Home
پخش پلکسی گلاس

پخش پلکسی گلاس

پخش پلکسی گلاس به عنوان جایگزینی سبک و مقاوم در برابر خرد شدن، در مقایسه با شیشه در نظر گرفته می‌شه. که سابقه جذابی داشته و از اون می‌توان استفاده‌های مختلفی رو تجربه کرد. 

امروزه از پلکسی گلاس همچنان به روش‌های جدید و جالب استفاده می‌شه. پلکسی گلاس‌ها در کاربردهای مختلف به‌خصوص در ساختمان‌سازی بسیار موردتوجه قرار گرفته‌ که ، دلیل استفاده گسترده از طلق و مزایای فوق‌العاده‌ی اونه.

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می‌توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ تماس حاصل فرمایید

پخش پلکسی گلاس
پخش پلکسی گلاس

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات ما می‌توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید

پلکسی گلاس از نظر علمی

در زمینه پخش پلکسی گلاس باید بگوییم که پلکسی گلاس همچنین به عنوان اکریلیک، شیشه اکریلیک یا از نظر علمی بیشتر پلی متیل متاکربلات ( PMMA ) شناخته می‌شود . پلکسی گلاس یک ترموپلاستیک شفاف در اصل بر پایه نفت است که به طور معمول در ورق تولید می‌شود. این ماده محکم، سخت و سبک وزن است و دارای مقاومت در برابر ضربه بالاتر از شیشه است. همچنین به دلیل ثبات بیشتر محیط در مقایسه با اکثر پلاستیک‌های دیگر مانند پلی استایرن و پلی اتیلن برای کاربردهای بیرونی نیز مفید است. این مزایا همراه با سایر خصوصیات از جمله عمر مفید بالا، انتقال مؤثر نور و پردازش ساده، پلکسی گلاس را به یک اختراع بسیار مفید تبدیل می‌کند.

با این حال محصولات پلکسی گلاس به ندرت از PMMA خالص استفاده می‌کنند. در عوض مواد را اصلاح می‌کنند تا خواص آن حتی بیشتر شود. از جمله این اصلاحات می‌توان به افزودن آكریلات بوتیل برای بهبود مقاومت در برابر ضربه، افزودن اسید متاكریلیك برای استفاده در دمای بالاتر، افزودن رنگ‌ها برای استفاده در تزئینات و بسیاری موارد دیگر اشاره كرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای و طلق دوجداره تهران کلیک کنید

پخش پلکسی گلاس
پخش پلکسی گلاس

برای دریافت اطلاعات در مورد طلق پلی کربنات شفاف و طلق دوجداره زنبوری و طلق دوجداره شفاف کلیک کنید

کاربردهای پلکسی گلاس

پس از اختراع پلکسی گلاس در اوایل دهه 1900 این ماده به‌سرعت برای تعداد بی‌شماری از کاربردهای مختلف از جمله برای پوشش ابزار، عینک، ساعت، کارد و چنگال مورد استفاده قرار گرفت. در طول جنگ جهانی دوم، به دلیل استفاده از مواد موجود در کابین خلبان هواپیما، صنعت پخش پلکسی گلاس رشد چشمگیری داشت. پس از جنگ، از پلکسی گلاس برای کاربردهای معماری بیشتر از جمله تبلیغات روشن، سقف شیشه‌ای و طراحی نما و… استفاده شد. در دهه 1960 و 70، از پلکسی گلاس در سرویس‌های بهداشتی و پنجره‌های گلخانه و… نیز استفاده می‌شد.

در زمینه پخش پلکسی گلاس باید بگوییم که امروزه از پخش پلکسی گلاس برای طیف گسترده‌ای از کاربردها استفاده می‌شود. به‌عنوان یک جایگزین شیشه‌ای شفاف، اغلب برای آکواریوم مشاهده درگاه‌ها در زیردریایی‌ها، لنزهای اتومبیل، محافظت از تماشاگران در پیست‌های ورزشی، شیشه‌های هواپیما، وسایل نقلیه کنترل آشوب پلیس، لنزهای فانوس دریایی و موارد دیگر استفاده می‌شود. همچنین در تعدادی از زمینه‌های پزشکی از جمله برای برخی از جراحی‌ها، مواد دندانپزشکی و عینک استفاده می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار و طلق مات و قیمت طلق شفاف کلیک کنید

کاربرد پلکسی گلاس از نظر معماری

پخش پلکسی گلس از نظر معماری این است که پلکسی گلاس را می‌توان برای پنجره‌ها نیز استفاده کرد. و بیشتر به‌دلیل نگهداری آسان، استحکام و مقاومت در برابر هوا در نورگیرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنها همچنین اغلب در حمام‌ها استفاده می‌شوند. به‌عنوان مثال، در قاب‌های دوش به دلیل اینکه در برابر لغزش مقاوم هستند و از بین نمی‌روند، خطر آسیب جدی را کاهش می‌دهند. علاوه بر این مزایا پلکسی گلاس را به یک متریال خیلی مفید مخصوصاً برای قفسه‌ها، چهارپایه‌ها و رومیزی‌ها تبدیل می‌کند. 

سرانجام از پخش پلکسی گلاس برای چندین کاربرد معماری تخصصی دیگر نیز استفاده می‌شود : انتقال نور خورشید، مقاومت در برابر شکستگی، مقاومت در برابر آب و هوا و تمایل به جمع‌آوری گردوغبار ناچیز آن را به ماده‌ای ایده‌آل برای ساخت هر دو گلخانه و صفحات خورشیدی تبدیل می‌کند.

پلکسی گلاس کاری متفاوت است و شما اگر دنبال یک دکوراسیون خاص هستید که تکراری نباشد، می‌توانید از پلکسی گلاس استفاده کنید. و رنگ و زیبایی خاصی به محیط زندگی خود بدهید. برای کسب هر نوع اطلاعات در این زمینه می‌توانید از مشاوران ما کمک بگیرید. و در کمترین زمان یک سایه‌بان، محافظ و.. با کیفیت انتخاب کنید. همکاران ما با معرفی جدیدترین طرح‌ها در خدمت شما هستند.

دیگر کاربردهای پلکسی گلاس

به‌طور کلی اصلی‌ترین کاربرد پلکسی گلاس‌ها در موارد ساختمان‌سازی است. درواقع طلق‌ها در هر جایی که شیشه کاربرد داشته باشد، می‌توان آن را جایگزین شیشه کرد. که وزن سبک، غیرشکننده بودن، شفافیت بالا و… موجب شده تا طلق‌ها بسیار موردتوجه و مورداستفاده قرار بگیرند. برای مثال این موارد می‌تواند در درب و پنجره، نرده‌های طلقی، سقف و… باشد. این جایگزینی طلق به‌جای شیشه به طور کلی به این دلیل است که طلق موانعی که شیشه دارا بود را رفع کرده و ویژگی‌ها و مزایای آن موجب استفاده گسترده از طلق در بسیاری از موارد شده است. به‌طوری که امروزه شاهد استفاده از طلق وپلکسی گلاس در بسیاری از موارد هستیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی و کارخانه طلق دوجداره و قیمت طلق رنگی کلیک کنید

کمک به کاهش بیماری ها

با الزامات ایمنی که نیاز به مداخلات موقت معماری در رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مشاغل کوچک دارد، پخش پلکسی گلاس نقش دیگری را به دست می‌آورد. سازمان بهداشت جهانی به بازارهای مواد غذایی و فروشگاه های مواد غذایی توصیه می‌کند که به جای نمایش آشکار محصولات غذایی بسته بندی نشده از کمدهای نمایشگر پلکسی برای سرویس‌دهی کالاهای پخته شده استفاده کنند. همچنین فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها برای محدود کردن گسترش ویروسی بین مشتریان و کارگران، صفحات شفاف پلکسی گلاس را در دفاتر ثبت سفارش نصب کرده‌اند . 

با باز شدن آهسته مشاغل و دفاتر انتظار می‌رود که پخش پارتیشن‌های پلکسی گلاس افزایش یابد. برخی از دفاتر قصد دارند موانعی را بین میز اضافه کنند. پلکسی گلاس همچنین در رستوران‌ها، سالن‌های سینما و سالن‌های ناخن. به منظور محدود کردن ارتباط نه تنها بین کارگران و مشتریان بلکه در بین خود مشتریان نیز در حال اضافه شدن است.

شرکت فرکو می‌تواند محصولی با تمام مشخصات مدنظر شما را در کمترین زمان ارسال کند. برای اندازه‌گیری پنجره و یا هر قسمتی که نیاز به پلکسی گلاس دارید کارشناسان فرکو به محل نصب رجوع می‌کنند. و باکیفیت‌ترین پلکسی گلاس را در عرض 48ساعت برای شما نصب می‌کنند.

برای دریافت اطلاعات در زمینه کارخانه پلکسی گلاس و بورس پلکسی گلاس و پلکسی گلاس ارزان و فروش طلق دوجداره کلیک کنید

پل ارتباطی برای سفارش

  1. جهت سفارش حضوری به آدرس :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو