Home

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت نسبت به مدل می‌تونه خیلی تفاوت داشته باشه اما مشخصه که نسبت به آینه معمولی گرون‌تره! اما نسبت به اینکه چه آپشن‌هایی داشته باشه یا حتی ابعاد و قاب و … اختلاف قیمتی زیادی هست. مثلا مدلی هست که در حد یه دست لباس معمولی خرج نمی‌ذاره روی دستتون و مدلی هم هست که هم قیمت موبایل‌های رده بالاست! جالبه بدونین که تو بعضی از مدل‌های آینه بک لایت از آپشن‌های هوشمند هم استفاده می‌شه! یعنی آینه بک لایت می‌تونه آپشنال باشه و بدون شک مدرن‌ترین نوع آینه هست. نورپردازی که این مدل آینه داره واقعا جذابه. قطعا خودتون رو هم بهتر تو این آینه می‌بینین! آینه بک لایت اثرگذاری بیشتری تو دکوراسیون داره و حتی باعث می‌شه وسایل دیگه بهتر دیده بشن.

از آینه بک لایت هم به عنوان آینه دکوری خونه ( مثل آینه پذیرایی و آینه روشویی) استفاده می‌شه و هم به عنوان آینه آرایشگاهی ، مزونی و … البته برای آرایشگاه مدل‌های مخصوصی از آینه بک لایت تولید شده که یک سری آپشن اضافه دارن. اما همونطور که اشاره کردیم کیفیت مدل‌ها خیلی می‌تونه فرق داشته باشه و طبیعتا قیمت. اما سوال اینجاست که کدوم مدل آینه بک لایت ارزش خرید بیشتری داره؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشین.

اینه بک لایت برای اتاق

 آینه بک لایت 

  آینه بک لایت آینه‌ای اس که در پشت آن سیستم نورپردازی تعبیه شده و با متصل شدن به برق ،نور لامپ های اون روشن می‌شه. این نورپردازی باعث مدرن‌تر شدن و شیک‌تر شدن آینه شما می‌شه. نوری که از پشت این آینه به اطراف آن می‌تابه. و به صورت قاب برای آینه عمل می‌کنه در واقع قابی زیبا از جنس نوره. که هم جلوه زیبایی برای آینه و هم فضای اون داره.

امروزه توجه به زیبایی و دکوراسیون تمامی فضاها از اهمیت بسیار بالایی برخورداره. نورپردازی این آینه‌ها نیز به گونه ایست که قابلیت استفاده در هر محیطی رو داره و به زیبایی اون نیز اضافه می‌کنه.

آینه بک لایت

دلایل انتخاب آینه بک لایت 

  •   داشتن نور کافی 
  •  زیبایی 
  •  کارایی بالا
  •  مقرون به صرفه 
  •  نصب آسان 
آینه بک لایت

 موارد استفاده آینه بک لایت چیه؟

  •  مزون ها 
  •  خانه ها 
  •  آرایشگاه ها 
  •  سرویس بهداشتی 
  •  فروشگاه ها 
  •  حمام 
  •   هتل‌ها 
  •  بالای میز کنسول و میز آرایشی
  •  

 با چه روش‌هایی  لامپ آینه بک لایت رو روشن می‌کنیم؟ 

  •  ریموتی 
  •  لمسی یا تاچ  
  •  حسگر 

در واقع نحوه کارکرد آینه می‌تونه به این سه صورت باشه. که هر کدام می‌تونن در محاسبه قیمت آینه بک لایت مؤثر باشن.

 ریموتی

با انتخاب شما می‌توان طراحی و کارکرد این آینه رو طوری انجام داد که با استفاده از یک ریموت لامپ پشت این آینه روشن و خاموش بشه. با استفاده از ریموت می‌توان رنگ‌های مختلف چراغ این آینه رو روشن کرد. یا حتی با کمک دکمه های ریموت می‌توان درجه روشنایی لامپ رو کم و زیاد کرد.

لمسی یا تاچ

حالت دیگر به این صورته که با استفاده از یک سنسور می‌توان با لمس قسمت مشخص شده نور آینه رو روشن و خاموش کرد. برای تولید این آینه بک لایت پشت آینه یک سنسور لمسی به کار گذاشته می‌شه. و قسمتی که حساس به لمس است رو در قسمتی که آینه رو خراشیده شده قرار داده می‌شه.در نهایت با لمس قسمت مربوط می توان از عملکردهای آینه بک لایت بهره‌مند شد.

 حسگر 

 با نصب یک سنسور حسگر که تنها با حرکت دادن دست خود جلوی این حسگر می توان لامپ این آینه رو روشن کرد. کارکرد این نوع آینه بک لایت همانند آینه هوشمند می‌تونه باشه. که البته در قیمت آینه بک لایت نیز مؤثره.

آینه بک لایت
آینه بک لایت

 چرا باید از لامپ های ال ای دی استفاده کرد؟

  •  مصرف برق کم
  •  رنگ ملایم و آرامش بخشی دارن 
  •  عمر طولانی لامپ ها 
  • سازگاری با محیط زیست
  • قابل بازیافت
  • اشعه مادون قرمز و ماورا بنفش از خود تولید نمی‌کنن
آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت به چه مواردی بستگی داره: 

ابعاد و شکل

اولین فاکتوری که می‌تونه در قیمت آینه بک لایت مؤثر باشه، ابعاد و اندازه‌ی اون هست. چرا که با انتخاب ابعاد بزرگ‌تر طبیعتا متریال بیشتری نیز مورد استفاده قرار می‌گیره. اما آینه های قدی و بزرگ به گونه ای هستن که با استفاده از اونا می‌توان تمام نیازهای مربوط به یک آینه به طور کامل رفع می‌شه.

علاوه بر ابعاد شکل آینه نیز بر قیمت آینه بک لایت مؤثره. چرا که شکل‌های نظم هندسی ندارن و در نوع خود خاص هستن، و نیازمند به دقت و ابزار برش خاصی هستن. و می‌تونن کمی در تفاوت قیمت آینه بک لایت مؤثر باشن.

آینه بک لایت
آینه بک لایت

نوع آینه

نوع آینه ای که در ساخت آینه بک لایت به کار گرفته می‌شه، می‌تونه از دیگر عوامل تاثیرگذار باشه. به عنوان مثال برای داشتن شفافیت بیشتر می توان از آینه‌های سوپر کلیر استفاده نمود. یا آینه رنگی نیز از دیگر آینه هایی اس که برای آینه بک لایت می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. هر کدام از این آینه‌ها می‌تونن زیبایی خاص خود رو داشته باشن. و این آینه می‌تونه بر حسب فضایی که در اون قرار می‌گیره و نیز توجه به نیازی که از آینه مورد انتظاره می‌توان اونو انتخاب نمود.

آینه بک لایت

آینه بک لایت لوگودار 

روی تمامی آینه‌ها از جمله آینه بک لایت می توان لوگو و یا نوشته و یا حتی طرح خاصی رو حک نمود. انجام کار با دستگاه سندبلاست هست که لوگو یا نوشته مورد نظر روی آینه حک می‌شه. و با روشن شدن چراغ های آینه بک لایت جلوه خیلی خاصی پیدا می‌کنه. در این صورت آینه منحصر به فردی و زیبایی خاصی داره که نمی توان شبیه به اونو در جایی مشاهده کرد.

آینه بک لایت

آینه بک لایت ضد بخار 

آینه ضدبخار نیز یکی از قابلیت هایی اس که آینه بک لایت می‌تونه دارا باشه. به این صورت که در صورت استفاده از اون در فضاهای مرطوب مثل حمام دیگر بخاری روی آینه ایجاد نمی‌شه. از این رو همیشه آینه‌ای با سطح شفاف و واضح دارین.

آینه بک لایت

 آینه ضد بخار  چگونه کار میکنه 

 در این نوع آینه علاوه بر قسمت تاچ که نور پشت آینه رو روشن می‌کنه یک قسمت هم برای روشن شدن آپشن ضد بخار تعبیه شده اس. با لمس آینه می‌تونیم اونو روشن کنیم. پشت آینه بک لایت یک صفحه نصب شده که با جریان برق گرم می‌شه و این عمل نمیذاره آینه شما با وجود بخار تار بشه و مشکل دید داشته باشین.

آینه بک لایت

آینه بک لایت پتینه

آینه پتینه نوعی از آینه اس که طی فرآیند عملیاتی به شکل قدیمی و کهنه کاری شده در میاد. در واقع با استفاده از اسید و رنگ به آینه طرح قدیمی و کهنه کاری شده داده می‌شه. آینه پتینه رو اکثر روی رنگ های برنز انجام می‌دن و این کار آینه شما رو از سادگی در میاره. این عمل حالت لوکس تری به آینه و محیط میده. قیمت آینه بک لایت پتینه نیز می‌تونه متفاوت باشه.

آینه بک لایت

آینه بک لایت دو طرفه 

این آینه به شکلی طراحی شده که دوعدد آینه به صورت پشت به هم و با فاصله کمی تعبیه شده. بین این دو آینه در فضای خالی اون لامپ ال ای دی قرار داده می‌شه. وقتی روشن می‌شه نور از بین این دو آینه مشخص می‌شه و حالت زیبایی رو ایجاد می‌کنه. این نوع آینه‌ها رو می توان به صورت تاچ یا لمسی تولید کرد. از این مدل آینه بیشتر در آرایشگاه ها و مزون‌ها استفاده می‌شه. چرا که به صورت همزمان می‌توان از هر دو سمت آن استفاده نمود. در واقه در این صورت قیمت آینه بک لایت بگونه‌ای هست که با صرف هزینه کمتر از دو آینه می‌توان همزمان دو آینه داشت.

آینه بک لایت

آینه بک لایت فلش خور 

قسمتی برای قرار دادن فلش به آینه تعبیه می‌شه. که این کار اجازه پخش موسیقی از طریق آینه رو فراهم میکنه. حتی امکان اتصال به تلفن همراه یا وای فای نیز می‌تونه داشته باشه تا در این صورت بتوان موسیقی و یا پخش ویدیو رو از آینه داشت و از آن لذت برد. چرا که قابلیتی منحصر به فرد و جذابی هست که توسط آینه بک لایت فراهم شده.

آینه بک لایت قاب دار و بدون قاب

مورد دیگری که می‌تونه بر قیمت آینه بک لایت مؤثر باشه، استفاده از قاب برای اون هست. آینه بک لایت بدون قاب نیز زیبایی و سادگی فوق‌العاده ای داره که می‌تونه هر فضایی رو جلوه ببخشه. اما در صورت تمایل برای داشتن آینه بک لایت قاب دار انواع مختلف قاب وجود داره که بسته به سلیقه و دکوراسیون خود می‌توان اونو انتخاب نمود.

آینه بک لایت

ثبت سفارش

انواع آینه بک لایت با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. قیمت آینه بک لایت نیز با توجه به این موضوع که در کارگاه فرکو تماما تولید می‌شه، بسیار مناسبه. برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 می‌تونین تماس بگیرین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای دیدن اطلاعات بیشتر کلیک کنین.

آینه بک لایت چیه؟ 

آینه بک لایت به آینه‌ای گفته می‌شه که در پشت اون سیستم نورپردازی تعبیه شده و با متصل شدن به برق ،نور لامپ های اون روشن می‌شه. این نورپردازی باعث مدرن تر شدن و شیک تر شدن…آینه روشویی

ساختار آینه بک لایت از چند جزو هست 

 1 قسمت خراش خورده .2کلید لمسی یا تاچ .3منبع نور …آینه بک لایت قدی

آینه بک لایت
آینه بک لایت
آینه بک لایت
آینه بک لایت
آینه بک لایت
آینه بک لایت

دیگر تولیدات مجموعه فرکو

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی 

درب آلومینیومی دستشویی 

پنجره دوجداره ترمال بریک 

درب آلومینیومی کشویی

 پنجره دو جداره طرح چوب 

پنجره دو جداره کشویی

 درب آلومینیومی سفید 

درب توالت

 پنجره دوجداره ثابت

همچنین به عنوان نمایندگی درب آلومینیوم و بازار درب آلومینیومی و کارخانه پنجره دوجداره نیز شناخته می‌شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو