Home
طلق دوجداره

کارخانه طلق دوجداره

در کارخانه طلق دوجداره فرکو که به عنوان کارخانه ورق پلی کربنات دوجداره فرکو نیز شناخته می‌شود. تولید طلق و ورق پلی کربنات سبک وزن و در عین حال قوی است. محصولات این کارخانه مزایای دیگری نیز دارند و دارای محافظ در برابر اشعه ماورابنفش و مقاوم در برابر ضربه هستند. و همچنین بازده حرارتی زیادی را ارائه می‌دهند. از آنجا که بسیار سخت است و هیچ شکستگی در هنگام نصب وجود ندارد. ورق های دوجداره جادویی ما همچنین دارای مقاومت دهانه عالی هستند. در حالی که درجه‌ای از انعطاف‌پذیری طولی را برای سازه‌های منحنی حفظ می‌کنند. و این‌ها جادویی به نظر می‌رسد. در ادامه به فواید بیشتری اشاره می‌کنیم.

طلق دوجداره شفاف

کارخانه طلق دوجداره فرکو، در تولید انواع طلق‌های پلی کربنات دوجداره جادویی عصر حاضر نقش اساسی و پایه‌ای دارد. در کارخانه فرکو به این امر خطیر توجه داریم که هر چه قدر این تولید در کارخانه طلق دوجداره با تخصص و تجربه بیشتر همراه باشد. در کارخانه محصول بهتر و کارآمدتری خواهیم داشت. در کارخانه و شرکت فرکو طلق‌های گوناگون با طرح ها و اشکال مختلف و مدرنیته تولید می‌شوند. که یکی از آن‌ها ورق پلی کربنات یا طلق دوجداره جادویی می‌باشد. در شرکت شیشه و آینه فرکو از متخصصان خبره در این امر کمک گرفته شده‌است. شما می‌توانید هر اطلاعاتی که در این زمینه نیاز دارید از متخصصان ما می‌توانید راهنمایی دریافت نمایید.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات ما می‌توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید

طلق دوجداره
طلق دوجداره

برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت شیشه و آینه فرکو در تماس باشید . شماره تماس 02188068352

توجه به کاربردهای مسکونی و تجاری در کارخانه طلق دوجداره

توجه به کاربردهای مسکونی و تجاری در کارخانه طلق دوجداره بسیار مهم است. از طلق دوجداره در کاربردهای مختلفی از جمله مسکونی و تجاری استفاده می‌شود. از آنجا که جایگزین‌های سبک‌تر و ایده‌آل‌تری برای شیشه است. و برای فیلتر اشعه ماورابنفش بسیار عالی هستند. این محصولات جادویی قرن حاضر در طیف وسیعی از کاربردها جایگزین شیشه می‌شوند. توجه داشته‌باشید که طلق های پلی کربنات به جز ساختمان‌سازی در سایر صنایع نیز کاربرد وسیعی دارند. به عنوان خودروسازی ، صنایع نظامی و … از این طلق ها استفاده می‌کنند. برخی از محبوب‌ترین موارد استفاده عبارتند از:

  • این محصولات جادویی در پنجره ها و در مدل های مختلف به کار گرفته می‌شوند
  • در پنجره‌ها و در مدل‌های نیمه شفاف رنگی در مدل‌های نمونه اولیه
  • دیفیوزر و لوله های نوری برای LED ها
  • این محصولات جادویی عصر حاضر مدل های چاپ سه بعدی برای کاربردهای گرمای زیاد را هم دارند.
  • در لوله های شفاف برای نمونه های اولیه تجهیزات ورزشی
  • قالب‌های شفاف برای ریخته‌گری یورتان و سیلیکون
  • محافظ ماشین آلات
  • برنامه‌هایی که به کاهش تابش خیره‌کننده نیاز دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری اینجا کلیک کنید

طلق دوجداره
طلق دوجداره

سایر کاربرد های طلق دوجداره

در کارخانه طلق دوجداره می‌دانیم که این محصولات و طلق‌های جادویی دوجداره برای لعاب گلخانه‌ای ، اتومبیل ، روکش پاسیو ، هنرستان و سایه‌بان بسیار عالی عمل می‌کنند. ورق پلی کربنات دوجداره محصولی بسیار مقاوم در برابر ضربه است . که 200 برابر از شیشه و نصف وزن آن قوی‌تر است. رایج‌ترین کاربردهای پلی کربنات دو جداره ، شیشه های گلدان ، گلخانه و هنرستان است. برخلاف ورق اکریلیک ، پلی کربنات در برابر آتش مقاوم است. و دارای درجه آتش B1 است . به این معنی که مواد با شعله باز نمی‌سوزد. پلی کربنات در واقع خود خاموش است.

طلق دوجداره شفاف
طلق شفاف دوجداره

طلق دوجداره جادویی عصر حاضر تقریباً نشکن و ضد خراب است. و آن را به گزینه ایده‌آل ماده برای شیشه‌های ایمنی تبدیل می کند. به عنوان مثال می‌توان به پناهگاه‌ها، کانکس های دوچرخه ، ماشین آلات و محصولات فنی ، علائم روشن شده و شیشه های دریایی اشاره کرد. پلی کربنات از نظر پایداری نیز امتیاز بالایی را کسب می‌کند. طول عمر بالایی دارد و پانل‌ها کاملاً قابل بازیافت هستند. ورق های پلی کربنات ما همچنین در برابر اشعه ماورابنفش مقاوم هستند. و آنها را به عنوان یک ماده ورقه ای برای کاربردهای خارجی مناسب می‌کند. پلی کربنات برای گلخانه ، پنجره قایق ، تخته‌های مخصوص بسکتبال یا سایه‌بان تراس نیز مناسب است. در ادامه به کارایی بیشتر این محصول می‌پردازیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق ضد خش اینجا کلیک کنید

طلق دوجداره
طلق دوجداره

توجه به خصوصیات مهم طلق دوجداره در کارخانه طلق دوجداره

  • ( مقاومت در برابر حرارت ) پلی کربنات‌ها از ویژگی های مقاومت در برابر حرارت بسیار خوبی برخوردار هستند. و می‌توان آنها را در کارخانه طلق دوجداره بدون نیاز به تخریب با مواد بازدارنده شعله ترکیب کرد.
  • ( ترموپلاستیسیته ) همانطور که در بالا در تعریف پلی کربنات ذکر شد، آنها ترموپلاستیک هستند. به این معنی که وقتی گرما بر روی آنها وارد می‌شود، نمی‌سوزد. در عوض ، آنها در نقطه‌ذوب خود (که 155 درجه سانتی‌گراد است) به مایعات تبدیل می‌شوند. این خاصیت به روند ذوب پلی کربنات‌ها، خنک کردن آنها و دوباره گرم شدن مجدد آنها بدون تخریب کمک می‌کند. تا بتوان آنها را به راحتی تزریق کرد و در زمان‌بعدی بازیافت کرد. این نیز یکی از جادوهای عصر حاضر است.
  • ( قابلیت انعطاف‌پذیری ) پلی کربنات را می‌توان در دمای اتاق و بدون ترک و شکستگی تشکیل داد. اگرچه تغییر شکل با استفاده از گرما بسیار ساده‌تر است، اما بدون آن خم شدن زاویه بسیار کوچک امکان‌پذیر است.
  • ( طبیعت آمورف ) پلی کربنات ها پلاستیک های بی‌شکل هستند که تمایل دارند به تدریج نرم شوند. و نه اینکه از حالت جامد به مایع منتقل شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق دوجداره پامنار اینجا کلیک کنید

طلق دوجداره

پلی کربنات

در کارخانه طلق دوجداره می‌دانیم که پلی کربنات ها به طور طبیعی ترموپلاستیک شفاف هستند. در عصر حاضر که با تقطیر سوخت‌های هیدروکربن در گروه‌های سبک‌تری به نام کسر ایجاد می‌شوند. برخی از آنها با کاتالیزورهای دیگر ترکیب می‌شوند. تا پلاستیک ها را از طریق پلیمریزاسیون یا پلی غلیظ تولید کنند. اگرچه پلی کربنات ها به طور طبیعی شفاف هستند. تولیدکنندگان خبره ورق های پلی کربنات آنها را در طیف وسیعی از رنگ‌ها به صورت تجاری در دسترس قرار می‌دهند. اما به گونه‌ای که مواد اجازه انتقال نور تقریباً مشابه ظرفیت شیشه را می‌دهند. این انقلاب و جادوی طلق ها در عصر حاضر است که آنها را جایگزین شیشه می‌کند. چرا که موجب‌شده تا علاوه بر دارا بودن مزایای شیشه، برخی از معایب آن را نیز نداشته باشد.

طلق خم دوجداره
طلق دوجداره

معرفی بهترین کارخانه طلق دوجداره

بهترین مکانی که می‌توانید انواع طلق ها و پلی کربنات‌های جادویی با درجه بالا را برای انواع کاربردهای در و پنجره و سایه‌بان خود تهیه کنید، پلیمرهای دوجداره شرکت فرکو بهترین گزینه هستند. کارخانه طلق دوجداره جادویی ما تأمین طیف وسیعی از پلی کربنات‌های جامد ، بافتی ، چند دیواری ، موج‌دار ، پروفیل‌دار ، گلخانه‌ای و معماری را به عهده دارد. آیا می‌خواهید در و پنجره و سایه‌بان خود را تعویض کنید و یا آنها را از نو بنا کنید. پس با ما در تماس باشید تا شما را در رسیدن به بهترین طلق دوجداره جادویی عصر حاضر راهنمایی می‌کنیم. کیفیت و کارآیی کارخانه طلق دوجداره جادویی ما را امروزه به یکی از پرکاربردترین تولید کنندگان طلق‌های دوجداره با کیفیت در کشور تبدیل کرده‌است.

به این دلیل که این ورق های پلی کربنات جاویی عصر حاضر مقاومت قابل توجهی در برابر ضربه ایجاد می‌کنند. (تقریباً نشکن هستند) و دوام آب و هوایی طولانی مدت را فراهم می‌کنند. (در دمای 40- تا 120+ درجه سانتی‌گراد عملکرد بسیار خوبی دارند). در کارخانه طلق دوجداره ، تمامی طلق‌های ما به ویژه طلق های دوجداره ما در برابر طوفان ، تگرگ ، باد ، بارش برف ، یخ مقاومت می‌کنند . و به دلیل اینکه با محافظ UV پوشانده شده‌اند، در هوای گرم و آفتابی طولانی نیز عملکرد خوبی دارند. آنها 98٪ از اشعه ماورابنفش مضر را از اتاق‌ها یا فضاهایی که پوشانده‌اند، مسدود می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش طلق دوجداره اینجا کلیک کنید

طلق دوجداره

صرفه جویی

محصولات کارخانه طلق دوجداره می‌توانند در برابر نیروی عظیم مقاومت کنند. آنها تقریباً نشکن هستند. بنابراین ، آنها در ساخت شیشه های ضدگلوله و سپرهای پلیس استفاده می‌شوند. آنها در انسداد ماوراءبنفش استفاده می‌شوند. دارای کیفیت بالا هستند که آنها را به بهترین انتخاب برای ساخت سربار و سایه‌بان تبدیل می‌کند. و بهترین پوشش و سایه‌بان در موسسات تجاری و مسکونی هستند. از آنجا که پانل ها از نظر وزن بسیار سبک هستند می‌توان آنها را هر جا که لازم باشد به راحتی حمل و نصب کرد. با کسب اطلاعات با جادوی عصر حاضر بیشتر آشنا می‌شوید و پی به این امر می‌برید.

پانل های پلی کربنات در گلخانه ها استفاده می‌شوند. آنها در برابر گرما ، نور خورشید ، برف و باران مقاوم هستند که باعث می‌شود آنها سالها بدون محو شدن دوام داشته باشند. یا تغییر رنگ پانل‌های پلی کربنات در مقایسه با شیشه ، اکریلیک یا پلاستیک‌های دیگر بسیار سبک هستند. بنابراین حمل و نقل ، نصب آسان و هزینه های نیروی کار پایین‌تر را ارائه می‌دهند.

بزرگترین مزایایی که کارخانه طلق دوجداره در محصولات خود دارد، مقاومت در برابر ضربه محصولات است . پانل های پلی کربنات بسیار سبک‌وزن هستند. بنابراین می‌توان آنها را در هر مکان نصب کرد. برای پشتیبانی از این نوع مواد، هیچ سیستم پشتیبانی خاصی لازم نیست. بنابراین ، آنها در هزینه‌های ساخت صرفه جویی می‌کنند. و نصب سریع را انجام می‌دهند و آسان است هنگامی که یک بام متخصص خبره درگیر می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن اینجا کلیک کنید

طلق دوجداره

استفاده از پانل های پلی کربنات در اغلب مکان ها

طلق های دوجداره یا پانل های پلی کربنات جادویی عصر حاضر در سایه‌های شفاف مانند شیشه و سایه‌های غیرشفاف برای پوشش بهتر در کارخانه طلق دوجداره ما موجود است می‌توان آنها را رنگی یا شفاف رها کرد. و انعطاف‌پذیری استفاده را اضافه کرد. و برخی از پانل ها با عایق آئروژل اعمال شده‌اند که به عنوان تنظیم‌کننده حرارت عمل می‌کنند. طلق‌های دوجداره در برابر درجه حرارت شدید یا سرما ، نور خورشید ، برف ، باران مقاوم هستند. آنها برای استفاده در هر نوع محیط سخت ایده‌آل هستند. زیرا می‌توانند بیش از سایر مصالح ساختمانی استاندارد دوام بیاورند.

طلق های دوجداره جادویی عصر حاضر باعث جلوگیری از اشعه ماورابنفش می‌شوند. اما می‌توانند باعث تابش نور خورشید و گرما شوند. بنابراین، آنها در ساخت گلخانه ها و نهالستان های گیاهان استفاده می‌شوند. و سال‌ها در فضای باز باقی می‌مانند. بدون اینکه علائم کمرنگ شدن ، زرد شدن یا تغییر رنگ را نشان دهند. طلق‌های دوجداره جادویی عصر حاضر به دلیل کیفیت کالاهایی که می‌توانند تولید کنند، اکنون بیشتر از قبل برای محصولات خانگی استفاده می‌شود. تولیدکنندگان به دلیل مقاومت در برابر دما مواردی را نه فقط برای خانه بلکه برای استفاده در آزمایشگاه ها و صنعت و… طراحی می‌کنند . و توانایی تولید این طلق های جادویی جایگزین شیشه به راحتی شکل گرفته‌است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق شفاف پی وی سی و طلق دوجداره تهران اینجا کلیک کنید

طلق دوجداره

کاربردهای پلی کربنات در ساخت اغلب وسایل (کارخانه طلق دوجداره)

در برخی کارخانه طلق دوجداره ، پلی کربنات به اشیاء مختلف تزریق می‌شود که به شما امکان می‌دهد برای دیسک ها ،بطری ها ، لیوان ها ، لنزها ، موارد پخش‌کننده صوتی و تجهیزات آزمایشگاهی استفاده شود. پلی کربنات های جادویی عصر حاضر در ساخت بانک ها ، دفاتر و نرده ها و… نیز استفاده می‌شوند. ورق های پلی کربنات انتخابی ایده‌آل برای ساخت انواع سقف و دیوار طلقی هستند.

سقف طلقی

امید به زندگی طلق ها در کارخانه طلق دوجداره ما حدود 25 سال است. پلی کربنات ماده ترموپلاستیک سبک‌وزن است که به دلیل توانایی مقاومت در برابر درجه حرارت سرد و گرم بسیار مشهور است. بنابراین جادوی عصر حاضر در هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی می‌کند.

در کارخانه طلق دوجداره ما طلق ها در چندین سایه از جمله سفید و خاکستری دودی موجود است. آنها در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که هنوز نور طبیعی خورشید باید از آن عبور کند. ولی طلق شیشه ای جاویی نور مضر خورشید را به درون ساختار منعکس نمی‌کند.

طلق‌های دو جداره بسیار مقاوم هستند. آنها می‌توانند در برابر باد شدید ، طوفان های شدید باران و تگرگ مقاومت کنند. آنها در برابر نور خورشید مقاوم هستند. به این معنی که قبل از نشان‌دادن سن می‌توانند مدت زمان طولانی ادامه داشته‌باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای کلیک کنید

طلق دوجداره
طلق دوجداره

مضرات پلی کربنات چیست؟

حساس به خراشیدن : پلی کربنات ها، اگرچه در برابر ضربه زیاد مقاوم هستند ، اما در برابر خراشیدن حساس هستند. به همین دلیل ترجیح داده نمی‌شود از آنها در سطوح شفاف مانند یک عینک استفاده شود. نگران نباشید در عصر حاضر این مسئله نیز حل شده است. طلق ها برای محافظت با یک لایه مقاوم در برابر خراش پوشش داده می‌شوند. و تولید طلق ضد خش نیز جادوی جدیدی در عصر حاضر است.

سمی : به دلیل آزاد شدن بیس فنول A (معروف به BPA) .در هنگام تخریب به دلیل تماس مواد با آب ، پلی کربنات ها خطرناک در نظر گرفته می‌شوند. بیشتر، تمام پلی کربنات با ترکیبی از BPA و COCl ساخته شده‌است. با این حال ، به دلیل اثر سمی ترشح BPA ، امروزه بسیاری از پلی کربنات ها بدون BPA ساخته می‌شوند که عمدتا برای کاربردهایی مانند مواد غذایی یا آب فاسد شدنی استفاده می‌شوند.

فرآیند تولید بسیار سازگار با محیط‌زیست نیست. به دمای پردازش بسیار بالایی نیاز دارد. به فسژن احتیاج دارد که به دلیل اثرات سو on بر سلامتی انسان و کلر سازگار با محیط‌زیست سازگار نیست. بنابراین برای محافظت از کارگران در هنگام ساخت باید اقدامات احتیاطی زیادی انجام شود. البته توجه داشته‌باشید که طلق های پلی کربنات ضد یو وی اثرات منفی کمتری ایجاد می‌کنند. در واقع می‌توان گفت که ورق های پلی کربنات یو وی متریالی ایمن هستند.

طلق پلی کربنات دوجداره
طلق پلی کربنات دوجداره

سایر معایب

پلی کربنات بسیار گرانتر از پلاستیک های دیگر یا شیشه است. به اندازه دو برابر قیمت ABS است . بنابراین، مشتریان از اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) سخت‌تر استفاده می‌کنند. اما از نظر مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر حرارت پایین‌تر است. اگرچه ABS ارزان تر است و راه‌حل خوبی برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. این فقط برای افرادی که به سختی زیاد و مقاومت در برابر حرارت نیازی ندارند ، توصیه می‌شود.

طلق دوجداره فقط مقاومت‌شیمیایی نسبتاً کمی دارد. توسط بسیاری از حلالهای آلی مورد حمله قرار می‌گیرد. آنها با دوام هستند. اما در برابر خراش ، فرورفتگی و ضایعات مقاوم نیستند. بنابراین درصورت عدم مراقبت، خراش و دندان روی سطح طلق دوجداره امکان‌پذیر است که امروزه این مشکل با تولید طلق ضد خش برطرف شده‌است. همان‌طور که گفته‌شد این معایب به‌راحتی حل شده‌اند و از این رو می‌توان برای کاربردهای مختلف طلقی مناسب آن فضا و کاربرد انتخاب نمود.

طلق دوجداره به پاک‌کننده ها ، ساینده ها ،، محصولات پاک کننده قلیایی و حلال ها حساس هستند. بنابراین، شما باید بسیار مراقب باشید. در صورت جلوگیری از مواد حاوی استون، بنزن و یا هر گونه دیگر حلال‌های آلی است.

طلق پلی کربنات دوجداره
طلق پلی کربنات دوجداره

کارخانه طلق دوجداره ،هشدار

هشدارهایی در مورد استفاده مکرر از بطری ها و سایر محصولات ساخته شده با پلی کربنات وجود دارد. در پانل های پلی کربنات از اجزای مضر برای سلامتی انسان و محیط زیست استفاده می‌شود. کم‌کم این معایب نیز برداشته‌شده و امروزه مواد بی ضرر برای ساخت شیشه‌های شیر نوزادان نیز به‌کار می‌روند.

پلی کربنات در طلق دوجداره به دلیل ترکیبات شیمیایی و خاصیت آن جنبه ناخوشایندی دارد. فقط برای آن دسته از محصولات که یک بار استفاده می‌شود به طور مکرر توصیه می‌شود. اگرچه پلی کربنات دارای خواص دیگری مانند انعطاف‌پذیری و مقاومت است.

به جز اینکه طلق های دوجداره از نظر عایق رطوبتی نسبت به نوع تک لایه بهتر هستند. مقاومت این طلق ها نیز به نسبت نوع معمولی بیشتر است. نکته جالب توجه دیگر اینکه علی‌رغم استفاده از دو لایه این طلق ها همچنان وزن بسیار سبکی دارند. طلق های دوجداره از نظر عایق صوتی نیز به نسبت نوع معمولی بهینه شده‌اند. طلق های دوجداره ضد یو وی هستند و در مقابل هوازدگی مقاوم هستند. میزان انتقال نور این نوع طلق ( در نوع شفاف) مناسب است.

طلق دوجداره
طلق دوجداره شفاف

نصب

طلق دوجداره جادویی ما دارای سطح بالایی از انتقال نور و ویژگی های فوق‌العاده عایق حرارتی است. که هر دو باعث صرفه‌جویی در هزینه می‌شوند. و به دلیل اینکه سبک است سازه‌های بیشتری برای نگه داشتن آن لازم است. وزن سبک این محصولات جادویی نیز آسان‌تر برای بالا بردن روی سقف است. و به نیروی کار کمتری نیاز دارد. از آنجا که بسیار سخت و مقاوم است ، هیچ شکستگی در هنگام نصب وجود ندارد.

در کارخانه طلق دوجداره ما ، تمامی طلق ها ی جادویی ما همچنین دارای مقاومت دهانه عالی هستند. در حالی که درجه‌ای از انعطاف‌پذیری طولی را برای سازه های منحنی حفظ می‌کنند. آنها برای لعاب گل خانه ای ، اتومبیل ، روکش پاسیو ، هنرستان و سایه‌بان به خوبی کار می‌کنند.
از آنجا که ساختار چند لایه ورق پلی کربنات دو جداره و چند جداره ما نیز گرما را حفظ می‌کند و عایق را ایجاد می‌کند. در اینجا بحث ایجاد گرما است. می‌توانید انواع رنگ را انتخاب کنید زیرا همه آنها منعکس‌کننده درجه بالایی از انرژی خورشیدی هستند.

طلق پلی کربنات دوجداره
طلق پلی کربنات دوجداره

خدمات رایگان برش به اندازه در همه ورق های پلی کربنات

ما در کارخانه طلق دوجداره ، برش‌های رایگان تمام ورق های پلی کربنات دو جداره و چند جداره را ارائه می‌دهیم. ما ورق هایی را که سفارش می‌دهید به اندازه مورد نیاز پروژه خود برش می‌دهیم. ما هر ضخامتی که شما سفارش دهید را برش می‌دهیم. و هر در انتهای ورق ها ، نوارهای آلومینیومی و ضد گرد و غبار از قبل چسبانده می‌شوند. از طریق سفارش به ما اطلاع دهید که می خواهید طلق‌ها در چه اندازه‌ای باشند. و ما پانل ها را به اندازه مورد نیاز شما برش می‌دهیم. و آنها را برای استفاده آماده تحویل می‌کنیم. لطفا توجه داشته‌باشید که ما سفارشات را در اسرع وقت آماده می‌کنیم.

طلق پلی کربنات دوجداره
طلق پلی کربنات دوجداره
طلق دوجداره
انواع طلق رنگی
کارخانه طلق دوجداره
طلق دوجداره
طلق سرپوش استخر
طلق سرپوش استخر
طلق مات دوجداره
طلق دوجداره مات
کارخانه طلق دوجداره
طلق دوجداره مات
کارخانه طلق دوجداره
طلق دوجداره گلخانه
کارخانه طلق دوجداره
طلق دوجداره شیشه ای
طلق شفاف دوجداره
طلق دوجداره شفاف

پل ارتباطی با مجموعه فرکو:

  1. جهت سفارش حضوری به آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن مراجعه فرمایید.
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو