Home
شیشه رومیزی جلومبلی

شیشه رومیزی جلومبلی

میزهای جلومبلی یا همون میزهای پذیرایی که در مقابل مبلمان قرار می‌گیرن و معمولاً همراه خود ، میزهای عسلی ست شده‌ای دارن. این میزها با ظاهرهای مختلف و متنوع و جنس‌های متنوعی ساخته می‌شن که ما به دلایل مختلفی از شیشه رومیزی جلو مبلی برای اونا استفاده می‌کنیم که به ضرورت استفاده از این محصول در ادامه می پردازیم. شیشه رومیزی جلومبلی به صورت رنگی ، طرح دار ، ساده ، سکوریت و لمینت استفاده میشه. که باید دقت بشه متناسب با فضای رنگی دکوراسیون‌تون انتخاب درست‌تری داشته باشین.

نکات ریزی در چیدمان و انتخاب لوازم دکوری منزل و محل کار وجود داره که توجه به اونا می‌تونه صد و هشتاد درجه تو بالا رفتن کلاس فضا تاثیرگذار باشه.و محیطت رو تبدیل به محلی لاکچری کنه که توجه همه رو به خودش جلب می‌کنه.

انواع شیشه رومیزی

شیشه
  • شیشه رومیزی با زیر پر
  • شیشه رومیزی با زیر خالی

شیشه رومیزی با زیر پر

شیشه رومیزی جلومبلی

زمانی که ما یک میز جلو مبلی کامل از جنس دیگری داشته باشیم و به دلایل محافظتی و زیبایی بر روی آن از شیشه رومیزی استفاده کنیم به آن شیشه رومیزی شیشه رومیزی با زیر پر میگویم. جنس های مختلفی که از آنها برای ساخت میز جلو مبلی استفاده میشود خیلی راحت آسیب می بینند و دچار فرسایش می شوند. برای مثال اگر میزمو از جنس چوب باشد هنگامی که بر روی آن آب ریخته شود با مرور زمان پف میکند. حتی ممکن است که لایه های زیرین کپک بزند.

پس از آسیب دیدن متریال اصلی میز ما محکوم به تعویض آن هستیم که این کار هزینه زیادی را در بر می گیرد. در حالی که اگر مقداری هزینه کنیم و روی آن شیشه رومیزی بگذاریم ازمیز محافظت می کنیم. و همزمان به دلیل شفافیت و قابلیت انعکاس نوری که متریال شیشه دارد جلوه فوق‌العاده زیبایی دمیز و محیط مورد نظرمان می دهیم.

شیشه رومیزی با زیر خالی

شیشه میز جلومبلی

زمانی که شیشه روی میز بخشی از خود میز باشد دهان شیشه روزی بازی را خالی می‌گوییم. یعنی چهارچوب و پایه‌های نیز از جنس دیگری مانند چوب، سنگ، شیشه، استیل و…. باشد. در چنین روزهایی به دلیل این که تمام وزن وسایل روی میز به شیشه رومیزی جلومبلی منتقل می شود ما باید حواسمان به ضخامت شیشه انتخابی باشد.

معمولاً شیشه رومیزی با زیر خالی ضخیم‌تر و مستحکم تر از شیشه رومیزی با زیر پر انتخاب می شود. با بالا بردن ضخامت استحکام کافی و لازم برای استفاده از شیشه به ارمغان می‌آید. اما در صورتی که تمایل داشته باشید استخدام آن بیشتر شود می توانید شیشه رومیزی جلو مبلی را به‌صورت سکوریت و یا لمینت شده سفارش بدهید.

انواع جنس شیشه رومیزی جلومبلی

شیشه رومیزی جلومبلی
  • فلوت
  • کلیر
  • سوپرکلیر
  • کریستال

شیشه فلوت

میز جلومبلی

شیشه های فلوت اولین شیشه های تولید شده هستند و همین دلیل اولین تعیین ساختار شیشه را دارا هستند. که باعث می شود شفافیت این شیشه از باقی شیشه ها کمتر باشد.

شیشه رومیزی جلومبلی کلیر

این جنس از شیشه با تغییرات و پیشرفت که روی ساختار شیشه های فلوت داده شده است. به وجود آمده به همین دلیل است. که شیشه های کلیر دارای شفافیت بالاتری به نسبت شیشه های فلوت هستند.

شیشه رومیزی جلومبلی سوپر کلیر

شیشه میز

این شیشه را می‌توان شیشه ای با بالاترین درصد شفافیت دانست. با پیشرفت علم تغییراتی در شیشه‌های کلیر داده شد که باعث بالا رفتن شفافیت این شیشه ها شد. در نتیجه شیشه‌های سوپرکلیر ساخته شدند. شیشه ای هست که از این شیشه شفافیت بیشتری داشته باشد. اما اختلاف قیمت بسیار زیادی بین این دو شیشه وجود دارد. که باعث محبوبیت بسیار زیاد شیشه‌های سوپر کلیر شده است.

انواع شیشه رنگی

  • شیشه لاکوبل
  • شیشه متلوکس
  • شیشه متلاک
  • شیشه رفلکس
  • شیشه ترنسپرنت

شیشه رومیزی جلومبلی لاکوبل

شیشه رومیزی

نام اصلی شیشه های لاکوبل شیشه های پشت رنگ شده است. این شیشه ها نور را از خود عبور نمی دهند. جنس های مختلف شیشه مانند کلیر را می‌توان به صورت لاکوبل سفارش داد. پشت شیشه توسط دستگاه مخصوص به رنگ مورد نظر آغشته می شود شیشه پشت رنگ شده تولید می شود. در سفارش باید دقت داشته باشید که قیمت رنگ های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد.

شیشه جلومبلی متلاک

نام دیگر این شیشه ها شیشه های متالیک است. در نگاه اول ممکن است نتوانید شیشه ها را از شیشه لاکوبل تشخیص بدهید اما تفاوت‌های زیادی با هم دارند. برای مثال هنگامی که شیشه های متالیک در معرض نور خورشید قرار می گیرند ساختار تبلور مانند آنها حالت اکلیلی مینیمالی را به نمایش می گذارد.

تفاوت دیگری که می توانیم بگوییم این است که شیشه لاکوبل پشت رنگ شده است. در حالی که شیشه متالیک رنگ را در ساختار خود دارد. اما شباهتی که این شیشه با شیشه لاکوبل دارد این است. که هردوی این شیشه ها نور را از خود عبور نمی دهند. استفاده از این شیشه برای شیشه رومیزی جلومبلی بسیار پیشنهاد میشود.

شیشه رومیزی ترنسپرنت

شیشه

شیشه های ترنسپرنت برخلاف لاکوبل و متالیک نور از خود عبور میدهند. شیشه ها را حتماً در بناهای ایرانی اسلامی مانند پنجره مساجد دیده‌اید که ظاهر فوق‌العاده زیبایی دارند. در سبک های مدرن و مینیمال از این شیشه ها به عنوان رومیزی نیز استفاده می شود. این شیشه را در رنگ های مختلفی می توان سفارش داد.

شیشه متلوکس رومیزی

این شیشه ها تنها شیشه های رنگی مات هستند. همان طور که از نامشان پیداست ظاهر فوق‌العاده لوکس و لاکچری دارند. این شیشه ها نیز مانند شیشه لاکوبل پشت رنگ شده هستند. همچنین باید در نظر داشته باشید که این شیشه ها نور را از خود عبور نمی دهند و پشت شان مشخص نمی شود. استفاده از این شیشه برای روی میز ایده بسیار زیبایی است.

شیشه رفلکس

میز جلومبلی

شیشه ها را با نام شیشه آینه ای شنیده باشید. شیشه رفلکس در ظاهر بسیار به آینه شباهت دارد و خاصیت رفلکشن دارد. اما این شیشه را با آینه اشتباه نگیرید. چرا که آینه نور را از خود عبور نمی دهد اما شیشه رفلکس نور را از خود عبور می دهد. شیشه های رفلکس را میتوان در رنگهای مختلفی مانند طلایی و برنز سفارش داد.

انواع شیشه رومیزی جلومبلی مات

  • ساتینا
  • سندبلاست

شیشه ساتینا

شیشه رومیزی

شیشه های ساتینا شیشه هایی هستند که طی تغییرات شیمیایی که در ساختارشان داده شده است. شفافیت خود را از دست داده و مات شده اند. ویژگی فوق‌العاده که این شیشه ها دارند و باعث محبوبیت هرچه بیشتر آنها شده است. این است که می توانیم این شیشه را با درصدهای مختلف از ماتی سفارش بدهیم.

معمولاً هنگامی که از این شیشه پارتیشن شیشه ای برای سرویس‌های بهداشتی استفاده میشود. به دلیل حریمی که این نوع محیط ها لازم دارند از بالاترین درصد های ماتی برای سفارش استفاده می کنند. اما هنگامی که میخواهیم از این شیشه ها برای شیشه رومیزی جلومبلی استفاده کنیم درصد ماتی سلیقه‌ای است.

شیشه سندبلاست

شیشه میز

سندبلاست نام دستگاهی است که از طریق کوبیدن پودر شیشه به سطح مورد نظر باعث مات شدن شیشه می شود. این دستگاه با ظرافت بسیار زیادی عملیات مات سازی را انجام می دهد. که باعث می شود ما بتوانیم از طریق این دستگاه شیشه های طرح دار تولید کنیم. برای مثال شرکت ها بر روی شیشه های خود می‌توانند لوگوی شرکت شان را حک کنند. سندبلاست به معنای انفجار شن است که ریشه در نوع کارکرد این دستگاه دارد.

متخصصین ما می توانند هر طرح متن لوگو و هر چیزی که شما بخواهید را با روش سندبلاست روی شیشه موردنظرتان حک کنند

مشاوره رایگان خرید شیشه رومیزی جلومبلی

شرکت فرکو برای رضایت هر چه بیشتر شما یک طرح مشاوره رایگان در نظر گرفته است. تا شما بتوانید بر اساس مقدار هزینه ای که می خواهید انجام دهید کاربری که برای شش مد نظر دارید و دیگر شرایط شما بهترین انتخاب را داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان کافیست با متخصصین ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با شرکت فرکو

تماس با شماره: 02188068352

آدرس دفتر: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

اینستاگرام فرکو: https://instagram.com/farkoo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو