Home
طلق رنگی

طلق رنگی چیست

طلق رنگی مناسب رو از کجا تهیه کنیم و اصلا طلق رنگی چیست . بیشتر افراد می‌دونن که طلق از نوعی پلاستیک به نام پلی کربنات هست . ورق ها یا طلق های پلی کربنات رنگی بهترین انعطاف پذیری ، سهولت ساخت و مقاومت بی نظیر رو برای هر کاربرد صنعتی یا طراحی ارائه میده . و از ورق های اکریلیک شیشه ای و پلکسی گلاس ها  قوی تر هست . ورق پلی کربنات رنگی یک ماده همه‌کاره هست . که با وزن سبک و بازده انرژی خود صرفه جویی در هزینه واقعی رو فراهم میکنه.

فرایند علم راهی برای ایجاد دانش در مورد جهان هست . ساخت ایده های جدید دنیای اطراف ما رو روشن می‌کنه و امروزه استفاده از طلق رنگی به جای شیشه ، کشف بزرگی هست که نمیشه اونو نادیده گرفت.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات بروز و مدرن می‌تونی از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائید

طلق رنگی
طلق رنگی

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می‌تونی با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

استفاده از ورق رنگی به جای شیشه

علم تقریباً هر روز در حال ایجاد شگفتی هست . آنچه روزگاری خیالی محض بود اکنون به موجب دستاوردهای اخیر مردان علم تقریباً واقعیت داره . تقریباً هر آنچه زندگی روزمره ما را آسون می‌کنه ، شگفتی های علم مدرن هست . علم هدایای زیادی به زندگی مدرن اعطا کرده . در واقع ، تعداد آنها بسیار زیاد هست که قابل شمارش نیست . که یکی از آنها استفاده از ورق های پلی کربنات به جای شیشه‌اس .

در بالا توضیح دادیم که طلق رنگی چیست . و حالا به این می پردازیم که استفاده از طلق رنگی به جای شیشه امکان‌پذیر هست . و فواید زیادی نسبت به شیشه داره . طی دو قرن گذشته ، بسیاری از افراد از دانش ، مهارت و تجربیات خود استفاده کردن تا بتونن انبوهی از اختراعات رو ایجاد کنن که ، جهان رو به مکانی بسیار بهتر برای زندگی ما تبدیل کرده .

یک ورق پلی کربنات رنگی یک انتخاب عالی به جای استفاده از شیشه اس . چون خطرات شیشه رو نداره . و علاوه بر اون فواید زیادی نیز در برداره . و شما می‌تونین با خیال راحت از آن به جای شیشه استفاده کنین . و یا در پاسیو و پارکینگ ها از اون به عنوان سایبان هم استفاده کنین . این ماده مقرون به صرفه بدون نیاز به تعویض می‌تونه سالها ماندگاری داشته باشه . پلی کربنات یک ترموپلاستیک هست که برای پاسخگویی به نیازهای شما قالب ، برش و خم میشه . خواه به دنبال ماده ای برای پروژه های بزرگتر صنعتی باشین . و یا پروژه های کوچکتر و خودسازی در منزل ، ورق های پلی کربنات رنگی برای پاسخگویی به نیازهای شما وجود داره .

برای دریافت اطلاعات در زمینه کارخانه پلکسی گلاس و بورس پلکسی گلاس و پلکسی گلاس ارزان و فروش طلق دوجداره کلیک کن

طلق رنگی
طلق رنگی

طلق رنگی مناسب چیست

در توضیح اینکه طلق رنگی مناسب چیست به این می‌رسیم که اگر به دنبال چیزی کمی ظریف تر (یا برای ورق مناسب تر برای محیط های صنعتی و سازمانی) هستین . ورق های پلی کربنات رنگی فرکو ممکنه سرعت شما رو بیشتر باشه . هر یک از این مدل ها رو می توان به رنگ برنز ، خاکستری روشن یا خاکستری تیره سفارش داد . به شما این امکان رو میده تا امنیت مرکز خود رو تقویت کنین . و در عین حال از زیبایی اون نیز پیروی کنین . به عنوان یک جایزه ، این ورقه های رنگی می توانند تا 70٪ از انرژی خورشیدی را منعکس کنند . که می تواند تابش ورودی رو کاهش بده . و به خنک نگه داشتن مناطق محافظت شده توسط ورق پلی کربنات حتی در گرمترین روزها کمک کنه .

فقط به این دلیل که پلی کربنات قوی هست به این معنی نیست که نمی‌تونه زیبا هم باشه. اگر می خواید از ورق های پلی کربنات به عنوان بخشی از نمایشگر تبلیغاتی یا تبلیغات چشم نواز استفاده کنین. نگاهی به پیشنهادهای ورق پلی کربنات رنگی ما بیندازید تا موادی رو پیدا کنین که به عنوان مرکز اصلی در دکوراسیون شما عمل کنن . این رنگ های چشمگیر ، همراه با توانایی برش یا شکل گیری پلی کربنات در محل ، تخیل شما رو تنها محدود در طراحی شما میکنه.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار کلیک کن

مزایای محصولات ورق پلی کربنات رنگی چیست؟

طلق رنگی چیست و چه مزایایی دارن . استفاده از طلق های رنگی جلوه ای منحصر به فرد به پروژه های شما می بخشه . رنگ های ورق پلی کربنات ظاهری پر جنب و جوش به شما میده. این ماده مقاوم در برابر حرارت ، ضد خراش و ضد آب و هوا قابل اعتماد هست . و برای سالهای آینده دوام خواهد داشت .

گزینه های ورق پلی کربنات زرد ، سیاه و قرمز قوی تر و با دوام تر از پلکسی گلاس شیشه ای و اکریلیک هستن . و ویژگی های حرارتی برتر را برای کاهش انتقال صدا و به حداقل رساندن بهره گرما ارائه میده . ورق های پلی کربنات به راحتی ساخته میشه . و میتونه در هنگام نصب برش داده بشه ، یا در محل نگهداری بشه . این بدان معناست که هیچ وقت به هیچگونه پیش فرم سازی نیاز نیست .

آیا به اطلاعات قیمت گذاری عمده در مورد هر ورق پلی کربنات رنگی نیاز دارین ؟ هم اکنون پیشنهاد خود رو درخواست کن یا امروز با شماره تلفن‌های  ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ با ما تماس بگیر .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی و کارخانه طلق دوجداره کلیک کن

طلق رنگی
طلق رنگی

کاربردهای ورق پلی کربنات رنگی چیست؟

طلق رنگی چیست و چه کاربردهایی داره . ورق های پلی کربنات رنگی ماده ای عالی برای کاربردهای گوناگون هست . از آنجا که رنگهای پلی کربنات غالباً برای افزایش طراحی معماری و نمایشگرها مورد استفاده قرار می گیرن . بنابراین برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی طراحی شده . از پلی کربنات رنگی اغلب در مصارف داخلی و خارجی استفاده میشه و می توان رنگ و طرح را به اون افزود.

اگر آماده خرید یا نصب ورق پلی کربنات رنگی خود هستین . یا به راهنمایی بیشتری در مورد انتخاب محصول مناسب نیاز خود نیاز دارید ، امروز با ما تماس بگیرید . شما می توانید با استفاده از وب سایت ما یا با ما تماس بگیرین . 02188068352 یک پیشنهاد بدهید یا با یکی از کارشناسان ما صحبت کنین .

نقش علم در زندگی روزمره ما چشمگیر است . هدایای مختلف علمی زندگی ما را راحت تر کرده . اختراعات شگفت انگیز علمی مانند ورق های پلی کربنات ، برق ، پنکه ، تهویه هوا ، تلویزیون ، تلفن های همراه ، وسایل نقلیه موتوری و … زندگی ما را آسان کرده است و اکنون زندگی بدون استفاده از آنها تقریباً غیرممکن شده .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای وطلق دوجداره تهران کلیک کن

پل ارتباطی با مجموعه فرکو:

  1. جهت سفارش حضوری به آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید.
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو