Home
پنجره دوجداره رنگیی

فروش درب آلومینیوم

امروزه برای خرید و فروش درب آلومینیوم دیگه احتیاج به رفتن بازار آهنگران نیست! فقط کافیه در سایت‌های مختلف و فروشگاه‌های مجازی ساختمانی سفارش خود رو ثبت و انجام بدین تا همکاران فرکو ظرف ۴۸ساعت به دیدار شما بیان. و در و پنجره شما رو دو جداره کنن.

هیچ کس دوست نداره صداهای مزاحم بیرون آرامش یک روز تعطیل رو ازش بگیره یا شب هنگام اسباب ناراحتی و سختی خوابش بشه . درب و پنجره‌های دوجداره چاره‌ی کاره و آسایش و لذت سکوت رو در منازل و محل کار فراهم می‌کنه.

درب آلومینیوم ۱
درو پنجره آلومینیومی

حال که به فکر خرید درب آلومینیومی افتادین به این سوال هم فکر کردین که چرا درب آلومینیوم ؟!

درب و پنجره سازی

چرا از درهای آلومینیومی استفاده میشه

در بخش فروش درب آلومینیوم، تمام جوانب در نظر گرفته میشه. اینکه آلومینیوم به ویژه برای آب و هوای شرجی و جنوب کشور مناسبه. زیرا از رطوبت ، باران و نور شدید خورشید به‌خوبی استثنا میکنه. تاب نمیخوره، ترک نمیخوره، رنگ نمیگیره، پوسیده و زنگ نمیزنه. آلومینیوم نیز نسوز هست.

فلز جادویی

آلومینیوم رو “فلز جادویی” می‌نامن. این سنگ عمدتاً به‌عنوان سنگ بوکسیت یافت میشه. و سومین عنصر رایج در پوسته زمین و فراوان‌ترین فلز روی کره زمینه. اما چه‌چیزی اون رو برای استفاده در پنجره‌ها، درها و دیوار پرده مناسب میکنه؟ این خواص شیمیایی ، فیزیکی و مکانیکی آلیاژهای آلومینیوم امروزی هست که باعث افزایش شدید مصرف جهانی اون در سالانه بیش از 5 درصد میشه. از این رو در بخش فروش درب آلومینیوم به مدرن بودن محصول خیلی اهمیت داده میشه.

درب آلومینیوم ۲
در آلومینیومی

چند دلیل برای داشتن درب و پنجره آلومینیومی

وزن سبک

آلومینیوم یک فلز بسیار سبک با وزن مخصوص فقط 2.7 گرم در سانتی‌متر مکعب هست. که تقریباً یک سوم فولاد یا مس هست. در واقع ، این یکی از سبک‌ترین فلزات تجاری موجود هست. این امر اون رو برای قاب پنجره‌ها و درها ایده‌آل میکنه. اما استفاده از یک قاب سبک به‌ویژه در مورد دیوار پرده اهمیت زیادی داره. سبک بودن فلز آلومینیوم هم فروش درب آلومینیوم رو افزایش میده.

درب آلومینیوم ۳
پنجره ویلا آلومینیومی

دیوارهای پرده‌ای ساختاری نیستن و فقط می‌تونن وزن خود رو تحمل کنن. بنابراین هرچه سبک‌تر باشه بهتر هست.

مقاوم در برابر خوردگی

اگه به‌دنبال یک پنجره با تعمیر و نگهداری کم هستین، آلومینیوم نیاز شمارو تامین میکنه. به این دلیل که هنگام تماس آلومینیوم با هوا ، بلافاصله یه لایه محافظ از اکسید آلومینیوم روی سطح ایجاد میشه. این لایه در برابر خوردگی در برابر هر چیزی که آب و هوا میتونه به اون وارد کنه، از جمله باران اسیدی ، بسیار مقاوم هست و با محصولات تمیز کننده آسیب نمی‌بینه.

درب آلومینیوم ۵
درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

نمی شکنه

آلومینیوم هم شکل‌پذیر هست. این بدان معناست که میشه اون رو خم کرد. یا به شکل فشرده کرد یا به سیم نازکی کشید .بدون اینکه استحکام خود رو از دست بده و بدون شکستن یا ترک خوردن. به عبارت دیگه، انعطاف‌پذیر هست و شکننده نیست. در واقع ، آلومینیوم دومین فلز چکش‌خور و ششمین فلز شکل‌پذیر هست.

درب آلومینیوم ۶

این خبر فوق‌العاده ای برای هر کسی هست که می‌خواد پرده یا پنجره منحنی داشته باشه. زیرا پروفیل‌های آلومینیومی قاب می‌تونن به‌راحتی خم بشن. یا به‌شکل مورد نیاز فشرده بشن. بدون این که خطر شکستگی اونها وجود داشته باشه.

100٪ قابل بازیافت هنگام فروش درب آلومینیوم

آلومینیوم در بازیافت فلزات بی نظیر هست. 100٪ قابل بازیافت هست و کیفیت آلومینیوم بازیافت شده، مشابه آلومینیوم بکر هست. به این معنی که میشه اون رو بارها و بارها بازیافت کرد. در حقیقت ، تقریباً 75 درصد از کل آلومینیوم تولید شده هنوز هم در حال استفاده هست.

این خبر خوبی برای تامین آلومینیوم هست، به‌ویژه وقتی اما این حتی خبر بهتری برای محیط زیست هست .زیرا تولید 1 تن آلومینیوم جدید 14000 کیلووات ساعت زمان میبره.اما برای ذوب مجدد و بازیافت همین مقدار تنها 5-10 درصد از این مقدار طول میکشه. که به‌معنی رد پای کربن کوچکتر و هزینه کمتر هست. و این أمر فروش درب آلومینیوم رو بسیار تسهیل میکنه.

بسیار محکم

آلیاژهای آلومینیوم برای ساخت قاب پنجره و پرده دیوار استفاده میشه. این به این دلیل هست که آلومینیوم خالص به تنهایی استحکام کششی بالایی نداره. با این حال ، هنگامی که با عناصر دیگه مانند منگنز ، سیلیکون ، مس و منیزیم آلیاژ میشه، قدرت اون بسیار افزایش پیدا میکنه.

درب آلومینیوم ۸

مقاومت کششی آلومینیوم خالص حدود 90 مگاپاسکال هست. اما میتونه به‌عنوان آلیاژ به بیش از 690 مگاپاسکال برسه. درواقع ، آلومینیوم همونطور که قبلاً دیدیم یکی از سبک‌ترین فلزات مهندسی هست. نسبت استحکام و وزن بسیار بهتری نسبت به فولاد هنگام استفاده به‌عنوان آلیاژ داره. برخلاف فولاد ، قدرت آلومینیوم هرچه بیشتر سردتر بشه.بسیار چشمگیر هست. بنابراین در بخش فروش درب آلومینیوم تمام کارها اصولی و کاربردی هست.

درب و پنجره سازی

در حالیکه فولاد در دمای پایین (زیر 0 درجه سانتیگراد) شکننده میشه. این بدان معناست که پنجره‌ها ، درها و دیوارهای آلومینیومی می‌تونن بیش از حد با دمای شدید زمستان کنار بیان.

به راحتی آلیاژها را تشکیل می دهد

همونطور که قبلاً دیدیم آلومینیوم معمولاً برای بهبود خواص فیزیکی با عناصر دیگه آلیاژ میشه. به‌عنوان مثال ، استحکام آلومینیوم تجاری خالص رو میشه با افزودن منگنز 20 درصد افزایش داد. آلومینیوم همچنین به‌راحتی آلیاژهایی با سیلیکون ، مس ، روی ، آهن و منیزیم تشکیل میده. این بدان معناست که امکان تولید طیف وسیعی از آلیاژها با خواص متناسب با کاربردهای خاص وجود داره. شرکت‌های لعاب آلومینیومی از آلیاژهای آلومینیوم با سیلیکون و منیزیم استفاده میکنن.که یک انتخاب عالی برای اکسترود پروفیل آلومینیوم هست. اونها بسیار متنوع ، قابل درمان با حرارت ، بسیار شکل‌پذیر، قابل جوشکاری هستن. و دارای استحکام بالا به علاوه مقاومت در برابر خوردگی عالی هستن.

قالب بندی آسان در فروش درب آلومینیوم

قاب پنجره‌های آلومینیومی با استفاده از یک فرایند اکستروژن ساخته میشن. یعنی با استفاده از آلیاژ آلومینیوم پیش گرم شده از طریق قالب برای ایجاد پروفیل آلومینیومی. سپس این پروفیل‌ها بهم متصل میشن. و فریم رو تشکیل میدن. این طراحی این پروفیل‌هاست که به قاب پنجره ویژگی‌های منحصر به‌فردی می‌بخشه. اونها می‌تونن طرح‌های پیچیده‌ای باشن. آلومینیوم همچنین قابلیت ماشینکاری خوبی داره. و ساخت دقیق پروفیل‌های آلومینیومی رو در قاب پنجره به پایان میرسونه.

تزئینی

آلومینیوم رو میشه به‌راحتی آنودایز یا پودر کرد تا جلوه‌ای صاف یا بافتی به اون ببخشه. این بدان معناست که پنجره‌ها ، درها و دیوار پرده‌های آلومینیومی نه تنها عملکرد خوبی دارن، بلکه ظاهر فوق‌العاده ای نیز دارن. آنودایز یعنی آلومینیوم رو تو حمام الکترولیت اسیدی و عبور جریان الکتریکی قرار بدیم. این باعث میشه سطح فلز به یه پوشش تزئینی ، با دوام ، مقاوم در برابر خوردگی و اکسید آلومینیوم تبدیل بشه. اکسید آلومینیوم دارای ساختار متخلخل هست بنابراین برای مقاوم شدن در برابر خوردگی باید آب بندی بشه. روش جایگزین اینه که پودر آلومینیوم رو با رنگ بپوشونین.

آلومینیوم و رنگ در فروش درب آلومینیوم

آلومینیوم یا با آنودایز کردن و یا از طریق واکنش شیمیایی درست میشه. تا یه مانع مقاوم در برابر خوردگی ایجاد بشه و سپس میشه اون رو به هر رنگ RAL با پودر پوشوند. در سیستم معماری ارشد ، ما دارای یک تاسیسات پیشرفته برای پوشش پودر در دنیابی هستیم. این به مولکول‌های پودر کمک میکنه تا از طریق بار الکترواستاتیک به میله ها بچسبن، درست مانند ذرات گرد و غبار که بدلیل بار الکترواستاتیک روی صفحه به تلویزیون شما می‌چسبه!

سپس میله‌ها در کوره‌ای پودر میشن که پودر ذوب میشه و یکنواخت ، انعطاف‌پذیر و صاف ایجاد میکنه که به مدت 25 سال در برابر آب و هوا مقاوم هست. با توجه به این موارد، جای تعجب نیست که افراد بیشتری پنجره‌های آلومینیومی ، درها و دیوارهای پرده‌ای رو برای ساختمان‌های تجاری و مسکونی انتخاب می‌کنن.

ارتباط با ما در رابطه با فروش درب آلومینیوم

هدف ما کیفیت هرچه بهتر و محصول با کیفیت‌تر به شما مشتریان عزیز هست. در صورت سفارش همکاران فرکو برای اندازه‌گیری کف، میز ، درب و پنجره و…به محل کار یا منزل شما اعزام میشن ، و ظرف 48 ساعت آینده کالای خود رو تحویل خواهند داد.

آیا آلومینیوم قابل بازیافت است ؟

آلومینیوم در بازیافت فلزات بی نظیر است. 100٪ قابل بازیافت است و کیفیت آلومینیوم بازیافت شده. مشابه آلومینیوم بکر است. به این معنی که می توان آن را بارها و بارها بازیافت کرد. در حقیقت ، تقریباً 75 درصد از کل آلومینیوم تولید شده هنوز هم در حال استفاده است.

چرا آلومینیوم را فلز جادویی می نامند

آلومینیوم را “فلز جادویی” می نامند. این سنگ عمدتا به عنوان سنگ بوکسیت یافت می شود. و سومین عنصر رایج در پوسته زمین و فراوان‌ترین فلز روی کره زمین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو