Home

میز شیشه ای اداری

وقتی به یه شرکت یا اداره می‌ریم یکی از چیزایی که بهش دقت می‌کنیم میزها هستن! حتی می‌تونیم از ظاهر میز تشخیص بدیم که فردی که پشتش نشسته چقدر مهمه یا کلا اداره و شرکت چطوریه! به همین دلیله که در سال‌های گذشته استفاده از میز شیشه ای اداری حسابی رونق گرفته به عنوان مدرن ترین گزینه. خصوصا که دکور شرکت حتما باید مدرن بودن رو نشون بده . باید حس شرکت آمازون منتقل بشه نه یه اداره قدیمی. چی بهتر از میز شیشه ای اداری خم این حس رو منتقل می‌کنه؟

حتی پشت این میز نشستن هم کیف داره. این میزها حسابی اداره و شرکت شما رو مدرن می‌کنن. به جلسات کاری پشت این میز فکر کنین! اما در کل میزهای شیشه ای مزایا و معایب مختلفی دارن. از طرفی تنوع میزهای شیشه ای خیلی زیاده. به جز کیفیت و نوع شیشه ، ساخت هم مهمه. در ادامه این مقاله میز های شیشه ای اداری رو بررسی می‌کنیم.

میز شیشه‌ای اداری

فهرست مطالب :

مطالبی که‌تو این مقاله می‌خونی

میز شیشه ای اداری
میز اداری شیشه‌ای

کاربرد میز شیشه‌ای

از میزهای شیشه‌ای می‌شه در هر اداره و شرکتی بهره برد و محدودیتی نیست.

ویترین شیشه‌ای

انواع میز شیشه ای اداری

میز های شیشه‌ای تنوع خیلی زیادی داره و اینطور نیست که فقط چند تا مدل داشته باشیم! اولین مورد این هست که میز شیشه ای هم می‌تونه تمام شیشه باشه ، یعنی فقط با شیشه ساخته بشه و هم می‌تونه از ترکیب شیشه با متریال‌های دیگه ساخته بشه. به عنوان مثال برای ساخت میز شیشه‌ای ، شیشه می‌تونه با چوب و استیل ترکیب بشه و اتفاقا ترکیب جذابی هم می‌شه!

میز شیشه ای اداری

البته دقت داشته باشین که نوع شیشه استفاده شده هم خودش کاملا می‌تونه متفاوت باشه! به عنوان مثال به جز شیشه شفاف شما می‌تونین سفارش بدین که میزتون با ، شیشه رنگی و مات ساخته بشه. البته که شیشه‌های شفاف هم از نظر شفافیت یکی نیستن. میز شیشه‌ای که با شیشه فوق شفاف ساخته می‌شه بالاترین میز شفافیت رو داره. از نظر جنس شیشه هم برای ساخت میز از شیشه معمولی و سکوریت استفاده می‌شه و حتی شیشه لمینت هم می‌تونه استفاده بشه.

میز شیشه ای اداری
میز شیشه‌ای اداری

یه نکته اینه میز شیشه ای می‌تونه کمد و کشو هم داشته باشه! یعنی نسبت به سفارش کشوی ام دی افی یا حتی شیشه‌ای هم نصب می‌شه. در آخر شکل میز شیشه‌ای می‌تونه هر چیزی باشه اما مدل‌هایی که با شیشه خم ساخته می‌شن مدرن‌ترین هستن. که در ادامه معرفی می‌کنیم.

تفاوت میز شیشه‌ای و شیشه رومیزی

دقت داشته باشین که وقتی می‌گیم میز شیشه ای منظورمون شیشه رومیزی نیست! شیشه رومیزی ، به ورق‌های شیشه ای گفته می‌شه که به عنوان محافظ روی میزهای چوبی و استیل قرار می‌گیرن که آسیبی به میز نرسه اما میزهای شیشه‌ای بخش بزرگیشون از شیشه ساخته می‌شه و حتی از شیشه برای پایه هم استفاده می‌شه! از طرفی کل میز می‌تونه شیشه‌ای باشه!

میز شیشه ای اداری
شیشه رومیزی اداری

شفافیت و ظاهر شیشه

همونطور که گفتیم به جز جنس ، شفافیت شیشه‌ای که تو میز شیشه ای بهره می‌برن یکی نیست. استفاده از میز شیشه ای رنگی شاید خیلی رایج نباشه اما خب بعضی‌ها دوستش دارن. اما اگه دوست دارین میز شفاف شفاف باشه نوعی رو بخرین که با شیشه فوق شفاف یا سوپر کلییر ساخته شده باشه. قطعا شفافیت میز باعث می‌شه مدرن‌تر به نظر برسه. شیشه‌های فوق شفاف انقدر شفاف هستن که وقتی از کنار هم نگاه می‌کنی اون حالت سبز رنگ رو ندارن. یا آبی هستن یا حتی از گوشه هم بی رنگ دیده می‌شن!

میز اداری با شیشه گلس‌برد

انواع میز شیشه ای شرکتی

  • میز تمام شیشه‌ای مدیریتی
  • میز شیشه‌ای با ترکیب چوب
  • میز شیشه‌ای با ترکیب فلزی
  • میز‌های چوبی با پایه‌های شیشه‌ای

میز تمام شیشه‌ای مدیریتی

میز تمام شیشه‌ای می‌تونه برای میز مدیریت یه گزینه مدرن باشه و از طرفی برای نشون دادن پرستیژ مدیر عالیه. خصوصا که این نوع میز باعث می‌شه کلا محیط کار مدیر مدرن‌تر و امروزی‌تر دیده بشه. به هر حال دیزاین این بخش یه جورایی کل اداره رو بالا می‌بره. موقع جلسه‌ها و ../

میز شیشه ای اداری
میز تمام شیشه ای اداری

میز‌های شیشه‌ای در ترکیب با چوب

با ترکیب چوب و شیشه میزهای واقعا جذابی ساخته می‌شه. این میزها ظاهر مینیمال و مدرنی دارن و البته برای سبک روستیک عالی هستن.

میز شیشه ای اداری

میز شیشه‌ای در ترکیب با فلز

اصولا فلز و استیل خودشون متریال‌های مدرنی محسوب می‌شن. پس شکی نیست که برای ترکیب با شیشه شدیدا عالی هستن!

میز شیشه ای اداری

میز‌های صفحه چوبی با پایه‌های شیشه‌ای

شیشه‌های امروزی انقدر با دوام شدن که حتی از پایه شیشه‌ای برای میز استفاده می‌شه. میزی که پایه شیشه‌ای داره می‌تونه خاص ترین انتخاب باشه.

میز شیشه ای اداری

انواع میز‌های شیشه‌ای

  • میز شیشه ای اداری گرد
  • میز کنفرانس اداری
  • میز طرح دار و حکاکی شده شیشه‌ای
  • میزهای شیشه‌ای رنگی
  • میز شیشه‌ای با شیشه شفاف
میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری

میزهای شیشه‌ای گرد اداری

میزهای گرد را میشه جزو یکی از پرکاربردترین میزهای اداری و پر فروش‌ترین‌ها معرفی کرد.

مزیت ویژه استفاده از میز گرد ، درواقع فلسفه روانشناسیه که‌در شکل دایره‌ای میز وجود داره و مخصوصا تو میزهای اداری کاربرد زیادی داره. چراکه دایره نشانه هم‌بستگی و اتحاده و این موضوع در جلسه‌های اداری می‌تونه در بهبود روند مذاکرات اداری تاثیر مثبتی داشته باشه.در واقع استفاده از شیشه‌های گرد و کلا میز گرد ، انرژی مثبت فوق‌العاده‌ای رو در افراد ایجاد می‌کنه. شکل گرد نمادی از ، جمع شدن و دور هم بودنه. و از اونجایی که‌همه افراد در میز گرد، بدون در نظر گرفتن مقام و درجه در یک سطح قرار می‌گیرن حس خوبی از صمیمیت و گرمی رو به‌اعضا القا می‌کنه.

میز شیشه ای اداری
میز اداری با شیشه رنگی شفاف

میز کنفرانس شیشه‌ای

از میز اداری با جنس تمام شیشه و یا حتی ترکیبی برای موارد مختلف اداری استفاده میشه. برای مثال : در اتاق مدیریت و اتاق‌های کنفرانس و …استفاده می‌شه. این میز در طراحی میز کنفرانس شیشه‌ای اکثرا از ابعاد بزرگ و معمولا با طرح‌های ساده ولی شیک و مدرن ساخته می‌شه. 

میز شیشه ای اداری کنفرانس از حداقل 4 نفره شروع میشه و تا 12 نفره تولید میشه. البته با تعداد بالاتر هم طبق سفارش مشتری قابل تولیده. از اونجایی که‌این میزها سایز و ابعاد بزرگی دارن معمولاً از پایه‌های فلزی و یا شیشه‌ای نشکن چون سکوریت و لمینت برای ساختشون استفاده می‌شه.

میز شیشه ای اداری

در واقع از میزکنفرانس تو اتاق‌های جلسه و با ابعاد کوچیک‌تر تو اتاق مدیریت‌هم استفاده می‌شه. میز‌ کنفرانس شیشه‌ای بهتره از جنس سکوریت یا لمینت باشه.تا امنیت بیش‌تری برای افراد داشته باشه.

برای راحتی افراد و از اونجایی که‌میز کنفرانس تنها برای مذاکرات و مشاوره‌های اداری کاربرد داره ، بهتره از مدل‌های ساده‌تر و بدون لوازم جانبی مثل کشو و طبقات اضافی انتخاب بشه. اما برای میزهای مدیریت علاوه بر طراحی کشوها و طبقات برای استفاده بهینه‌تر از میز ، بهتره از زیباترین مدل‌ها برای ارائه کلاس کاری و ایجاد جذابیت و نمایش قدرت مدیریتی استفاده کنی.

میز شیشه ای اداری

میز طرح دار شیشه‌ای حکاکی شده

میز‌های طرح‌ دار و میز‌های حکاکی شده در واقع این‌گونه هستن که‌شیشه‌ با طرح‌های متنوع و مختلف ،طی فرآیندی حکاکی می‌شن. که‌با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و جدید روی اون‌ها اسم یا لوگوی شرکت‌هاو …کنده‌کاری می‌شه.

طراحی کردن روی شیشه یکی از کار‌های تخصصی هستش.که‌اگر افرادی غیر متخصصین انجام بدن مطمئنا تمیزی و ظرافت لازم رو نخواهد داشت.

میز شیشه ای اداری

اما همکاران ما در بخش طراحی مجموعه فرکو به‌صورت تخصصی با دستگاه‌های کاملا پیش‌رفته و دقیق طرح مورد نظرت رو ، روی شیشه میزت حکاکی می‌کنن.

میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری

نحوه سفارش از صنایع شیشه و آینه فرکو

می‌خوای میز شیشه ای سفارش بدی و دنبال یه تولیدی هستی که الکی برای واسطه هم خرج نکنی؟ پس با مجموعه فرکو تماس بگیر! فرکو از تولیدی‌های شیشه در کشور هست که کلی طرح میز با شیشه تولید می‌کنه! جالبه بدونین که فرکو میزهای شیشه ای رو با ضمانت کیفیت به فروش می‌رسونه! یعنی اگه مشتری از میز خوشش نیومد می‌تونه محصول رو پس بده! همچنین اگه میز موقع حمل و نقل آسیبی ببینه ، مجموعه اون رو جایگزین می‌کنه!

برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات در مورد محصول سفارشی خودت می‌تونی از طریق شماره : 09101767773 و یا از طریق پیج اینستاگرام با ما ارتباط برقرار کنی. همکاران ما می‌تونن بهترین خدمات و راهنمایی‌‌رو در اختیارت بزارن.

هم‌چنین شما در صورت نارضایتی از محصول دریافتی می‌تونی محصول رو مرجوع کنی. تلاش ما برای دریافت بیش‌ترین میزان رضایت شماست.

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

میز جلومبلی شیشه‌ای شرکت

مطمئنا محل کارت دارای ورودی لابی یا اتاقی برای انتظار مراجعین و مهمون‌ها هستش. این اتاق محل مناسبی برای استفاده از انواع مبل‌های راحتی و مدرنه.

میز شیشه ای اداری

برای میزهای جلومبلی اداری پیشنهاد فرکو استفاده از میزهای شیشه‌ای با شیشه خم هستش. این میز‌ها نوع مدرن و جدیدی از میز شیشه ای هستن که‌نمای فوق‌العاده‌ای به‌دکوراسیون و مبلمانت می‌دن.

هم‌چنین می‌تونی میزی که‌سفارش می‌دی رو طراحی کنی. به‌گونه‌ای که‌ از قسمت‌های مختلفی برخوردار باشه. مثلا قسمت‌هایی برای قرار دادن کتاب ، مجله ، گلدون و دکوری و… . می‌تونی میز تمام شیشه‌ای یا ترکیب با متریال‌های دیگه‌ای مثل چوب یا فلز رو طبق سلیقه خودت به‌صنعت فرکو سفارش بدی.

میز شیشه ای اداری

میز‌های رنگی اداری

استفاده از شیشه‌های رنگی برای ساخت میزهای شیشه‌ای از گذشته تا امروز بوده و ادامه‌داره. میزهای شیشه‌ای مدیریت هم با رنگ‌های مختلفی مثل : دودی ، برنز ، طلایی ، شامپاینی و…تولید می‌شن.

میز شیشه ای اداری

در دنیای مدرن امروز رنگ‌های زیادی در تولید میز‌های شیشه‌ای کاربرد دارن. که‌می‌شه گفت صنعت مُد باعث ورود این رنگ‌ها تو بازار میزهای اداری شده. از جمله میز شیشه‌ای با رنگ‌های خاصی مثل : قرمز و صورتی یا زرد و آبی و… .خلاصه هر رنگی که‌مدنظرت باشه در حال حاضر قابل تولیده.

میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری

انواع شیشه‌های رنگی مناسب برای میز شیشه ای اداری

  • شیشه‌های رنگی ترنسپرنت
  • شیشه لاکوبل‌های رنگی

شیشه‌های ترنسپرنت

میز شیشه ای اداری
شیشه میز اداری

شیشه‌های ترنسپرنت همون شیشه رنگی‌های معمولی‌ای هستن.که‌ما همه در اطراف خود از گذشته تا کنون دیدیم. شیشه‌های رنگی‌ای که‌ شفاف هم هستن و می‌شه از پشت اون‌ها اشیاء و افراد رو دید.استفاده از این شیشه‌ها بر روی میز شیشه‌ای مدیریت انتخابی بی‌نقص به‌حساب میاد…

در این مدل از شیشه‌ها رنگ مثل یه‌برچسب که‌به‌اون برچسب ترنسپرنت می‌گن به‌شیشه متصل می‌شه. بر خلاف شیشه‌های لاکوبل که‌رنگ با دستگاه پشت شیشه زده می‌شه .

میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری
میز شیشه‌ای اداری

شیشه لاکوبل‌

لاکوبل‌ها شیشه‌هایی هستن که‌ قسمت پشت شیشه از یک طرف توسط دستگاه‌های رنگ پاشی با روشی پیش‌رفته ، کاملا یک‌دست و دقیق رنگ‌کاری می‌شه.

میز شیشه ای اداری

با این روش در یک سمت شیشه نمای شفاف و ظاهر شیشه‌ای حفظ می‌شه ، در حالی که‌سمت دیگه اون رنگیه. نکته قابل توجه در شیشه لاکوبل عدم مشاهده اجسامی هستش که‌پشت شیشه قرار می‌گیرن. چون اون سمت شیشه که‌به‌رنگ آغشته شده ‌، جلوی شفافیت شیشه رو گرفته و امکان دید و مشاهده رو از بین می‌بره. این شیشه در انواع رنگ تولید می‌شه…

میز شیشه ای اداری

انواع میز‌ شیشه ای اداری مات رنگی

  • شیشه‌های متلوکس
  • شیشه‌های متلاک
شیشه متلوکس چیست

یکی از انواع شیشه‌های رنگی شیشه‌های متلوکس هستن. این شیشه‌ها که‌از اسمشون هم معلومه ، شیشه‌های ماتی هستن که‌جلوه لوکس و تجملاتی دارن. این شیشه‌ها یکی از انواع شیشه‌های لاکوبل هستن. در واقع شرکتی با برند لاکوبل این نوع شیشه‌ها رو تولید کرده. تفاوت ظاهری شیشه‌های متلوکس با شیشه‌های لاکوبل در اینه‌که‌ شیشه‌های لاکوبل براق و متلوکس مات هستن. اما شباهت اون‌ها در اینه‌که‌شیشه‌های متلوکس هم مثل شیشه لاکوبل‌ جزء شیشه‌های پشت رنگی هستن.

میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری
شیشه‌های متلاک

شیشه‌های متلاک هم نوعی شیشه رنگین. تفاوت این شیشه‌ها در اینه‌که‌ در شیشه متلاک ، رنگ در داخل خود اجزای شیشه هستش. درست بر خلاف شیشه‌های معروف به‌لاکوبل که‌فقط پشت اون‌ها رنگ‌کاری می‌شه.

میز شیشه ای اداری
شیشه میز اداری

شیشه‌های متلاک ظاهری زیبا و اکلیلی دارن. البته درصد این تبلور اکلیل مانند، زیاد نیست. اما جذابیت خاص خودش رو داره و در زمان تابش نور به‌سطحش این ظاهر اکلیلی به‌خوبی نمایان می‌شه.

میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری

انواع میز شیشه ای اداری با شیشه‌های شفاف

  • کریستال
  • شیشه‌های سوپر کلیر و کلیر
میز شیشه ای اداری

شیشه‌های کریستال میز شیشه‌ای

شیشه‌های کریستال شیشه‌های فوق شفافی هستن که‌در صنعت شیشه کاربرد و طرفداران فراوونی دارن. این شیشه‌ها در حال‌ حاضر در داخل ایران تولید نمی‌شن اما به‌صورت وارداتی در ایران موجودن.

باید به‌این موضوع توجه داشته باشی.که به‌همین دلیل وارداتی بودن این سبک از شیشه‌ها ، قیمت بالاتری هم دارن. اما زیبایی و شفافیت اون‌ها واقعا خیره‌کنندست.

میز شیشه ای اداری

کلیر و سوپر کلیر‌ها

شیشه‌های کلیر و سوپر کلیر نیز در دسته شیشه‌های شفاف قرار دارن. البته درصد شفافیت این شیشه‌ها از شیشه کریستال کم‌تر هستش. اما شفافیت این شیشه‌ها نیز مخصوصا شیشه سوپر کلیر بسیار بالاست. شیشه کلیر و سوپر کلیر بدلیل قابلیت تولید در کشور خودمون ایران دارای قیمت مناسبی هستن.

میز شیشه ای اداری

آیا میز‌های شیشه ای اداری در برابر شکستن مقاومن

میز‌های شیشه‌ای یا حتی شیشه‌های رومیزی به‌چندین روش مقاومت بالایی در برابر شکستن و ضربه پیدا می‌کنن. که‌در متن پایین به‌این روش‌ها می‌پردازم:

  • سکوریت کردن شیشه‌ها
  • لمینت کردن شیشه‌ها
میز شیشه ای اداری
شیشه میز اداری

سکوریت کردن شیشه‌ها به‌چه معناست

شیشه‌های سکوریت به‌شیشه نشکن معروف هستن، علت این مسئله اینه‌که‌ این‌گونه از شیشه‌ها طی مراحلی که‌در تولید خود قرار می‌گیرن ، مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه و فشار پیدا می‌کنن. طریقه تولید این‌‌گونه از شیشه‌ها به‌این صورت هستش که‌شیشه‌های تخت ساده رو درون کوره‌ قرار می‌دن و دمای اون‌ها رو به ۷۰۰ الی ۸۰۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسونن. و هنگامی که‌شیشه به‌مرحله مورد نظر رسید ، اون رو در معرض درجه هوای بسیار پایین و سرد قرار می‌دن.

هنگامی که‌شیشه تحت این شرایط قرار می‌گیره ، لایه روی اون به‌سرعت دچار سرد شدن می‌شه. این عمل باعث می‌شه که‌مقاومت شیشه بسیار بالا رفته و به‌شیشه‌های نشکن تبدیل بشه. انواع شیشه‌هارو از نظر شفافیت یعنی کریستال یا کلیر بودن می‌شه به‌حالت سکوریت تبدیل کرد تا از نظر امنیتی وضعیت خوبی پیدا کنن.

میز شیشه ای اداری
میز شیشه‌ای اداری

لمینت کردن شیشه‌ها به‌چه معناست

این روش علاوه بر استحکام بخشی به‌شیشه تا باعث ایمنی اون هم می‌شه. شیشه‌های لمینت شده بهترین گزینه برای تهیه شیشه رومیزی اداری هستن. روش تولید شیشه‌های لمینت شده به‌این صورته‌که‌ شیشه‌های ساده یا فلوت یا …در کنار یکدیگر قرار داده می‌شن. و چسبوندن لایه‌ها با استفاده از یک لایه از چسب‌ مخصوص کاملا بی‌رنگ انجام می‌شه. محصول نهایی یک شیشه چند لایه هستش که‌در برابر فشار و ضربه واقعا مقاومه.

میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری
شیشه میز اداری

میز‌های هوشمند شیشه‌ای

اگه فضای کاری شما یک فضای فوق‌ مدرنه. باید گفت استفاده از میز شیشه‌ای هوشمند بسیار مناسبه شماست. چراکه علاوه‌بر تمام کاربرد‌های این شیشه ، این نوع ازمیز جلوه و زیبایی خاصی داره.میز‌های هوشمند به‌این صورت هستن که‌با کمک یک دکمه یا ریموت کنترل ، از حالتی به‌حالت دیگه تغییر می‌کنن. یعنی گاهی شیشه‌ از حالت شفاف به‌مات و گاهی بلعکس تبدیل می‌شه. این نوع از میز‌های شیشه‌ای نوع مدرنی از میز‌ هستن که‌از اون‌ها در میزهای مدیریت استفاده می‌شه. در میزهای شیشه‌ای کارمندی نیز که‌معمولا یک شیشه افزون بر دیگر میزها در اطراف سطح میز برای رعایت فضای تک نفره و شخصی کارمند تعبیه می‌شه ، استفاده از شیشه هوشمند بسیار کاربردی و مورد توجه هستش.

میز شیشه ای اداری
شیشه میز اداری

میز کار شیشه‌ای خم

میز کار شیشه‌ای به‌صورت خم یکی از خلاقیت‌های محبوب در ساخت میز شیشه‌ایه. که‌با قوس‌ها و خمیدگی‌های زیبا تاثیر بسزایی در زیبایی محیط کار داره و با طرح‌های شیک و مدرن توجه افراد بسیاری رو به‌خود جلب کرده.
همین باعث توجه طراحان به‌سمت این‌گونه از شیشه‌هاست.

میز شیشه ای اداری

ساخت میز اداری شیشه‌ای خم در همون مراحل اولیه تولید ،هنگامی‌که شیشه خام تولید شده جهت سکوریت کردن حرارت داده می‌شه. شیشه که‌طی حرارت بالا مانند خمیری حالت‌پذیر شده ، در این مرحله اشکال خمیده مورد نظر رو به‌خود می‌گیره و پس از این‌که عملیات سرد شدن شیشه صورت‌گرفت ، میز شیشه‌ای زیبا آماده می‌شه.

گرچه با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و کوره‌های مخصوص تهیه شیشه خم ساده به‌نظر می‌رسه ولی دقت بسیار بالا جهت ایجاد زاویه خم و قرینه کردن اون کاری سخت و نیازمند تبحر و تخصصه.

میز شیشه ای اداری


میز کار شیشه‌ای نیز مورد فوق‌العاده‌ای در جایگزینی با سایر میزهاست و جهت استفاده در اتاق مطالعه و اتاق کار و حتی کتابخانه ایده جالبیه. میز کار شیشه‌ای در ابعاد استاندارد تولید می‌شه. و ارتفاع اون به‌گونه‌ای تنظیم می‌شه که‌برای هر فردی قابل ‌استفاده باشه. 

میز شیشه ای اداری

میز کار شیشه‌ای معمولاً قابل‌استفاده برای یک نفر بوده و می‌تونه کشودار و یا ساده باشه.
یکی از دلایل انتخاب میز شیشه ای اداری به‌‌جای میزهای چوبی و انواع دیگه، ویژگی‌های اونه.

شیشه شفافیت و انعکاس نور بالایی داره و از طرفی هم به‌مرور زمان کدر و لک نمی‌شه. و به‌شفافیت اون لطمه‌ای وارد نمی‌شه.

میز شیشه ای اداری



میز شیشه ای اداری

انواع شیشه خم برای میز

ساخت میز‌های شفاف با شیشه

جهت ساخت میز شیشه‌ای مثل تمامی درب و پنجره‌های شیشه‌ای و هر نوع نمای شیشه‌ای ، ابتدا باید شیشه تولید شده در کارخونه رو در ابعاد مورد نظر برش زد. و بعد از این مرحله کناره‌های شیشه با کیفیت بسیار بالایی دیاموند شده و آماده استفاده می‌شه.

میز شیشه ای اداری


پایه‌های مورد نیاز جهت ساخت میز شیشه‌ای با استفاده از فلز و یا خود شیشه ساخته‌شده.و با استفاده از پیچ یا چسب مخصوص به‌میز متصل می‌شه.
هنگام خرید دقت کنید که‌شیشه‌های انتخابی شما.برای ساخت میز شیشه‌ای باید تا جای ممکن ضخیم باشن که به‌راحتی وزن وارد شده بر روی خودشون رو تحمل کنن.

میز شیشه ای اداری

درصورتی‌ که شیشه سکوریت رو جهت ساخت میز شیشه‌ای خودت انتخاب کردی ، شیشه با ضخامت 10 میل بالاترین درجه کیفیت و مقاومت رو داره. 

ساخت میز شیشه ای اگه توسط افراد متخصص و حرفه‌ای صورت بگیره از ظرافت ، کیفیت و جذابیت فوق‌العاده‌ای برخوردار خواهد بود.

میز شیشه ای اداری
شیشه میز اداری

.

قیمت میز کنفرانس شیشه‌دار

قیمت‌های میز شیشه‌ای اداری و غیره بر اساس یک‌مصوبه پیش می‌ره و عوامل مختلف زیر روی قیمت نهایی اون‌ها تاثیر گذاره :

  • انتخاب جنس شیشه و میزان مقاومتش عامل اصلی تعیین قیمته نهائیه
  • ابعاد شیشه تولیدشده در قیمت میز شیشه‌ای بسیار مهمه و در صورت خارج شدن از ابعاد استاندارد 220*320 سانتی‌متر قیمت میز کنفرانس شیشه‌ای تغییر می‌کنه.
  • ضخامت مورد نظر در انتخاب شیشه هم بسیار با اهمیته و در قیمت نهائی مؤثره ، میزان ضخامت شیشه در بالا رفتن مقاومت و طول عمر اون تاثیرگذاره.
  • پایه انتخابی در میز شیشه‌ای، و استحکام و کیفیت اون قیمت رو تغییر می‌ده
میز شیشه ای اداری
شیشه میز اداری

از اون‌جائیکه در امر نگهداری و حفظ تعادل میز، پایه نقشی اساسی داره انتخاب درست و میزان مقاومت در اون بسیار مهمه. 
پایه‌ها می‌تونن از جنس چوبی ، شیشه‌ای ویا فلزی و … باشن که‌هرکدوم معایب و مزایای خاصی دارن. پایه شیشه‌ای که‌از جنس شیشه نشکن تولید می‌شه دارای ضخامت بالا و مقاومت زیادیه.

میز شیشه ای اداری
شیشه میز اداری

خرید میز شیشه‌ای مدیریتی

میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری

جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون محیط اداری و اتاق مدیریت خود استفاده از میز شیشه ای اداری می‌تونه انتخابی بسیار هوشمندانه هستش. استفاده از طرح‌های متنوع میز شیشه‌ای با مدل‌های بسیار جذاب و به‌روز این محصول تغییر شگرفی در دکوراسیونت ایجاد می‌کنه.
شایان ذکره که‌استفاده از یک مبلمان زیبا و شیک می‌تونه تاثیر بسیاری در جذب مشتری داشته باشه. خرید میز شیشه ای اداری می‌تونه با طرح‌ها و مزایای بی‌شماری که‌داره در ایجاد فضایی گرم و صمیمی در کنار رسمیت و حفظ دیسیپلین اداری برای اتاق‌های مدیریت و اتاق‌اجلاس بسیار مؤثر باشه.

میز شیشه ای اداری
شیشه میز اداری

ممکنه درمورد سفارش میز از شیشه‌ مطمئن نباشی. از اونجایی که‌در هر زمان ممکنه اتفاقی بیفته و باعث شکسته شدن شیشه بشه و قطعات بزرگ و تیز اون ایجاد خطر کنه. اما می‌تونی مطمئن باشی با انتخاب میز شیشه ای سکوریت یا لمینت هم عمر میزت طولانی تره و هم امکان خطر وجود نداره.

تولید میز شیشه ای اداری

باید به‌‌یه نکته مهم اشاره کنم؛ که‌شما به‌هر نوع از میز شیشه‌ای با رنگ و شکل و ابعاد مختلف ، نیاز داشته باشی ، صنایع شیشه و آینه فرکو همون چیزی‌ رو که‌ دنبالش هستی ، در اختیارت قرار می‌ده. مجموعه فرکو هزاران مدل از شیشه‌ها و میز‌های شیشه‌ای متنوع رو برات تولید می‌کنه.

حتی اگر مدل درخواستی خارج از طرح‌های استاندارد و مرسوم عرضه شده تو بازار باشه و کاملا مطابق سلیقه شخصی خودت طراحی کرده باشی. تیم حرفه‌ای ما طرح مورد نظرت رو با توجه به‌مشخصات دقیق و مورد نیازت تولید می‌کنه.

میز شیشه ای اداری
میز شیشه ای اداری

61 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز انواع شیشه قیمت متفاوتی دارند . لطفا برای دریافت قیمت با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای دریافت قیمت دقیق محصول باید طرح مورد نظر ، جنس شیشه و … را مشخص نمایید . برای دریافت قیمت هر یک از محصولات با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت شیشه براساس جنس شیشه ، میزان شفافیت ، رنگ و طرح شیشه و … متغیر است . لطفا برای دریافت قیمت دقیق شیشه موردنظر خود با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله حتما دوست عزیز . خوشحالیم که مطالب مورد پسند شماست و از پیشنهاد شما سپاسگزاریم

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز ارسال به تمام نقاط کشور داریم . جهت دریافت راهنمایی و ثبت سفارش با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز در شرکت فرکو ارسال سفارشات طی 48 ساعت پس از ثبت سفارش و با بسته بندی مطمئن به تمام نقاط کشور صورت می گیرد .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز ، متخصصان فرکو با شماره تلفن : 02188068352 آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان هستند .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز تولیدات فرکو از کیفیت بسیار بالا و مزایایی چون : نصب در محل و گارانتی مادام العمر برخوردار هستند .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز خرید و سفارش انواع شیشه بصورت آنلاین و حضوری در شرکت فرکو امکان پذیر است . شما می توانید برای خرید حضوری به این آدرس مراجعه کنید : آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

    1. میتوانید با تماس گرفتن با ما شیشه ها و اینه های خود را سفارش دهید 88068352 021

    1. برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

  1. سلام مطالبتون بسیار عالی بود و در انتخاب شیشه ها و اینه ها خیلی بهم کمک کرد

    1. برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

  2. سلام برای شیشه های کنفرانس ، میز تمام شیشه ای رو پیشنهاد میدید یا شیشه رومیزی روی میز چوبی ؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز با توجه به اینکه میز تمام شیشه از شیشه های مقاوم مثل شیشه سکوریت یا لمینت تولید می شود ، قیمت این محصول بیشتر از شیشه رومیزی است . ولی از نظر زیبایی می توان گفت میزهای تمام شیشه بسیار زیبا و مدرن هستند و می توانند در دکوراسیون داخلی محیط مد نظر شما جذابیت بیشتری ایجاد کنند .

  3. سلام و عرض ادب‌. برای یک شرکت تولیدی به دنبال چند میز شیشه ای ضد خش و با کیفیت هستیم که قیمت مناسبی داشته باشه ، شرکت معتبری در این خصوص میشناسید ؟ شرکت فرکو که توی متن نوشتید تولید کننده هست؟؟

    1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز ، بله شرکت فرکو با داشتن سابقه ای طولانی در خدمت شما مشتریان گرامی هست.تمامی محصولات دارای ضمانت و در بالاترین کیفیت تولید میشه ، برای اطلاع از قیمت هم لطفا تماس بگیرید ‌ .

    1. با سلام ، بله قطعا تمامی این میز ها قابلیت تولید در بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت رو در شرکت تولیدی فرکو دارند .

  4. هزینه ارسال به کرج چقدر هست و اینکه امنیت ارسال میز ها تمام شیشه ای را تضمینن میکنید؟

    1. برای اطلاع از بحث هزینه ها حتما باید تماس بگیرید اما در مورد بحث امنیت میز های شیشه ای و شیشه رومیزی ها خیالتون راحت ، بله قطعا تضمین می‌کنیم.

  5. سلام شیشه مات می خوام سفارش بدم ولی میخوام لوگوی شرکتم روش زده بشه ، کدوم شیشه رو پیشنهاد میدین ؟ و قیمتش چقدره ؟

    1. سلام وقت بخیر
      انواع شیشه مات تولید شده در شرکت فرکو از زیبایی و کیفیت بالا برخوردارند. ولی برای ایجاد طرح و تراش لوگو بر روی شیشه میز ، شیشه مات سند بلاست بهترین گزینه است .

  6. میز تمام شیشه مدیریت با ترکیب شیشه شفاف و رنگی میخوام سفارش قبول می کنید ؟ اگر تخت یا منحنی باشه چقدر تفاوت قیمت داره ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز تمام سفارشات میز شیشه‌ای در فرکو پذیرفته می‌شود. در قیمت گذاری انواع میز علاوه بر نوع تخت و منحنی شیشه ، ابعاد ، طرح و رنگ و جنس شیشه نیز محاسبه می‌شود. برای دریافت قیمت دقیق و جهت ثبت سفارش با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز میز اداری تمام شیشه با طراحی بسیار زیبا و خاص به‌صورت یک تکه و چند تکه طبق سلیقه شما در فرکو تولید میشه .برای ثبت سفارش اگر امروز اقدام کنید میتونید از تخفیفات و مزایای فوق‌العاده فرکو استفاده کنید.شماره تماس برای دریافت قیمت و ثبت سفارش : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز ، تولید این نوع از میزها در ابعاد کوچک‌تر و با طراحی‌های ظریف‌ و حتی مینیمال مناسب محیط منزل ، طبق سلیقه و نظر شما امکان‌پذیره.

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز هردو محصول در صورتیکه از شیشه‌های مقاوم مثل سکوریت و لمینت تولید بشن توانایی لازم برای نگهداری لوازم سنگین رو دارن. برای دریافت مشاوره و انتخاب صحیح میزان ضخامت و مقاومت مورد نیازت لطفا با این شماره تماس بگیر :09101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو