Home
پنجره سه جداره چیست

بهترین پی وی سی برای در و پنجره

بهترین پی وی سی برای در و پنجره کدومه

خرید درها و پنجره های جدید یک سرمایه گذاری بلند مدت برای یه خونه‌اس. حال این سؤال پیش میاد که بهترین پی وی سی برای در و پنجره کدومه؟!

و بنابراین باید از نظر قیمت و کیفیت مناسب باشه. عواملی مانند استحکام ، دوام ، سهولت تعمیر و نگهداری و راحتی نقش کلیدی در انتخاب دارن. درها و پنجره های uPVC (پلی وینیل کلراید بدون پلاستیک) به عنوان انتخاب ترجیحی در بین خونه‌های شهری هندی و آپارتمان‌های سازنده نسبت به مصالح معمولی مانند چوب یا آلومینیوم ظاهر شده‌.

بهترین پی وی سی برای در و پنجره

اما سؤال اینه که با وجود تولیدکنندگان فراوان محصولات uPVC در بازار و اکثر محصولات uPVC شبیه به هم ، چگونه می توان مناسب ترین مارک یا تولید کننده رو در لیست کوتاه قرار داد؟ نگران نباشین .

در اینجا نقاط بازرسی برای هر یک از اجزای درب و پنجره های uPVC وجود داره. که به شما در انتخاب صحیح کمک می‌کنه.

فرکو همیشه یکی از عناصر مهم طراحی داخلی بوده اس. پنجره های شیک ، شیک و عملگرا می‌تونن فوراً به جذابیت و زندگی بیشتر فضا کمک کنن. در طول سال‌ها ، گزینه‌های فرکو تکامل یافته اس .بهترین پی وی سی برای در و پنجره رو کنار فرکو انتخاب کنین.

بهترین پی وی سی برای در و پنجره

به طوری که uPVC یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های فنستراسیون در بین مشتریان مدرن هست. در صورت تمایل به نصب پنجره های uPVC در خونه یا محل کار خود ، مطمئن بشین که فروشنده مناسب رو انتخاب کردین. این راهنما نکات مفیدی در مورد صفر کردن تولید کننده پنجره های uPVC به شما می‌ده. اما ابتدا ، اجازه بدین ارزش uPVC رو درک کنیم.

چرا بهترین پی وی سی رو برای در و پنجره انتخاب کنم

لی وینیل کلرید بدون پلاستیک (uPVC) نوعی پلاستیک هست که به دلیل سختی و انعطاف پذیری اون مشهور هست. uPVC به دلیل ضریب دوام بالا و ویژگی های کم نگهداری ، یک ماده قاب بندی پنجره ای اس که به طور گسترده انتخاب شده اس. طول عمر قاب‌های پنجره uPVC نه تنها در سال‌ها بلکه در دهه ها طول می‌کشه. و اونا رو به یک انتخاب فوق‌العاده مطلوب برای ملک شما تبدیل می‌کنه. پنجره های uPVC می‌تونن در معرض اشعه ماوراء بنفش ، گرد و غبار ، رطوبت ، موریانه ها ، مواد شیمیایی و غیره مقاومت کنن. در نتیجه ، مواد پوسیده نمی‌شن ، پوست نمی‌دن ، تاب نمی خورن و به راحتی تغییر رنگ نمی‌دن. حتی با حداقل نگهداری نیز رشد می‌کنه. uPVC با وجود ماده مصنوعی ، سازگار با محیط زیست هست.

بهترین پی وی سی برای در و پنجره

پنجره های uPVC برای فضایی اکولوژیکی که هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکرد نمره بالایی داره . گزینه ای عالی هست.

پروفیل uPVC

پروفیل های uPVC مقاطع چند محفظه‌ای هستن. که برای استحکام با فولاد تقویت شدن. این بخش‌ها قاب رو تشکیل می‌دن. که شیشه ها در اون نصب شدن. در اینجا نحوه بررسی کیفیت پروفایل uPVC اومده‌اس:

بهترین پی وی سی برای در و پنجره

فقط به دنبال پروفایل های uPVC بدون سرب باشین. برای ثبات در و پنجره ، عرض هر قسمت از مشخصات uPVC باید بین 2.2 تا 3 میلی‌متر متغیر باشه. پروفیل های uPVC باید در برابر ترک خوردگی و پوسته ، پوسته شدن مقاوم باشن. علاوه بر این ، بررسی کنین که مواد مقاوم در برابر شعله و تماس مداوم با آتش باشه.

نکاتی برای انتخاب تولید کننده های بهترین پی وی سی برای در و پنجره

نصب پنجره های uPVC در ملک یک سرمایه گذاری طولانی مدت هست ، به همین دلیل انتخاب سازنده‌ی مناسب ضروری اس. در زیر 5 نکته مفید وجود داره که به شما کمک می‌کنه تعیین کنین که آیا سازنده پنجره های uPVC انتخاب درستی اس یا خیر:

نمایندگی در و پنجره.

نکته شماره 1 مراقبت های لازم

با توجه به رشد فناوری ، اطلاعات با کلیک روی یک دکمه در دسترس هست ، و این امر باعث می‌شه تا بتونین دقت و جستجوی خود رو در مورد تولید کنندگان معتبر پنجره uPVC در اینترنت جستجو کنین. قبل از تصمیم گیری در مورد تولید کننده پنجره های uPVC ، از وب سایت سازنده دیدن کنین تا در مورد شرکت و پیشنهادهای اون بیشتر بدونین.

تولید کننده پنجره های uPVC که شما انتخاب می‌کنین باید دارای مجوز باشه. و باید در فرآیند تولید مجرب باشه. همچنین خوندن توصیفات مشتریان خوبه – مطمئن بشین که نظرات مثبت از نظرات منفی بیشتر هست. فراز و نشیب جزئی و جزئی از زندگی اس. با این حال ، پایین‌ترین ثانیه‌ها پرچم قرمز هستن. علاوه بر این ، قبل از تصمیم گیری ، باید اعتبار سازنده رو ارزیابی کنین.

بهترین پی وی سی برای در و پنجره
در و پنجره ویلایی

نکته شماره 2 حرفه ای های مجاز متخصصان مجرب فقط باید نصب پنجره های uPVC شما رو انجام بدن

اونا باید از دانش تخصصی لازم برای برخورد مناسب با نصب و نصب پنجره های uPVC برخوردار باشن. این پنجره ها دارای تقویت کننده‌های فولادی گالوانیزه و سیستم قفل چند نقطه‌ای هستن تا امنیت مطلوب رو ارائه بدن. اما برای اینکه پنجره های uPVC محافظت مناسب رو ارائه بدن ، باید به درستی نصب بشن. تکنسین‌های آموزش دیده می‌دونن که چگونه این پنجره ها رو به درستی نصب کنن .مکانیزم قفل کردن و همه موارد موجود رو با مهارت به اتمام می‌رسونن.

بهترین پی وی سی برای در و پنجره

نکته شماره 3 محصولات ممتاز برای بهترین پی وی سی برای در و پنجره

هنگامی که پنجره های جدید uPVC رو نصب می‌کنین ، سؤال اصلی اینه که آیا پنجره های uPVC پس از سال‌ها همچنان پابرجا می‌مونن؟ این بستگی زیادی به کیفیت محصول و نحوه نصب اون داره. زیرا طول عمر محصول مترادف با کیفیت هست. هنگام خرید قاب پنجره برای ملک خود ، نباید از نظر کیفیت مصالحه کنین. همیشه تولیدکنندگانی رو انتخاب کنین که محصولاتی رو ارائه می‌دن که دارای استانداردهای اروپایی هستن.

هنگام انتخاب پنجره های uPVC ، انواع پروفیل uPVC ، تقویت کننده‌های فولادی مورد استفاده در پروفیل و غیره رو بررسی کنین تا انتخابی آگاهانه داشته باشین. پنجره های uPVC با کیفیت خوب باید دارای تقویت کننده‌های فولادی گالوانیزه و سیستم قفل چند نقطه ای باشن و باید از کیفیت عالی برخوردار باشن.

بهترین پی وی سی برای در و پنجره

نکته شماره 4 گزینه سفارشی سازی

پنجره شما جزء مهمی از دکوراسیون کلی ملک شماست. به همین دلیل هست که شما باید یک تولید کننده پنجره های uPVC رو انتخاب کنین که پروفایل‌های قابل تنظیم رو ارائه می‌ده. از طرح‌های مختلف پنجره ها مانند کشویی گرفته تا دیوارها تا سایه ها و اندازه های مختلف ، باید بتونین پنجره های uPVC خود رو دقیقاً مطابق میل خود تولید کنین.

نکته شماره 5 راه حل های 360 درجه (بهترین پی وی سی برای در و پنجره)

همیشه بهتر هست تولید کننده پنجره های uPVC رو انتخاب کنین که بتونه خدمات جامع و با کیفیتی رو از زمان انتخاب قاب و شیشه تا نصب آسون و پشتیبانی پس از فروش به شما ارائه بده. با انتخاب چنین شرکتی ، دیگر نیازی به تعقیب چندین فروشنده مانند نجار ، سازنده و تامین کننده شیشه برای نصب پنجره های uPVC ندارین. این امر همچنین شما رو از تعقیب زنجیره‌ای فروشندگان در صورت نصب پنجره شلخته یا مسائل مربوط به کیفیت نجات می‌ده.

بهترین پی وی سی برای در و پنجره

پنجره های uPVC شما به اندازه قاب و شیشه نصب شده خوب خواهند بود. AIS Glass از قسمت شیشه مراقبت می‌کنه! برای پنجره های uPVC برتر شما ، ما راه حل‌های شیشه ای برتر رو ارائه می‌دیم. راه‌حل‌های شیشه ای رو برای نیازهایی مانند حریم خصوصی ، ایمنی ، راحتی صوتی و حرارتی پیدا کنین. کارشناسان فرکو از انتخاب محصول تا نصب و پس از فروش ، پشتیبانی تمام عیار به شما ارائه می‌دن. همین امروز با ما تماس بگیرین و از راه حل های شیشه ای برتر برای رویدادهای uPVC خود استفاده کنین!

خرید بهترین پی وی سی برای در و پنجره

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درب های آلومینیومی و یا سفارش با مشاوران فرکو تماس بگیرین . برای سهولت در تماس می‌تونین بر روی لینک زیر کلیک کنین .

 کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین درب های آلومینیومی و خدمات پس از فروش هست. تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین.

شما عزیزان می‌تونین برای مشاهده نمونه کارها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید و در مسابقات جذاب فرکو شرکت کنین.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو