Home
Bent glass01

شیشه خم دوجداره

شیشه با قدمت طولانی بین مصالح اصلی ساختمان‌ سازی همیشه در اولویت بوده. اوایل با انواع خیلی ساده‌ این محصول سرو کار داشتیم اما امروزه این نقش بسیار پر‌رنگ شده. و نه‌تنها در ساختمان ، بلکه در تولید انواع لوازم خانگی هم بسیار کاربرد داره. شیشه خم دوجداره با مزایای ویژه‌ای که‌داره در ساخت درو پنجره بسیار مورد توجه قرار گرفته.

از سرو صدا خسته شدی ! هر روز وسیله‌هارو تمیز می‌کنی ولی باز روشون خاک می‌شینه ! زمستون هرچقدر درجه شوفاژ و بخاری رو بالا می‌بری باز خونه گرم نمی‌شه ! اوه تابستون که‌دیگه هیچی انگار خورشید وسط پذیراییت نشسته که‌باد کولر هیچ اثری نداره 🙁

خب حالا چاره چیه ؟!

اگر بدونی شیشه خم دوجداره چه کارایی‌هایی داره همین الان می‌خری 🙂

می‌دونستی با انتخاب درست شیشه برای در و پنجره خونت می‌تونی تا چه‌حد تو مصرف انرژی صرفه جویی کنی؟شیشه دوجداره دوست محیط زیسته! چرا؟ چون یه‌عایق اساسیه! دیگه از سرو صدای بیرون ، گرد و خاک و هزینه اضافی آبونمان هم راحت می‌شی 🙂

از اونجایی که‌به حفظ منابع طبیعی و محیط زیست اهمیت می‌دی و ترجیح می‌دی از هوش اقتصادیت استفاده کنی، بهت پیشنهاد می‌دم خرید امروز این محصول فوق‌العاده رو به‌فردا موکول نکنی! زیبایی ، کیفیت ، صرفه‌جویی در منابع طبیعی ، کاهش هزینه‌ها و امنیت اقتصادی ، آرامش و آسایش در تمام ساعات روز و فصول سال ، تنها قسمتی از مزایای استفاده از شیشه خم دوجداره فرکوعه. آسایش فردات در گروعه تصمیم امروزته!

نحوه تولید شیشه دوجداره
نکاتی که‌برای خرید شیشه دوجداره باید در نظر بگیری
Bent glass02
نمایی از چند شیشه با تعداد جداره‌های متفاوت

دوست عزیزی که‌افتخار دارم تو این مقاله در خدمتت باشم ، با تشکر از حسن انتخابت برای مطالعه این مطلب ، در هر قسمت از مقاله می‌تونی برای کسب اطلاعات در خصوص انواع محصولات فرکو ، با لمس لینک‌های موجود در قسمت نوارهای رنگی ، از مطالب و تصاویر مربوط به‌هر محصول استفاده کنی.

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

طرح‌های بسیار متنوع شیشه رومیزی فرکو رو با لمس لینک مشاهده کن.

Bent glass06

در فرکو شیشه خم با طراحی بی‌نظیر تولید میشه. برای اطلاع از قیمت شیشه خم و آشنایی با مدل‌های جذابش کلیک کن.

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

انواع مدرن و زیبای شیشه‌های منحنی رو می‌تونی در کارخانه شیشه خم فرکو سفارش بدی. برای اطلاعات بیش‌تر کلیک کن.

برای اینکه‌با شیشه خم دو جداره آشنا بشی، اول باید بدونی که‌هرکدوم از ویژگی‌های این محصول چیه و چه کاربردی داره. بنابراین در این خصوص به‌دو سؤال اولیه شیشه خم چیه ؟شیشه دو جداره چیه ؟ در ادامه پاسخ میدم.

شیشه خم چیست

شیشه‌های قوس‌دار یا منحنی نوع جدیدی از انواع شیشه‌ان و برخلاف شیشه‌های تخت که‌قدمتی چندین ساله‌دارن ،یک پدیده بروز و مدرن هستن. شیشه‌های خم با انواع طراحی‌های خاص و بسیار زیبا ، در سال‌های اخیر جایگاه متمایزی رو در صنعت شیشه ایجادکردن.

سازه‌های متفاوت و ویژه‌ای که‌تنها با استفاده از این نوع شیشه قابل ساخت و تولیده، یکی از جلوه‌های فوق‌العاده هنری در صنعت ساخت سازه‌های شیشه‌ای محسوب میشه. که‌از اون‌ها در تولید اجراهای ویژه و متفاوت ساختمانی و همچنین در تولید بسیاری از وسایل خانگی ، دکوری و تزئینی استفاده میشه. این شیشه بدلیل شکل خاصی که‌داره ، در ساخت محصولات متنوع با طرح‌های بسیار خلاقانه و هنرمندانه ، کاربرد زیادی داره.

شیشه خم دوجداره
شیشه خم

شیشه رومیزی رنگی رو می‌تونی با انواع تناژ رنگی زیبا در فرکو سفارش بدی. برای کسب اطلاعات و مشاهده تصاویر لینک را لمس کن.

ساخت انواع شیشه خم

حتما به‌این موضوع فکر کردی که‌چطور میشه از شیشه‌هایی با سطح صاف و شکننده ، طرح‌هایی چنین زیبا و ظریف تولید کرد؟!
فرآیند تولید شیشه‌های منحنی به‌این ترتیبه‌که‌اول با حرارت بسیار بالا شیشه ساده رو از سطحی سخت به‌شکل خمیری تقریباً نرم تبدیل می‌کنن. تا از صفحه‌ای غیرقابل انعطاف به‌خمیری منعطف با خاصیت شکل‌پذیری بالا تبدیل بشه.

ولی از اون‌جایی که‌با استفاده از حرارت زیاد میشه این خمیر نرم را تولید کرد ، مسلما نمیشه مثل گل کوزه‌گری اون‌رو تو دست گرفت و به‌شکل مورد نظر درآورد. پس برای این منظور ، اول برای هر طرحی قالبی مخصوص تهیه میشه. و خمیر داغ درون این قالب‌های مخصوص از پیش آماده شده ، ریخته میشه. و بعد با همون قالب‌ها درون کوره میره ، تا به‌صورت شیشه‌هایی زیبا و با طرح‌هایی متنوع و منحصر به‌فرد با عنوان شیشه خم به‌دست مصرف کننده برسه.

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

شیشه رومیزی تهران یکی از نمایندگی‌های فرکوعه که‌با لمس لینک می‌تونی محصولات فوق‌العادشو ببینی.

بدلیل محبوبیت بالای این نوع از شیشه‌ها و استقبال بی‌نظیری که‌در بهره‌برداری در دکوراتیو و دکوراسیون داره. برای اینکه بتونیم پاسخ‌گوی ،گستره وسیع نیاز‌ها و طرح‌های آماده اجرا با این محصول باشیم. انواع گوناگون شیشه خم رو با جنس‌ها و طرح‌های مختلف و متنوع ، تولید می‌کنیم . مثل شیشه خم دو جداره که‌در ادامه در مورد انواع اون توضیح میدم.

شیشه خم
شیشه خم

فرکو نمایندگی شیشه خم رو به عهده‌دارد. می‌تونی برای آشنایی بیش‌تر و دیدن تصاویرش کلیک کنی.

شیشه دو جداره چیست ؟

این محصول متشکل از دو یا چند لایه شیشه است ، که‌تمام لایه‌ها‌رو به‌طور موازی در کنار هم قرار میدن. که‌میشه از جنس‌های مختلف شیشه در تولیدشون استفاده کرد. ولی بهترین نوع شیشه قابل استفاده برای این محصول ، بهره‌گیری از شیشه‌های کم انتشاره که‌با نام LOW_E نیز خوانده میشه. و پوششی نامرئی از جنس اکسید فلز داره. و اکثرا در بین دو لایه شیشه یا glass spacer قرار داده میشه و با مواد سیلیکاژل یا رطوبت‌گیر پر میشه.

در فضای خالی بین هر لایه شیشه هم گاز آرگون تزریق میشه و در نهایت ، دور تا دور شیشه با چسب مخصوص می‌چسبه و تا زمان خشک شدن کامل چسب ، چند ساعت در محیطی خنک نگهداری میشه.

glass_011.11

فرکو میز شیشه ای مغازه هم تولید می‌کنه. برای دیدن تصاویر و آشنایی با این محصول کلیک کن.

تاریخچه شیشه‌های دو جداره

احتمالا علاقه‌مندی که‌بدونی، شیشه دو جداره برحسب چه‌شرایطی و چطور بوجود اومد.

شیشه دو جداره توسط اسکاتلندی‌ها و در زمان ویکتوریا اختراع شد . در اون زمان بدلیل سرمای بسیار شدید در اسکاتلند و نبودن سیستم‌های گرمازا ، نیاز به‌حفظ حرارت داخل منزل. که‌در اون زمان تنها منبع گرما زا آشپزخانه بود ، سبب شد تا شیشه‌هایی با عنوان شیشه دو جداره تولید بشه . که‌مورد استقبال فراوان همه مردم و تمام کشور‌ها قرار گرفت .

با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی انواع چند جداره اون هم تولید شد ، که‌البته جنس‌های متفاوت شیشه ، استفاده از گاز‌ها و انواع عایق‌ها ، همچنین ویژگی‌های مهم و کاربردی بالا در این محصول. باعث شد که‌طی سال‌ها به‌امتیازات فراوان اون افزوده بشه .

اینستاگرام

در فرکو انواع میز شیشه ای پذیرایی با زیباترین طرح‌ها تولید میشه. برای اینکه مدل‌های مدرنش رو از دست ندی کلیک کن.

Bent glass03

شیشه رومیزی برنز یکی از رنگ‌های خاص شیشه رو میزیه. برای دیدن انواعش کلیک کن.

ویژگی‌های بارز و با اهمیت در شیشه‌های خم دو جداره

این محصول بدلیل دو جداره بودن و گاز آرگونی که‌بین لایه‌های اون تزریق میشه ، مانع و عایق بسیار خوبی در مقابل انواع آلودگی‌ها محسوب میشه ، مثل :

  • عایق گرد و غبار
  • عایق صدا یا صوتی
  • عایق دما یا حرارتی

که‌در ادامه برات توضیح مختصری درباره هرکدوم دادم:

عایق گردو غبار :

شیشه خم دو جداره بدلیل اینکه از ورود خاک و گردو غبار به داخل مکان‌های سربسته مثل خونه و اداره و … جلوگیری می‌کنه. از نظر کم کردن آلرژی و حساسیت‌های تنفسی ، بسیار مورد توجه قرار گرفته. که‌البته یکی از ویژگی‌های بسیار با اهمیت در عصر حاضره. چرا که‌با آلودگی‌های روز افزون هوا و متاسفانه بالا رفتن بیماری‌های تنفسی مثل آسم و حتی آلرژی‌های‌ فصلی ، استفاده از این نوع شیشه در همه‌محیط‌های عمومی ، مسکونی و درمانی ، بسیار ضروریه.

شیشه خم دو جداره _4
شیشه خم

شیشه رومیزی کریستال یکی از شفاف‌ترین انواع شیشه رومیزیه. برای کسب اطلاع و دیدن محصولات بسیار زیبای اون کلیک کن.

عایق صدا یا صوتی :

به‌خاطر افزایش جمعیت ، تردد وسایل نقلیه ، ساخت و ساز و هزاران صدای آزار دهنده در پیرامونمون … آلودگی صوتی بیداد میکنه . و تنها عامل کنترل کننده و کاهش دهنده صداهای مزاحم بیرون ، استفاده از انواع عایق‌های صوتیه. که‌شیشه‌های دو جداره‌یکی از انواع اونه.

این محصول که‌دارای قابلیت کاهش ورود صدا تا 50 دسیبله، یکی از ارزنده‌ترین محصولات تولیدی برای رفع این معضل ، در صنعت شیشه سازی به‌حساب میاد.

شیشه خم دو جداره _3

میز شیشه ای ناهار خوری یک محصول بی‌نهایت زیباست .اگه‌میخوای با انواعش آشنا بشی کلیک کن.

عایق دما یا حرارتی :

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از شیشه خم دو جداره ، قابلیت بسیار بالای اون به‌عنوان یک عایق حرارتیه. که‌این خصوصیت نه‌تنها برای فصول سرد سال ، بلکه در فصل‌های گرم سال هم، بسیار مفید و مقرون به‌‌صرفه‌ست . با استفاده از این محصول می‌تونی تا حد بسیار زیادی از اتلاف انرژی و هدر رفتن بی‌رویه منابع طبیعی جلوگیری کنی. تلاش برای حفظ این سرمایه‌های ملی خودش به‌تنهائی موضوعی بسیار مهم و ارزشمنده. که‌با استفاده از این محصول می‌تونی علاوه بر ، برداشتن قدمی موثر در این زمینه ، تو پرداخت هزینه‌های آبونمانت هم کاهش آشکاری رو تجربه کنی.

glass.>5
شیشه خم دوجداره (1)

فرکو انواع شیشه میز ناهارخوری ۱۰ نفره تولید می‌کنه. کلیک کن تا بتونی انواع جدیدش رو ببینی .

چطور می‌تونیم تو حفظ منابع طبیعی و کمک به‌محیط زیست ، نقشی ارزنده داشته‌باشیم:

استفاده از شیشه‌ها و پنجره‌های معمولی باعث هدر رفتن مقادیر زیادی از دمای محیط میشن. که‌اصراف در مصرف انرژی و هزینه‌ست. ولی با استفاده از شیشه‌های دوجداره بدلیل عایق محکمی که‌دارن ، در فصل سرما از ورود هوای سرد به‌داخل محیط و همچنین از خروج هوای گرم به‌خارج از اون‌جلوگیری میشه‌. و بالطبع در تابستون از ورود نور شدید و هوای گرم به‌داخل محیط و همچنین خروج هوای خنک به‌خارج از اون جلوگیری می‌کنه.

همین امر باعث میشه نیاز کمتری به‌استفاده از وسایل گرما زا در فصل‌های سرد و نیاز کمتری به‌وسایل خنک کننده و سرما زا در فصول گرم سال داشته باشیم. واین یعنی حفظ منابع طبیعی و کمک شایانی به‌حفظ محیط زیست .

این محصول باعث میشه که‌به‌مقدار زیادی در مصرف انرژی صرفه جوئی بشه و به‌همین دلیل یک محصول با عملکرد بهینه و مهربان با محیط زیسته.(حفظ منابع طبیعی)

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

میز شیشه ای جلومبلی از مدرن‌ترین انواع تولیدات فرکوعه . حتما برای دیدنشون کلیک کن.

رتبه‌بندی مصرف انرژی در شیشه‌های خم دو جداره

تو بیش‌تره تولیدات وسایل خونگی و … با استفاده از برچسب رتبه‌بندی انرژی ،مقدار و بازده مصرف انرژی رو از E تا A نشان می‌دن. این نشون برای انواع شیشه‌ها و پنجره‌هایی که‌عایق حرارتی دارن ، از طرف شورای رتبه بندی ، fenestration انگلستان | BFRC | اجرا می‌شه.
موقع انتخاب و خرید ، برای اینکه بتونی بهترین محصول شیشه رو با بالاترین عایق حرارتی ، تهیه‌کنی به‌امتیاز (BFRC) دقت کن.
تو شیشه‌ها و پنجره‌های دو یا چند جداره که‌رتبه‌بندی انرژی دارن، با علامت u میزان مصرف رو در برچسب انرژی نشون می‌دن. میزان بالای مقادیر u نشون دهنده عبور بیش‌تر حرارت و مقادیر کم u نشون دهنده کم‌ترین اتلاف انرژی. یعنی برای این‌که بتونی از ویژگی‌های با اهمیت این محصول بیش‌ترین سود رو ببری ، باید هنگام خرید اون ، محصولی رو انتخاب کنی که‌میزان u در اون کم‌ترین مقدار ممکن باشه.

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

برای دیدن زیباترین مدل‌های روز میز شیشه ای تلویزیون لینک رو لمس کن.

اسپیسر شیشه دو جداره چیه و چه‌کاربردی داره

اسپیسر در واقع قطعه‌ای فلزی و یا پلاستیکی که‌بین لایه‌های شیشه قرار می‌گیره. وجود اسپیسر تو شیشه‌های دو و چند جداره امری ضرروی. چراکه برای جداکردن سطوح شیشه‌ها از هم و همچنین حفظ لایه‌های شیشه با فاصله‌ای معین ،در کنار هم، باید از اسپیسرها استفاده کرد.

با استفاده از اسپیسر ، صفحه‌های شیشه در‌ جای خودشون ثابت می‌شن و ضمن تقویت استحکام شیشه ، باعث محکم‌تر شدن اتصالات شیشه‌هم می‌شن. اسپیسرها باعث تحکیم مهر و موم لایه‌های شیشه شده و زمانی که‌فاصله بین شیشه‌ها با گاز آرگون یاکریپتون پر می‌شه، عایقی با کیفیت در مقابل صدا ، گردو غبار و دما به‌وجود میارن.

glass_011.10

برای مشاهده جذاب‌ترین انواع میز شیشه ای ناهار خوری لینک رو لمس کن.

انواع گوناگون شیشه خم دو جداره بر اساس کیفیت و جنس

  • شیشه کریستال
  • شثیشه دو جداره رنگی
  •  شیشه منحنی طرح دار
  • دوجداره حکاکی شده
  • شیشه منحنی اسید کاری شده
  • شیشه قوس دار استیند گلاس
  • دوجداره خم هوشمند 
  • دو جداره لمینت
  • شیشه گرد دوجداره منحنی
  • دو جداره قوس دار اکریلیک
  • شیشه اکلیلی منحنی
شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

یکی دیگه از تولیدات فرکو میز شیشه ای کامپیوتر برای دیدن مدل‌های زیبای این محصول کلیک کن.

شیشه کریستال :

شیشه‌های کریستال نوعی از شیشه‌های شفاف هستن. با این تفاوت که‌چندین برابر ، شفاف‌تر و براق‌تر از شیشه‌های شفاف معمولی هستن. در تولید این شیشه‌ها از مقدار بسیار زیادی ذرات کریستال ، استفاده می‌شه.

دلیل شفافیت بسیار بالای این محصول هم همین ذرات کریستال هستن. که‌با بازتاب نور ، جلا و زیبائی خاصی رو به‌وجود میارن. از شیشه‌های کریستال هم می‌تونی برای ساخت شیشه خم دو جداره سفارش بدی. تا شیشه‌هائی با زیبائی شیشه‌های منحنی ، شفافیت بالای شیشه‌های کریستال و مقاومت شیشه دو جداره رو ، بطور همزمان استفاده کنی.

دوجداره قوس‌دار رنگی :

شیشه‌های دوجداره منحنی رو می‌تونی به‌صورت رنگی هم سفارش بدی. همونطورکه‌ می‌دونی شیشه‌های رنگی یکی از جلوه‌های زیبائی تو دکوراسیون به‌حساب میان. گستردگی و تنوع رنگ‌ها ، به‌طراحان دکوراسیون این اجازه رو می‌دن. تا بتونن براحتی ، با بکار‌گیری از شیشه خم دو جداره رنگی ، زیبا‌ترین آثار خودشون رو به‌اجرا در بیارن.

یکی دیگه از ویژگی‌های این محصول استفاده از دو یا چند رنگ شیشه بسته به‌تعداد شیشه‌های استفاده شده در شیشه دو جداره یا سه جدارست. برای مثال اگه از شیشه دوجداره رنگی به‌عنوان پارتیشن استفاده می‌کنی. می‌تونی یک سمت پارتیشن رو از یک رنگ و سمت دیگرو از رنگ دیگه سفارش بدی.

Bent glass05

انواع میز شیشه ای پایه فلزی رو با لمس لینک مشاهده کن.

شیشه منحنی اسیدکاری شده :

شیشه‌های اسید‌کاری شده تو گروه شیشه‌های طرح دارن. از این شیوه طراحی می‌شه ، تو انواع شیشه خم دو جداره استفاده کرد. ایجاد طرح‌های اسید‌کاری شده روی سطح شیشه ، به‌دو صورت انجام می‌شه:

  • طرح اسیدکاری شده بوسیله دستگاه
  • طرح اسیدکاری شده با شیوه دستی

طرح‌های ایجاد شده روی این شیشه‌ها ، با محلولی اسیدی بوجود میان. به‌این ترتیب که‌این محلول اسیدی ، با توجه‌به طرح مورد نظر ، روی سطح شیشه ریخته می‌شه. اسید در قسمت‌های ریخته شده اثر کرده و لایه‌هائی از سطح شیشه رو از بین می‌بره. همین امر باعث به‌وجود اومدن طرح‌هائی زیبا در سطح شیشه می‌شه.

glass.>7

شرکت فرکو شیشه میز ناهار خوری 8 نفره رو در انواع بسیار زیبا تولید می‌کنه. برای دیدنشون کلیک کن.

شیشه منحنی طرح‌دار :

شیشه منحنی طرح‌دار یا چاپی ، شیشه‌ای‌که‌ طرح‌های متفاوتی رو می‌شه با دستگاه مخصوص چاپ شیشه ، روی سطح اون ایجاد کرد. طرح‌های چاپی تنوع بسیار بالائی دارن.

می‌تونی برای محصولت ، از طرح‌های موجود و یا طرح‌های متنوع دیگه‌سفارش بدی. تو چاپ طرح روی شیشه ، محدودیت خاصی وجود نداره. و کاملا به‌خواست و سلیقه خودت بستگی داره. علاوه بر طرح‌های متفاوت. از طرح لوگو و آرم شرکت هم می‌تونی روی شیشه‌استفاده کنی.

.2glass_011

برای اطلاع از قیمت شیشه رومیزی و دیدن مدل‌های اون کلیک کن.

دوجداره حکاکی شده :

شیشه خم دوجداره حکاکی شده ، در واقع شیشه‌ای‌که روی اون انواع طرح‌های متنوع و زیبا ، از طریق کنده‌کاری ایجاد می‌شه. یعنی بر خلاف شیشه‌چاپی ، که‌طرح از طریق دستگاه چاپ برسطح شیشه چاپ می‌شه. تو شیشه حکاکی شده نقش‌های مد‌نظر کاملا در سطح شیشه کنده‌کاری می‌شه.

طرح‌های متنوع زیادی برای این منظور وجود داره. هم‌چنین آرم شرکت و لوگوی موسسات هم قابل اجرا و حکاکی هستن. طرح مورد نظرت با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته حکاکی شیشه ، بر روی شیشه منحنی دوجداره کنده‌کاری می‌شه.

شیشه قوس‌دار استیند گلاس :

استیند گلاس یک نوع تکنیک طراحی. بگونه‌ای که‌قطعه‌هائی از شیشه رو با کمک فلز ، در کنار هم می‌چینن تا به‌صورت طرحی کامل و زیبا در بیاد. در استیند گلاس شیشه ، می‌شه با استفاده از انواع سبک‌های هنری ، مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر از انواع طرح‌ها رو ایجاد کرد. انواع کاربرد شیشه استیند گلاس:

  • پنجره مساجد و کلیساها
  • شیشه درب و پنجره ساختمون‌ها
  • سقف‌های کاذب شیشه‌ای
  • گنبد شیشه‌ای
  • پارتیشن‌های شیشه‌ای تزئینی
glass-05.

به شیشه رومیزی دودی علاقه‌مندی؟ کلیک کن تا با انواعش آشنا بشی.

شیشه خم دو جداره استیند گلاس یکی از هنر مندانه‌ترین طرح‌های شیشه در دکوراسیون محسوب می‌شه. برای ساخت این محصول فوق‌العاده زیبا، از شیشه‌هائی با قطعه‌ها و شکل‌های مختلف، که‌بسته به‌طرح مورد نظرت انتخاب می‌شن ،و با دقت بسیار زیادی برش می‌خورن.استفاده می‌شه. این قطعات شیشه‌ای با کمک قطعه‌های فلزی H شکل به‌هم متصل می‌شن.

دوجداره خم هوشمند  :

شیشه خم دو جداره رو هم می‌تونی به‌صورت شیشه‌های هوشمند سفارش بدی ، تا علاوه بر داشتن ویژگی‌های با اهمیت شیشه‌های دو جداره ، و زیبائی شیشه‌های منحنی ، از ویژگی‌های خاص و مدرن شیشه‌های هوشمند هم بهره‌مند بشی.

شیشه‌های هوشمند عملکردی خاص و بسیار جذاب دارن. به‌طوریکه از ظاهری شفاف، قابل تغییر به‌ظاهری مات هستن. تو این شیشه‌ها با استفاده از ریموت و به‌طریق کنترل از راه دور ، می‌تونی نما و ظاهر شیشه رو تغییر بدی. و از امکان مات کردن شیشه و حفظ حریم شخصی در هر زمان مورد نیازت استفاده کنی.

glass-07.

در مورد انواع میز شیشه ای اداری و شیک ترین مدل‌های اون چی می‌دونی؟ برای اطلاعات کامل و دیدن انواعش کلیک کن.

دو جداره لمینت :

از اونجائیکه شیشه‌های لمینت استحکام بالا و ایمنی بسیاری زیادی دارن. و شیشه‌های دو جداره و سه جداره هم عایق بسیار خوبی در برابر انواع آلودگی از جمله : گرد و خاک و آلودگی صوتی و… هستن و تو کاهش مصرف بی‌رویه انرژی تاثیر زیادی دارن. برای سازه‌های شیشه‌ای مثل نمای ساختمون‌های بلند و برج‌ها، از ترکیب این دو محصول با کیفیت استفاده می‌کنن . یعنی شیشه‌های لمینت رو به‌صورت دو جداره تولید می‌کنن. تا بتونن از خصوصیات و ویژگی‌های هر دو محصول استفاده کنن.

glass.>6

اگه به‌انواع آکواریوم علاقه‌مندی ، می‌تونی با مدرن ترین تولیدات این محصول ، با لمس لینک شیشه خم آکواریوم آشنا بشی.

شیشه گرد دوجداره منحنی :

در بسیاری از ویلاها و هتل‌ها و حتی بعضی از ساختمون‌های مسکونی و اداری ، استفاده از شیشه‌های گرد به‌انواع مرسوم ترجیح داده می‌شه. و برای زیباتر شدن نمای ساختماون از این نوع شیشه استفاده می‌شه. شیشه گرد وقتی که‌از شیشه خم تولید بشه نمائی سه بعدی و بسیار جذاب رو پدید میاره ، و ظاهری محدب یا معقر در شیشه ایجاد می‌کنه. البته این طرح نه‌تنها در ساختمون‌ها و ویلاها بلکه در ساعت‌های بزرگ میادین و برج ها نیز بکار می‌ره. شیشه‌های منحنی گرد رو به‌صورت دو جداره هم تولید می‌کنن، برای اینکه همراه با زیبائی ، از کیفیت و عایق بودن این محصول نیز بهره‌مند بشن.

شیشه اکلیلی منحنی :

یکی از انواع شیشه که‌در دکوراسیون طرفداران زیادی داره ، شیشه اکلیلی هستش. که‌در بافت شیشه ذرات ریز براقی چون اکلیل وجود داره. و نمائی بسیار زیبا در شیشه بوجود میاره. در شیشه خم دو جداره می‌شه برای یک سمت شیشه و یا هر دو سمت شیشه از این نمای زیبا استفاده کرد. شیشه‌های اکلیلی رو می‌شه در انواع طیف رنگی و همچنین با انواع جنس و کیفیت تولید کرد. این محصول در انواع سازه‌های شیشه‌ای قابل اجراست و در دکوراسیون داخلی بسیار کاربرد داره.

glass_011.22

شیشه خم سکوریت که‌یکی از شیشه‌های نشکن هستش در مدل‌های بسیار زیبا تولید شده. می تونی برای دیدنشون کلیک کنی.

دو جداره قوس دار اکریلیک :

اکرلیک نوعی از طراحی بر روی سطح شیشه هستش. که‌در تمام سازه‌های شیشه‌ای قابل اجراست. در واقع طراحی‌های بسیار زیبائی رو با استفاده از اکرلیک می‌شه بر روی شیشه خم دو جداره اعمال کرد. شیشه‌های اکرلیک رو با استفاده از انواع قلموهای طراحی نقاشی و رنگ آمیزی می‌کنن. شیشه‌های طراحی شده با این روش ، به شیشه‌های هنری مرسوم هستن.

شیشه‌های دو جداره این قابلیت رو دارن که‌هر کدوم از جداره‌های شیشه‌رو با طرحی متفاوت طراحی کرد. و از این هنر زیبای اکرلیک در هر دو سمت شیشه بهره برد. طرح‌های شیشه اکرلیک می‌تونه از طرح‌های موجود در بازار و یا طرح‌ دلخواهت باشه.

glass.>8

چه‌عواملی در قیمت شیشه خم دو جداره اثر گذاره

  • ضخامت شیشه
  • ابعاد و سایز شیشه
  • رنگ استفاده شده
  • کیفیت شیشه خم دو جداره

ضخامت شیشه :

ضخامت در انواع شیشه‌ها متغیره ، که‌برحسب نیاز و نوع استفاده ای که‌از اون می‌شه ، در انواع بسیار زیاد و متنوع قابل سفارشه. انواع ضخامت استاندارد در تولید شیشه خم دو جداره عبارت است از : 6 میل 8 میل 10 میل 12 میل 14 میل 16 میل 18 میل 20 میل 

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره (5)

در کارخانه شیشه خم فرکو طرح‌های بسیار جذابی از شیشه خم ساخته می‌شه. برای اطلاع از انواعش کلیک کن.

ابعاد و سایز شیشه

ابعاد شیشه می‌تونه از سایزهای استاندارد انتخاب بشه و یا در انواع دلخواه مشتری ساخته بشه. می‌تونی این محصول رو با هر نوع ابعاد و هر نوع سایزی که‌مورد نیازت باشه سفارش بدی.

رنگ استفاده شده

رنگ‌های زیادی برای شیشه‌های خم تولید شده و هر نوع شیشه رنگی قیمت متفاوتی داره. مثلا رنگ‌های ساده‌تر قیمت کم‌تری نسبت به‌رنگ‌های خاص دارن. به‌همین دلیل بر اساس نوع رنگی که‌در تولید شیشه خم دو جداره مورد استفاده قرار می‌گیره ، هزینه‌های نهایی هم تغییر خواهد کرد.

کیفیت شیشه خم دو جداره

کیفیت مهم‌ترین عامل در قیمت نهایی هستش که‌بر اساس نوع جنس و فرآیند تولید محاسبه می‌شه. در تولید شیشه خم برای بالا بردن کیفیت از جنس‌های مختلفی می‌شه بهره برد ، که‌هرکدوم بسته‌به‌ قابلیت‌ها و مزایایی که‌دارن ، از قیمت متفاوتی برخوردارن.

شیشه خم دو جداره _0
شیشه خم دوجداره

یکی از زیبا ترین تولیدات فرکو انواع میز شیشه ای خم هستش . برای دیدن تنوع بالای این محصول کلیک کن.

انواع شیشه خم دو جداره رنگی

  • لاکوبل
  • ترنسپرنت
  • ارسی
  • متلوکس

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه لاکوبل به‌عنوان یکی از انواع شیشه رنگی ، در نوع خودش بسیار مشهور و زیباست. اکثریت اعتقاد دارن که‌بهترین نوع شیشه رنگی ، شیشه رنگی لاکوبل هستش. شیشه خم دو جداره با استفاده از شیشه رنگی لاکوبل در کل جهان تولید می‌شه. از شیشه‌های رنگی در کاربری‌های بسیاری مانند انواع میز‌ها- در ساختمون‌ها- انواع بوفه و همچنین برای کابینت‌ها و …استفاده می‌شه.

انواع شیشه لاکوبل با انواع طیف رنگی در فرکو تولید می‌شه. این نوع شیشه که‌در سال 2018 میلادی در کشور‌های دیگه‌ای تولید می‌شد ، در سال‌های اخیر در ایران نیز تولیدی‌های زیادی داره. شیشه خم دوجداره رنگی از نوع لاکوبل ، برای دکوراتیو خونه‌ها بسیار مناسبه و یکی از بهترین جلوه‌ها رو در بین شیشه‌های رنگی داره.

شیشه خم دو جداره _1

شیشه خم لمینت شیشه ای بی خطر ه و زیباترین شیشه در صنعت شیشه سازیه. کلیک کن تا با خصوصیاتش آشنا بشی.

شیشه رنگی ترنسپرنت

امروزه هنر دکوراتیو ، برای ایجاد فضائی مدرن در اماکن مسکونی ، اداری و تجاری کمک زیادی به‌افراد و متخصصین دکوراسیون می‌کنه. شیشه‌های ترنسپرنت یک نوع شیشه برای افزایش زیبایی و مدرن کردن دکور محیطه ،که‌از لیبل‌های رنگی بسیار با کیفیتی تولید می‌شه.

با استفاده از رنگ‌های مختلف در انواع شیشه مخصوصا شیشه خم دو جداره ، می‌شه میزان ورود نور خورشید به‌داخل رو تنظیم کرد و بسته به‌نوع رنگ و نوع شیشه از تابش نور خورشید به‌خوبی استفاده کرد. شیشه‌های ترسپرنت می‌تونن از شیشه‌های کریستال ، فلوت ، کلیر و سوپر کلیر تولید بشن. که‌بسته به‌نوع شیشه ، میزان شفافیت اون نیز متغیر خواهد بود.

شیشه رنگی ارسی

شیشه ارسی یک نوع شیشه رنگی سنتیه. ارسی به‌گونه‌ای از پنجره یا درِ چوبی کشویی گفته می‌شه. از شیشه‌های ارسی در مکان‌های تاریخی بسیار استفاده شده. شیشه ارسی یک نوع شیشه سنتی با کیفیت بالاست ، که‌استفاده کردن از اون در گذشته فقط در سبک سنتی رواج داشته. و برای درب و پنجره استفاده می‌شده. اما امروزه در کاربری‌های دیگه و در سبک مدرن نیز از اون‌ها استفاده می‌شه. شیشه‌های رنگی ارسی در صورت سفارش مشتری برای ساخت شیشه خم دو جداره هم استفاده می‌شه.

شیشه خم دو جداره رنگی متلوکس

شیشه متلوکس یک نوع شیشه دکوراتیوه. شیشه‌های رنگی متلوکس دارای طیف گسترده ای از رنگبندی هستن. از این دسته شیشه رنگی در بسیاری از سازه‌های شیشه‌ای استفاده می‌شه. شیشه رنگی متلوکس از هر نظر با شیشه رنگی لاکوبل یکی هستش و تنها تفاوت درمات بودن اونه.این شیشه از 4 میل تا 20 میل تولید می‌شه. شیشه‌های رنگی مات به‌عنوان یکی از بهترین ابزارهای دکوراتیو به‌شمار میان ، که‌امروزه در انواع معماری حضور دارن.

glass-021.

شیشه خم سکوریت هم زیبا و هم بسیار مقاومه. لینک رو لمس کن و با اون آشنا شو.

رنگ‌های شیشه خم دو جداره

این محصول در انواع رنگ‌های موجود اعم از استاندارد و سفارشی تولید می‌شه. رنگ‌های متنوعی که‌معمولا برای این سازه بکار می‌ره عبارت است از :

برای سفارش شیشه خم دوجداره با رنگ دلخواه می‌توانی با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیری. فرکو آماده پاسخگویی و مشاوره هستش.برای مشاهده انواع تولیدات شرکت فرکو ، از جمله انواع سازه‌های شیشه‌ای – آینه – درب – پنجره می‌تونی به‌سایت اینستاگرام مراجعه کنی:  پیج اینستاگرام

Bent glass09

برای مشاهده مدل‌های فوق‌العاده میز شیشه ای کامپیوتر کلیک کن.

انواع کاربرد شیشه خم دو جداره

  • سقف شیشه‌ای
  • کابین آسانسور
  • نمای ساختمان
  • گنبد شیشه‌ای
  • استوانه‌ای 
  • دو جداره لمینت
  • پارتیشن
شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

فرکو نمایندگی شیشه رومیزی رو برعهده داره. کلیک کن و اطلاعات خوبی در مورد قیمت و انواع شیشه رومیزی کسب کن.

نرده شیشه‌ای

نرده شیشه‌ای در واقع همون حفاظ و نگهدارنده‌ایه که‌در مقابل تراس و بالکن کشیده می‌شه. در گذشته و حتی همین اواخر ، در بیش‌تر نرده‌های بکار رفته در ساختمون‌ها و آپارتمان‌ها از جنس‌های فلز و یا آجر و حتی سنگ‌های ساختمونی استفاده می‌کردن.

ولی پس از به‌روی کار اومدن سازه‌هائی از جنس شیشه با طراحی‌های بسیار زیبا و جذاب ولی مقاوم و ماندگار ، روند تولید نرده‌های فلزی و … کم شد و در عوض استفاده از نرده‌های شیشه‌ای ، بطور روز افزون افزایش پیدا کرد.

می‌تونی با مدرن‌ترین تولیدات آکواریوم ، از طریق لمس لینک شیشه خم آکواریوم آشنا بشی.

امروزه در اکثر اجراهای آپارتمانی از نرده تراس و بالکن گرفته تا نرده راه پله‌های فضاهای داخلی و بیرونی ساختمون‌های لوکس تجاری و مسکونی ، شاهد انواع گوناگون و متنوع این محصول هستیم. که‌نشونگر این واقعیته‌که این محصول تونسته مورد توجه اقشار مختلفی در صنعت ساخت و ساز قرار بگیره.

در واقع بدلیل کاربردها و ویژگی‌های متمایز اون ، افراد زیادی هستن که‌استفاده از این محصول رو به‌انواع دیگه اون ترجیح می‌دن. انواع کاربردهای نرده شیشه‌ای :

  • نرده‌های شیشه‌ای راه پله هتل
  • نرده شیشه‌ای تراس و بهارخواب
  • نرده بالکن مدرن شیشه‌ای
  • نرده شیشه‌ای پله‌ منازل دوبلکس
  • نرده‌های شیشه‌ای در مراکز تجاری
  • نرده شیشه‌ای رستوران‌ها و …

سقف شیشه‌ای

سقف شیشه‌ای یکی از شیوه‌های زیبا سازی در دکوراسیون داخلیه. که‌در بسیاری از اماکن مورد استفاده قرار می‌گیره. در منازل و هتل‌ها اکثرا سقف کاذب برای لابی و ورودی ساختمون ، راهروها ، آسانسورها ، سرویس‌های بهداشتی تعبیه می‌شه. ولی در اداره‌ها و مراکز فروش ، در سالن‌ها و برخی از اتاق‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیره. مثل: اتاق مدیریت و یا اتاق کنفرانس. هم‌چنین در بعضی از بوتیک‌ها و آرایشگاه‌ها نیز کاربرد داره.

استفاده ازسقف‌های شیشه‌ای علاوه بر ایجاد زیبائی در ظاهر مکان ، بدلیل محدود کردن نور چراغی که‌در پشت صفحه شیشه‌ای قرار می‌گیره ، باعث می‌شه ، تا بجای تابش نور مستقیم از منبع یعنی لامپ ، نور در کل سقف یکسان پخش بشه و ایجاد نوری ملایم کنه. که‌همین امر فضائی دلپذیرتر رو به‌مکان‌هائی که‌از این محصول در دکوراسیون خود استفاده می‌کنن ، می‌بخشه.

شیشه خم دوجداره


شیشه خم دوجداره

میز شیشه‌ای تلویزیون با طراحی یک تکه و چندتکه از شیشه خم تولید می‌شه. برای دیدنشون کلیک کن.

کابین آسانسور

در تولید برخی از آسانسورها از شیشه برای ساخت دیواره‌ها و یا درب اون استفاده می‌شه. مسلما جلوه‌ای که‌آسانسوری با دیواره‌های شیشه‌ای داره در سایر انواع اون وجود نداره. هنگام استفاده از این قبیل آسانسورها افراد می‌تونن در حین حرکت از منظره بیرون استفاده کنن. به‌همین دلیل معمولا در پاساژ ا و مراکز تجاری از این مدل آسانسورها بیش‌تر استفاده می‌شه. از این محصول در آسانسور هتل‌ها و بعضی از آپارتمان‌ها نیز استفاده می‌کنن.

شیشه خم دو جداره _8

میز شیشه ای ناهار خوری فرکو رو در انواع طرح و رنگ با لمس لینک ببین.

ویترین شیشه‌ای

از شیشه‌های دو جداره قوس دار ، در تولید بسیاری از ویترین‌های شیشه‌ای استفاده می‌شه. ویترین سازه‌ای شیشه‌ایه که‌برای نمایش اجزای چیده شده در داخل اون مورد استفاده قرار می‌گیره. انواع ویترین‌های شیشه‌ای رو به‌دو گروه می‌شه تفکیک کرد:

  • ویترین‌های خونگی یا دکوری
  • ویترین‌های مغازه‌ای

ویترین‌های دکوری یا خونگی تولید شده از شیشه خم دوجداره ، مانند بوفه ، انواع شلف و کتابخانه‌های فانتزی به‌عنوان یک وسیله دکوراتیو و تزئینی مصارف زیادی دارن.

انواع ویترین‌های مغازه‌ای مثل یخچال‌های فروشگاهی ، که‌در انواع سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و کوچیک مورد استفاده هستن. هم‌چنین ، انواع قفسه‌ها و طبقه بندی‌های شیشه‌ای ، که‌در تمام بوتیک‌ها ، مغازه‌های پوشاک ، لوازم خونگی ، طلا فروشی‌ها و … بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرن.

شیشه میز ناهارخوری ۱۰ نفره رو می‌تونی در فرکو سفارش بدی. برای دیدن نمونه‌ها کلیک کن.

نمای ساختمان

طراحان و معماران در ساخت انواع آپارتمان‌های مسکونی ، تجاری و اداری و … همیشه در طراحی نمای ساختمون‌ها ، به‌عنوان جذاب‌ترین المان در ساختمون ، بیش‌ترین هزینه و حساسیت رو بکار می‌برن. تا بتونن بیش‌ترین جذابیت بصری رو در بیننده به‌وجود بیارن.

شیشه خم دوجداره یکی از زیبائی‌های فوق‌العاده در نمای برج‌ها و آپارتمان‌های مسکونی و اداری محسوب می‌شه. که‌تنوع بسیار گسترده و متنوعی هم در اختیار سازنده گذاشته ، تا بتونه با توجه به‌هر سلیقه و با هر میزان توانایی مالی ، اجرائی مطلوب و مورد پسند ، طراحی و بنا کنه.

بهره‌مندی از این محصول عایق مناسبی نیز در برابر :

  • سرما
  • گرما
  • صدا
  • گردو غبار

محسوب می‌شه ، که‌یک ویژگی بسیار حائز اهمیت در این محصول هستش.

نمای ساختمون نه‌تنها در جذب مشتری ، بسیار تاثیر‌گذاره ، بلکه در نمای شهری و تاثیر اون در زیبائی کوچه‌ها و خیابون‌ها هم بسیار موثره.

شیشه خم

شیشه رومیزی کریستال شیشه‌ای بسیار شفاف و فوق‌العاده زیباست. برای دیدن نمونه‌ها کلیک کن.

گنبد شیشه‌ای

گنبد شیشه‌ای در واقع نمونه بروز شده و مدرن همون طاق‌های گچی و یا فلزی در بناهای تاریخی و مذهبیه. با این تفاوت که‌از جنس شیشه ساخته می‌شه و کاربردی کاملا متفاوت داره. در اصل کاربرد گنبد شیشه‌ای ایجاد نورگیر در سقف مورد استفاده هستش.

بکار بستن این نوع سقف که‌معمولا در برج‌ها ، ساختمون‌های مربوط به‌فرهنگسراها ، مراکز تجاری بزرگ و برخی از بانک‌های مرکزی و امثال اون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره ، برای تامین نور طبیعی در طول روز هستش. تا بوسیله این طاق شیشه‌ای بجای استفاده از تعداد زیادی چراغ ، بتونن از روشنایی طبیعی بهره‌مند بشن. و بتونن به‌مقدار قابل توجهی مصرف بی‌رویه انرژی رو کاهش بدن و هم‌چنین در مقادیر بالای هزینه‌های برق مصرفی ، صرفه‌جوئی کنن.

گنبدهای شیشه‌ای از زیبائی بسیار بالائی ، هم در نمای خارجی ساختمون و هم در فضای داخلی اون برخوردار هستن.

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

میز جلومبلی شیشه ای رو با مدرن‌ترین طراحی با لمس لینک مشاهده کن.

پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن در اصل یه‌جداکننده و یا وسیله‌ای برای تقسیم بندی فضاست. که‌می‌تونه کمک شایانی برای استفاده بهینه از محیط‌های بزرگ و یا حتی کوچیک باشه. پارتیشن‌ها در دو نوع تولید می ‌شن :

  • پارتیشن‌های ثابت
  • پارتیشن‌های متحرک

انتخاب نوع ثابت یا متحرک این محصول بستگی به‌نوع نیاز و کارائی مدنظر خریدار داره. برای مثال استفاده از پارتیشن متحرک در مکانی که‌محل رفت و آمد افراده ، معمولا پیشنهاد نمی‌شه.

پارتیشن متحرک بیش‌تر برای قسمتهائی مورد استفاده می‌شه که‌محل قرارگیری و کاربرد ثابتی ندارن و فضای ایجاد شده برحسب نیاز ، ممکنه از کوچیک به‌بزرگ و یا بلعکس تغییر کنه. پارتیشن‌های ثابت به‌این دلیل که‌با اتصال به‌دیوار ، سقف و زمین کاملا ثابت می‌شن از نظر امنیت مناسب‌ترن و از استحکام بالاتری نیز نسبت به‌نوع متحرک برخوردارن.

به‌طور کل پارتیشن‌ها در دو دسته تولید می‌شن :

  • پارتیشن‌های اداری
  • پارتیشن‌های مسکونی

انواع این محصول با جنس‌های مختلف و در طرح‌های گوناگون ساخته می‌شن. که‌نوع شیشه‌ای این محصول از انواع مدرن و بسیار کاربردیه، که‌در دسته اداری بیش‌تر استفاده می‌شه.

شیشه رومیزی رنگی انواع مختلفی داره که‌با لمس لینک می‌تونی با نمونه‌هاش آشنا بشی.

شیشه خم
شیشه خم

پیشنهاد

کارخانه فرکو با ماشین آلات پیشرفته و کادری متخصص و متعهد ، انواع سازه‌ها و اجراهای شیشه‌ای و آینه‌ای رو با برترین کیفیت و طراحی تولید و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کنه.

اگه نیازهای شما برای پروژه‌های معماری و یا محصولات دکوراتیو خاص جزو طرح‌های موجود در کلکسیون محصولات ما نیست ، این امکان وجود داره که‌ محصولاتمون رو متناسب با نیاز شما طراحی کنیم و اونچه‌که مطلوب و مورد پسند شماست تولید کنیم.

انتخاب خدمات حرفه‌ای در شرکت فرکو که‌می‌دونه چه‌کاری انجام می‌ده و دارای سابقه و تجربه کافی در این زمینه هستش می‌تونه در رفع نیاز شما بسیار راه‌گشا باشه.

شیشه خم دوجداره (111)
شیشه خم دوجداره (111)

میز شیشه ای مغازه مدل‌های بسیار جدیدی داره که‌برای دیدن نمونه‌هاش می‌تونی کلیک کنی.

سفارشات و نمایندگی شیشه خم دوجداره

 هم‌وطن گرامی می‌تونی برای مشاهده محصولات فرکو ، از جمله شیشه خم دو جداره و انواع تولیدات شیشه و آینه ، پیج اینستاگرام ما رو دنبال کنی. هم‌چنین با تماس با شماره‌ای که‌در پایین درج شده می‌تونی با متخصصین این صنعت و مشاورین با تجربه فرکو در ارتباط باشی. ویا به آدرس زیر مراجعه کنی.

شماره تماس :  09101767773

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

42 پاسخ

  1. بسیار عالی بود من از این نوع شیشه ها سفارش دادم و بسیار زیبا و مدرن بود با تشکر!

    1. میتوانید با ما تماس بگیرید و سفارش دهید برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

        1. سلام وقت بخیر
          دوست عزیز شیشه‌های دوجداره و چندجداره فرکو با انواع کیفیت تولید می‌شود. شما می‌توانید از شیشه‌های ساده تا شیشه‌های نشکن سکوریت و لمینت ، طبق نیاز و مقاومت مورد نظرتان سفارش دهید.

          1. سلام وقت بخیر
            سفارشات شما در کم‌ترین زمان ممکن ، یعنی طی 48 ساعت آماده و درب منزل ارسال می‌شه.

      1. کیفیت این نوع شیشه ها درجه بندی دارد ما در فرکو بالاترین کیفیت موجود در ایران را تولید می‌کنیم.

    1. سلام وقت بخیر
      شیشه دوجداره نسبت به شیشه عادی از استحکام بیشتری برخوردار است ولی قابل مقایسه با شیشه های سکوریت و لمینت نیست. ویژگی مهم‌ این محصول بیشتر در حفظ دمای محیط ، جلوگیری از ورود آلودگی‌های صوتی و همچنین گردو غبار و در نتیجه حفظ آرامش افراد و حفظ منابع طبیعی در زمستان و تابستان بدلیل کاهش استفاده از برق و گاز و … و کاهش هزینه های آبونمان است.

    1. بله برای حضور با این شماره تماس بگیرید 02188068352 یا به این آدرس مراجعه کنید : “آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶”

  2. سلام برای نمای کافی شاپ چند رنگ شیشه دو جداره می خواستم سفارش بدم ، قیمت می خواستم . مشاوره هم دارید ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شما میتونید برای دریافت مشاوره و قیمت دقیق محصول مورد نظرتون با شماره تلفن :02188068352 تماس بگیرید.

  3. سلام شیشه دو جداره برای پنجره اتاق میخوام ولی میخوام شیشه بیرونی با شیشه داخلی متفاوت باشه
    در واقع شیشه بیرونی میخوام ساده باشه ولی شیشه داخلی طرح دار باشه
    امکانش هست ؟

    1. سلام وقت شما بخیر
      بله اتفاقا یکی از مزایای شیشه های دو جداره همین قابلیت هستش ، شما میتونید با مشاورین متخصص فرکو در این رابطه صحبت کنید تا بطور کامل براتون توضیح بدن
      لطفا برای کسب اطلاعات کامل با این شماره تلفن تماس بگرید 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      خیر متاسفانه فعلا در کرمان نمایندگی نداریم . ولی اگر خرید حضوری در تهران براتون مقدور نیست ، می تونید کالای مورد نظرتون رو بصورت آنلاین و یا از طریق تماس با شماره تلفن 02188068352 سفارش بدین . سفارش شمارو با بسته بندی مطمئن در اسرع وقت بدستتون می رسونیم .

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای اینکه شیشه دو جداره از عایق خوبی برخوردار باشه باید از جای مطمئنی خریداری بشه. فرکو برترین تولید کننده شیشه خم دوجداره و چند جداره و همینطور شیشه دو جداره از نوع شیشه تخت هستش. میتونی با شماره تلفن:02188068352 تماس بگیری و از مشاوره رایگانی که فرکو برای مشتریان عزیزش در نظر گرفته استفاده کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو