Home
طلق شفاف پی وی سی

طلق شفاف پی وی سی

طلق شفاف پی وی سی فرکو نوع جدیدی از طلق‌هاست که ، پرطرفدار بودن این محصول ما رو بر این داشته تا گپی دوستانه درمورد این آلیاژ محبوب داشته باشیم.و اونو بیشتر بشناسیم. ابتدا باید در نظر داشته باشین، که امروزه از پلاستیک مواد متنوعی به دست میارن. که می‌تونه در برنامه ها و پروژه های بی‌شماری مورد استفاده قرار بگیره. یکی از مدرن‌ترین اشکال پلاستیک، گروهی از پلیمرهای ترموپلاستیک هست که به عنوان طلق شفاف pvc شناخته شده‌. طلق ها به طور کلی شفاف، مات و رنگی هستن. طلق ها از نظر مواد سازنده نیز به دسته‌های متخلفی تقسیم می‌شه. از جمله طلق های پلی کربنات ، اکریلیک ، پلی استایرن و پی وی سی. طلق های پی وی سی که در این مطلب به اونا می‌پردازیم یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک هستن. به عبارتی پی وی سی دومین پلاستیک پراستفاده محسوب می‌شه.

طلق pvc
طلق پی وی سی

نام علمی پی وی سیلی وینیل کلراید هست. پی وی سی برای اولین بار در سال 1853 میلادی ساخته شد. طلق شفاف پی وی سی فرکو یک ترموپلاستیک شفاف به طور طبیعی اس که می‌تونه برای تولید انواع قطعات و محصولات استفاده بشه. که به‌عنوان جایگزینی برای اکریلیک ، شیشه و پلی اتیلن نیز مورد استفاده قرار می‌گیره.

 طلق شفاف pvc یا همان ورق های پلی کربنات می‌تونه انواع مختلفی از ویژگی‌ها رو ارائه بده. که برای بسیاری از برنامه ها و صنایع از جمله : کشاورزی ، خودرو ، ساخت و ساز ، برق ، پزشکی و امنیتی و… مناسب هست . در ادامه این مطلب با ما همراه باشین.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات ما می‌توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائین

طلق شفاف پی وی سی
طلق شفاف پی وی سی

برای سفارش محصولات شرکت شیشه و آینه فرکو می‌توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳   تماس حاصل نمایید

بهترین ورق شفاف بی نقص پی وی سی رو از کجا تهیه کنیم

مطابق با نیازهای متنوع مشتریان در سراسر کشور ما طیف گسترده‌ای از طلق شفاف بی نقص پی وی سی رو ارائه می‌دیم. ورق ها و طلق‌ها با استفاده از پلی کربنات با کیفیت و تکنیک‌های پیشگام تولید می‌شن که مطابق با استانداردهای تعیین شده در صنعت کسب و کار هست. این ورق ها برای سقف‌های شیشه ای شفاف مناسب هست. و در مشخصات فنی بی‌شماری موجود هست. جدا از این برای اطمینان از کیفیت ورقه های ارائه شده باید بدونین که اونا دقیقاً در برابر پارامترهای کاملاً مشخص و مختلف کیفیت آزمایش شدن. و شما با اطمینان خاطر می‌تونین یک محصول ایده آل و با ضمانت نامه معتبر رو خریداری کنین.

ما در شرکت شیشه و آینه فرکو با افتخار پانل های پلی کربنات برش خورده رو در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه‌های مختلف برای انتخاب ارائه می‌دیم. طلق شفاف بی نقص پی وی سی و ورق های پلی کربنات با نام فرکو ساخته شده‌اس. یک رهبر مشهور در پلاستیک های پلی کربنات ، طلق شفاف pvc اس که برای پاسخگویی به خواسته‌های سختگیرانه در بسیاری از کاربردهای تجاری و صنعتی و غیره طراحی شده اس. مشتریان فرکو در انواع پروژه های تجاری و مسکونی از طلق شفاف pvc استفاده می‌کنن.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای وطلق دوجداره تهران کلیک کنین

طلق شفاف پی وی سی
طلق شفاف پی وی سی

ویژگی ها و مزایای طلق شفاف بی نقص پی وی سی

  • طلق شفاف بی نقص پی وی سی ، عملا نشکن هست .
  • مقاومت در برابر ضربه بالا داره.
  • وضوح بالا و انتقال نور
  • لایه محافظ 2 طرفه UV
  • مقاومت در برابر شعله بالا
  • نصف وزن شیشه
  • آسان برای ماشین آلات ، اداره و نصب

باید در نظر داشته باشین که وزن ، مقاومت در برابر کشش ، انبساط‌حرارتی و مقاومت‌شیمیایی. از جمله عوامل مهم ، به ویژه در اکثر کاربردها هستن. طلق‌های پی وی سی از جهات مختلف دارای ویژگی های بسیار عالی هستن. پی وی سی وزن سبکی داره و از نظر استحکام عالی اس. عایق رطوبتی پی وی سی نیز نسبتا خوبه.

چگالی :1.3 گرم در هر سانتی‌متر مکعب
دمای ذوب :بسته به نوع از 100 تا 260 درجه سلسیوس
جذب آب:بسته به نوع از 0.04 تا 0.4 درصد در مدت 24 ساعت غوطه وری کامل
عایق حرارتی :قوی تر از شیشه ، ضعیفتر از پلی کربنات ، طلق اکریلیک و طلق کریستال
مشخصات طلق پی وی سی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق ضد خش و فروش طلق دوجداره اینجا کلیک کنین

طلق شفاف پی وی سی
طلق شفاف پی وی سی

برای دریافت اطلاعات در زمینه کارخانه پلکسی گلاس و بورس پلکسی گلاس و پلکسی گلاس ارزان کلیک کنین

میزان مقاومت طلق شفاف پی وی سی

این طلق ها خیلی مقاوم هستن و شما از نظر مقاومت در برابر ضربه ، در انتخاب طلق شفاف بی نقص pvc شرکت فرکو از کیفین بسیار بالایی برخوردارن. این ترموپلاستیک برای اهداف عمومی تقریباً 200 برابر قوی‌تر از شیشه و پلی اتیلن هست. به علاوه ، ورق های پلی کربنات دارای مقاومت به ضربه نسبتاً بیشتری نسبت به سایر محصولات هست.  برای دفاع در برابر سرقت یا خرابکاری و کاهش احتمال آسیب‌دیدگی مربوط به شکسته‌شدن شیشه می‌تونین به این پلاستیک مقاوم اعتماد کنین.

طلق پی وی سی
طلق شفاف پی وی سی

طلق شفاف پی وی سی برای کاربردهایی که تغییرات دما نگران کننده‌اس، مناسبه. یکی دیگر از ویژگی‌های خوشایند این ترموپلاستیک بسیار انعطاف‌پذیر بودن اونه. ویژگی‌های شکل‌پذیر طلق شفاف pvc  باعث می‌شه که بدون شکسته‌شدن و شکستن ، در محل و در دمای اتاق برش داده بشه. و به شما این امکان رو می ده که در کاربردهای نمونه‌سازی که در اون ورق آلومینیوم فاقد قابلیت دوام هست، خمیدگی‌های کوچک با زاویه ایجاد کنین. این شکل‌پذیری باعث می‌شه که ورق‌های ترموپلاستیک به صورت منحنی‌هایی ساخته بشن که در غیر این صورت ساخت اونا با مواد شیشه ای چند لایه یا اکریلیک غیرممکن هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق دوجداره پامنار و طلق پلی کربنات شفاف اینجا کلیک کنین

طلق شفاف پی وی سی
طلق شفاف پی وی سی

کاربردها

این ماده محکم و بسیار مقاوم در برابر ضربه همچنین دارای وضوح و خاصیت استثنایی در انتقال نور هست. برخلاف شیشه ، ورق شفاف بی نقص pvc فرکو در شرایط سخت نمی‌تونه به راحتی شکسته یا آسیب ببینه. گرچه طلق شفاف پی وی سی تقریباً نشکن نیستن. اما از نظر ایمنی و امنیت ، آنها برتری آشکاری نسبت به شیشه  دارن. برخی از رایج‌ترین کاربردهای پلی کربنات شامل : دربهای کابینت ، تلفن‌های همراه ، میزهای پیشخوان ، لنزهای عینک ، گلخانه‌ها ، حاشیه‌های سبک ، محافظ‌های ماشین آلات ، تقسیمات اداری ، نهالستان‌های گیاهان ، محافظ‌های محافظ ، محافظ ضد شورش ، محوطه استخر شنا و موارد دیگر هست. ما همچنین یک پلی کربنات مقاوم در برابر سایش برای مناطق پرتردد و کاربردهای خارجی ارائه می‌دیم.

طلق شفاف پی وی سی

صفحات پلی کربنات و طلق شفاف بی نقص پی وی سی فرکو به خوبی برای : نمایشگاه موتورسیکلت ، نورگیرها ، پنجره ها ، شیشه جلو اتومبیل و سایر موانع مناسب هستن . ورق پلی کربنات شفاف در برابر اشعه ماورا بنفش مضر نیز مقاوم هست، اما این همه ماجرا نیست. همچنین در برابر گرما ، سرما و صدمات ناشی از آب مقاومه . و اونو به گزینه‌ای عالی برای ایجاد موانع ، شمشیربازی ، لعابکاری ، سقف‌سازی و موارد دیگر تبدیل می‌کنه . ما در شرکت فرکو ورق‌های شفاف و همچنین ورق های پلی کربنات شفاف علامت‌گذاری شده رو متناسب با هر نوع نیاز تولید می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری اینجا کلیک کنین

طلق شفاف پی وی سی
طلق شفاف پی وی سی

سایر کاربردها

پلاستیک‌های پلی کربنات (PC) در طلق شفاف پی وی سی فرکو یک ترموپلاستیک  شفاف به طور طبیعی هستن . اگرچه اونا از نظر تجاری در رنگ‌های متنوعی (شاید شفاف و نیمه شفاف و شاید نه) در دسترس قرار می‌گیرن ، اما ماده اولیه امکان انتقال داخلی نور تقریباً با همان ظرفیت شیشه رو فراهم می‌کنه. پلیمرهای پلی کربنات برای تولید انواع مواد استفاده می‌شه. و هنگامی که مقاومت در برابر ضربه و یا شفافیت مورد نیاز محصول هست . (به عنوان مثال در شیشه ضد گلوله) بسیار مفید هست. یکی از مهمترین کاربردهای ورق های پی وی سی ساخت لوله هست. ورق های پی وی سی قابلیت چاپ دارن و می‌توان بر روی اونا انواع طرح ها رو چاپ کرد.

طلق شفاف بی نقص پی وی سی معمولاً برای لنزهای پلاستیکی در عینک ، در تجهیزات پزشکی ، اجزای خودرو ، تجهیزات محافظ ، گلخانه ها ، دیسک‌های دیجیتال (CD ، DVD ، Blu-ray) و وسایل روشنایی خارجی و… استفاده می‌شه.  طلق شفاف pvc همچنین دارای مقاومت در برابر حرارت بسیار خوبی اس و می‌تونه با مواد بازدارنده شعله و بدون تخریب قابل توجه مواد ترکیب بشه. پلاستیک‌های پلی کربنات از نظر پلاستیکی مهندسی هستن که ، به طور معمول برای ساخت مواد مقاوم‌تر، مانند مقاومت در برابر ضربه و… استفاده می‌شن.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق رنگی چیست و پخش پلکسی گلاس و طلق رنگی ارزان کلیک کنین

طلق شفاف pvc
طلق شفاف پی وی سی

نظافت و نگهداری

یکی دیگر از مزایای ورق پلی کربنات یا طلق شفاف بی نقص پی وی سی فرکو که اغلب از اون چشم‌پوشی می‌شه، سهولت در نظافت و نگهداری اونه. از نظر تمیز کردن پلی کربنات ، با استفاده از یک پارچه نرم یا اسفنج با آب گرم بشویید. تا مواد سطحی ، شن و ماسه شسته بشه. همچنین می‌تونین از یک پارچه نرم میکروفیبر یا اسفنج غیر ساینده برای شستشو با یک صابون رقیق یا مواد شوینده به آرامی استفاده کنین. برای جلوگیری از لکه‌های آب ، لعاب را با یک بابونه یا اسفنج مرطوب کاملاً خشک می‌کنین. سعی کنین از پاک کننده‌های ساینده و تمیز کردن در زیر نور مستقیم آفتاب جلوگیری کنین. تا از ایجاد خطوط ریز جلوگیری کنه.

برای سفارش طلق شفاف بی نقص پی وی سی فرکو از مجموعه عظیم ، محکم ، جذاب و زیبایی استفاده کنین. طلق pvc شفاف در شرکت فرکو برای استفاده مناسب در خونه یا سایر ملک‌های شماست.  این کیفیت با دوام و مطلوبه. یعنی طلق شفاف pvc به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و پایداری مداوم ، برای انواع مختلف املاک مانند خانه ها ، دفاتر ، فروشگاه ها و غیره ایده‌آل هست. طلق های شفاف pvc نه تنها زیبا هستن بلکه در انجام بسیاری از جنبه‌های مفید به شما کمک می‌کنن. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن اینجا کلیک کنین

طلق شفاف pvc
طلق شفاف pvc

امکان ایجاد اشکال و طرح های گوناگون

امکان ایجاد طرح های گوناگون در طلق شفاف یا ورق های پلی کربنات شفاف عملاً بی حد و مرز هست. چه به دنبال ماندگاری و چه زیبایی باشین. طلق شفاف pvc یا ورق های پلی کربنات شفاف می‌تونن در وقت و هزینه مصرفی شما صرفه‌جویی کنن. و در عین حال خطر آسیب‌دیدگی هنگام نصب رو کاهش بدن. ما بیش چند دهه تجربه در توزیع پلاستیک‌های با کیفیت بالا رو داریم. ما به توانایی خود در کمک به شما اطمینان داریم. و در یافتن مواد مورد نیاز برای تکمیل هر پروژه به شما کمک می‌کنیم.

طلق pvc


طلق‌های مختلف کاربردهای بسیار متفاوتی دارن که با توجه به دارا بودن ویژگی‌های مثبت، در بسیاری از موارد بر شیشه ارجحیت دارن. به‌گونه‌ای که امروزه در بسیاری از کاربردها طلق رو جایگزین شیشه نمودن. چراکه طلق مشکلات شیشه رو حل کرده و دارای مزایای قابل توجهی هست.

طلق pvc
طلق شفاف

اشکال مختلف

طلق شفاف فرکو متناسب با نیازهای شما در اشکال مختلف : ساده ، خمیده ، s شکل ، لبه‌دار ، با برجستگی‌ها و موارد دیگر موجود هست. بنابراین می‌تونین بهترین طلق رو انتخاب کنین. . ورق سقف پی وی سی شفاف شامل خصوصیات عایق حرارتی ، ضد آب ، ضد تگرگ ، ویژگی بازدارنده آتش و موارد دیگر هست. همچنین می‌تونین اونو به صورت سفارشی تهیه کنین.

خانه و املاک شما یکی از مهمترین قسمتهای دارایی شماست. و مسئولیت محافظت از افراد داخل رو در برابر تداخل‌های متمایز خارجی داره. ورق سقف پی وی سی شفاف ارائه‌شده در شرکت فرکو از بهترین مواد با کیفیت مانند چسب رزین مصنوعی پی وی سی یا سرامیک هست که برای دوام و حفاظت مطلوب ساخته شده‌اس. طلق شفاف pvc شما رو در برابر شرایط سخت آب و هوایی ، اشعه ماورابنفش ، طوفان تگرگ ، باران و سایر عوامل خارجی با اثربخشی بالا محافظت می‌کنه. این طلق های شفاف بی نقص پی وی سی ماهیت فوق‌العاده محکمی دارن. و دارای یک دوره تضمین گسترده هست و با ضمانت نامه معتبر ارائه می‌شه و شما می‌تونین اونا رو در اشکال مختلف سفارش بدین .

طلق شیشه ای پی وی سی
طلق پارتیشن
طلق پی وی سی
طلق شفاف سقف
طلق شیشه ای پی وی سی
طلق شفاف
طلق شیشه ای شفاف
طلق شفاف شیشه ای
طلق شفاف پی وی سی
طلق شفاف
طلق شفاف پی وی سی
طلق شیشه ای شفاف
طلق شفاف پی وی سی
طلق شفاف
طلق شفاف پی وی سی
طلق پی وی سی
طلق شفاف پی وی سی
طلق شفاف شیشه ای

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

14 پاسخ

    1. سلام بله امکان بازدید حضوری است .می توانید به آدرس : تهران ،ونک ، ده ونک ، خیابان مجید پور ، خیابان صادقی نیز مراجعه نموده و به صورت حضوری سفارش خود را ثبت نمایید

    2. سلام بله شما می توانید بصورت حضوری به آدرس ما در تهران مراحعه کنید . آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن بست آرمین پلاک 106

    1. سلام برای دریافت قیمت دقیق محصولات با مسئول فروش ما در تماس باشید شماره تماس02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو