Home
بورس شیشه بین کابینتی

بورس شیشه بین کابینتی

بورس شیشه بین کابینتی
بورس شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی:

امروزه استفاده از شیشه های بین کابینتی برای دکوراسیون آشپزخونه‌ها ، مورد استقبال زیادی قرارگرفته‌اس.بورس شیشه بین کابینتی در تهران متعلق به کمپانی فرکوست.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرین.

02188068352

شیشه بین کابینتی یا لاکوبل همون شیشه های معمولی‌اس که رنگ آمیزی شده‌اس. اگر این شیشه ها رو در کوره قرار بدن، به حالت سکوریت دراومده و به این ترتیب دارای مقاومت بیشتری میشن.

شیشه رنگی لاکوبل

در ادامه:

این مدل شیشه ها در موارد مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و در طراحی خاص و مدرنیته نیز بسیار استفاده میشه و کاربرد داره.

از این شیشه ها می‌توان روی درب کابینت یا طبقات شیشه ای استفاده کرد زیرا بسیار سبک هستن.

استفاده از این شیشه باعث میشه فضا بزرگتر دیده شود زیرا در هنگام برخورد نور با شیشه بازتاب و فضا روشن‌تر میشه.این روشنایی باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن اتاق مورد نظر میشه.

با کمک گرفتن از تنوع رنگی این شیشه بین کابینتی ها ،می‌توان محل مورد نظر رو زیباتر کرد و به راحتی رنگ مناسب با وسایل اتاق رو انتخاب نمود.

همچنین می‌توان از شیشه بین کابینتی به عنوان شیشه روی میز نیز استفاده کرد.به همین منظور این شیشه ها رو به صورت یکدست و یک تکه ویا به صورت قطعات کوچک به هم چسبیده در کنار هم چسبوند و مانند شیشه رومیزی در اورد.

از شیشه مات برای اینکه با بعضی از کابینت های هایگلاس بیشتر ست بشه استفاده می‌کنن.شیشه رنگی مات هم از تنوع رنگی بسیار زیادی داره و می‌توان در طراحی های دکوراسیون از اونا استفاده کرد.

رنگ‌های پرکاربرد در این نوع شیشه، سفید، مشکی، نقره‌ای، نسکافه‌ای، کاراملی و قهوه‌ای هست.

بورس شیشه بین کابینتی

اما جدا از زیبا بودن و متنوع بودن در طرح و رنگ ، این شیشه مات مقاومت بسیار زیادی داره .و در انواع ضخامت تولید و به فروش می‌رسه. برای اطلاع از قیمت با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

در ادامه:

شیشه رنگی دارای تنوع بسیار بالایی اس.که شامل شیشه های لاکوبل،شیشه بین کابینتی ،شیشه های مات،شیشه های رنگی شفاف،شیشه های اکلیلی ،و شما می‌تونین از بین این همه تنوع مدل مورد نظر خود رو انتخاب کنین.

در برخی از دکوراسیون‌ها شیشه های رنگی رو با کورین کابینت یک رنگ می‌کنن.

شما به راحتی می‌تونین شیشه بین کابینتی خود رو با کورین یا همان سنگ ها روی کابینت ها ست کنین و محیطی دلنشین و شیک رو به وجود بیارین.حتی شما می‌تونین روی شیشه های بین کابینتی خود طرح و رنگ مورد نظر خود رو سفارش بدین تا فرکو اونو برای شما چاپ کنه.

ابتدا باید با ویژگی‌های این محصول آشنا شده و سپس اقدام به خرید از تولیدکنندگان معتبر نمایید. همچنین می‌تونین به سایت فرکو برای دیدن عکس‌های بیشتر مراجعه کنین.

بورس شیشه بین کابینتی
بورس شیشه بین کابینتی

قابلیت‌های شیشه بین کابینتی در دکوراسیون

این شیشه ها علاوه بر زیبایی که دارن مزایای بسیار زیادی نیز دارن که در ادامه به اون می‌پردازیم:

قابلیت شست و شوی آسون
قابلیت نصب آسون
مقاوم در برابر تغییرات دمای ناگهانی
ظاهری شیک و لاکچری
مقاوم در برابر رطوبت

این نوع شیشه ها در برابر ضربه و رطوبت و حرارت بسیار مقاوم هستن.

در برابر خط و خش مقاومند

شیشه رنگی لاکوبل

نصب کردن شیشه بین کابینتی در زمان بسیار کوتاه و بسیار سریع و راحت انجام میشه.و به راحتی و بدون کنده کاری می‌توان روی کاشی‌ها شیشه بین کابینتی رو نصب نمود.

به راحتی و با دستگاه‌های جدید می‌توان سوراخ‌هایی که برای کلید پریز ،لوله های گاز و آب،نصب جا حوله‌ای رو دراورد.این شیشه مقاومت زیادی در برابر حرارت و گرما داره و به راحتی می‌توان از این شیشه بین کابینتی برای صفحه ای گاز رومیزی و پشت گاز نیز استفاده نمود.این شیشه قابلیت تحمل گرمای بالا رو داره.

شیشه های بین کابینتی به راحتی و با یک دستمال نرم نمناک تمیز میشه.به دلیل اینکه شیشه سطحی صاف و غیرقابل نفوذ داره بسیار بهداشتی هستن و انتی باکتریال بوده و موقع پاک کردن روی اون لکه‌ای نمی‌مونه.

این شیشه دارای رنگ بندی زیادی هست و در طرح‌های مختلفی نیز تولید میشه.

بورس شیشه بین کابینتی
(بورس شیشه بین کابینتی)

طریقه ساخت شیشه بین کابینتی:

شیشه های بین کابینتی از دو لایه شیشه معمولی باکیفیت بالا هست.در مرحله اول رنگ رو روی یک لایه شیشه می‌زنن و بعداز اون وارد کوره با دمای بالا میشه که شیشه رو سکوریت می‌کنن.

ضخامت شیشه بین کابینتی می‌تونه 20، 16، 10، 8، 6 یا 4 میل متری باشه. شیشه ضخیم یک مزیت عالی که داره اینه که عایق صداست.

بورس شیشه بین کابینتی

قیمت شیشه بین کابینتی:

قیمت شیشه های بین کابینتی به عوامل مختلف و متفاوتی بستگی داره :مانند ابعاد، اندازه، رنگی ، ضخامت یشه و چگونگی نصب و متراژ بستگی داره.

اگر شما می‌خواید شیشه بین کابینتی سفارش بدین و از قیمت اون حدودی باخبر بشین خودتون متراژ رو حساب کنین و ضخامت مورد نظر رو به کارشناسان بگین تا قیمت حدودی رو بدست بیارین.برای اندازه گیری و محاسبه قیمت کارشناسان مجموعه به صورت حضوری برای اندازه گیری به محل نصب پروژه حضور پیدا می‌کنن.و می‌تونین با مشاورین فرکو تماس حاصل فرمایید ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

شیشه رنگی لاکوبل

به این ترتیب روند سفارش شما سریع‌تر صورت می‌گیره. بهتر هست در هنگام سفارش شیشه بین کابینتی نکات زیر رو از فروشندگان معتبر بپرسین:

کیفیت و عمر رنگ استفاده شده
جنس شیشه استفاده شده

بورس شیشه بین کابینتی

مراقبت از شیشه بین کابینتی:

شیشه های بین کابینتی یا لاکوبل بسیار مقاوم هستن.و رنگ اونا ضد خش هس. ولی با این حال برای تمیز کردن شیشه بین کابینت خود به هیچ عنوان از اسکاچ و یا یه دستمال زبر استفاده نکنین تا هیچ خط و خشی روی شیشه شما نیوفته.این شیشه ها اگر سکوریت هم شده باشن ولی ضد خش نیستن.

با کمک یک شیشه شور و یا یک دستمال نمدار می‌تونین شیشه خود رو تمیز کنین و هیچ اثاری از لکه روی اون باقی نذارین.برای اینکه کمتر خط و خش روی شیشه رومیزی شما بیوفته حتما زیر بشقاب و یا لیوان‌تون یک زیر لیوانی و یا یم دستمال بیندازین.

بورس شیشه بین کابینتی

نصب شیشه بین کابینتی:

نصب کردن شیشه بین کابینتی سریع انجام میشه و به راحتی صورت می‌گیره. اما به مهارت بالایی نیاز داره.برای نصب و قبل از نصب باید محلی که شیشه روی اون می‌چسبه رو تمیز نمود.و با استفاده از چسب مخصوص شیشه ها رو چسبوند.برای اینکه اطمینان خاطر داشته باشین تا این شیشه ها خوب بچسبن روی اونا رو تا زمانی که خوب خشک بشن با چسب نواری محکم می‌کنیم.و بعد از خشک شدن چسب زیرین اون می‌تونیم چسب نواری رو برداریم.

بورس شیشه بین کابینتی

برای سفارش و اطلاع از قیمت شیشه های بین کابینتی با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

دیگر محصولات تولیدی فرکو….برای اطلاعات بیشتر و سفارش روی محصول مورد نظر کلیک کنین.

قیمت طلق شفاف
طلق مات
پلکسی گلاس
طلق دوجداره
طلق پلی کربنات
طلق پلی کربنات مات
طلق شیشه ای شفاف
طلق شیشه ای
طلق رنگی
طلق یو وی
طلق هوشمند

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو