Home
شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی طوسی

شیشه بین کابینتی طوسی

برای خرید مستقیم شیشه بین کابینتی طوسی از تولیدی فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیرین.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی مادام العمر داره.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باشین.برای دیدن تمامی عکس‌ها کافیست روی اونا کلیک کنین تا همه عکس‌ها بصورت پشت سرهم و به صورت گالری ببینین.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه بین کابینتی طوسی

در معماری مدرن و جدید از شیشه بین کابینتی بسیار استفاده میشه.شیشه بین کابینتی طوسی که یک رنگ زیبا و خنثی هست.و بسیار طرفدار داره و مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته.شما اگر از این رنگ برای اشپزخانه خود استفاده کنین دیگر نیاز نیست بقیه وسایل آشپزخانه رو تغییر بدین زیرا این رنگ ،رنگی اس که با تمامی رنگ ها ست میشه.علاوه بر این یک مزیت دیگر هم داره که لکه رو نشون نمیده و با یک دستمال نم دار کاملا تمیز میشه.شیشه بین کابینتی طوسی به دلیل براقیتی که شیشه داره فضای مورد نظر شما رو بزرگ‌تر و نورانی تر نشون میده.

شیشه بین کابینتی طوسی
شیشه لاکوبل سفید

شیشه های بین کابینتی طوسی صنایع فرکو مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه دارن و موقع شکستن آسیب جدی وارد نمی‌کنن و بعضی از مدل‌های لمینت شده اون اصلا روی زمین فرو نمیریزه و روی لمینت زیرین خود می‌چسبه و هیچ آسیبی به افراد وارد نمی‌شه.

شیشه بین کابینتی طوسی
شیشه بین کابینتی طوسی
شیشه بین کابینتی طوسی روشن


شیشه بین کابینتی طوسی در دنیای امروز جزو محصولاتی ‌اس که ، فروش بالایی داره.زیرا رنگ طوسی در حال حاضر‌ رنگ بسیار‌ پرطرفدار هست.به دلیل اینکه رنگ طوسی یک رنگ خنثی هستع و با اکثر رنگ‌ها ست می‌شه که بسیاری از افراد اون رو برای محیط خود می‌خوان.زمانی که شما از این محصول استفاده می‌کنین باعث دل باز شدن فضای مورد نظر می‌شه.و استفاده از این محصول می‌تونه تاثیرات بسیاری برای محیط شما داشته باشه. که در ادامه مقاله با اون آشنا می‌شین.

شیشه رنگی مدرن لاکوبل
شیشه بین کابینتی طوسی

《 توجه 》 مهندسین، معماران ،برج سازان، طراحان دکوراسیون داخلی، آرشیتکت های عزیز، صنایع فرکو آماده ساخت بهترین و باکیفیت ترین شیشه بین کابینتی های طوسی، با کمترین هزینه برای شماست.

شیشه لاکوبل
شیشه بین کابینتی طوسی

تاریخچه شیشه رنگی

طبق اطلاعات بدست آماده،می‌توان گفت که شیشه حدود ۳۶۰۰ سال پیش که از میلاد مسیح در مصر تولید شد. اما به دلیل بودن ناخالصی‌های که در آن شیشه موجود بود،نور از شیشه عبور‌ نمی‌کرد.اما در رابطه با شیشه‌های رنگی،که در دنیای امروزی کاربرد‌های بسیاری دارن ، از زمان‌های دور تا به امروز مورد توجه و استفاده افراد قرار می‌گرفت.می‌توان شروع تولید و استفاده افراد از شیشه‌های رنگی‌ بین کابینتی رو به اوایل قرن ۱۹ میلادی بازگرداند.

خیلی از افراد در قرن ۱۹ میلادی، پس از ساخت شیشه‌های کریستال رنگی از اون بسیار استفاده کردن.برای مثال این محصول در ساخت لوستر، داخل پنجره‌ها ،درب‌ها،ظروف‌ها و یا حتی صنایع‌های دستی نیز مورد استفاده قرار می‌گرفت.و از استفاده این محصولات لذت بسیاری می‌بردن.

شیشه بین کابینتی طوسی

اما به مرور زمان، و با گسترش علم معماری، ساخت شیشه‌های گوناگون در کاربرد‌های متفاوت و ابعاد‌های بزرگ و کوچک به وجود اومد.برای مثال خیلی از مهندسین برای ساخت کلیساها،منازل‌های بزرگ، نمایشگاه‌ها،کتابخانه‌ها…به شیشه های رنگی و در عین حال مقاوم روی آوردن.

شیشه بین کابینتی چاپی

همانطور که گفته شد می‌تونین تمامی محصولات رو در هر مدل و در هر طراحی که دوست داشته باشین سفارش بدین .برای مثال می‌تونین شیشه بین کابینتی طوسی خود رو به صورت شیشه بین کابینتی طوسی طرح سنگ داشته باشین.

شیشه بین کابینتی طوسی

شیشه

می‌توان به جرئت گفت که طی چندین سال تجربه و چندین بار آزمایش‌هایی که صورت گرفته شد. استفاده از شیشه در یک محیط از دو اصل بسیار مهمی برخوردار هست. اولین اصل نور و دومین اصل اون رنگ شیشه اس که می‌توان گفت که ، این اصل مهم ترین اصل‌ها در ساخت دکوراسیون و معماری یک محیط هستن.

شیشه بین کابینتی

در چند سال اخیر معماران کاملاً به این دو اصل آگاه بودن. ناگفته هم نمونه که حتی ، معماران قدیمی که در ایران مشغول به کار بودن، راجع‌به این دو اصل به خوبی و کامل آگاه بودن.

شیشه لاکوبل

به همین دلیل بود که از در و پنجره‌هایی که از شیشه های رنگی بودند استفاده می‌کردن. که این در و پنجره ها هم باعث ایجاد زیبایی در محیط می‌شدن. و هم باعث، حفاظتی در برابر نور خورشید و یا حتی سرمای زمستون برای محیط.

شیشه لاکوبل

پس اگر شما برای محیط مورد نظر خود از این نمونه محصولات خوشتون اومده و پسند کردین. تنها کافی اس با کارشناسان فرکو در ارتباط باشین.تا بتونین سفارش مورد نظر خود رو ثبت کنین. و پس از ۴۸ ساعت صنایع تولید شیشه و اینه فرکو محصول مورد نظر شما رو تولید و در تمامی نقاط ایران که باشین ، برای شما عزیزان ارسال کنه.راه ارتباطی با فرکو 02188068352

شیشه بین کابینتی طوسی

مزایای شیشه بین کابینتی طوسی

شیشه بین کابینتی طوسی که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه.از مزایا و ویژگی‌‌های فراوانی برخوردار هست که در این متن با گوشه‌ای از این مزایا آشنا می‌شیم. یکی از مزایا این محصول اینگونه هست که کاملاً با دوام، متنوع و بهداشتی هستن. و یا حتی صنایع فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه‌های به روز و پیشرفته تونسته‌اس که این محصولات رو در تمامی ابعاد و اشکال‌ گوناگون به وجود بیاره.

شیشه لاکوبل

ناگفته نمونه که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این امکان رو برای شما به وجود آورده اس که ، شیشه بین کابینتی خود رو نه تنها در رنگ طوسی بلکه در تمامی رنگ‌های مورد علاقه خود داشته باشین.

شیشه بین کابینتی جدید

اما شیشه‌هایی که در این مقاله گفته شد تنها در بین کابینت ها به کار برده نمی‌شه. این نمونه محصول‌ها در خیلی از محیط‌ها برای ایجاد فضایی زیبا و ارام محیط از سقف تا انتهای دیوار کشیده می‌شه و یا حتی در برخی از مواقع از این محصول به عنوان یک نمای کوچک در اشکال مختلف استفاده می‌شه.

شیشه بین کابینتی

با نصب این شیشه در محیط خود می‌تونین به راحتی زیبایی و خاص بودن رو احساس کنین.

شیشه بین کابینتی طوسی

دیگر مزایا

اگر دقت کرده باشین کاشی از قیمت بسیار بالاتری نسبت به شیشه برخوردار هست. اما این دلیل کافی نیست که با استفاده از کاشی در یک محیط بتوان خیرگی و زیبایی کافی رو برای محیط به وجود آورد. اما با استفاده از شیشه می‌توان یک ظاهری مدرن ،براق ساخت و یا حتی رنگی در یک محیط به وجود آورد که حتی تمامی وسایل‌های موجود مانند میزهای شیشه‌های کابینت ها بسیار شکل جذاب و دیدنی نیز به خود می‌گیره. و باعث زیبایی محیط شما می‌شه.

استفاده از شیشه‌های بین کابینتی طوسی که توسط صنایع فرکو تولید می‌شن از مزایا و ویژگی‌های بسیاری برخوردار هستن . یکی از مهمترین و ضروری ترین مزیت این محصول ایجاد نشدن لک بر روی اوناست. و یا حتی از رشد باکتری ها جلوگیری می‌کنه. استفاده و مراقبت از اونا بسیار راحت هست و به مرور زمان شیشه شما فرسوده نمی‌شه.و از بین نمیره.

شیشه لاکوبل

به طور کلی می‌توان گفت که اگر شیشه بین کابینتی طوسی شما ، حتی کثیف بشه شما با یک پاک کننده به راحتی می‌تونی اونو تمیز کنین یعنی پس از تمیز کردن سطح شیشه شما مانند روز اول زیبا و شفاف میشه.این مزایا قسمتی از کارکرد‌های مثبت این شیشه اس .

شیشه بین کابینتی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شیشه‌های بین کابینت طوسی خود رو در بهترین کیفیت برای شما عرضه می‌کنه زیرا هنگام ساخت این محصول با استفاده از چندین لایه شیشه و چسب می‌تونن ضخامت و مقاومت کامل رو برای جلوگیری از هرگونه ضربه و حرارتی تولید کنن.

شیشه بین کابینتی طوسی

استفاده از رنگ طوسی از نظر روانشناسی

از نظر روانشناسی استفاده از رنگ طوسی روشن باعث ایجاد آرامش می‌شه زیرا طبق اطلاعات به دست اومده از رنگ‌های روشن ایجاد شادابی آرامش و فرکانس های مثبت در محیط مورد نظر شما پخش می‌کنه.

با این شیشه فضا شما یک فضای خاص و چشمگیر می‌شه.

شیشه بین کابینتی طوسی

باعث ایجاد آرامش و یا همان فرکانس‌های مثبت در محیط شما خواهد شد. پس برای استفاده و سفارش این محصول تنها لازم هست که با ما در تماس باشین و محصول مورد نظر خود رو سفارش بدین. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو محصول سفارش داده شده رو طی ۴۸ ساعت در تمام نقاط ایران که باشین برای شما عزیزان ارسال می‌کنه.

شیشه بین کابینتی طوسی

انواع رنگ شیشه بین کابینتی طوسی

  • سبز
  • سفید
  • مشکی
  • قرمز
  • ابی
  • طوسی
  • و هررنگ سفارشی شما
شیشه بین کابینتی طوسی

شیشه بین کابینتی سبز

یکی دیگر از رنگ‌هایی که به غیر از رنگ طوسی صنایع فرکو تولید می‌کنه ،رنگ سبز برای شیشه بین‌کابینتی هست.اما دلیل این محبوبیت رنگ سبز در بین مردم چیه؟این رنگ از نظر روانشناسی باعث ایجاد حس ارامش برای افراد می‌شه.

از آنجایی که از این رنگ خیلی از افراد در فضای بین کابینتی خود استفاده می‌کنن. بسیار در روحیه‌ی افراد تاثیرگذار هست.

این رنگ باعث می‌شه فضای شما یک حالت خاص و جذابیت خاصی داشته باشه و یک محیط دنج رو برای شما بسازه.

قیمت شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل

شیشه بین کابینتی قرمز

خیلی از افراد زمانی که از رنگ قرمز برای فضای بین کابینت خود استفاده می‌کنن هدف اصلی اونا جان بخشیدن به آشپزخونه خودشون هست .در محیط خونه و قسمتی که میز برای صرف غذا وجود داره استفاده از رنگ قرمز باعث می‌شه تا اشتهای افراد زیاد بشه.

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه بین کابینتی سفید

زمانی که شما از شیشه بین کابینتی سفید برای محیط مورد نظر خود استفاده می‌کنین. در اصل روشنایی فضای آشپزخانه خود رو بسیار بیشتر می‌کنین. زیرا هنگام استفاده از شیشه بین کابینتی سفید باعث فضا روشن‌تر می‌شه. زیرا عمل بازتاب در این شیشه‌ها بسیار زیاد هست.

رنگ سفید باعث میشه تا فضا علاوه بر روشن‌تر شدن ، بزرگ‌تر از حد واقعی نیز معلوم بشه.و محیط شما هم یک محیط پر از آرامش و دنج بشه.

شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی طوسی و مشکی

این رنگ‌ها بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته .رنگ طوسی یک رنگ خنثی و تقریبا همه پسند هست که می‌توان اونو به راحتی با متریال و رنگ‌های دیگر ترکیب کرد.شیشه بین کابینتی طوسی رنگ برای شما یک فضای مدرن رو به وجود میاره و اگر از رنگ طوسی روشن اون استفاده کنین فضای شما بزرگ تراز حد معمول به چشم میاد.همینطور رنگ مشکی نیز فضای شما رو بسیار مدرن و خاص میکنه.شیشه بین کابینتی مشکی رنگ نیز با رنگ‌های دیگر ست می‌‌شه و فضای چشمگیری رو برای شما به وجود میاره.

شیشه های جدید لاکوبل

ویژگی‌ شیشه بین کابینتی طوسی

شیشه‌های بین کابینتی طوسی که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکوتولید می‌شن کاملا محصولاتی با دوام بهداشتی و بسیار متنوع در رنگ و ابعاد مختلف هستن .در صنایع فرکو پالت بسیار گسترده‌ای از رنگ‌های موجود، وجود داره که شما می‌تونین تمامی رنگ‌های مورد علاقه خود رو انتخاب و یا حتی ترکیب کنین.

طبق اطلاعات و یا حتی امار بدست اومده در زمان گذشته در فضای بین کابینت از کاشی استفاده می‌کردن.اما با به‌وجود اومدن محصولات جدید و بروز در فضای بین کابینتی از شیشه‌های مخصوص استفاده می‌شه که بسیار زیباتر،مدرن‌تر، و از قیمت پایین‌تری نسبت به کاشی برخوردار هستن .زمانی که شما از این محصول برای فضای بین کابینتی خود استفاده می‌کنین در اصل یک ظاهری بسیار جدید و زیبایی رو به وجود میارین و ناگفته نمونه که حتی با استفاده از این محصول تمامی محصول وسایل داخل منزل و یا هر محیط دیگر خود رو بسیار دیدنی‌تر و جذاب تر می‌کنین.

دیوار پوش شیشه ای

و در اخر این محصول از مزیت و ویژگی‌های فراوانی نیز برخوردار هست که گوشه‌ای از این حسن‌ها برای شما نیز‌بازگو شد.

شیشه بین کابینتی

استفاده از این محصول تاثیر بسزایی در جلوگیری از ایجاد لکه و ایجاد باکتری داره.

تمیز بودن سطح شیشه‌ها برای اکثر افراد بسیار مهمه و اگه شیشه لک دار بشه حس خوبی نداره.این شیشه‌ها به دلیل داشتن سطحی صاف به راحتی با یک دستمال نم دار پاک می‌شه و دیگر هیچ اثری از لک و کثیفی باقی نمی‌مونه.

شیشه بین کابینت

دستگاه تولید شیشه و اینه فرکو شیشه‌های شفاف نیز تولید می‌شه اما قیمت این نمونه محسوب بسیار ارزون‌تر هست. می‌توان به طور کلی گفت این محصول از لحاظ قیمتی بسیار عالی هست. اما زمانی که شما از این محصول برای محیط مورد نظر خود استفاده می‌کنین. هر آنچه رو که پشت شیشه باشه به راحتی نشون داده می‌شه.

زمانی که شما از این شیشه استفاده می‌کنین دیگر نگران خط و خش افتادن روی شیشه و رفتن رنگ آن نباشین.زیرا رنگ اون در پشت شیشه اس و هیچ ضربه‌ای و یا اشیای تیزی روی اون خط نمی‌اندازه.

سفارش محصول

پس برای داشتن یک محصول بسیار مناسب برای محیط شما تنها کافی اس که با کارشناسان فرکو در تماس باشین .ما به شما کمک می‌کنیم که بهترین محصول با قیمت و کیفیت مناسب رو خریداری کنین.پس تنها کافی اس که با کارشناسان فرکو در ارتباط باشین و محصول مورد نظر خود رو ثبت کنین تا همکاران ما در زمان بسیار کوتاهی محصول مورد نظر رو برای شما تولید کنن و در طی ۴۸ ساعت در تمام نقاط ایران که باشین براتون ارسال کنن.

شیشه لاکوبل

معتبر ترین صنایع تولید شیشه بین کابینتی طوسی

  • در حال حاضر با به وجود آمدن موقعیت‌های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود اومده نهایت سواستفاده رو ببرن، شما خیلی راحت می‌تونین. سایت‌های نا معتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع‌ جدا کنین.
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری. برای تولید سفارش‌های شما ندارن پس سعی بر این دارن که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما می‌ده. بتونین از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل

پس در حال حاضر یکی از مهم ترین و ضروری ترین مسئله‌هایی که وجود داره معتبر بودن اون صنایع هست که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تمامی راه‌های اثبات معتبر و قانونی بودن خود رو داره.

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.

راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره.اولین راه ارتباطی به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .

آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دومین راه ارتباطی تلفنی هست

۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳

وبسایت :farkoo.ir

اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

سوال های متداول

شیشه های بین کابینتی طوسی در برابر ضربه چقدر مقاومه؟

طبق ازمایش هایی که صورت گرفته شد.این محصول حدودا….

آیا شعله های حرارتی گاز برای شیشه بین کابینتی مشکل ساز هست؟

همیشه برخورد حرارت با محصولات ما، مشکل ساز بوده اس.اما در شیشه بین کابینتی….

آیا شیشه رنگی بین کابینتی رو می توان بر روی سرامیک نصب کرد؟

شما عزیزان این محصول رو …

17 پاسخ

    1. سلام بله ما تمامی محصولات مان را به تمامی نقاط ایران و حتی جنوب کشور هم ارسال می می کنیم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو