Home
فروش طلق دوجداره

فروش طلق دوجداره

فرکو در فروش اینترنتی طلق دوجداره بهینه و کارآمد به تمام استانداردهای لازم توجه می‌کنه تا به مجموعه متنوعی از کیفیت بادوام، کارآمد و بهینه دسترسی پیدا کنه.  طلق دوجداره یا ورق های پلی کربنات بهینه‌ی فرکو در شرکت شیشه و آینه فرکو برای سقف‌سازی متفاوت یا اهداف سایه‌زنی و … به فروش می‌ره. ورق های پلی کربنات بهینه و کارآمد برای فروش در سایت از مواد خیلی محکم ساخته شدن. و برای مدت طولانی دوام میارن. و قادر به ارائه خدمات ثابت در طول سال‌ها هستن. این محصولات سازگار با محیط‌زیست نیز هستن. و به‌عنوان راه حل‌های مقرون به صرفه برای انواع اهداف بام و سایه‌بان تجاری یا مسکونی و.. شناخته می‌شن.

طلق مات
طلق دوجداره مات

تهیه و فروش اینترنتی طلق دوجداره بهینه و کارآمد یا ورق‌های پلی کربنات از تامین‌کنندگان و عمده‌فروشان پیشرو با قیمت‌ها و پیشنهادهای باورنکردنی برای صرفه‌جویی در هزینه ها و رسیدن به کیفیت ایده‌آل در نظر گرفته شده‌اس. برای انتخاب بهتر با فرکو در تماس باشین ، تا بتونیم شما رو در انتخاب محصولی بهتر راهنمایی نماییم. کیفیت عالی و در فروش اینترنتی طلق دوجداره یا ورق های پلی کربنات برای فروش از مواد اولیه مرغوب، مانند پلی کربنات ، گرانول پلی کربنات ، بازدارنده های UV و بسیاری از موارد دیگر ساخته شدن که باعث افزایش طول عمر محصولات می‌شن و باعث افزایش پایداری گردیدن.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات فرکو می‌تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائین

فروش طلق دوجداره
فروش طلق دوجداره

برای دریافت سفارش از شرکت شیشه و آینه فرکو با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳   تماس حاصل فرمایین

وجه تمایز طلق دوجداره

فناوری در زمینه فروش اینترنتی طلق‌های دوجداره بهینه هر روز در حال رشد هست. در نتیجه، هر روز اختراعات مدرن‌تری برای تأمین نیاز مردم در سراسر جهان ایجاد می‌شه. زندگی به لطف این اختراعات مدرن اکنون راحت‌تر از گذشته شده اس. موارد بسیاری وجود داره که مردم نمی‌تونن بدون کمک این اختراعات انجام بدن. با این حال، نکاتی وجود داره که می‌خوایم در این مقاله نشون بدیم : مزایا و بازده‌های اختراعات مدرنی مثل طلق دوجداره بهینه و کار آمد این عالی اس که طلق های پلی کربنات دوجداره بهینه و کار آمد برای فروش با چگالی بالا از اشعه ماورابنفش محافظت می‌کنن. و سرعت انتقال نور بیشتری رو ارائه می‌دن.

این محصولات همچنین مجهز به مقاومت در برابر ضربه هستن که می‌تونه در برابر باد ، باران ، طوفان و غیره مقاومت کنن. ورق های پلی کربنات برای فروش بسیار آسون نصب می‌شن. و می‌توان اونا رو در حین ساخت هموار کرد. به دلیل وزن سبک و مقاومت بالا ایمنی این نوع طلق بسیار بالاست.

طلق دوجداره
طلق دوجداره

طلق های دوجداره به خصوص از نظر عایق حرارتی نسبت به نوع تک لایه برتری دارن. بنابراین با استفاده از طلق‌های دوجداره می‌توان در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرد. طبیعتا نوع دو لایه از نظر استحکام نیز به نسبت نوع معمولی بهتر هست. توجه داشته‌باشین که در طلق های دوجداره دو لایه به شکل پیوسته به یکدیگر متصل نیستن. دو نوع عمده طلق دوجداره شامل طلق زنبوری و طلق دوجداره معمولی اس. در طلق های دوجداره معمولی از شبکه‌های مستطیلی استفاده می‌شه و در مدل زنبوری لایه‌های طلقی به وسیله شبکه شش‌ضلعی به هم متصل می‌شن.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری اینجا کلیک کنین

سفارش طلق دوجداره

شرکت شیشه و آینه فرکو دارای طیف برجسته‌ای از فروش اینترنتی طلق دوجداره بهینه و کارآمد هست. طلق دوجداره یا ورق های پلی کربنات برای پاسخ به نیازهای خاص شما طراحی شدن. و در رنگ‌ها، سبک‌ها، طرح‌ها، اشکال و ویژگی‌های متمایز قابل دسترسی اس. این محصولات عایق صدا و ضد آب هستن . اینا ورق‌های پلی کربنات برای فروش ضد آتش نیز هستن. و مقاومت در برابر دمای بالاتری دارن و اجازه نمی‌دن گرما وارد بشه . ورق‌های پلی کربنات برای فروش در هتل‌ها ، آپارتمان‌ها ، خونه‌ها و غیره قابل استفاده هستن. و همچنین می‌تونن برای اهداف کشاورزی مانند سقف و دیواره گلخانه استفاده بشن. 

فروش اینترنتی طلق دوجداره بهینه به نیاز و سلیقه شما بستگی داره. اگر برای سفارش ارزون به راهنمایی و مشاوره بیشتری نیاز دارین با متخصصان فرکو در تماس باشین. شماره تماس ما 02188068352

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق دوجداره پامنار اینجا کلیک کنین

فروش طلق دوجداره
فروش طلق دوجداره

سفارش طلق دوجداره مورد تأیید سازمان استاندارد

آیا به دنبال خرید یک طلق دوجداره بهینه و کارآمد یا ورق پلاستیکی پلی کربنات هستین. فرکو با فروش اینترنتی طلق دوجداره بهینه به نیازهای کاربران پاسخ می‌ده که مورد تأیید سازمان‌های جهانی و سازمان استاندارد ایران نیز هست. به شرکت شیشه و آینه فرکو مراجعه کنین. و موارد مشخص رو بررسی کنین. ورق های پلی کربنات برای فروش، متناسب با بودجه شماست. این محصولات به صورت سفارشی در دسترس هستن و نگهداری اونا ارزون هست. این محصولات دارای ضمانت نامه و گواهینامه معتبر نیز هستن. محصولات تولید شده با طلق دوجداره یا ورق پلی کربنات فرکو یک پلاستیک پلی کربنات شفاف هست. که در برابر اشعه ماورا بنفش مقاومت بالایی داره.

انواع طلق دوجداره
انواع طلق دوجداره

برای تهیه طلق عالی و مطابق با الزامات استاندارد با فرکو در تماس باشین . فروش اینترنتی طلق پلی کربنات دوجداره بهینه و کارآمد فرکو مورد تأیید سازمان استاندارد ایران هست. و مقاومت در برابر حرارت خوب ، تحمل اندازه گیری نزدیک و مقاومت در برابر ضربه بسیار مناسب هست. و برای برنامه های غذایی مانند کاسه‌های سرو تجاری ، قالب های آب نبات ،. سینی های بیمارستان ، دستگاه های جوجه کشی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیره. از بی‌خطر بودن و کیفیت بالای اون خیالتون راحت باشه. همین امروز برای پاسیو ، در و پنجره و.. خونه خود یک طلق دوجداره سفارش بدین . و از مزایای اون لذت ببرین.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فروش طلق شیشه ای نشکن اینجا کلیک کنین

ورق دوجداره
ورق دوجداره

راهنمای کامل برای فروش طلق دوجداره بهینه و کارآمد

پلی کربنات یک ماده ترموپلاستیک هست که به تولیدکنندگان و طراحان فرصت های آزادی طراحی ، زیبایی‌شناسی و کاهش هزینه ها رو می‌ده. فروش اینترنتی طلق دوجداره بهینه و کارآمد فرکو یا طلق پلی کربنات به دلیل حفظ رنگ و قدرت در طول زمان، حتی در شرایط استرس زا نیز مشهور هست. چون خطرات احتمالی شیشه رو هم نداره. و روز به روز بیشتر جایگزین شیشه می‌شه. همانطور که گفته‌شد طلق دوجداره یا طلق پلی کربنات ماده ترموپلاستیک بسیار محکم و مقاومه.

همچنین نکته مثبت دیگر در مورد طلق های پلی کربنات قابلیت بازیافت این ورق هاست. بازیافت یکی از مهمترین اصول برای حفظ محیط‌زیست هست. به‌خصوص امروزه که مسئله محیط زیست بسیار دارای اهمیت هست.

طلق شفاف دوجداره
طلق دوجداره شفاف

به طور کلی طلق‌های دوجداره مزیت‌های فراوانی به نسبت نوع معمولی دارن. از جمله اینکه طلق های دوجداره به نسبت نوع معمولی مستحکم‌تر هستن و عایق حرارتی و رطوبتی بهتری نیز دارن. جالبه بدونین با وجود اینکه طلق های دوجداره از دو لایه تشکیل شدن ولی بسیار سبک هستن. همه این موارد طلق دوجداره رو به متریالی با ارزش خرید بالا تبدیل کرده اس. این نوع طلق به‌خصوص برای ساخت سقف و سایه‌بان و همچنین ساخت دیوار بسیار مناسبه. طلق های دوجداره در برابر اشعه یو وی مقاوم هستن.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق ضد خش اینجا کلیک کنین

فروش طلق دوجداره
فروش طلق دوجداره

ویژگی‌های منحصر به فرد ورق های پلی کربنات

در فروش اینترنتی طلق دوجداره بهینه و کارآمد یا ورق های پلی کربنات در نظر داشته باشین که، اگرچه خصوصیات پلی کربنات شبیه پلیمتیل متاکریلات(PMAA، اکریلیک هست، اما طلق پلی کربنات قوی‌تر هست. در دامنه دمای وسیع‌تری قابل استفاده اس (نقطه ذوب: 155 درجه سانتیگراد) اما گرون‌تر هست. از آنجا که پلی کربنات PC سازگاری بسیار خوبی با پلیمرهای خاص نشان می‌ده. و در برخی از برنامه‌های رایج دیسک فشرده ، کلاه ایمنی ، شیشه ضد گلوله ، لنزهای چراغ جلو اتومبیل ،. بطری‌های تغذیه کودک ، سقف و شیشه و غیره نیز مورد استفاده قرار می‌گیره. ورق‌های پلی کربنات به خصوص از نظر مقاومت در دفع ضربه بهترین نوع پلاستیک هستن. طلق های پلی کربنات همچنین در برابر آتش‌سوزی تا حد قابل قبولی مقاوم هستن.

باید در فروش اینترنتی طلق دوجداره بهینه به این مطلب مهم اشاره کنیم که طلق دوجداره بهینه و کارآمد فرکو یا طلق پلی کربنات از یک پلیمر ترموپلاستیک سخت، بی شکل و شفاف با عملکرد بالاست که دارای گروه های عملکردی عالی اس. که توسط گروه های کربنات (–O– (C = O) –O–) به یکدیگر متصل شدن. و ترکیبی از خواص منحصربه‌فرد روارائه می‌ده. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق شفاف پی وی سی اینجا کلیک کنین

فروش طلق دوجداره
فروش طلق دوجداره

اهمیت ضخامت

توجه به ضخامت در فروش اینترنتی طلق دوجداره بهینه و کارآمد بسیار مهمه. اینکه طلق های دوجداره یا پلی کربنات در ضخامت‌های مختلفی موجود هستن. اما ایده‌آل ترین ضخامتی که می‌تونین انتخاب کنین  در محدوده 4 تا 6 میلی‌متر هست. هر چیزی کمتر از اون به معنی پلی کربنات بی‌کیفیت هست. که به شما در خدمت طولانی مدت کمک نمی‌کنه. در اینجا به ذکر این مطلب مهم می‌پردازیم که برای تولید قطعات ساخته‌شده از طلق پلی کربنات ها. و مخلوط‌های آنها اغلب ازقالب تزریق استفاده می‌شه . از آنجا که پلی کربنات بسیار چسبناک هست، معمولاً در دمای بالا پردازش می‌شه تا گرانروی اون کاهش پیدا کنه. 

در فرآیند فروش اینترنتی طلق دوجداره بهینه، ذوب پلیمر داغ از طریق داخل قالب با فشار بالا فشرده می‌شه. قالب وقتی خنک می‌شه ، به پلیمر مذاب شکل و ویژگی های دلخواه رو می‌ده. از این فرآیند به طور کلی برای تولید بطری های پلی کربنات ، صفحات و غیره استفاده می‌شه. از آنجا که پلی کربنات پلاستیکی با جریان ضعیف هست، ضخامت دیوار اون نباید خیلی نازک باشه. این ورقهای پلی کربنات بهینه با استفاده از مواد با کیفیت عالی و مطابق با ISO و سایر استانداردهای بین المللی تولید می‌شن. این ویژگی ها برای خصوصیات مختلف مانند عدم رسانایی ، مقاومت در برابر لکه و حرارت و دوام مشهور هستن. این‌ها با فشرده‌سازی چندین لایه پلی کربنات و مواد دیگر تهیه می‌شن. و با این لایه ها ضخامت این محصولات بالا می‌ره

برای دریافت اطلاعات در زمینه کارخانه پلکسی گلاس و بورس پلکسی گلاس و پلکسی گلاس ارزان کلیک کنین

ورق دوجداره
ورق دوجداره

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارخانه طلق دوجداره اینجا کلیک کنین

معرفی سه گروه اصلی طلق دوجداره

فروش اینترنتی طلق دوجداره بهینه به سه گروه اصلی تقسیم‌بندی می‌شه: 1/ طلق شفاف ، 2/ رنگی و 3/طلق مات : 1/ طلق دوجداره شفاف : یک ورق پلاستیکی شفاف کامل و بی عیب با مقاومت در برابر ضربه بسیار بالاست. پلی کربنات شفاف کامل 250 برابر از شیشه در همان ضخامت قوی‌تر هست. به دلیل این ویژگی ، استفاده از اون به عنوان شیشه محافظ بسیار عالی اس که باید ضد خرابکاری ، ضد سرقت و با مقاومت در برابر ضربه بالا باشه. پلی کربنات نشکن هست!  علاوه بر این ، ورق ها 50٪ سبک‌تر از شیشه هستن و در برابر اشعه ماورابنفش مقاوم هستن.

طلق شفاف

2/ طلق دوجداره رنگی با دوام و کار آمد : در اکثر رنگ‌های استاندارد وجود داره .3/ طلق دوجداره مات بهینه : یا پلی کربنات مات (PC) ماده ای کاملاً نشکن برای سخت‌ترین محیط‌هاست. از مقاومت در برابر ضربه و دامنه دمایی گسترده‌ای برخوردار هست. همچنین دارای ویژگی‌های آتش‌سوزی بهتری اس. و حتی خود خاموش می‌شه توجه داشته باشین که انواع طلق در انواع چندجداره نیز عرضه می‌شن که خصوصیات متفاوتی دارن. که با وجود چند جداره بودن برای طلق، می‌توان استحکام اونو چندین برابر نمود. بنابراین برای کاربردهای مهم و نیاز به تحمل وزن بالا، نیاز به طلقی مستحکم هست.

طلق سقف
طلق دوجداره سقف
طلق مات دوجداره
طلق دوجداره مات
فروش طلق دوجداره
انواع کاربرد طلق
طلق دوجداره
طلق دوجداره شفاف
فروش طلق دوجداره
فروش طلق دوجداره
طلق سقف

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای وطلق دوجداره تهران کلیک کنین

بهترین شرکت برای فروش طلق دوجداره بهینه و کارآمد کدام شرکت هست ؟

شرکت شیشه و آینه فرکو آماده دریافت طرح های پیشنهادی شماست…….. شماره تماس 02188068352

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

12 پاسخ

    1. سلام بله امکان بازدید حضوری است می توانید به آدرس دفتر ما مراجعه کنید . آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن بست آرمین پلاک 106

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو