Home
عکس شیشه رنگی

عکس شیشه رنگی

شیشه لاکوبل
عکس شیشه رنگی

شیشه رنگی

در صنعت شیشه شاهد تولید شیشه هايی با رنگ های متنوعی هستیم .و برخلاف گذشته که فقط شیشه شفاف و برنز تولید می‌شد شیشه هايی در طیف وسیع رنگی به وجود اومدن.در ادامه به چگونگی توليد اين شيشه های نوين و مشاهده‌ی بروزترین عکس شیشه رنگی می پردازيم:

شیشه رنگی لاکوبل

تولید اين شیشه های رنگی برای اولین بار در کشور آلمان صورت گرفت.

نخستین پروژه ای که با کمک از شیشه های رنگی اجرا شد در شرکت بنز آلمان بود. که حتی نرده های شیشه ای در این مجموعه شبیه با رنگ های استفاده شده .در ساختمان اجرا شده است.

عکس شیشه رنگی

شیشه لاکوبل

در ادامه:

شيشه های رنگی انواع مختلفی دارند و هركدام در صنعت طراحی و دكوراسيون در مكانی خاص خودش اجرا ميشود.كه انواع آن ها عبارتنداز:

عکس شیشه رنگی

شیشه رنگی براق یا لاکوبل
شیشه رنگی مات یا متلوکس
•شیشه رنگی متالیک یا متلاک

شيشه هايی رنگی از كيفيت بسيار بالايی برخوردار هستند.
زمان نصب با سرعت فوق‌العاده بالايی اجرا ميشود .وهمچنين از تنوع رنگی بسيار بالايی برخوردار است كه اين موضوع حائز اهميت می باشد.
شيشه رنگی های شركت فركو قابلیت سکوریت شدن را به همراه دارد.برای دیدن عکسهای بیشتر به این سایت مراجعه کنید.

عکس  شیشه رنگی
شیشه رنگی لاکوبل


و این شیشه ضد خش میباشد و نظافت و تمیز کردن آن بهاسانی انجام میشود.آنتی باکتریال و آنتی یو وی بودن از ویژگی های مشخص و مهم اين آينه ها است.
این شیشه بسیار براق و شفاف است.و شیشه ای مقاوم در برابر حرارت و ضربه میباشد .که این ویژگی باعث شده تا در مناطق گرمسیر بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

عکس شیشه رنگی

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارهای شیشه رنگی و اطلاع از قیمت دقیق آن لطفا اینجا کلیک کنید.

تاریخچه شیشه رنگی

برای نخستین بار شیشه را رومی ها ساخته اند.با فوت کردن در شیشه ان ها را به حالت مورد پسند تبدیل میکردند.زمان دسترسی و شروع آن به شیشه های رنگی در قرن ششم بوده است.

شیشه رنگی لاکوبل

کاربرد اولیه این نوع از شیشه ها در طراحی قصرهای رومی بوده و فقط افراد کمی امکان و توانایی مالی به کار گیری این نوع از محصولات را داشتند. بعد از ان از شیشه های برای درست کردن و ساختن کلیسا از آنها استفاده میشد.، تا اینکه تولید آن زیاد شد تا همه ی مردم امکان دسترسی آسان به شیشه را داشتند..قرن 21 اوج استفاده از شیشه ها بوده است .به طوری که به راحتی این شیشه را در بسیاری از ساختمان ها میتوان دید. در ایران نیز استفاده و بکار بردن شیشه رنگی قدمت طولانی داشته است .

عکس شیشه رنگی

در سال 1550 به دست تیموریان شیشه وارد ایران شد.برای همین در ساختمان هایی با سبک معماری و اسلامی می توان مدل های زیادی از این شیشه را به وضوح دید.با اینکه در زمان قدیم استفاده از شیشه رنگی کمی محدودیت داشت و مشگل بود ولی همه میتوانستند از مزایای این شیشه به مقدار زیادی استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شیشه رنگی و دیدن نمونه کارهای بروز دنیا اینجا کلیک کنید.

عکس شیشه رنگی
عکس شیشه رنگی

انواع و ضخامت شیشه رنگی:

•توليد شيشه رنگی ساده
شیشه های رنگی دو رو نما یا ساده رنگ های بسیار زیاد و متفاوت و قشنگی دارد: از جمله دودی ، برنز ، مسی ، آبی ، قرمز ، زرد ، بنفش و سبز صورت می گیرد.

شیشه رنگی لاکوبل


توليد شيشه رنگی لاكوبل
شیشه های رنگی لاکوبل یا یک رونما بذعکس شیشه های رنگی تنوع زیادی دارند.طرح های مختلف را میتوان روی شیشه لاکوبل چاپ کرد.این شیشه ای لاکوبل در اندازه های مشخص شده برش داده میشوند. و بعد از آن رنگ انتخاب شده را روی شیشه لاکوبل با روش مخصوص رنگ میکنند.

شیشه لاکوبل به دلیل یک لایه رنگ طرف دیگر و پشت آن مشخص نیست.و این خود مزیت های زیادی دارد.

شیشه رنگی

ضخامت شیشه رنگی:

ضخامت شیشه های رنگی متفاوت است و از کمترین ضخامت شروع میشود تا ضخامت 20میلی متر نیز ضخامت دارد.که هر ضخامتی مناسب یک مکان و استفاده خاص خود را دارد.که چند مورد را برای شما بازگو میکنیم.

ضخامت ٤ميل:شیشه های رنگی با ضخامت٤ میلی متری برایضاهر نمای در کابینت ها، نمای درب کمد دیواری، شیشه رومیزی ‌ها با ابعاد کوچک استفاده می شود.

عکس شیشه رنگی

ضخامت ۵و۶میل:
شیشه های رنگی با ضخامت ۵و۶ میل برای بین کابینتی، به عنوان دیوار پوش ها دکوراتیو، گلس برد شیشه ای،شیشه رومیزی و موارد این چنینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.این نوع شیشه‌ های رنگی بیشترین استفاده و استقبال را در دکوراسیون فضای داخلی دارد.

شیشه رنگی

شیشه رنگی با ضخامت ۸،۱۰،۱۲میل:
بیشترین استفاده این نوع از شیشه رنگی‌های به عنوان صفحه کابینت، رومیزی، نمای ساختمان ها می باشد.

شیشه رنگی با ضخامت ۱۶،۲۰
میل: با توجه به قیمت زیاد شیشه‌ های ضخیم، اتفاده از ای شیشه بسیار کمتر است تا ضخامت های کمتر.بیشترین استفاده شیشه رنگی ضخیم بعنوان صفحه کابینت، صفحه‌ی بار شیشه‌ای، اپن آشپزخانه،شیشه رومیزی های بزرگ از قبیل میز کنفرانس، میزهای دکوری و فضای باز می‌باشد.

عکس شیشه رنگی

شیشه رنگی دکوراتیو:

شيشه دكوراتيو رنگی در فضاسازی و دكوراسيون محيط تاثير به سزايی دارد اين شيشه ها انواع مختلفی دارد كه شامل :شیشه دکوراتیو دوجداره،شیشه رنگی لاکوبل،شیشه رنگی لمینت،شیشه رنگی طرح شکسته،شیشه رنگی سند بلاست،شیشه رنگی مات،شیشه رنگی فتو لمینت،شیشه رنگی چاپ دار می شود.

اکثرا شیشه های براق و شفاف و خاص و مدرن توجه افراد را در هر محیطی جلب میکند و فضایی چشمگیر را به وجود می اورد.استفاده از این شیشه در کافه و رستوران ها بسیار زیاد است.

برای شیشه هایی که در محیط های پر رفت و امد استفاده میکنند باید ان ها را لمینت کرد تا خطر جانی برای افراد نداشته باشد.با لمینت کردن شیشه ها بعد از شکستن آن ها در جای خود باقی میماند و روی افراد نمی ریزد.

شیشه رنگی

هرچقدرضخامت شیشه بیشتر باشد، مقاومت آن هم افزایش پیدا ‌می‌کند. امروزه کلیه این شیشه‌ها به ‌صورت سکوریت عرضه ‌می‌شوند و تحولي عظيم در دكوراسيون و شيشه ايجاد كرده است.عکس شیشه رنگی

عکس شیشه رنگی

شیشه لمینت رنگی چیست؟

این نوع شیشه‌ها نسبت به شیشه‌های یک رو ساده دارای مقاومت بالایی هستند. شیشه لمینت با کنار هم قرار گرفتن دو یا تعداد بیشتری از لایه‌های شیشه با ضخامت‌های مختلف. و قرار گیری یک لایه میانی به عنوان لمینه طی یک عمل ترکیبی از فشار و دما ساخته می‌شود. تعداد لایه‌های شیشه بر اساس نوع کاربرد آنها تعیین می‌شود.

شیشه لاکوبل
عکس شیشه رنگی

ادامه:

وجود طلق‌های PVB در لایه‌های میانی شیشه‌ها باعث می‌شود که شیشه در هنگام شکستن.، ذرات آن به صورت چسبنده به طلق بماند و بنابراین در محیط پخش نشود. از این رو در جلوی خودرو از شیشه لمینیت استفاده می‌شود زیرا در هنگام ضربه پخش نمی‌شود. شیشه‌های لمینت دارای مزایای عایق حرارتی، کاهش آلودگی صوتی و امنیت می‌باشد.

شیشه رنگی

شیشه‌ های سندبلاست شیشه‌ های مات و کدری هستند که برای کدر کردن آنها ماسه‌ای خاص را با استفاده از کمپرسورهای مخصوص با فشار بر روی شیشه‌ها می پاشند که به این عمل بلاست کردن میگویند.

هر چه فشار و قدرت پاشیدن ماسه‌ها بیشتر باشد و همچنین زمان بیشتری برای این کار گذاشته .شود درجه ماتی شیشه بیشتر می‌شود . این نوع شیشه‌ها از انعطاف بالایی دارند.

بنابراین از طریق شرکت‌ها و سازمان‌هایی که می‌خواهند برند یا لوگوی خود را بر روی شیشه چاپ کنند حمایت بیشتری می‌شود.از این نوع شیشه درخانه میتوان برای جدا کردن سرویش بهداشتی از روشویی، در ویترین کابینت‌ها می‌توان استفاده کرد.

عکس شیشه رنگی

سخن آخر:

شیشه ‌های رنگی انواع مختلف ورنگبندی، طرح، ضخامت و … متفاوتی دارند و با توجه به کاربرد آنها قیمت های متفاوتی رو شامل می‌شوند.قیمت این شیشه ها به کشور سازنده، برند، نوع و مقدار ضخامتی سفارش شما بستگی دارد. جهت استعلام قیمت نهایی می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.tell:02188068352

ما همیشه و در هرحال آماده ارائه خدمات جهت اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی منزل، سالن های پذیرایی و… میباشیم.

تمامی شیشه های تولید شده در صنایع فرکو گارانتی یکساله بدون قید و شرط دارن.

عکس شیشه  رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو