Home
قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره

پنجره دوجداره یکی از عناصر اصلی خونه‌های امروزی هست . لذا برآورد هزینه تهیه این پنجره ها و قیمت پنجره دوجداره یکی از مسائل بسیار مهم هنگام برآورد هزینه های ساختمونه . پنجره های دوجداره در انواع متریال های پنجره آلومینیومی ، پنجره UPVC ، پنجره آلوود ، پنجره چوبی ، آهنی و … تولید می‌شه . مزایای فوق العاده پنجره دوجداره آلومینیومی و پنجره دوجداره UPVC موجب شده که این دو مدل پنجره به یکی از پر طرفدار ترین و پرفروش ترین پنجره ها در بازار تبدیل بشه . برای بررسی قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و قیمت پنجره دوجداره UPVC هم باید ابتدا باید نوسانات بازار و المان‌های تاثیرگذار بر این مورد رو مورد توجه قرار بدیم. کمپانی فرکو نمایندگی تولید انواع درب و پنجره آلومینیومی و UPVC با کیفیت بالا و قیمت مناسبه. با ما همراه باشید.

فاکتورهای زیادی وجود داره که در هزینه کلی پنجره دو جداره تأثیرگذار هست. متریال قاب پنجره ، طرح آن ، اندازه پنجره ، تعداد کتیبه ها ، تعداد بازشو ها ، شیشه استفاده شده در پنجره دوجداره و … می‌تونن در قیمت پنجره دو جداره تغییر ایجاد کنن.
علاوه بر این هزینه ها ، متغیرهای دیگری مانند رنگ پنجره دوجداره ، نوع دستگیره و یراق آلات نیز در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار خواهند بود . لذا برای اطلاع از قیمت دقیق این پنجره ها باید نکاتی رو مورد نظر قرار بدیم که در ادامه به طور مفصل به اونا خواهیم پرداخت . پس بیا تا به بررسی عوامل تاثیرگزار بر قیمت پنجره دوجداره بپردازیم.


پنجره دوجداره چیست

پیش از اینکه به مبحث قیمت پنجره دوجداره بپردازیم می خواهیم توضیح دهیم که اصلا این پنجره چیست و چه مزایایی دارد .

پنجره دوجداره پنجره ای است که در قسمت شیشه آن به جای استفاده از یک جداره شیشه ، از دو جداره شیشه و یا بیشتر استفاده می شود . در واقع دوجداره شیشه با یک فاصله معین توسط اسپیسر ها (spacer) نگهداری می شوند . فاصله بین این دوجداره عموما توسط گاز آرگون و یا کریپتون پر می شود . این لایه از هوا همانند یک عایق حرارتی عمل می کند که جلوی انتقال حرارت را می گیرد.

در و پنجره دوجداره

یکی دیگر از مزایای پنجره دوجداره عایق صوتی است . گاز مورد نظر که پیش تر در مورد آن صحبت شد ، علاوه بر انتقال حرارت جلوی انتقال موج های صوتی را می گیرد. این مسئله به ویژه در شهر های شلوغ اهمیت زیادی دارد . چرا که از ورود آلودگی صوتی و صداهای خیابان ها به فضاهای داخلی جلوگیری می کند . و آرامش را به فضای استراحت ، یا کار شما بر می گرداند .

طبیعی است که هم استراحت و هم فعالیت های کاری در صورت حضور آرامش با تمرکز بالاتری انجام می شوند و بازده بالاتری خواهند داشت . و این دقیقا کاری است که پنجره دوجداره انجام می دهد . بالا بردن آرامش حرارتی و صوتی از طریق عایق بندی مناسب .

شیشه مورد استفاده در پنجره های دوجداره می توانند انواع شیشه های معمولی ، رفلکس ، لمینت و یا … انواع شیشه های رنگی و یا طرح دار باشند . البته ملاحظاتی در این زمینه نیز وجود دارند که بهتر است آن ها را رعایت کنید . به بررسی این ملاحظات در قسمت مخصوص شیشه خواهیم پرداخت .


موارد تاثیرگزار بر قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد موارد زیادی بر قیمت پنجره های دو جداره تاثیر گزار خواهند بود . مواردی از قبیل جنس فریم پنجره ، میزان استفاده از فریم در پنجره -که تحت تاثیر ابعاد پنجره ، تعداد کتیبه ها ، تعداد تقسیم بندی ها ، مد فریم و … خواهد بود- ، شیشه مورد استفاده و مساحت آن ، یراق آلات و عایق بندی در قیمت نهایی پنجره تاثیر گزار خواهند بود . لذا موادر زیر را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید با در دست داشتن اطلاعات دقیق از پنجره مورد نظر خود قیمت دقیق آن را از کارشناسان ما استعلام کنید .

متریال پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره

متریال ها یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت است . سه متریال اساسی در ایران برای انتخاب وجود دارد : uPVC ، چوب و آلومینیوم.

هرکدام با مزایا و معایب خاص خود همراه هستند . اما برای مصرف کننده ، قیمت مهمترین نکته ای است که باید در نظر بگیرید تا ببینید چه توانایی مالی دارید . حداقل ، اکثر مردم توانایی تهیه uPVC را دارند و این به طور کلی بیشترین قیمت خواهد بود. به هر حال به دلیل طراحی مدرن شیک که باعث بهبود ظاهر و کیفیت کلی خانه می شود ، انتخاب محبوب است .

رنگ قاب پنجره

قیمت پنجره دوجداره

رنگ قاب ها نیز قیمت را از بین خواهد برد. رنگ سفید محبوب ترین است ، با این وجود رنگ های زیادی برای انتخاب وجود دارد. رنگ های معاصر مانند سیاه ، خاکستری یا سبز برای استفاده در دسترس هستند. حتی جلوه ها مختلفی مانند جلوه چوبی وجود دارد که می تواند زیبا به نظر برسد اما هزینه بالاتری نیز دارد.

لوازم جانبی و سخت افزار نیز برای پنجره شما موجود است. انواع مختلفی از دستگیره ها ، رنگ ها و سبک ها متناسب با خاصیت شماست و نه این که با بقیه خانه هایتان از جای خود خارج شوید.

قیمت پنجره دوجداره

بهترین کار این است که قیمت های شرکت های مختلف پنجره دوجداره را با هم مقایسه کنید . تا مطمئن شوید که معامله خوبی انجام می دهید. پس اگر بودجه در اختیار دارید می توانید نصب پنجره های دو جداره جدید یا تعویض شده خود را بررسی کنید.

در صورت نیاز به سایر گزینه ها ، بسیاری از شرکت ها طرح هایی مانند گزینه های تأمین مالی را که شامل اقساط ماهیانه برای پرداخت پنجره دوجداره و سایر بازپرداخت های مالی است ، ارائه می دهند. این موارد را حتماً پیدا کنید تا بدانید چه چیزی در دسترس شماست.


اندازه

ممکن است واضح به نظر برسد ، اما هزینه یک پنجره بزرگ اتاق نشیمن بسیار بیشتر از یک پنجره توالت کوچک است.

این دلیل اصلی این است که پاسخ به این سوال که هزینه پنجره دوجداره چقدر است ، بسیار دشوار است.

یراق آلات

دستگیره درها ، قفل ها ، تعداد پنجره های بازکننده ، رنگ و جلوه های دانه ای همه باید در هزینه پنجره دوجداره لحاظ شود.

پنجره های ارزان قیمت ممکن است شامل موارد اضافی نباشند . برای به دست آوردن دسته یا قفل های مورد نظر خود ، باید هزینه بیشتری برای ارتقاء هزینه کنید. دست کم نگیرید که لمس های نهایی چقدر می تواند به قیمت پایه اضافه کند.

شیشه یکی از عوامل تاثیرگزار در قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت در مبحث شیشه های پنجره دوجداره این است که : بهتر است از شیشه رفلکس در لایه بیرونی پنجره دوجداره استفاده شود تا از ورود اشه های گرما زای خورشید به داخل فضا جلوگیری شود . و در لایه ی داخلی می توان از انواع شیشه معمولی استفاده کرد . شیشه های سکوریت و یا لمینت هم در مواقع امنیتی و یا در ابعاد بزرگ استفاده می شوند . از آن جایی که قیمت این شیشه ها از انواع شیشه های معمولی بالاتر است بالطبع یکی از موارد تاثیرگزار بر روی قیمت پنجره دوجداره خواهد بود .

استفاده از شیشه های لمینت و سکوریت موجب می شود که سارقان نتوانند به راحتی شیشه های پنجره شما را بشکنند . و وارد خانه و یا محل کار شما شوند . همچنین در مواردی که در پنجره دوجداره از شیشه هایی با ابعاد بالا استفاده می شود بهتر است که ضخامت شیشه را افزایش دهیم و یا از شیشه سکوریت استفاده کنیم .

رتبه بندی انرژی/کیفیت شیشه 

شیشه ها ممکن است یکسان به نظر برسند . اما تفاوت زیادی بین کیفیت عملکرد بهره وری انرژی وجود دارد.

هنگام خرید پنجره های دو جداره جدید به بازدهی حرارتی ، بهره خورشیدی و مقادیر نشتی هوا توجه کنید. پنجره دارای درجه A ++ بالاترین امتیاز در تمام موارد بالا است . باید همان چیزی باشد که شما انتخاب می کنید تا سرمایه گذاری در پنجره دوجداره ارزش آن را داشته باشد.

انواع شیشه برای پنجره دوجداره

شیشه فلوت معمولی

قیمت پنجره دوجداره
پنجره های سرتاسری دوجداره

شیشه فلوت همان شیشه ی معمولی است . این شیشه بیشترین کاربر را در انواع پنجره و وسایل شیشه ای دارد . از شیشه ی معمولی در ضخامت های مختلف استفاده می شود . این شیشه را پس از برش برای پنجره دوجداره مد نظر ، مهر و موم می کنند و سپس درون فریم پنجره قرار می دهند . طبیعی است که قیمت پنجره دوجداره در صورت استفاده از شیشه معمولی به پایین ترین حد خود خواهد رسید .

شیشه رفلکس

قیمت پنجره دوجداره
پنجره دوجداره قهوه ای

هنگامی از پنجره دوجداره صحبت می کنیم یکی از مباحث بسیار مهم جلوگیری از هدر رفت انرژی می باشد . یکی دیگر از مواردی که در پنجره های دوجداره بهتر است رعایت شود . استفاده از شیشه های رفلکس می باشد . شیشه رفلکس دارای یک لایه بسیار نازک از اکسید فلزات بر روی اسطح خود می باشد . این لایه همانند آینه عمل می کند و تا 30 درصد از اشعه های نامطلوب خورشید را بازتاب می کند .

اشعه های مضر فرابنفش که عامل اصلی ایجاد حرارت محسوب می شوند . با بازتاب این اشعه ها نیاز به استفاده از کولر های در فضای داخلی به حداقل می رسد . شیشه های رفلکس در رنگ های متنوعی قابل تولید هستند . برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه های رفلکس کمپانی فرکو می توانید به این صفحه مراجعه کنید .

قیمت پنجره دوجداره در صورتی که از شیشه رفلکس برای آن استفاده کنیم نسبت به شیشه معمولی گران تر خواهد بود . اما باید این نکته را در نظر بگیرید که هزینه ای که در ابتدا برای این پنجره صرف می کنید در بلند مدت از هزینه های قبض برق شما خواهد کاست .

شیشه سکوریت

قیمت پنجره دوجداره
پنجره دوجداره ترمال بریک

شیشه سکوریت که به شیشه حرارت دیده نیز معروف است یکی از شیشه های مقاوم در برابر ضربه می باشد . این شیشه ها تا 7 برابر از شیشه معمولی در برابر ضربه و همچنین حرارت مقاوم تر است . استفاده از این نوع شیشه ها در مواقعی توصیه می شود که :

  1. که به دلیل نکات امنیتی تمایل دارید شکستن شیشه ها دشوار باشد – جلوگیری از ورود سارقان و یا مزاحمان
  2. از شیشه در مقیاس بالا استفاده می کنید و احتمال شکستن شیشه در اثر وزن پنجره و یا تغییرات آب و هوایی بالاست
  3. از شیشه در مکان های شلوغ استفاده می کنید

شیشه های سکوریت در صورت شکستن به قطعاتی با لبه های گرد تقسیم می شوند . بنابراین از شیشه سکوریت در مکان هایی که کودکان حضور دارند نیز استفاده می شود . تا احتمال حراجت به حداقل برسد . قیمت پنجره دوجداره با شیشه سکویت نیز بالاتر از شیشه معمولی خواهد بود . لذا بهتر است از این شیشه تنها در مواقع مورد نیاز و ضروری استفاده کنید .

شیشه لمینت

قیمت پنجره دوجداره

شیشه لمینت نوعی شیشه است که توسط فیلم های PVB پوشانده می شوند . این شیشه ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و حرارت از خود نشان می دهند . مقاومت این شیشه ها در حدی است که از آن برای شیشه ضد گلوگه استفاده می شود . شیشه های لمینت پس از شکستن پخش نخوهند شد . ذرات شکسته شیشه به فیلم PVB می پسبند .

قیمت این شیشه نیز بالا است . لذا بهتر است از شیشه لمینت نیز با توجه به قیمت بالای آن در مواقع امنیتی و یا ضروری استفاده کنید . تا قیمت پنجره دوجداره مورد نظر شما اقتصادی تر باشد .


قیمت پنجره

بسیاری از وب سایت ها لیستی از قیمت پنجره های دو جداره خود را ارائه می دهند . اما این قیمت ها معمولا قیمت یک مجموعه استاندارد از پنجره ها هستند . با توجه به طراحی های متنوع و بسیار خلاقانه ای که امروزه در سطح شهر ها انجام می شود . معمولا پنجره های مد نظر طراحان در حیطه ی یک سری پنجره های استاندارد نمی گنجد .

به خاطر داشته باشید که وقتی میانگین قیمت پنجره های دو جداره را به صورت آنلاین مقایسه می کنید ، ممکن است قیمت های ذکر شده شامل گزینه های سفارشی مورد نیاز شما نباشد ، بعلاوه ممکن است پنجره های دوجداره با کیفیت پایین تر باشد که خرید آن از نظر اقتصادی کاذب است.ما نمی توانیم به اندازه کافی بر مشکلات خرید پنجره دوجداره ارزان قیمت تأکید کنیم و امیدواریم که پس از خواندن این صفحه بتوانید قضاوت بهتری در مورد آنچه باید و نباید خریداری کنید ، داشته باشید. بنابریان با ما همراه باشید .

در کمپانی فرکو به صورت تخصصی دو مدل پنجره دوجداره آلومینیومی و پنجره دوجداره UPVC تولید می شود . قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی به مراتب بیشتر از قیمت پنجره دوجداره UPVC می باشد .


ضرورت استفاده از پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره مدتی است که مورد توجه همه عموم قرار گرفته است . مزایای فوق العاده پنجره های دوجداره و مسئله گرمایش جهانی ، باعث شده است که نگاه بسیاری از طراحان به سمت استفاده از وسایلی که به حفظ محیط زیست کمک می کنند جلب شود .در واقع اهمیت استفاده از پنجره های دوجداره هنگامی مطرح می گردد که متوجه میزان انرژی هدر رفته از پنجره ها می شویم .

شماره تلفن مجموعه ی فرکو
شماره تلفن مجموعه ی فرکو

در هنگام زمستان که ما توسط وسایل گرمایشی فضای داخلی را گرم می کنیم . نیازمند آن هستیم که تا حد امکان جلوی نفوذ هوای سرد به داخل و خروج هوای گرم تلید شده به بیرون را بگیریم .

برای انجام این کار می بایست تمامی راه های انتقال حرارت را پوشش دهیم . یکی از این راه ها استفاده از عایق های حرارتی می باشند . این عایق ها را ما در تمامی قسمت های ساختمان از جمله دیوار ها و پنجره می بایستی قرار دهیم . پنجره دوجداره یکی از عایق های حرارتی برای پنجره محسوب می شوند .


هزینه پنجره های دوجداره

قیمت پنجره دوجداره

منطقی است که شرکت ها به جای خرید پنجره های جداگانه ، هزینه پنجره دوجداره خانه را کاهش دهند. در حالی که گفتن قیمت دقیق هزینه پنجره دوجداره یک خانه دشوار است .

در حالی که ما قبلاً هزینه ها را از نظر سبک کلی و طراحی پنجره در نظر گرفته ایم . هزینه های دیگری نیز باید از نظر مشتری در نظر گرفته شود . خانه های مختلف ، اندازه خانه و تعداد پنجره ها همه فاکتورهای مهم را بازی می کنند .به طور کلی ، پنجره های uPVC معمولاً ارزان ترین گزینه با پنجره ها و درها هستند که حدود 30٪ ارزان تر از پنجره های چوبی یا آلومینیومی هستند.


استعلام قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره

هنگامی که شیشه دو جداره برای اولین بار در ایران معرفی شد ، قیمت ها بسیار زیاد بود 4 تا 6 برابر پنجره دوجداره آلومینیومی یک جداره استاندارد. با افزایش حجم و رقابت uPVC پنجره دو جداره و قیمت در به طور قابل توجهی بهبود یافته است. سالهاست که ایران در رابطه با شیشه های دو و سه برابر پیشگام است.
روش دیگر برای بدست آوردن بهترین قیمت این است که از یکی از اعضای تیم ما بخواهید سبک های پنجره را از منظر هزینه بهینه کند. حتی می توانیم مقایسه های مختلف پنجره ها در اندازه های یکسان را به شما نشان دهیم ، بنابراین می توانید قیمت را برای خود مقایسه کنید.


تیم فنی فرکو

قیمت پنجره دوجداره

بهتر است برای پروژه بازسازی خانه خود ، یا اگر تازه در حال به روزرسانی خانه خود هستید . نصاب فنی و با تجربه برای نصب و اجرا پنجره های دوجداره در نظر بگیرید.

شما ممکن است یک شرکت محلی را ترجیح دهید تا بتوانید خدمات شخصی بیشتری داشته باشید . اگرچه ممکن است یک شرکت را ترجیح دهید که به راحتی کار خود را انجام دهد و مانند هر شغل دیگری رفتار کند.در حالی که هزینه پنجره دو جداره مهم است ، پشتیبانی از کل پروژه از ابتدا تا انتها نیز مهم است.قابل ذکر است که کمپانی فرکو تخفیف هایی در نظر گرفته است که در هزینه های شما صرفه جویی می کند.


سفارش سازی پنجره های دوجداره

ممکن است هزینه های اضافی برای سبک ، طراحی و سایر لوازم جانبی دریافت کنید. سفارشی سازی نیز می تواند بسیار پرهزینه باشد و قیمت را از بین ببرد. اما تا زمانی که بودجه این گزینه ها را با رقمی واقع بینانه در نظر گرفته اید ، باید خوب دقت داشته باشید.

همانند پنجره های دوجداره جدید ، پنجره های تعویض نیز می توانند بسیار گران قیمت باشند و یک بازار رقابتی است. بنابراین بهتر است چندین نقل قول از شرکت های مختلف در منطقه و اطراف شما پیدا کنید . سپس آن دسته از قیمت های ثابت را که می توانید در مورد آنها استعلام کنید مقایسه کنید.با این کار بهترین قیمت موجود برای بودجه و پروژه خود را دریافت می کنید.



مقایسه قیمت های پنجره دوجداره

تحقیق هرگز مهمتر از اهمیت در بازار بهسازی منازل نبوده است. این امر شما را با قیمت های پنجره های دوجداره هماهنگ کرده . در موقعیت بهتری قرار می دهد تا بتوانید پنجره های دو جداره را با قیمت رقابتی خریداری کنید.علاوه بر این ، با درک هزینه های مختلف برای سبک های مختلف ، دانش شما از انواع مختلف سبک ها و طرح های پنجره بهبود می یابد.


کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید

هرگز فریب این فکر را نخورید که پنجره های دو جداره ارزان قیمت بهتر از پرداخت هزینه بیشتر برای نصب پنجره های با کیفیت است.همانطور که در بالا اشاره کردیم ، نصب uPVC در یک ویژگی دوره ای به جای چوب می تواند ارزش دارایی را کاهش داده و خریداران را خاموش کند.

پنجره دوجداره با کیفیت پایین می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد . همچنین ممکن است متوجه شوید که یک تامین کننده ارزان قیمت دارای ضمانت ارزان یا ناموجود است. مهمتر از همه ، تنها شرکت های معتبر می توانند با اطمینان از اینکه در بیست سال آینده برای تعویض پنجره در صورت وجود مشکل ضمانت مادام العمر ارائه می دهند.به احتمال زیاد شرکت های پنجره ارزان قیمت در صورت نیاز به ضمانت نامه ها احتیاج نخواهند داشت.برای هر سرمایه گذاری که در خانه خود انجام می دهید ، کیفیت همیشه باید بر قیمت اولویت داشته باشد. تلاش برای انجام هر کاری ارزان ، همیشه در بلندمدت گران تمام می شود.


در هنگام خرید پنجره دوجداره موارد زیر را در نظر داشته باشید

رده های بهره وری انرژی

در طولانی مدت سرمایه گذاری در پنجره های دوجداره با انرژی بالا می تواند هزینه های انرژی را کاهش دهد و به نوبه خود در هزینه شما صرفه جویی کند ، اما به نظر می رسد از قبل گران تر باشند.

پنجره های دوجداره در مقیاس درجه بندی ساده با G کمترین مصرف انرژی و A ++ با بیشترین بازدهی انرژی رتبه بندی می شوند. بنابراین هنگام خرید در اطراف ، بودجه را در نظر بگیرید . اما قبض های انرژی را برای 10 سال آینده نیز در نظر بگیرید . بعلاوه اینکه احتمالاً حداقل برای آن زمان پنجره های خود را نگه دارید. به همین دلیل است که ما باید کمی بیشتر برای تهیه پنجره های دارای درجه انرژی A ++ هزینه کنیم.


پنجره دوجداره یا پنجره سه جداره

درست زمانی که به خرید پنجره های دو جداره فکر می کنید جایی م برای پنجره های سه جداره بگذارید . تصور کنید به هر میزان که پنجره دوجداره شما جلوی هدررفت انرژی را خواهد گرفت پنجره سه جداره عملکرد بالاری خواهد داشت .

مزایای پنجره سه جداره عبارتند از:

  • بازده حرارتی – یک شیشه اضافی با گاز آرگون بیشتر بین درجه A+ به A ++ و بالاترین رتبه ای که یک پنجره می تواند داشته باشد ، اضافه می شود. نتیجه کاهش قبوض انرژی و خانه گرمتر است.
  • عایق صدا – شیشه های صوتی می توانند صدا را تا 40 دسی بل کاهش دهند و جاده را چهار برابر دورتر جلوه دهند.
  • امنیت – یک شیشه دیگر برای عبور ، پنجره ای با مقاومت جدی ایجاد می کند.

صندوق صرفه جویی در انرژی پنجره سه جداره را تأیید می کند اما آیا ارزشش را دارد؟ همانطور که در بالا پاسخ دادیم ، آیا شیشه دوجداره ارزش دارد ، ارتقاء به پنجره سه جداره چقدر بهتر است؟

کارامدی و قیمت بالاتر

هزینه پنجره سه جداره 10 تا 20 درصد بیشتر از پنجره دوجداره است ، بنابراین آیا می توانید در قبوض انرژی خود به اندازه کافی صرفه جویی کنید تا هزینه اضافی را توجیه کنید؟

اگر شما در یک منطقه پر سر و صدا زندگی می کنید ، دلیل اصلی در نظر گرفتن پنجره سه جداره بر روی پنجره دوجداره خواهد بود. اگر در کنار یک جاده پر سر و صدا قرار دارید ، این می تواند کیفیت خواب شما را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهد.

در غیر این صورت ، مگر اینکه بخواهید بازده انرژی خود را افزایش دهید ،پنجره دوجداره همچنان کارآمدترین انتخاب پنجره است.


پنجره دوجداره آلومینیومی در مقابل قیمت پنجره uPVC

قیمت پنجره دوجداره

به طور کلی قیمت پنجره uPVC معمولاً ارزان تر از قیمت پنجره آلومینیومی می باشد . این مسئله به این دلیل است که هزینه متریال UPVC به مراتب ارزان تر آلومینیوم می باشد . به همین دلیل است که UPVC که هزینه کمتری نسبت به سایر مواد دارد ، در بین صاحبان خانه محبوب تر است. اما نباید از مزیت های پنجره آلومینیومی نیز قافل شد . به همین دلیل است که هنگام مقایسه بین این دو محصول ما اکیدا توصیه می کنیم که قیمت پنجره آلومینیومی را به عنوان آخرین گزینه تاثیرگذار برای انتخاب خود در نظر بگیرید . زیرا این پنجره ها صرفه ی اقتصادی بالایی در طول زمان خواهند داشت .

خرید پنجره های جدید دوجداره یک سرمایه بزرگ است . به همین دلیل انتخاب پنجره های uPVC با کیفیت بالا برای خانه مهم است. این پنجره ها به مدت 10 سال با گارانتی ارائه می شوند . زیرا مدت زمانی که آنها معمولاً دوام می آورند قبل از اینکه بخواهید به فکر تجدید و جایگزینی پنجره های uPVC خود باشید ، دوام می آورند.


پنجره upvc گزینه خوبی برای املاک مسکونی

قیمت پنجره دوجداره

پنجره های uPVC از آنجا که شیک هستند . گزینه اصلی خانه های مسکونی و همچنین مقرون به صرفه برای صاحبان خانه ها ، گزینه اصلی برای املاک مسکونی هستند .با بسیاری از گزینه های سفارش سازی از جمله سبک ها ، رنگ ها و مواد ، قیمت ها می توانند افزایش یابد . بنابراین مطمئن شوید که بهترین قیمت های ممکن را خریداری کنید.معمولاً خواهید دید که پنجره های آلومینیومی بیشتر در خواص تجاری دیده می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پنجره های آلومینیوم با تامین کننده دوجداره خود صحبت کنید.مانند تمام محصولات uPVC ، قیمت ها با توجه به سبک و طراحی پنجره ها متفاوت خواهند بود.

با استفاده از یک طرح سنتی مانند پنجره های ارسی کشویی ، زیرا تولید آن دشوارتر است . قیمت آن از یک پنجره که ساخت آن سریعتر انجام می شود گران تر خواهد بود. سپس در نظر بگیرید که کل خانه را با پنجره های ارسی جایگزین کنید . قیمت بالا می رود و گران می شود.


خرید پنجره دوجداره

راه های ارتباطی با فرکو بسیار گسترده است . شما عزیزان می توانید از طریق شماره تماس تلفنی (02188068352) ، پیج اینستاگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید . مشاوران ما تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار خواهند داد . فرکو تولید کننده با کیفیت ترین درب و پنجره دوجداره در غرب تهران ، سابقه ی درخشانی در تولید انواع فریم آلومینیومی , upvc و انواع شیشه دارد . با تماس با مشاوران فرکو می توانید سفارش خود را ثبت کنید و یا از ما مشاوره بگیرید .

مشاوران و کارشناسان کمپانی فرکو در اختیار شما عزیزان قرار دارند تا بتوانید بهترین ثبت سفارش را انجام دهید .

تیم پشتیبانی در هر لحظه ای در دسترس شما عزیزان هستند . می توانید با ارسال پیامک تمامی سوالات خود را بپرسید .

قیمت پنجره دوجداره

پرسش و پاسخ

هزینه پنجره های دوجداره یک خانه چقدر است؟

منطقی است که شرکت ها به جای خرید پنجره های جداگانه ، هزینه پنجره دوجداره خانه را کاهش دهند. در حالی که گفتن قیمت دقیق هزینه پنجره دوجداره یک ……..

آیا متریال پنجره دوجداره تاثیری بر روی قیمت دارد؟

متریال ها یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت است . سه متریال اساسی در ایران برای انتخاب وجود دارد : پنجره دوجداره uPVC ، پنجره دوجداره چوبی و پنجره دوجداره آلومینیومی .
هرکدام با مزایا و معایب خاص خود همراه هستند . اما برای مصرف کننده ، قیمت مهمترین نکته ای است که باید در نظر بگیرید تا ببینید چه توانایی مالی دارید . اکثر مردم پنجره uPVC را ترجیح می دهند زیرا قیمت مناسب تری دارد . به هر حال پنجره دوجداره آلومینیومی نیز به دلیل قابلیت تولید در طراحی مدرن که باعث بهبود ظاهر و کیفیت کلی خانه می شود ، انتخاب محبوبی است .

تفاوت بین پنجره دوجداره آلومینیومی و پنجره upvc چیست ؟

به طور کلی پنجره دوجداره uPVC معمولاً ارزان تر از پنجره دوجداره آلومینیومی هستند. این در درجه اول به این واقعیت است که هزینه متریال کمتر است.

4 پاسخ

    1. با سلام خدمت شما جناب صفوی عزیز ، شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت محصولات و ارائه مشخصات دقیق محصول مورد نظر خود به کارشناسان ما از قیمت دقیق مخصول اطمینان حاصل فرمایید . تلفن تماس : 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو