Home

شیشه بین کابینتی طرح سنگ

شیشه بین کابینتی طرح سنگ از فوق‌العاده‌ترین سبک‌هایی هست که میتونی تو آشپزخونه تجربه کنی. از طرفی نمای سنگی بهت هدیه میده و از طرفی دیگه جنسی شیشه‌ای و صیقلی داره که قیمت تهیه‌اش از سنگ برات پایین‌تر میوفته.

شیشه لاکوبل طرح سنگ
شیشه بین کابینتی

برای خرید مستقیم شیشه بین کابینتی طرح سنگ از تولیدی فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیرین.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی یکساله بی‌قید و شرط داره.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باشین.برای دیدن تمامی عکس‌ها کافیست روی اونا کلیک کنین تا همه عکس‌ها به‌صورت پشت سرهم و به صورت گالری ببینین.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه بین کابینتی طرح سنگ

شیشه بین کابینتی طرح سنگ چیه

دکوراسیون و فضای داخل محیط آشپزخونه از مهم‌ترین بخش‌های خونه هستن. زیرا آشپزخونه می‌تونه زیبایی و جلوه زیادی رو به خونه شما هدیه بده . و همچنین خانم‌ها، بیشتر وقت و زمان خود رو در اونجا صرف می‌کنن . و زیبایی آشپزخونه می‌تونه به اثر بخشی و همچنین روحیه اونا کمک کنه . شیشه بین کابینتی‌ها از جمله شیشه‌هایی هستن که می‌تونن به دکوراسیون آشپزخونه کمک زیادی کنن. شیشه بین کابینت طرح سنگ هم از جالب ترین مدل‌های شیشه بین کابینتی اس که استفاده از اونا هم با گذشت زمان و به وجود اومدن طرح‌های جدید و نو از اون رواج پبدا کرده‌اس.

شیشه رنگی طرح دار

برای دیدن نمونه کار‌ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.ir بشین و یا اینجا کلیک کنین.

این طرح سنگی امروزه بسیار مد شده و مورد پسند خیلی از افراد هست و شما می‌تونین برای آشپزخونه خود این طرح رو در رنگ‌های مختلف مثلا شیشه بین کابینتی طوسی و مشکی و سفید طرح سنگ سفارش بدین. و حتی می‌تونین برای زیباتر شدن فضا از یک فرش هم رنگ و مدل شیشه بین کابینتی استفاده کنین تا یک جلوه زیبا به محیط ببخشین.

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنین.

شیشه لاکوبل
شیشه بین کابینتی جدید

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنین.

ادامه

شیشه بین کابینت طرح سنگ انواع مختلفی داره که ، می‌خوایم در ادامه مطلب به اونا بپردازیم . البته با وجود دارا بودن از انواع مدل‌ها ،ولی تنوع در رنگ و طرح این شیشه‌های بین کابینتیی سرامیکی از شیشه بین کابینتی طرح‌دار کمتر هست . و این دلیل رو می‌توان با وجود بی‌شماری از شیشه‌ها در عصر امروزی پی برد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شیشه‌های بین کابینتی در انواع گوناگون با مشاوران فرکو تنها کافی اس با اونا در تماس باشین.مشاوران صنایع فرکو کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای شما رو راهنمایی و کمک می‌کنن.

شیشه های جدید لاکوبل

برای آشنایی بیشتر با شیشه های بین کابینتی اینجا کلیک کنین

سوالات مهم و ضروری

نکات مهم قبل خرید شیشه بین کابینت طرح سنگ

اولین مورد قبل خرید شیشه بین کابینت طرح سنگ خوب بررسی تمام جزیات شیشه بین کابینت طرح سنگ و تمامی مشخصات اون و مشاوره برای خرید اونه. تا هنگام استفاده و نصب شیشه بین کابینت طرح سنگ با محیط و دکوراسیون محل مورد نظرتون ست بشین .

شیشه رنگی مدرن لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه رنگی اینجا کلیک کنین.

قیمت شیشه بین کابینت طرح سنگ

شیشه‌های بین کابینت طرح سنگ با توجه به دارا بودن از مدل‌های مختلف و همچنین داشتن تنوع رنگی ولی در عواملی مشخص برای تعیین قیمت یکسان هستن . شناخت یک شیشه‌های بین کابینتی سرامیکی با عواملی مشخص و متناسب قطعا یک مزیت خوب حساب می‌شه .

شیشه بین کابینتی

عوامل مهم و مؤثر بر قیمت شیشه بین کابینتی طرح سنگ رو می‌توان به صورت زیر شرح داد .

  • جنس
  • ابعاد
  • طرح
  • ضخامت
  • حمل و نقل
  • لمینت شدن
  • سکوریت کردن
شیشه بین کابینتی

طرح این نمونه محصول جزو طرح‌هایی اس که از زمان قدیم استفاده می‌شد اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه‌های بروز و هوشمند تونسته اس طرح سنگ‌های زیبایی رو تولید کنه و در کمترین زمان با بهترین کیفیت به دست شما برسونه.

شیشه بین کابینتی مشکی
  • شیشه‌های بین کابینتی طرح سنگ قیمت بیشتری نسبت به شیشه‌های ساده بین کابینتی دارن زیرا برای در اوردن طرح سنگ اون زمان بیشتری صرف می‌شه و کار تخصصی‌تر هست.این مدل شیشه‌ها بسیار پر طرفدار و بروز هستن و چون یک طرح ساده اس با اکثر دکوراسیون‌ها و کابینت‌ها ست می‌‌شه.شما می‌تونین سینک ظرفشویی خود رو نیز از این مدل شیشه سفارش بدین تا یک هارمونی زیبا ایجاد بشه.
شیشه لاکوبل رنگی
شیشه بین کابینتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنین.

جنس و کیفیت سنگ

مهم ترین عامل در تعیین قیمت گذاری کیفیت شیشه و رنگ استفاده شده در شیشه لاکوبل شماست.در کارگاه فرکو برای درست کردن هر محصول از شیشه‌ها و رنگ های فوق‌العاده باکیفیت و مرغوب استفاده می‌کنن.این شیشه‌های استفاده شده در شیشه بین کابینتی فوق شفاف هستن که از این شیشه برای محصولاتی که می‌خوان صادر کنن استفاده می‌شه.

این شیشه‌های با کیفیت مقاومتشون در برابر ضربه و حرارت بسیار زیاد هست و به این سادگی به اونا اسیب وارد نمی‌شه و عمر طولانی نسبت به شیشه‌های موجود در بازار دارن.

شیشه لاکوبل

پس‌برخورداری یک محصول از کیفیت و جنس خوب جزو ضروری ترین موضوعات هنگام خرید هست که شیشه بین کابینتی طرح سنگ که توسط‌ صنایع فرکو تولید می‌شه در‌صنعت شیشه سازی حرف اول رو می‌زنه .

شیشه بین کابینتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنین.

ابعاد و اندازه سنگ

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت شیشه بین کابینت طرح سنگ ،ابعاد و اندازه هست.هرچقدر سطح ضخامت بیشتری از بین کابینت شما بیشتر باشه ، قیمت نیز به مراتب بیشتر هست.ما برای اندازه‌گیری دقیق افراد متخصص در این کار رو به محلی که می‌خواید شیشه بین کابینتی نصب کنین می‌فرستیم تا کار اندازه‌گیری رو به صورت رایگان و تخصصی برای شما به بهترین نحو انجام بدن.

شیشه بین کابینتی طرح سنگ

طرح شیشه بین کابینتی

مدل‌های مختلف شیشه بین کابینتی طرح سنگ وجود داره.مثلا بعضی از مدل‌ها شبیه به آجر هستن و یا هر طرح دیگر.ما می‌توانیم شیشه بین کابینتی طرح سنگ شما رو در طرح‌ها و شکل‌های اجر‌های آنتیک برش و طراحی کنیم.یا شبیه به کاشی‌ها با اندازه‌های مختلف رو برش بزنیم .این کار توسط دستگاه‌های جدید که در مجموعه وجود داره تولید می‌شه.

بنابراین قیمت شیشه بین کابینتی طرح سنگ طرح دار از شیشه بین کابینتی طرح سنگ ساده بیشتر هست.چون برای تولید شیشه‌های طرح دار زمان بیشتری صرف می‌شه.

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع قیمتقیمت شیشه رنگی شیشه رنگی اینجا کلیک کنین.

ضخامت شیشه بین کابینتی طرح سنگ

ضخامت شیشه بین کابینتی طرح سنگ مورد نظر هم از عوامل مؤثر دیگر بر قیمت هست . معمولا با افزایش ضخامت شیشه به دلیل همان عامل ، افزایش قیمت خواهیم داشت . ولی باید در نظر گرفت که یک شیشه ضخیم ملاک بر خوب بودن اون نیست.ضخامت نسبت به محل نصب و کم و زیاد بودن متراژ توسط کارشناسان مجموعه انتخاب می‌شه.

شما برای یک میز کاملا شیشه‌ای باید از یک شیشه‌ی ضخیم و با ضخامت بالا استفاده کنین تا مقاومت بیشتری داشته باشه.و برای یک شیشه رومیزی می‌تونین از شیشه با ضخامت کمتر استفاده کنین.

شیشه بین کابینتی طرح سنگ
شیشه لاکوبل

مقاومت در برابر ضربه

موضوع و عامل پر اهمیت دیگر در مورد این شیشه‌ها مقاومت اوناست . قطعا داشتن مقاومت در برابر ضربه و شکستگی یک مزیت و ویژگی عالی برای این شیشه‌های بین کابینتی اس . و اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شه که از این شیشه‌ها در جاهای شلوغ و حساس مانند رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها استفاده بشه . این ویژگی هم افزایش قیمت رو قطعا به همراه داره . پس می‌تونین هم زیبایی محیط خود رو دو برابر حد معمول کنین و هم یک محصول متفاوت و مقاوم برای محیط خود تهیه کنین.

شیشه لاکوبل

برای داشتن شیشه مقاوم باید اونو لمینت و سکوریت کرد که مقاومتش در برابر ضربه و شکستکی کم بشه.و با لمینت کردن شیشه در مواقعی که می‌شکنه خطر کمتری داره و دیگر شیشه روی زمین فرو نمی‌ریزه و در جای خود به صورت ترک می‌مونه.

شیشه های جدید لاکوبل

از این شیشه به راحتی می‌تونین در مکان‌های عمومی که رفت و امد زیاد هست استفاده کنین.

شیشه بین کابینتی

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنین.

شیشه بین ک

.با سفارش این محصول بسیار مقاوم و زیبا تنها کافی اس که با کارشناسان فرکو در‌تماس باشین زیرا اونا نه تنها شما رو در اطلاع قیمت‌های روز محصولات قرار‌ می‌دن بلکه باعث می‌شن شما نسبت به ترکیبات رنگی‌ منزلتون بهترین نمونه محصول رو برای خود انتخاب کنین.و از اون لذت تمام رو ببرین .ناگفته هم نمونه که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو علاوه بر ارسال به تمام نقاط ایران سفارش و ارسال به کشور‌های خارجی هم داره.

گلس برد

مکان های نصب شیشه بین کابینتی طرح سنگ

معمولا شیشه های بین کابینتی رو در جاهای مشخصی نصب و استفاده می‌کنن . اولین مکان و رایج ترین آن همانطور که از اسم شیشه بین کابینت طرح سنگ پیداست . مکان و فضای خالی بین کابینت‌های آشپزخونه اس . از مکان بیشتر برای زیبایی داخل آشپزخونه و دادن جلوه‌ای بهتر استفاده می‌شه . از این شیشه برای اپن ها نیز استفاده می‌شه.حتی شیشه‌های رومیزی.

مزایای شیشه بین کابینتی

  • بزرگتر نشان دادن
  • نصب سریع و راحت
  • تنوع طرح و مدل و رنگ
  • نظافت آسان
  • مقاومت در برابر حرارت بالا
  • ضد باکتری بودن
  • نشکن و ضد ضربه بودن
شیشه جدید لاکوبل

شیشه‌های مورد استفاده

انواعی از شیشه‌ها در این شیشه بین کابینتی ها استفاده می‌شه که ، با دارا بودن تنوع زیادی از مدل‌ها و رنگ‌ها دست مشتری رو برای خرید باز‌تر می‌کنه .

شیشه بین کابینتی طرح سنگ

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو نه تنها انواع گوناگونی از طرح‌های این محصول رو تولید می‌کنه.بلکه شما می‌تونین تمامی محصولات خود رو در انواع بسیار گوناگونی از رنگ‌ها سفارش بدین یعنی می‌تونین شیشه‌های خود رو با ترکیب رنگی محیط مورد نظر خود به راحتی ست کنین و نمای بسیار زیبایی رو به وجود بیارین.

شیشه بین کابینت طرح سنگ
شیشه بین کابینتی

آیا برای نصب شیشه بین کابینتی باید سرامیک‌های روی دیوار رو تخریب کرد؟

خیر.لازم نیست که کاشی‌ها رو تخریب کنیم.روی همون کاشی‌ها نصاب با چسب و مواد مخصوص این کار رو طوری انجام می‌ده که شیشه مورد نظر به راحتی به محکم به سطح زیرین متصل بشه .پس دیگر‌نیازی به نگرانی و بهم ریختن منزل خود نباشین زیرا صنایع فرکو در بهترین حالت محصولات رو برای شما نصب‌می‌کنه.

شیشه لاکوبل سفید طرح سنگ

سفارش شیشه بین کابینتی

شما می‌تونین انواعی از شیشه بین کابینت طرح سنگ رو با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع از صنایع تولیدی فرکو سفارش بدین .می‌تونین با توجه به مدل مد نظرتون و با توجه به دکوراسیون محل مورد نظر با شماره گیری شماره‌ی  02188068352 ثبت سفارش کنین .و از کارشناسان فرکو برای انتخابی بهتر مشاوره بگیرین.

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق لینک زیر دنبال کنین و جدیدترین طرح ها رو تماشا کنین :  www.instagram.com/farkoo.ir

شیشه بین کابینت طرح سنگ
شیشه بین کابینتی

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره.اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست:
آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.i

شیشه بین کابینتی طرح سنگ
شیشه بین کابینتی طرح سنگ
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل

22 پاسخ

      1. سلام توی اصفهان، شهر بهارستان ساکن هستم، نمایندگی دارید تشریف بیارند بین کابینتی اجرا کنند برامون؟!

    1. سلام حمید جان بله ما تمامی محصولات مان را به تمامی نقاط ایران ارسال می می کنیم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام وقتتون بخیر‌خانوم یارحیدری بله عزیزم هر رنگی که بخواینو براتون میزنیم.

    1. سلام در مرحله اول این شیشه ها در اندازه های دلخواه در میاوریم سپس با چسب های مخصوص نصب می شوند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما ممنون از اینکه سایت ما را انتخاب کردید . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام شیشه های بین کابینتی ما در تمامی رنگ های اصلی موجود می باشند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

  1. سلام کاراتون بی نظیره
    ایا میشه به عنوان سنگ کابینت هم استفاده کرد که ست باشه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو