Home
طلق دوجداره زنبوری

طلق دوجداره زنبوری

طلق دوجداره زنبوری به این دلیل که از لایه های توخالی تشکیل شده به آن ورق توخالی پلی کربنات نیز میگن . و از چسبی به نام رزین پلی کربنات ساخته شده اس . این محصولات (طلق دوجداره زنبوری) محبوب ترین ماده برای ساخت و تزئین هست . و شرایط انتقال نور خورشید از 35تا80درصد رو داره. و در برابر اشعه UV یا اشعه ماواء بنفش مقاومه . وجود ساختار توخالی در اونا ، اثر عایق حرارتی و عایق صدا رو با کیفیت عالی ایجاد می‌کنه. حمل و نقل اون آسونه. و به دلیل سبکی ، نصب اون راحته. ورق دوجداره زنبوری یا طلق های پلی کربنات با ساختار توخالی ، بسیار شگفت انگیز هستن . در ادامه به توضیح طلق دوجداره زنبوری رنگی نیز می‌پردازیم .

طلق دوجداره زنبوری یا (ورق پلی کربنات با ساختار تو خالی) عملاً نشکن هستن. و می‌تونن در برابر شرایط شدید آب و هوایی مقاومت کنن . مهم نیست که در آب و هوای سرد زندگی می‌کنین یا گرم ، توانایی عایق بندی این طلق ها ی پلی کربنات با ساختار توخالی در برابر گرما و سرما به شما کمک می‌کنه. که از راحتی و امنیت برخوردار بشین . عمدتاً ، این ورق ها با عمر طولانی کار می‌کنن . و بسیاری از شرکت ها ضمانت زرد شدن رو ارائه می‌دن. ورق پلی کربنات (PC) با ساختار توخالی برای کاربردهای مختلفی از قبیل سقف سازی و لعابکاری معماری ، سقف تجاری و خرده فروشی ، سقف شفاف در اماکن ورزشی و موارد دیگر استفاده می‌شه .

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات فرکو می‌تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائین

طلق دوجداره زنبوری
طلق دوجداره زنبوری

همین حالا در این زمینه مشاوره رایگان شرکت شیشه و آینه فرکو رو دریافت کنین . شماره تماس ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

ضخامت مناسب پلی کربنات

پلی کربنات نرمه. بنابراین مقاومت در برابر خراش کمه . و ممکنه با گذشت زمان کدر بشه. با این حال ، مقاومت طلق دوجداره زنبوری یا ورق پلی کربنات با ساختار توخالی تا 20 برابر اکریلیک هست . بنابراین ارزش داره که هنگام تصمیم گیری بین این دو برای پروژه خود این نکته رو در نظر داشته باشین ، اگر از پلی کربنات دوجداره زنبوری یا پلی کربنات با ساختار توخالی استفاده می‌کنین . برای تأمین امنیت کافی حداقل ضخامت 3 میلی‌متر رو برای کاربردهایی مانند تعویض پنجره های خراب شده توصیه می‌کنیم . اگر شیشه های گلخونه رو تعویض یا نصب می‌کنین . ممکنه بخواید به جای اون ضخامت 4 میلی‌متر رو انتخاب کنین. 

ما اغلب مشتریانی داریم که برای سقف آلاچیق‌ها پلی کربنات زنبوری یا پلی کربنات با ساختار توخالی خریداری می‌کنن. که در این صورت دوباره موضوع ضخامت و پشتیبانی مطرح می‌شه. اگر پلاستیک توخالی یا طلق دوجداره زنبوری به خوبی پشتیبانی شده باشه. ضخامت 5 میلی‌متر کافی اس. در حالی که اگر به همون اندازه مقاوم نباشه، می‌تونین یک ورق ضخیم‌تر رو در نظر بگیرین ، تا استحکام لازم برای امنیت آلاچیق رو به شما بده . 

مهمه که وقتی در فکر این هستین که کدوم ضخامت رو سفارش بدین، ابعاد طلق دوجداره با ساختار توخالی رو بخاطر داشته باشین . اگر ابعاد کوچک باشه، طلق نازک اغلب نسبتاً محکمه و احتمالاً کافی اس . با این حال ، اگر یک ورق بزرگ‌تر خریداری می‌کنین. باید اطمینان حاصل کنین که ضخامت و پشتیبانی زیادی وجود داره . و این مقدار پشتیبانی به طور مستقیم بر ضخامت مورد نیاز شما تأثیر می‌ذاره . در حالی که طلق توخالی مقاومه .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار اینجا کلیک کنین

طلق دوجداره زنبوری
طلق دوجداره زنبوری

ورق های دوجداره زنبوری در برابر اشعه UV مقاومت می‌کنن

ورق های دوجداره زنبوری در برابر اشعه ماوراء بنفش یا UV مقاومت می‌کنن. و نور کافی رو حفظ می‌کنن . شرکت صنعتی شیشه و آینه فرکو ، موقعیت پیشرو در بازار داخلی را به خود اختصاص داده اس . و در تلاشه تا بازار جدیدی رو در خارج از کشور باز کنه . شرکت فرکو خط‌های تولید پیشرفته و مدرنی داره . و از مواد پلی کربنات خام با کیفیت بالا و مواد مقاوم در برابر اشعه ماورا UV بنفش استفاده می‌کنه. محصولات فرکو عمدتاً بر روی ورق پلی کربنات جامد (پانل های پلی کربنات) و ورق پلی کربنات با ساختار توخالی مانند ورق پلی کربنات چند جداره و دو جداره متمرکز شدن . اونا رو می‌توان در بسیاری از برنامه‌ها مانند گلخونه‌ها ، ورق های سقف و سد عایق صدا مشاهده کرد .

بیشتر بخونین: طلق شیشه ای شفاف

ورق پلی کربنات دوجداره در بسیاری از زمینه‌ها مانند کشاورزی ، صنعت ، ساختمانهای عمومی ، زیور آلات و… جایگزین شیشه ، شیشه سخت و پلی اتیلن هست . این ترکیب کاملی از تمام مزایاست . مزایایی مانند : سبک مدرن ، قدرت ضربه بالا ، انتقال نور ، مقاومت در قاب ، محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش ، عایق حرارت و صدا ، همچنین ظاهر جذاب و… هست . انتقال نور خورشید از 35تا80٪ و با دو برابر محافظت در برابر اشعه UV هست . همان طور که گفته شد ساختار توخالی اثر عایق حرارتی و عایق صدا رو افزایش می‌ده . در زیر به مزایای بیشتری اشاره می‌کنیم .

برای دریافت اطلاعات در مورد فروش طلق دوجداره و طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی کلیک کنین

طلق توخالی پلی کربنات
طلق توخالی پلی کربنات

کاربرد و مزایای ورق های پلی کربنات با ساختار توخالی

در طلق دوجداره زنبوری باید اینو در نظر داشته باشیم که این ورق ها با ساختار توخالی خود مقاومت بالایی ایجاد می‌کنن . و نسبت به سایر طلق ها محکم‌تر هستن . این اولین و بهترین انتخاب برای سقف ساختمون‌های بلند هست . طلق دوجداره زنبوری یا طلق سه جداره زنبوری برای جاهایی که به مقاومت بالا نیاز دارن، عالی اس . این ورق ها تا حد زیادی برای پوشوندن پیاده روها ، سایبان ها ، ورودی ها ، پوشش ساختار پارکینگ ، روکش استخرها و موارد دیگر نیز استفاده می‌شن . 

  • ظاهر زیبا ، عایق حرارت بالا و محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش
  • ضد آب و مقاومت در برابر زلزله.
  • نصب ساده و سریع
  • حفاظت از محیط زیست و قابل بازیافت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بورس طلق شیشه ای و طلق دوجداره تهران اینجا کلیک کنین

در تولید طلق دوجداره زنبوری چه اصولی در نظر گرفته می‌شه

در نظر گرفتن قیمت رقابتی : سیستم زنجیره تأمین محصولات با تجهیزات و فناوری پیشرفته اطمینان حاصل می‌کنه ، که محصولات فرکو در زمینه طلق دوجداره زنبوری یا طلق پلی کربنات با ساختار توخالی از نظر هزینه و قیمت بسیار رقابتی هستن. چون قیمتی منصفانه رو با توجه به تولید بی‌واسطه ارائه می‌دیم .

در نظر گرفتن کیفیت برتر  : نظارت بر کیفیت ، در کل از مهم‌ترین متدهای فرآیند تولید هست . از مواد اولیه ، تولید ، بسته بندی ، انبارداری تا بارگیری کانتینر.

تحویل به موقع  : سیستم مدیریت تدارکات شرکت حمل و نقل کالا متعلق به خود شرکت هست . و اطمینان می‌دن که نرخ‌های فرکو منصفانه هستن . و در اسرع وقت به مشتری تحویل داده می‌شه .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کارخانه طلق دوجداره و نمایندگی طلق شیشه ای اینجا کلیک کنین

مزایایی و کاربردهایی که در برنامه تولید در نظر گرفته می‌شه

  • نورگیر در محل سکونت ، کارگاه و انبار ، استخر شنا ، سالن ورزشی و گلخونه ؛
  • آشیانه و حفاظ برای گذرگاه ، راهرو و پارکینگ ؛
  • دیوارهای عایق صدا و حرارت
  • دکوراسیون صفحه نمایش ، جعبه چراغ تبلیغاتی ، صفحه الکترونیکی LED.
  • پانل های پلی کربنات دوجداره یا طلق پلی کربنات با ساختار توخالی مورد استفاده برای گلخانه برای جلوگیری از نور شدید خورشید و یخ زدگی در اوایل بهار هست .
  • به صورت شفاف نیز موجود هست

طلق دوجداره زنبوری رنگی

ورق دوجداره زنبوری رنگی یا ورق پلی کربنات (PC) رنگی با ساختار توخالی با استفاده از آخرین فن آوری‌ها و مواد اولیه با کیفیت ساختهشده. این ورق ها در مناطق مختلف مانند استادیوم ، مراکز خرید ، دفاتر ، راه آهن و موارد دیگر به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می‌گیرن . یک مزیت عمده استفاده از این ورق های پلی کربنات (طلق دوجداره زنبوری رنگی ) اینه که به مراتب بهتر از شیشه های معمولی و سایر مواد اکریلیک هستن . اونا ورق بسیار سبک ، محکم ، عایق و جذابی هستن . که برای سقف و روکش و… ترجیح داده‌می‌شن.

مردم از این ورق PC رنگی با ساختار توخالی در کاربردهای مختلف مانند ساخت و ساز ، تبلیغات ، کشاورزی ، صنعت و … استفاده می‌کنن. می‌تونین این ورق‌ها رو در پنجره‌ها ، مسیر پیاده‌روی یا پل هوایی نیز اعمال کنین . و در هزینه‌های زیادی صرفه جویی کنین. علاوه بر این ، این ورق ها برای بازتابش خورشید و سقف سازی برای خصوصیات مسکونی و تجاری در آب و هوای گرم ایده آل هستن. از ورق پلی کربنات با ساختار توخالی در ساخت سایبان ، مراکز خرید ، پارکینگ ماشین و مسیرهای پیاده‌روی نیز استفاده می‌شه. کار با این ورق ها و نصب اونا بسیار آسونه.

 اگر مطمئن نیستین و می‌خواید راهنمایی دوستانه ای دریافت کنین، به تیم ما با شماره 02188068352 تماس بگیرین یا یک ایمیل به آدرس صنعت شیشه و آینه فرکو برای ما ارسال کنین . ما برای کمک اینجا هستیم .


برجسته‌ترین مزایای طلق دوجداره زنبوری رنگی

  • برخی از ویژگیهای اصلی طلق دوجداره زنبوری رنگی شامل موارد زیر هست:
  • مقاومت در برابر ضربه بالا
  • مقاوم در برابر آب و هوا
  • عایق حرارت و صدا زیاد
  • طول عمر طولانی
  • انتقال نور عالی تا 88٪
  • ابعاد بزرگ
  • مقاومت عالی در برابر مواد شیمیایی
  • شفاف
  • محافظت در برابر اشعه فرا بنفش
  • مقاوم در برابر دما
  • مقاومت بالا در برابر بارگذاری مکانیکی
  • سبک وزن
  • نصب آسان
  • عایق حرارتی عالی

پلکسی گلاس …بیشتر بخونین.

بسترهای ارتباطی با مجموعه فرکو

آدرس جهت سفارش حضوری :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

تماس مستقیم با مجموعه فرکو 02188068352

بیشتر بخونین : طلق شفاف

چرا شرکت فرکو رو برای سفارش طلق دوجداره زنبوری (طلق پلی کربنات با ساختار توخالی) رو انتخاب کنیم ؟

 هنگامی که تصمیم به خرید ورق یا طلق دوجداره زنبوری(ورق و طلق توخالی پلی کربنات) دارین . باید محصول مناسب رو با توجه به نیاز واقعی خود انتخاب کنین …… شماره تماس 02188068352

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو