Home
پلکسی گلاس صادراتی

پلکسی گلاس صادراتی

طلق های پلکسی گلاس صادراتی یکی از طلق‌های بهینه شده‌اس که در سال‌های گذشته بسیار فراگیر شده‌. پلکسی گلاس‌ها به دلیل خصوصیات منحصربه‌فرد انتخاب بسیاری از افراد هستن. اگر شما به دنبال طلقی دارای شفافیت و مقاومت و دوام نسبتا خوب هستین پلکسی گلاس گزینه ایده‌آلی هست. پلکسی گلاس‌ها در بازار به شیشه اکریلیک نیز مشهور هستن.

پلکسی گلاس صادراتی

طلق های پلکسی گلاس

پلکسی گلاس صادراتی یک نوع پلیمر ترموپلاستیک هست. بعد از آشنایی با نحوه ساخت پلیمرها تحولی شگرف در جهان ایجاد شد. مواد پلاستیکی به زودی فراگیر شدن. ترموپلاستیک‌ها موادی هستن که با گرما دادن و سرما دادن به اونا می‌توان نرمی و سختی اونا رو دستخوش تغییر کرد. پلکسی گلاس ها از دهه های 20 و 30 میلادی وارد بازار شدن.

پلکسی گلاس امروزه به‌قدری مورد توجه قرار گرفته که از اون در کاربردهای خیلی مهمی استفاده می‌شه. به‌گونه‌ای که در اغلب موارد جایگزین شیشه می‌شه. که این موضوع به این دلیله که طلق‌ها معایب و مشکلات شیشه‌ها رو حل کردن و نیز خود دارای مزایای فوق‌العاده‌ای هستن که موجب‌شده تا بسیار پرطرفدار نیز در زمینه ساختمون‌سازی باشه.

خصوصیات جالب پلکسی گلاس

واقعیت اینجاست که طلق‌های پلکسی گلاس صادراتی به دلیل خصوصیات متعدد عالی مورد توجه بودن همیشه. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت طلق‌های پلکسی گلاس قابلیت عالی این طلق‌ها در عبور دادن نور هست. این طلق‌ها از نظر توانایی عبور نور در سطحی برابر و شاید بهتر از شیشه معمولی هستن. ظاهر طلق پلکسی گلاس تفاوتی با شیشه نداره. حتی تشخیص شیشه و پلکسی گلاس قبل از دست زدن به سطح تقریبا غیر ممکنه. دیگر خصوصیت پلکسی گلاس به‌خصوص وقتی با شیشه معمولی مقایسه کنیم مقاومت و دوام خوب این طلق‌هاست. طلق‌های پلکسی گلاس 20 برابر قوی‌تر و مستحکم‌تر از شیشه معمولی هستن. تاب پلکسی گلاس در برابر ضربه به‌مراتب بیشتر از شیشه اس.

علاوه بر موارد ذکر شده طلق‌های پلکسی گلاس خصوصیات جالب توجه دیگری نیز دارن. طلق‌های پلکسی گلاس کشسان‌تر از شیشه هستن. طلق‌های پلکسی گلاس از نظر رنگ‌بندی نیز در طیف گسترده‌ای در بازار عرضه می‌شه. در نهایت یکی دیگر از دلایلی که هر کسی را برای خرید پلکسی گلاس ترغیب می‌کنه، قیمت مناسب اونه. قیمت طلق پلکسی گلاس به‌خصوص وقتی اونو با شیشه‌ها مقایسه کنیم در سطح مناسبی قرار داره.

پلکسی گلاس صادراتی
پلکسی گلاس صادراتی مات

انواع طلق در بازار

  • پلکسی گلاس شفاف
  • پلکسی گلاس مات
  • پلکسی گلاس رنگی

کاربرد پلکسی گلاس

طلق پلکسی گلاس صادراتی با توجه به تمام امکانات خوبی که در اختیار می‌ذاره، در قسمت‌های مختلفی کاربرد داره. به‌خصوص موارد استفاده از طلق پلکسی گلاس در ساختمان پرشمار هست. البته طلق پلکسی گلاس به جز ساختمون در صنایع دیگر نیز به‌وفور استفاده می‌شه. برای مثال از طلق پلکسی گلاس برای ساخت صفحه نمایش تلفن همراه و مانیتور استفاده می‌شود. یا از پلکسی گلاس به‌وفور در ساخت بدنه خودرو از جمله ساخت چراغ خودرو استفاده می‌شه. کاربردهای پلکسی گلاس فراتر میره. از پلکسی گلاس برای ساخت آکواریوم استفاده می‌شه. حتی این طلق‌ها برای ساخت آکورایوم‌های زیردریا استفاده می‌شه.

از کاربردهای پلکسی گلاس در ساختمان می‌توان به موارد متعددی اشاره کرد. از جمله کاربردهای پلکسی گلاس در ساختمان می‌توان به ساخت پنجره، دیوارهای طلقی، سقف‌های کاذب، پارتیشن‌ها و جداکننده‌ها، پوشش‌های حموم و … اشاره کرد.

شفاف

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهمترین خصوصیات پلکسی گلاس صادراتی همین شفافیت مطلوب این طلق‌هاست. طلق‌های پلکسی گلاس شفاف بهترین نوع طلق برای ایجاد یک فضای روشن هستن. با استفاده از این طلق‌ها می‌توانیم از حداکثر نور تابشی خورشید استفاده کنیم. طلق شفاف پلکسی گلاس بهترین گزینه برای پنجره‌های آفتاب‌گیر هستن. علاوه بر این طلق‌های پلکسی شفاف به‌عنوان پوشش‌های استخر، محافظ بالکن و پله‌ها و … استفاده می‌شه. طلق‌های پلکسی گلاس شفاف زیبایی فروانی دارن و بازتاب بسیار نرمی رو از خود گسیل می‌کنن که به دید بهتر این طلق‌ها کمک می‌کنه.

پلکسی گلاس صادراتی
پلکسی گلاس صادراتی

پلکسی گلاس مات

نوع مات پلکسی گلاس صادراتی هم استفاده‌های متنوع و فراوانی داره. بسیاری از قسمت‌ها نباید از فضای خارجی دید داشته باشن. برای نمونه ترجیح بیشتر افراد بر اینه که اگر قرار است در حمام از یک پوشش طلقی استفاده کنن (در سال‌های اخیر این نوع طراحی حمام بسیار رایج شده) این پوشش مات باشه. این تنها دلیل نیست ، یکی دیگر از دلایل انتخاب طلق‌های پلکسی گلس مات می‌تواند اجتناب از ورود نور شدید باشه. وقتی در حجمی گسترده و برای نما از طلق استفاده می‌کنیم شاید نوع مات مناسب‌تر باشه. برای سقف‌های طلقی نیز همینطور هست. البته می‌توان به صورت ترکیبی از هر دو طلق استفاده کرد.

پلکسی گلاس رنگی

دسته دیگر طلق‌های پلکس گلاس از نظر ظاهری، طلق‌های پلکسی گلاس رنگی هستن. این طلق‌ها از نظر رنگ‌بندی در طیف وسیعی از رنگ‌های محبوب موجود هستن. انتخاب یک رنگ متناسب می‌تونه زیبایی ساختمان رو بهبود ببخشه. طلق‌های رنگی پلکسی گلاس رو نیز نمی‌شود فقط به یک کاربرد مشخص ربط داد. این طلق‌ها به خوبی در بسیاری از ساختمون‌ها استفاده می‌شه.

مقایسه پلکسی گلاس و پلی کربنات

در قسمت‌های قبلی به طلق‌های پلکسی گلاس و کاربرد اونا پرداختیم. حال در این قسمت می‌خوایم یک مقایسه اجمالی بین دو طلق محبوب موجود در بازار یعنی طلق پلکسی گلاس و پلی کربنات داشته باشیم. هر دو طلق خصوصیات بسیار عالی دارند و پرکاربرد هستن. به واقع هر دو طلق شباهت فراوانی با هم دارن. طلق‌های پلکسی گلاس از نظر شفافیت و نورگیری، کمی نسبت به طلق‌های پلی کربنات بهتر هستند. البته این اختلاف زیاد نیست. در عوض از نظر مقاومت طلق‌های پلی کربنات بهتر هستند. مقاومت طلق‌های پلی کربنات به مراتب نسبت به طلق‌های پلکسی گلاس بهتر هست. از نظر قیمتی اما طلق‌های پلکسی گلاس ارزان‌تر از طلق‌های پلی کربنات هستن. بنابراین برای بسیاری از نیازها پلکسی گلاس به‌خوبی پاسخگو هستن ضمن اینکه قیمت بهتری نیز دارن.

پلکسی گلاس صادراتی
پلکسی گلاس صادراتی سرپوشیده کردن استخر

قیمت طلق های پلکسی گلاس

طلق‌های پلکسی گلاس با توجه به کیفیت، ضخامت، رنگ و … قیمت‌های متفاوتی دارن. علاوه بر این ضد اشعه uv بودن طلق نیز بر قیمت اون تاثیر می‌ذاره. با این حال همانطور که پیشتر گفتیم این طلق‌ها قیمت بالایی ندارن. در مقام مقایسه با متریال‌های مشابه این طلق‌ها از طلق‌های پلی کربنات ارزان‌تر و از طلق‌های پلی استایرن گران‌تر هستن. ضمنا قیمت طلق‌های پلکسی گلاس به نسبت شیشه ارزون‌تر هست.

سفارش طلق‌های پلکسی گلاس صادراتی

برای سفارش طلق پلکسی گلاس صادراتی تولیدشده توسط شرکت فرکو می‌تونین به صورت غیرحضوری سفارش خود رو ثبت کنین. همچنین در صورتی که مایل باشین می‌تونین با حضور در محل شرکت فرکو سفارش خود رو به ثبت برسونین. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌تونین به صورت تلفنی یا از طریق واتس‌اپ با کارشناسان شرکت فرکو در ارتباط باشین. صنایع فرکو توجه بسیار زیادی برای تولید کالای باکیفیت میذاره و تولید انواع طلق رو با وسواسی خاص و استفاده از جدیدترین متدها و استانداردها انجام می‌ده.

پلکسی گلاس صادراتی

پل ارتباطی با فرکو

می‌تونی برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنی .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

یا با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو در واتساپ استفاده کنی : 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کن و جدیدترین طرح‌ها رو تماشا کن.

آدرس سفارش حضوری :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو