Home
کاربرد شیشه رنگی مات

شیشه رنگی مات

شیشه رنگی مات ،در گذشته بیشتر در اماکن مذهبی استفاده میشد. اما اکنون در ساختمون‌های مدرن و لاکچری ازین شیشه‌های لاکوبل سکوریت در نماهای ساختمون و دکوراسیون‌های داخلی استفاده میشه.که خیلی جلوه‌ی لوکس و زیبایی داره.

پارتیشن‌های رنگی مات در ادارات و منازل مسکونی هم تهیه‌ی ارزونی داره و هم خیلی بی‌دردسر و کثیف‌کاری اجرا میشه. و حالت خیره‌کننده‌ی شیشه‌ها حس خوبی در بین‌کابینت‌ها ایجاد می‌کنه. که نظیرش رو نمیشه جایی دید.

شیشه رنگی مات
شیشه رنکی مات

شیشه‌رنگی مات ابتدا در توضیح اون باید بگیم که شیشه‌های رنگی به سه دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شن : 1 ) شیشه رنگی براق یا لاکوبل – 2). شیشه رنگی مات یا متلوکس – 3) . یا متلاک . برای سفارش شیشه‌رنگی مات می‌توانید با شماره‌ی ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرید .

شیشه رنگی مات

برای خرید مستقیم شیشه‌رنگی مات از تولیدی فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیرید.تمامی محصولات خریداری‌شده از کارگاه فرکو گارانتی مادام‌العمر دارد.با خیال راحت یک خرید باکیفیت درجه‌یک داشته باشید.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه رنگی مات

شیشه رنگی مات بسیار کاربرد دارد.در زمان‌های قدیم که صنعت شیشه خیلی پیشرفته نبوده است از مات کن‌ها برای روی شیشه‌ها استفاده می‌کردند.تا دید را به داخل کمتر کنند و حریم خصوصی ایجاد کنند.شیشه رنگی مات هم در انواع کمی بوده و تنوع آن‌ها به‌اندازه تنوع شیشه‌های الان نبوده است.

امروزه با پیشرفت و اختراع دستگاه‌های مختلف و جدید این شیشه‌رنگی مات در طرح و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. از این شیشه‌های زیبا در دکوراسیون‌ها بسیار استفاده می‌شود.

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی ما وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنید.

شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات

صنایع فرکو از معتبر ترین صنایع تولیدی آینه ها و شیشه های رنگی

شیشه لاکوبل یک نوع شیشه رنگی مات

شیشه‌های لاکوبل یک نوع شیشه‌رنگی مات هستند که یک متریال جذاب و جدید است.این نوع شیشه را در مکان‌های مختلفی استفاده می‌کنند.نور از شیشه لاکوبل رد نمی‌شود زیرا یک‌طرف شیشه را رنگ می‌کنند.موقعی ای که شیشه را می‌چسبانند قسمت رنگی پشت می‌افتند و رنگ به‌مرورزمان از بین نمی‌رود و خط و خش نمی‌افتند.شیشه لاکوبل را می‌توان به‌صورت لمینت و سکوریت شده سفارش داد تا در برابر ضربه و شکستگی مقاومت زیادی داشته باشد و در صورت شکستگی خطرآفرین نباشد و در جای خود باقی بماند.

شیشه‌ی رنگی مات چه نوع شیشه‌ای است ؟

هر شیشه ی غیر شفاف که طرف دیگر آن معلوم نباشد ، جز شیشه های مات است. و این مات بودن یا یک‌طرفه است یا دوطرفه. البته باید این را در نظر داشته باشید که شیشه های مات فضا را تاریک نمی‌کنند. و تا حدودی نور را از خود عبور می‌دهند. بیشتر شیشه های رنگی مات کمک می‌کنند که درون محیط دیده نشود.

شیشه رنگی مات
شیشه مات قدیمی

معنی مات

معنی مات برای خیلی‌ها هنوز خوب جا نیفتاده و فکر می‌کنند رنگ مات ، همان رنگ سفید است . اما مات یعنی چیزی که غیر براق و غیر شفاف است . نکته‌ی مهم این است که بدانیم مات ، سفید نیست . شیشه مات اجازه می‌دهند نور کمتری از طریق آن عبور کند . ، کمتر شفاف و درنتیجه مات و مبهم‌تر است . از این نوع شیشه ها معمولاً برای حفظ حریم شخصی در کنار نور مناسب برای محیط استفاده می‌شود .از این شیشه ها می‌توان در نما های بیرونی ساختمان‌ها استفاده کرد . برای مات کردن این شیشه های رنگی معمولاً روی آن‌ها طرح‌هایی مخصوص ایجاد می‌کنند . که هم شیشه ها مات شوند و هم زیبایی بیشتری پیدا کنند .

شیشه رنگی مات

روش های مات کردن شیشه

یکی از روش‌های مات کردن سند بلاست کردن شیشه است . که می‌توان طرح‌های مختلف را روی شیشه ایجاد . و آن را به‌صورت کاملاً مات یا نیمه مات درآورد . به‌طور خلاصه به پروسه‌ی مات کردن شیشه از طریق پاشیدن شن و ماسه‌ی خاص با شدت زیاد بر روی هر نوع شیشه را سند بلاست می‌گویند . که این کار با کمپرسورهای هوای مخصوص انجام می‌شود . وهر چه عمل بلاست کردن بیشتر طول بکشد و ماسه‌ها با فشار و شدت بیشتری پاشیده شوند درجه ماتی بیشتری حاصل می‌شود .

شیشه بین کابینتی
شیشه رنگی مات
سند بلاست روی شیشه

خصوصیات شیشه‌های رنگی مات

شیشه‌های رنگی مات ، تمامی خصوصیات شیشه‌های رنگی براق یا لاکوبل را از قبیل سکوریت ، لمینت ، جاسازی و … دارا هستند . تفاوت عمده متلوکس با لاکوبل ، نمای ظاهری و شکل بیرون آن است . این شیشه‌های رنگی علاوه بر مات بودن می‌توانند نور را به‌خوبی از خود عبور دهند . اما شیشه لاکوبل ها نمی‌توانند نور را از خود عبور بدهند.از شیشه‌رنگی مات در دکوراسیون داخلی و خارجی بسیار استفاده می‌شود.با این شیشه‌های رنگی می‌توانید یک حریم شخصی ایجاد کنید چون ازیک‌طرف شیشه طرف دیگران مشخص نیست.و این خاصیت باعث شده تا از شیشه‌رنگی مات برای پارتیشن ها یا همان جداکننده‌ها در مکان‌های مختلف ازجمله ادارات استفاده شود.

این شیشه‌رنگی نور را از خود عبور می‌دهد ولی از شدت آن بسیار کم می‌شود و در روزهای گرم تابستان شما می‌توانید هم جلوی شدت و گرمای نور خورشید را بگیرید و هم می‌توانید فضایی داشته باشید که نور کافی و طبیعی را داشته باشد.

شیشه رنگی مات

تفاوت سکوریت و لمینت

می‌توان شیشه‌رنگی مات را به شیشه لمینت و سکوریت تبدیل کرد. که اینجا لازم است توضیحی کوتاه در مورد شیشه سکوریت و لمینت را بیان کنم . تا بیشتر با خصوصیات شیشه‌های رنگی مات سکوریت و لمینت شده آشنا شوید . همچنین بیشتر متوجه تفاوت شیشه لمینت مات و شیشه سکوریت مات شوید .

شیشه رنگی مات

شیشه سکوریت تا هفت برابر مقاوم‌تر از شیشه های معمولی است . و اگر هم بشکند به تکه‌های کوچک و بی‌ضرر و ایمن تبدیل می‌شود . بکار بردن لایه‌ی لمینت در شیشه‌رنگی مات باعث می‌شود که موقع شکستن خرد نشود . شیشه لمینت دارای خصوصیاتی چون عایق حرارت و صوت است و امنیت را هم شامل می‌شود . شیشه‌های لمینت در هنگام شکستگی به پودرهای بی‌ضرر تبدیل می‌شوند .و به صفحه لمینت می‌چسبند و فرونمی‌ریزند.

شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات

عیوب شیشه رنگی مات

شیشه رنگی مات (متلوکس یا ساتینا رنگی) به دلیل انجام فرآیند اسیدکاری ، روی شیشه چاله‌های ریز میکروسکوپی ایجاد می‌شود . که تا وقتی روی شیشه دست می‌کشید سطحی مخملی احساس ‌کنید .به خاطر همین ویژگی ازاین دسته شیشه رنگی کمتر در فضای بین کابینت یا صفحه کابینت های شیشه ای استفاده می‌گردد . زیرا بدلیل دارا بودن سطح مخملی و غیر صیقلی زودتر چربی و گردوغبار را به خود می‌گیرد .

شیشه رنگی مات

طراحی و رنگ آمیزی روی شیشه‌ رنگی مات

برای طراحی و رنگ آمیزی روی شیشه رنگی از ابزار ساده و ارزان استنسیل یا شابلون که صفحه ای پیش ساخته است . ، استفاده می‌شود. که می‌توان با آن طرح‌ها و نقش‌های مختلف را روی تمام سطوح از جمله شیشه های سند بلاست ایجاد کرد. همچنین این شیشه های رنگی را در کوره هایی با دما های بالا قرار می دهند تا در برابر ضربات و حرارت بالا مقاوم شوند .

شیشه رنگی

از استنسیل در تکنیک‌های مختلف چاپ و پتینه هم استفاده می‌شود . و به کمک آن می‌توان سطوح ساده را با طرح‌های زیبا رنگ آمیزی کرد . : کاغذ، مقوا، دیوار، پارچه و پرده، چرم و چوب و … .

انواع طراحی برای مات کردن شیشه

شیشه رنگی مات
شیشه مات

نکات مثبت شیشه‌رنگی مات

شیشه‌رنگی مات اثری از لک باقی نمی‌گذارد و همین‌طور نور راکمی از خود عبور می‌دهد . به خاطر همین ویژگی معممولا از شیشه مات در پارتیشن‌ حمام و سرویس دستشویی ، استفاده می‌شود. می‌توان شیشه دکوراتیو مات را در رنگ‌بندی‌های مختلف ارائه داد . و حتی طرح‌های متنوعی در آن‌ها ایجاد کرد و مشبکشان کرد . با خیال راحت برش انواع شیشه های مات در قطرهای متنوع را به فرکو بسپارید .

شیشه رنگی مات
شیشه مات رنگی

کاربرد شیشه رنگی مات

استفاده اصلی ازاین‌دست شیشه در مراکز تجاری ، اداری به‌عنوان دیوار پوش دکوراتیو می باشد . کاربرد شیشه مات در بیمارستان و حتی فضاهای مسکونی بسیار فراوان است. از شیشه‌های مات در ساخت پنجره  UPVC هم استفاده می‌شود . کاربرد شیشه مات در طراحی و دکوراسیون خانه یا برای جداسازی فضاهای کاری در محل کار کارکنان  نیز وجود دارد . انواع شیشه‌های تزئینی و دکوراتیو برای زیبایی و تغییر در فضای خانه یا محل کار گزینه‌های مناسبی هستند . کاربرد شیشه مات در ساختمان برای زیباسازی فضا اهمیت فراوانی دارد . شرکت‌های مختلفی هم وجود دارند تا برندها و تبلیغات خود را روی شیشه‌ها چاپ کنند . استفاده از شیشه سند بلاست یا همان شیشه مات بهترین و اولین گزینه برای انتخاب می‌باشد .

شیشه رنگی مات
کاربرد شیشه مات در حمام

بیشترین کاربرد شیشه رنگی مات

شیشه‌رنگی مات بیشتر در مکان‌هایی که می‌خواهند دید کمتری داشته باشند به کار می‌رود. سرویس‌های بهداشتی، حمام، اتاق مدیرعامل، اتاق سرور، اتاق‌های مالی و … در آن شیشه مات کاربرد دارد. همچنین فضاهایی که در آن‌ها نمی‌خواهیم دیدی به بیرون داشته باشیم شیشه‌های مات بسیار کمک می‌کنند. مکان‌هایی مثل اتاق‌های کنفرانس ، اتاق‌های جلسات و بخش مالی شرکت‌ها ازجمله مکان‌هایی است . که شیشه مات کاربرد دارد . بخش‌های مربوط به بانوان، مکان‌های ذخیره اسناد و اشیا گران‌قیمت، رختکن‌ها و… نیز از دیگر این مکان‌هاست.

شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات

قیمت شیشه رنگی مات

  • جنس شیشه
  • ابعاد شیشه
  • طرح شیشه
  • ضخامت شیشه

قیمت شیشه رنگی به عوامل گوناگونی با توجه به گستردگی طرح‌های شیشه رنگی بستگی دارد . ولی در کل چند عامل اصلی مؤثر بر قیمت شیشه‌های رنگی وجود دارد . که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم .

شیشه رنگی

جنس و کیفیت شیشه

مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده شیشه های رنگی و همین‌طور شیشه‌رنگی‌های مات را می‌توان همین موضوع جنس و کیفیت شیشه دانست . تأثیر این عامل از بقیه عوامل تعیین‌کننده نقش بیشتری داشته است . به‌طوری‌که قیمت شیشه‌رنگی باکیفیت و با مرغوبیت بالا ولی با ابعاد متوسط از شیشه‌رنگی بی‌کیفیت ولی با ابعاد بزرگ قیمت بالاتری خواهد داشت .

شیشه رنگی

ابعاد شیشه رنگی

از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت شیشه‌رنگی ابعاد و اندازه شیشه است . رابطه قیمت با ابعاد شیشه‌رنگی رابطه‌ای مستقیم دارد، به‌گونه‌ای که با افزایش ابعاد شیشه‌رنگی ، قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت. ازاین‌رو شناخت این عامل و انتخاب درست اندازه و ابعاد شیشه‌رنگی متناسب با محیط موردنظر ، برای سنجش قیمت کل مهم و قابل‌توجه است ‌.

شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات

البته برای محاسبه‌ی قیمت شیشه‌های رنگی ، ویژگی‌های دیگری نیز مدنظر است، برای مثل ضخامت شیشه – ضد باکتری بودن – جنس رنگ این شیشه‌ها – طرح روی شیشه‌های رنگی از این موارد است .

شیشه رنگی مات
شیشه مات

طرح شیشه رنگی مات

طرح دار بودن شیشه‌های رنگی به‌تنهایی می‌تواند باعث افزایش قیمت شیشه‌های رنگی شود . اما طرح خود شیشه هم مهم است .برای مثال هر چه طرح شیشه‌رنگی بیشتر هزینه‌بر و خاص‌تر باشد ، بر قیمت شیشه‌های رنگی بیشتر تأثیر می‌گذارد . و هر چه طرح شیشه ساده و معمولی‌تر باشد . قیمت زیادی را به شیشه‌های رنگی اضافه نمی‌کند . البته این هم مهم است . که بر روی چه شیشه‌هایی طراحی انجام می‌شود . چون قیمت شیشه‌ها باهم تفاوت دارد .

شیشه رنگی تزیینی

ضد باکتری بودن

امروزه از شیشه‌های رنگی در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود . به همین دلیل هم هرروزه طرح‌ها و ویژگی‌های بیشتری به این شیشه‌های رنگی اضافه می‌شود . ضد باکتری کردن شیشه‌ها از همین موضوعات است . در کارخانه های شیشه رنگی می تون لایه‌ای ضد باکتری را به شیشه‌های رنگی اضافه کرد .

شیشه رنگی

انواع شیشه رنگی مات

انواع شیشه مات درواقع شیشه از جنس شیشه سکوریت هستند که علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی دارند . و به دلیل متفاوت بودن روش مات کردن هرکدام از این شیشه‌ها ، طرح شیشه‌ها نیز متفاوت است . شیشه تخت ، شیشه ایمنی ، شیشه چندلایه ، شیشه چاپی ، شیشه ضدضربه . و ضد گلوله ، شیشه اسپایدر ، شیشه خم، شیشه رنگی ، شیشه پیرسی ضد حرارت . ، شیشه دوجداره ، شیشه سکوریت و انواع  شیشه مات با کاربری‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شوند . که اکنون به توضیح برخی از آن‌ها می‌پردازیم .

  • شیشه رنگی جدید
  • شیشه بین کابینتی
  • شیشه رنگی طرح دار
  • شیشه بین کابینتی چاپی
  • شیشه رنگی تزئینی
  • شیشه بین کابینتی جدید
شیشه رنگی
شیشه رنگی مات
شیشه سکوریت مات رنگ کشویی

طرح شیشه های مات

شیشه‌های مات رنگی ، شیشه‌هایی هستند که طرح‌هایی روی آن‌ها حکاکی شده است. گرچه می‌خواهد این طرح‌ها ساده و معمولی باشند ، چه طرح‌های خاص . برای طرح ایجاد کردن روی این شیشه‌ها طرح موردنظر را با استفاده از چسب‌هایی مخصوص روی شیشه می‌چسبانند و یا این‌که با استفاده از سند بلاست طرح موردنظر را روی شیشه حکاکی می‌کنند .

البته از لوگو هم برای مات کردن شیشه استفاده می‌کنند. استفاده از لوگو بیشتر برای ادارات مختلف است. برای خانه‌ها هم می‌توان از اسم خاص یا طرح‌هایی که دوست دارید استفاده کرد.

شیشه اسید شور شده و شیشه ساتینا

یکی دیگر از انواع شیشه مات شیشه اسید شور شده و شیشه ساتینا است . که به‌صورت مات شده هست و مانند سایر شیشه‌ها کاربرد خاص خود رادارند. این نوع شیشه‌ها نسبت به شیشه‌های مات دیگر زیبایی خاص‌تری دارند و به‌عنوان اثر هنری شناخته می‌شود.

شیشه رنگی مات
شیشه ساتینا یا شیشه اسید شور

شیشه برفی

شیشه برفی یکی دیگر از انواع شیشه مات است که دارای قیمت مناسبی است . و کاربرد این شیشه مات برای فضاهایی است که ایمنی و طرح آن اهمیت چندانی ندارد.

شیشه رنگی مات
شیشه مات برفی

شیشه مشجر

شیشه مشجر نوع دیگری شیشه مات محسوب می‌شود . که معمولاً برای حفظ حریم خصوصی و  ایجاد مانع برای دید در ساختمان‌ها از آن استفاده می‌شود . شیشه مشجر در طرح‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند . ﺑﺴﯿﺎر ﺗُﺮد بوده ، ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻣﮑﺎﻧﯿﮑﯽ آن‌ها در ﻗﺒﺎل ﻓﺸﺎر و ﺿﺮﺑﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺷﯿﺸﻪ ﻫﺎی دیگر ﮐﻤﺘﺮ اﺳﺖ . ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺗﺮدی ﺷﯿﺸﻪ مشجر اﻣﮑﺎن ﺷﮑﺴﺖ اﯾﻦ ﺷﯿﺸﻪ در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺳﮑﻮرﯾﺖ یا مقاوم‌سازی در ﮐﻮره وجود دارد . و ازنظر ﻃﺮاﺣﯽ و ﻧﻮع ﺑﺎﻓﺖ ایجادشده روی ﺷﯿﺸﻪ ﺟﻮاﺑﮕﻮی ﻫﻤﻪ سلیقه‌ها ﻧیست . شیشه مشجر موجب می‌شود نور وارد محیط بشود ولی درعین‌حال ، داخل محیط دیده نشود . این نوع شیشه در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون تولیدشده‌اند.

شیشه رنگی مات

شیشه لمینت مات

در شیشه‌رنگی مات در صورت استفاده از یک‌لایه لمینت باعث می‌شود که در هنگام شکستن خرد نشود . شیشه دکوراتیو لمینت ، دارای ویژگی‌هایی چون عایق حرارت و صوت هست . و امنیت را به‌طور یکجا در برمی‌گیرد . شیشه لمینت مات در ابعاد مختلف با طرح و رنگ و ضخامت موردنیاز تولید می‌شود؛ و برای فضاهای مختلف فروشگاهی، تجاری و مسکونی کاربرد دارد.

شیشه رنگی مات

کاربرد شیشه لمینت مات به‌عنوان شیشه ضد سرقت در مکان‌های امنیتی است . اما می‌توان در تمام بخش‌های ساختمان در نکاها و پارتیشن های عمودی و افقی کف ، سقف . و سایر مکان‌ها این شیشه را می‌توان به کاربرد . در برخی مواقع به ایجاد یک حریم خصوصی در قسمت نمای ساختمان نیاز است . می‌توان با استفاده از شیشه لمینت مات  یا رنگی دید از بیرون را مانع شد . همچنین این شیشه های لمینت در ارتفاع‌های بلند به دلیل ویژگی خاصشان استفاده می‌شوند .

همچنین در صورت شکسته شدن شیشه‌رنگی مات به پودرهای بی‌ضرر تبدیل می‌شود .

 شیشه رنگی مات

شیشه سکوریت مات

شیشه سکوریت مات یکی از انواع شیشه‌های سکوریت است . و مزایای زیادی مانند ایمنی در برابر خرد شدن ، ضخامت بالا، محکم بودن و تحمل فشار را دارد . شیشه سکوریت مات با اندازه و ضخامت مشخص نسبت به شیشه معمولی مقاوم‌تر بوده و به‌مراتب  عملکرد بهتری دارد. مثلاً برای جلوگیری از نشت آتش از شیشه سکوریت مات استفاده می‌شود .

شیشه رنگی مات
کاربرد شیشه سکوریت مات چیه ؟

کاربرد شیشه سکوریت مات در نمای بیرونی ساختمان تعریف می شود . و می تواند در انواع سبک های ….

بیشترین کاربرد شیشه رنگی مات در کجاست؟

شیشه رنگی مات بیشتر در مکان هایی که می خواهند دید نداشته باشند به کار می رود. سرویس های بهداشتی، حمام، اتاق مدیر عامل، اتاق سرور، اتاق های مالی و … در آن شیشه…

نقش شیشه مات برای حفظ حریم شخصی چیست ؟

شیشه های مات رنگی با طرح خاصی که دارند . می توانند هم به راحتی نور را وارد فضای داخل مانند اتاق ها کنند . و در نقش تنظیم نور هم نقش دارند . همچنین با طرح خاص خود باعث حفظ حریم شخصی هم می شوند . برای مثال استفاده از شیشه های مات رنگی در درب های منزل یا …

شیشه رنگی مات یا شیشه مات عادی ؟

انتخاب این دو مدل شیشه کاملا سلیقه ای و بستگی به نیازتان دارد ولی شیشه های رنگی مات علاوه بر داشتن مزایا شیشه مات زیبایی خاصی هم دارند . که می توانند به جلوه محیط اطراف خود کمک کند .

آیا انتخاب شیشه های رنگی برای منزل انتخاب مناسبی است ؟

با توجه به ویژگی های ظاهری و همچنین به دلیل مات بودن قطعا می تواند شیشه ای مناسب برای خانه های شما باشد .

آیا مات بودن تنهایی خود شیشه می تواند بر قیمت شیشه رنگی تاثیر بگذارد ؟

بله

آیا این شیشه های رنگی فقط در یک قالب ضخامت تولید می شوند ؟

خیر با توجه به انواع محیط ها و خواسته های مشتری این شیشه های رنگی در انواعی از ضخامت ها تولید می شوند .

شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
 شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه لاکوبل
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه لاکوبل
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی مات
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی

24 پاسخ

    1. خوشحال می شوم باز هم نوشته های ما رو دنبال کنید . ما روابط تجاری طولانی مدت ایجاد می کنیم . ما قابل اعتماد هستیم .

  1. من تصمیم گرفتم یک شیشه رنگی پنجره ام نصب کنم و از تعویض نصب شده توسط شرکت فرکو بسیار خوشحالم. کار نصب به صورت کاملاً حرفه ای توسط دو تن از مونتاژ کاران باتجربه انجام شد که با یک مجموعه فوق العاده شیشه پنجره کاملاً تمیز و عالی تعویض و نصب شد . من این شرکت عالی را برای نصب و تعویض شیشه های قدیمی و خرید شیشه های جدید به همه پیشنهاد می کنم . ممنون خسته نباشید کارتون عالیه

    1. سلام خیر ما فقط در شهر تهران نمایندگی داریم . ولی تمومی محصولاتمان را به سراسر ایران ارسال می کنیم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله ما تمامی محصولاتمان را به تمامی نقاط ایران ارسال می کنیم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما بله ما انواع شیشه های بین کابینتی با تنوع رنگی بالا را موجود داریم . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام کارگاه از ساعت 8 الی 20 باز هست . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. با سلام بله این مدل شیشه های رنگی هم موجود می باشد . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو