمک کنم و راجع‌به قیمت و مدلهای مختلف آینه بهت بگم ، پس با من همراه شو .

پله شیشه‌ای گرد

انواع نرده شیشه‌ای مدرن

همونطور که میدونی صنعت تولید شیشه و آینه روز به روز در حال پیشرفته و با اضافه شدن تجهیزات ساخت و تولید شیشه مدل‌های مختلفی وارد بازار شده. با گذشت و وارد شدن انواع شیشه ها به بازار استفاده بیشتری از این محصول واسه داخل دکوراسیون‌های داخلی و همچون نما های خارجی ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی شد . همینطور یکی از دلیلای دیگه ای که داره شفافیت و کیفیت شیشه هاست. که تونسته جای فلز و چوب رو بگیره.

به غیر از اینا دلیل دیگه ای هم وجود داره که شما بتونی واسه پروژه خودت از انواع نرده شیشه‌ای مدرن استفاده کنی و یکی از این دلیل‌ها می‌تونه امنیت بالای شیشه های سکوریت و لمینت باشه که از همه لحاظ شما رو تأمین میکنه. همینطور تنوع زیادی هم داره. که از اون چیزی که فکر میکنی فضای شما رو خیلی شیک و جذاب داره نشون میده .

نرده شیشه‌ای مدرن

نرده شیشه‌ای مدرن روکار چیه؟

همونطور که میدونی صنعت تولید شیشه و آینه روز به روز در حال پیشرفته و با اضافه شدن تجهیزات ساخت و تولید شیشه مدل‌های مختلفی وارد بازار شده. با گذشت و وارد شدن انواع شیشه‌ها. به بازار استفاده بیشتری از این محصول. واسه داخل دکوراسیون‌های داخلی و همچون نما های خارجی ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی شد .

همینطور یکی از دلیلای دیگه ای که داره شفافیت و کیفیت شیشه هاست. که تونسته جای فلز و چوب رو بگیره. به غیر از اینا دلیل دیگه ای هم وجود داره که شما بتونی واسه پروژه خودت از انواع نرده شیشه ای استفاده کنی و یکی از این دلیل ها میتونه امنیت بالای شیشه های سکوریت و لمینت باشه. که از همه لحاظ شما رو تأمین میکنه همینطور تنوع زیادی هم داره که از اون چیزی که فکر میکنی فضای شما رو خیلی شیک و جذاب داره نشون میده .

یکن راجب ضخامت این نرده شیشه‌ای مدرن بگم برات

ضخامت و نوع نرده شیشه‌ای مدرن بر اساس اینکه شما میخوای شیشه رو واسه کجا استفاده کنیی انتخاب میشه واسه مثال اگه شما این شیشه رو واسه محیط هایی میخواید. که کمتر از ۲ کم خطر هستن.بهتره که از شیشه سکوریت تک لایه با ضخامت ۱۰ الی ۱۲ میلیمتر بخری .

ولی نه اگه محیط شما نیاز به امنیت بالا داره. باید حتما از شیشه‌های سکوریت با ضخامت ۸ یا ۶ میلی‌متر و همینطور دولایه سفارش بده. که بتونه امنیت شما را تضمین میکنه. همینطور مدل‌های مختلف نرده شیشه‌ای مدرن شامل رنگی ، مات و ال ای دی دار میشه رو می‌تونم. بهت معرفی کنم که حالا تو مقاله پایین توضیح بیشتری در مورد این مسئله بهت میدم.

نرده شیشه‌ای مدرن

نرده شیشه‌ای مدرن و بیشتر واسه کجا استفاده می‌کنن

ضخامت و نوع نرده شیشه‌ای مدرن بر اساس اینکه شما میخوای شیشه رو واسه کجا استفاده کنیی انتخاب میشه واسه مثال اگه شما این شیشه رو واسه محیط هایی میخواید که کمتر از ۲ کم خطر هستن.بهتره که از شیشه سکوریت تک لایه با ضخامت ۱۰ الی ۱۲ میلیمتر بخری .ولی نه اگه محیط شما نیاز به امنیت بالا داره باید حتما از شیشه‌های سکوریت با ضخامت ۸ یا ۶ میلی‌متر و همینطور دولایه سفارش بده. که بتونه امنیت شما را تضمین میکنه. همینطور مدل‌های مختلف نرده شیشه‌ای مدرن شامل رنگی ، مات و ال ای دی دار میشه رو میتونم بهت معرفی کنم که حالا تو مقاله پایین توضیح بیشتری در مورد این مسئله بهت میدم.

نرده شیشه ای اسپیگوت چیه؟


یکی از بهترین و پرطرفدارترین شیشه‌های جهان شیشه اسپیگوته ، این شیشه از بهترین محصول‌های جهان معرفی شده .پایه های نگهدارنده ‌ای با ابعاد ۱۵ تا ۲۵ سانتی‌متر داره. همینطور این شیشه با متریال‌های فولادی آلومینیوم و استیل ساخته نصب میشه‌. شما عزیزان می تونی. این شیشه رو  با شکل و ابعاد های مختلف داشته باشی . فقط کافیه که توی سایت بری و خرید خودت و ثبت کنی.

همینطور این شیشه نصب خیلی راحتی داره.‌ و این  دلیل باعث میشه که پرفروش باشه اما اگه فکر می کنی این کار برای تو سخته میتونی از تکنسین‌های کاربلد تولید کننده. شیشه و آینه کمک بگیری .همینطور از مزیت این شیشه می‌تونم بگم نظافت و نگهداری راحتی داره . در ادامه جالبه بدونی امکان عبور آب به راحتی از زیر این شیشه ها هستش و همین مسئله باعث شده که بیشتر از این شیشه ها تو محیط استخر و هر محیطی که این مدلیه استفاده شه.

نرده شیشه‌ای استین گلاس 

در اصل این شیشه ترکیبی از شیشه سندبلاست، اسیدکاری و حکاکی و رنگی هستش. بیشتر فروشی که ما توی این شیشه داشتیم برای اجرای نرده‌های شیشه‌ای مدرن و لاکچری بود.

نرده شیشه‌ای مدرن

وضعیت اقتصادی کشور روی قیمت این نرده شیشه‌‌ای تاثیر داره؟

موضوع‌های اقتصادی خیلی تاثیر داره واسه انتخاب نوع نرده شیشه‌ای مدرن یا حتی جنس و ابعادش.برای مثال هر نوع پروژه‌ای که انجام میشه قیمت نرده‌ها کاملا باهم فرق دارن. حالا پایه اصلی تغییر قیمت این محصول چیه؟ اینه که نوع ساختار و ضخامتش فرق کنه. نوع هندربل. هزینه حمل این محصول. پایه‌های نگهدارندش.

برای انتخاب و سفارش محصولات گنبد شیشه‌ای تهران در صنایع فرکو با راه‌های زیر اقدام کنین

برای مشاوره ، پاسخ به‌ سوالات‌تون و ثبت سفارش با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری تماس بگیرین.

و همچنین برای آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره موضوع گنبد شیشه‌ای تهران می‌تونین با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

می‌تونین با مشاهده مطالب بیشتر درباره گنبد شیشه‌‌ای همچنین به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو