Home
شیشه رنگی

مرکز فروش شیشه رنگی

مرکز فروش شیشه رنگی در تهران ، اقدام به تولید شیشه‌های بروز و مدرن با زیبایی فوق‌العاده و استحکام بالا کرده که ، به هیچ عنوان قابل مقایسه با شیشه‌های چند دهه پیش نیست اصلا.

این شیشه‌ها جلوه‌گری بسیار دلفریبی مخصوصا در پارتیشن‌های شیشه‌ای دارن . و در نماهای بناهای مدرن هم خیلی طرفدار داره.

مرکز فروش شیشه رنگی
شیشه رنگی لاکوبل

برای خرید مستقیم از مرکز فروش شیشه رنگی با شماره تلفن ٠٢١٨٨٠۶٨٣۵٢ تماس بگیرین.تمامی محصولات صنایع فرکو دارای گارانتی مادام العمر هستن.برای اطلاعات بیشتر با مشاوران فرکو در ارتباط باشین.

مرکز فروش شیشه رنگی

مرکز فروش شیشه رنگی و انواع شیشه رنگی

امروزه استفاده از شیشه ، در بین مردم بسیار رواج داره ، همچنین محبوبیت خاصی در عرصه دکوراسیون داره که جلوه خاصی به اون مکان می‌ده . امروزه در عرصه دکوراسیون بسیار از شیشه های طرح دار و یا رنگی استفاده می‌شه.

شیشه لاکوبل

همانند : مراکز درمانی مراکز اداری و تجاری و مراکز آموزشی و همچنین مراکز خرید که نسبت به هر مکان نوع متنوعی از طرح و رنگ بندی شیشه استفاده می‌شه. برای لذت بردن از محصولی با کیفیت به مرکز فروش شیشه رنگی فرکو و مراجعه کنین.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شیشه رنگی و دیدن نمونه کارهای بروز دنیا اینجا کلیک کنین.

انواع شیشه رنگی

شیشه رنگی رومیزی

قدرتمندترین مرکز فروش شیشه رنگی در ایران . با توجه به کاربردها ، جذابیت‌ها و ویژگی‌های بسیار زیاد شیشه می توان به شیشه رنگی رومیزی اشاره کرد . این نوع شیشه نیز همانند دیگر نوع از شیشه ها تونسته‌اس طرفداران بسیاری رو به خود جذب کنه. فرکو بهترین تولیدی شیشه در ایران به شما خرید شیشه رنگی رومیزی رو پیشنهاد می‌کنه .

انواع شیشه رنگی
مرکز پخش شیشه رنگی

شیشه رنگی طرح دار

ما می توانیم برای خرید راحت شما از مرکز فروش شیشه رنگی کمک کنیم .می‌توان از شیشه رنگی طرح دار که یکی از بهترین نوع شیشه در تولیدی فرکو هست. ، برای جذابیت بیشتر محل کار و یا منزل و… استفاده کرد. امروزه مردم بیشتر مراکز تمیز و جذاب رو ترجیح می‌دن.

مرکز فروش شیشه رنگی

که شما می‌تونین با استفاده از شیشه های طرح‌دار ، زیبایی خاصی به مراکز بدین این تولیدی می‌تونه شیشه های در ابعاد بزرگ نیز بسازه که برای مکان‌های بزرگ‌تر استفاده می‌شن .

شیشه رنگی پنجره

در مرکز فروش شیشه رنگی بهترین اجناس رو پیداکنین.

مرکز فروش شیشه رنگی

در ایران مناطق بسیاری وجود داره که دارای آب و هوای بسیار گرم و خشکی هستن و همچنین جزء استان‌های کویری محسوب می‌شن، که در قدیم به دلیل گرما و نور زیاد آفتاب از شیشه های رنگی که باعث کاهش نور آفتاب ، همچنین دید کم به داخل اون مکان می‌شه استفاده می‌کنن . از اونجایی که محصول‌های سنتی بین مردم ایران طرفداران مخصوص خودش رو داره ، الان نیز از این نوع شیشه ها در کاخ‌ها و مکان‌های قدیمی نیز استفاده می‌شه.

انواع شیشه رنگی

از اونجایی که در استان‌های کویری شدت نور آفتاب بسیار زیاد هست ،

تنوع رنگی کمی نیز وجود داره، بنابراین موضوع در قدیم معمارها از شیشه های رنگی استفاده می‌کردن. اما امروزه با توجه به گذشت چندین سال معمارها باتوجه به نظر و ایده های جالب‌شون از این نوع شیشه های رنگی علاوه بر استفاده در پنجره ، با استفاده از این نوع شیشه های رنگی سنتی در دکوراسیون ، جلوه جالبی به مکان‌ها بده و محیط بسیار سنتی و لذت بخشی رو ایجاد کنن.

مرکز فروش شیشه رنگی
انواع شیشه رنگی

این نوع شیشه رنگی سنتی ، که در این تولیدی قدرتمند تولید می‌شه، یکی از با کیفیت ترین و زیباترین محصولات این تولیدی اس، که شما می‌تونین این محصول رو در ابعاد و همچنین رنگ مد نظر خود ، با قیمتی مناسب تهیه کنین .

شیشه نگی
شیشه رنگی مات

شیشه رنگی مات

شیشه مات یکی از بهترین محصولات در مرکز فروش شیشه رنگی هست.این تولیدی ،شیشه های متنوعی داره که در انواع مختلفی تولید می‌شن، که شیشه مات یکی از اون شیشه هاست. که با توجه به مات بودن و غیر شفاف بودن اون ، نور رو از خود عبور نمی‌ده. و همچنین ضد لک هست.، که با توجه به این خصوصیاتش بیشتر در سرویس بهداشتی و حموم .همچنین در پارتیشن‌ها استفاده می‌شه.

شیشه رنگی

برای تولید شیشه رنگی مات از چه روش هایی استفاده میشه

مرکز فروش شیشه رنگی

در ساخت این نمونه از شیشه ها در مرکز فروش شیشه رنگی روش های مختلف استفاده می‌شه در این قسمت توضیح می‌دیم . یکی از دلایلی که باعث می‌شه ما بتونیم شیشه ای رو مات تولید کنیم و یا شیشه های براق بسازیم اینه که ، این شیشه در مقابل بیشتر مواد تاثیرپذیری نداره و همچنین هم بر اکثر مواد تاثیرگذار نیست اما می‌توان گفت در مقابل مواد شیمیایی دارای مقاومت خوبی‌اس .

انواع شیشه رنگی

شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه های رنگی بین کابینت ، تولید شده در مرکز فروش شیشه رنگی ، اغلب از نوع لاکوبل هستن . شیشه های لاکوبل نوع دیگر از شیشه های رنگی محسوب میشه ، که می توان به عنوان شیشه بین کابینتی نیز استفاده کرد ، که برای نصب اون باید زیر کار صاف باشه و بدون موج .اصولاً این شیشه های رنگی بین کابینتی رو بر روی سطح کاشی ، ام دی اف و سرامیک نیز می‌شه نصب کرد .شما می‌تونین با کلیک بر روی آدرس سایت فرکو ، طرح و رنگ های متنوع این شیشه های پرطرفدار رو مشاهده کنین.

انواع شیشه رنگی
مرکز فروش شیشه رنگی

شیشه لاکوبل چیست ؟

شیشه های لاکوبل یا هم,ن شیشه رنگی جزء دسته‌های دیگر از شیشه های رنگی که دارای کنتراست بیشتری نسبت به نوع های دیگر ، شیشه رنگی یا همون جای متالیک و مات هست. اصطلاح تجاری شیشه لاکوبل (Back painted glass) به معنای شیشه پشت رنگ شده هست.

مرکز فروش شیشه رنگی

مرکز فروش شیشه رنگی و انواع شیشه لاکوبل

شیشه‌های رنگی لاکوبل تولید شده مرکز فروش شیشه رنگی فرکو برای هرگونه فضایی قابلیت استفاده دارن.

انواع شیشه رنگی

از این نوع شیشه های لاکوبل می‌توان در فضای های داخلی همانند : دیواره‌های لابی و ورودی ساختمون‌ها و پارتیشن های اداری راهروهای برج‌ها و پوشش دیواره حموم و سرویس بهداشتی و نمای بدنه در آشپزخونه و دیواره کابینت در آشپزخونه و دیواره‌های پارکینگ و همچنین دیوارهای آشپزخونه و دربهای سرویس بهداشتی استفاده کرد .

شیشه بین کابینتی

مرکز فروش شیشه رنگی و قابلیت‌های شیشه لاکوبل

برشکاری بر روی شیشه های رنگی لاکوبل یکی دیگر از قابلیت های این شیشه به حساب میاد ، که در واقع می‌توان با الماس برش شیشه یا میز برش(LNC) شیشه می‌توان شیشه های لاکوبل رو بنا به سلیقه و اندازه خود برش داد .

انواع شیشه رنگی

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد این شیشه سوراخ کاری‌اس ، که می‌توان با دستگاه سوراخ زن و یا مستر و یا حتی با دریل به وسیله مته گردبر اونا رو سوراخ کرد ، که باعث نصب حرفه ای و ایجاد سوراخ با هر سایزی برای جا انداختن پیچ در هر قسمت اونا به ما میده.با توجه به اینکه شیشه لاکوبل نوعی شیشه فلوتیست که پشت اون رنگ شده .و همچنین ظاهر شفاف و منحصر به فرد داره، طرفداران بسیار زیادی رو در عرصه دکوراسیون جذب کرده‌اس.

انواع شیشه رنگی
مرکز فروش شیشه بین کابینت

قیمت شیشه در مرکز فروش شیشه رنگی به چه عواملی بستگی داره

عوامل مختلفی روی قیمت و بالا و پایین امدن اون تاثیر گذار است.بکی از مهم ترین عوامل متراژ شیشه ای که برای‌محل پروژه استفاده میشه هست.مورد دیگر جنس شیشه اس.شیشه ها در جنس‌های مختلفی تولید میشن که عبارتند از:فلوت ،کلیر و سوپر کلیر هستن.شیشه هایی که برای تولیدات محصولات برای مرکز فروش شیشه رنگی فرکو‌استفاده میشه از بهترین جنس موجود در بازار هست که این شیشه ها قابلیت سکوریت و لمینت شدن رو دارن.جنس شیشه و لمینت و سکوریت کردن شیشه اونا نیز برروی قیمت نهایی تاثیر گذار هست.

مرکز فروش شیشه بین کابینت

ادامه مطلب

طرح انتخابی یکی از عواملی هست که برروی قیمت و تغییر اون مؤثر هست.اگر شیشه رنگی شما شفاف باشه یک قیمتی داره و اگه شیشه رنگی شما مات باشه یک قیمت دیگه داره.برای اطلاعات دقیق در مورد قیمت شیشه رنگی به مرکز پخش شیشه رنگی تماس بگیرین.شماره تماس ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲.

مرکز فروش شیشه بین کابینت

برای چه چیزهایی از شیشه رنگی استفاده میشه

با توجه به رنگ آمیزی بسیار زیبایی که شیشه رنگی لاکوبل داره ، نظر خیلی از مردم رو به خود جلب می‌کنه . ازین شیشه در چه مکان‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

انواع شیشه رنگی

_ قفسه‌های شیشه ای

_ دیواره‌های شیشه ای

_کابینت‌های شیشه ای

_ وهمچنین شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه رنگی

مهم‌ترین حسن استفاده از شیشه لاکوبل

یکی از مهم‌ترین دلایل مقاومت این محصول در برابر تمامی رطوبت‌ها ، اینه که ما در مرکز فروش شیشه فرکو می‌تونیم بهترین محصولات رو به شما پیشنهاد کنیم .

مرکز فروش شیشه رنگی

در هنگام ساخت شیشه لایه به کار می‌ره که زمانی که بر روی شیشه قرار می‌گیره ، علاوه بر این که هنگام شکست از تیکه های تیز شیشه جلوگیری می‌کنه و نه تنها دچار زنگ زدگی نمی‌شه ، بلکه تغییر رنگ نیز نمی‌ده ، که این نشانگر مقاومت بسیار بالای شیشه هست.

انواع شیشه رنگی

چگونه با مرکز فروش شیشه رنگی فرکو ارتباط برقرار کنیم.

می‌تونین برای ارتباط و سفارش محصول در مرکز فروش شیشه رنگی فرکو به صورت حضوری به آدرس توجه کنین.

آدرس دفتر:تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

مرکز فروش شیشه رنگی

همچنین می‌تونین با تماس شماره‌های زیر با این مرکز ارتباط برقرار کنین.

۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی شیشه رنگی به این سایت مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو