Home
شیشه رومیزی6مبل

شیشه رومیزی 6میل

شیشه رومیزی 6میل ، از شیشه‌های نشکن و سکوریت رنگی‌ه ،که امروزه در بروزترین طرح‌های سال در سالن‌های پذیرایی و محل‌های کاری استفاده میشه.

شیشه‌های رومیزی یکی از اساسی ترین اجزای دکوراسیون داخلی هر خونه و محل‌های کاری هست که ، اولین چیزی که به ذهن هرکس میرسه کیفیت اونه. در این صفحه به معرفی بهترین شیشه در جهت انجام خدمات شیشه رومیزی،  رو می‌بینین. و همچنین به انواع  شیشه رومیزی 6میل متناسب با هر دکوراسیون از جمله گرد، برنز، رنگی و… رو اشاره خواهیم کرد.شیشه 6 میل یکی از محصولات پر کاربرد در صنعت شیشه و آینه هست. شیشه ماده ای هست که تقریبا  از تمام عناصر جدول مندلیوف بدست میاد. ولی سه عنصر اصلی مواد تشکیل دهنده شیشه هستن.

انواع مختلفی از شیشه ها در ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیره. انواع شیشه ها و کاربرد اونا به شرح زیر هست. شیشه‌های تکجداره، معمولا برای روشنایی بین اتاق ها داخل ساختمون، گلخانه، رومیزی ها، میز ناهارخوری و شیشه کمدها مورد استفاده قرار می‌گیره.

شیشه رومیزی6مبل

شیشه رومیزی 6میل

صنعت شیشه و آینه امروزه شیشه هایی با ضخامت های گوناگون رو به جهت انواع استفاده تولید کردن . و در رنگ ها و طرح های مختلفی ارائه می‌کنه در کشور ایران با توجه به اینکه صنعت شیشه نسبت به سالیان گذشته پیشرفت چشمگیری رو داشته و تمامی شیشه رومیزی 6میل در انواع مختلف در داخل کشور تولید شده و در صنایع شیشه و آینه فرکو جهت استفاده در مکان های مختلف ساختمانی خدمت شما مشتریان عزیز عرضه می‌شه.

موارد استفاده از شیشه6 میل


همانگونه که در مطالب بالا گفته شد. در زمان گذشته ضخامت شیشه های تولید شده ۴ میل بود.اما ضخامت شیشه های جدید به 6 و ۸ میل تبدیل شده .پس یکی از قابلیت و مزیت های مهم این شیشه مقاومت اون نسبت به سایر شیشه ها در برابر ضربه هست.برای میز‌های ناهار خوری و یا حتی اداری از شیشه های 6 میل استفاده می‌شه. زیرا علاوه بر زیبایی زیاد این نوع شیشه از مقاومت بالایی برخوردارن. به طور کلی می‌توان گفت شیشه رومیزی 6میل از طول عمر بالایی برخوردارن. این شیشه 6 میل از شفافیت منحصر به فردی برخوردار هست.زمانی که شما از شیشه های درجه دو و یا حتی سه استفاده می‌کنین متوجه وجود خال بر روی اونا می‌شین.

بیشترین کاربرد شیشه 6 میل در صنایع شیشه و آینه فرکو

 شیشه رومیزی 6میل در تمامی موارد ذکر شده مورد استفاده قرار می‌گیره. اما شیشه 6 میل  در شیشه سکوریت و رومیزی بیشترین کاربرد رو داره. و اگر توجه کرده باشین شیشه سکوریت نصب شده در فروشگاه ها بیشتر از شیشه 6 میل هستن. به این دلیل که روش سکوریت صرفا برای رفع خطر شکستن شیشه هست . و طبیعی اس که برای انتخاب شیشه سکوریت از نظر ضخامت شیشه 6 میل استفاده بشه .

شیشه های رومیزی هم به دلیل اینکه معمولا اشیای نچندان سنگین روی اون قرار می‌گیره. و خطر شکستن شیشه وجود دارد بهترین انتخاب برای شیشه رومیزی ، شیشه 6 میل هس و امروزه هم که شیشه رومیزی 6میل در رنگ های مختلف قابل ارائه هست . و براحتی می‌تونین طراحی دکوراسیون داخلی رو با شیشه رومیزی ست کنین .

انواع شیشه رومیزی۶ میل در صنایع شیشه و آینه فرکو

بررسی شیشه ۶ میل و نحوه تولید آن در صنایع شیشه و آینه فرکو

تعیین کیفیت شیشه های با ضخامت ۶ میل با توجه به نوع اونا مشخص می‌شه . به عبارت دیگر قیمت شیشه با ضخامت ۶ میل برنز و شیشه با ضخامت ۶ میل ساده فلوت متفاوت هست . بنابراین جهت اطلاع از قیمت انواع شیشه های ۶ میل با کارشناسان حرفه ایی فرکو در ارتباط باشین .

شیشه رومیزی6مبل

شیشه رومیزی 6میل ساده

در صنایع شیشه و آینه فرکو شیشه رومیزی 6میل ساده توسط دستگاه های پیشرفته و همچنین نیروی انسانی خبره در این زمینه تبدیل به شیشه های حکاکی شده و یا سندبلاست و چاپی می‌شه . به طوری که ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده . سپس شیشه وارد دستگاه های مختلف شده و تبدیل به شیشه های ۶ میل چاپی و سندبلاست می‌شه .

شیشه رومیزی 6میل رفلکس

شیشه رفلکس شیشه ای اس که به عنوان یکی از شیشه های با تقاضا بالا در بازار شناخته شده هس. تنوع رنگی و مزیت های موجود در شیشه رفلکس باعث شده این شیشه به عنوان یکی از اولین انتخاب ها برای پنجره در نظر گرفته بشه.البته این شیشه تنها در پنجره استفاده نمی‌شه .در برخی از موارد از شیشه رفلکس برای بالکن با اندازع 6میل مورد استفاده قرار میگیره .شیشه‌های رفلكس ميزان ورود اشعه راديواكتيو و حرارت رو كاهش می‌دن.شیشه های رفلکس اغلب با ضخامت های ۴ میل و ۶ میل تولید می‌شه.

شیشه رومیزی 6میل سندبلاست

نوعی از شیشه هست که با عنوان شیشه سند بلاست شناخته می‌شه. در واقع فرایند مات شدن شیشه رو سند بلاست می‌گن. در  طی اجرای این تکنیک ساینده های معدنی یا پایه خاک با شتاب بالایی بر روی سطح قطعه موردنظر پرتاب می‎‌شن. در شیشه سند بلاست، عمل سند بلاست باعث مات شدن شیشه از طریق پاشیدن شن و ماسه با شدت زیاد بر روی هر نوع شیشه ای می‌شه. شن و ماسه‌ های خاص را با فشار بر روی شیشه‌ها می‌پاشن. برای این کار از کمپرسورهای هوای مخصوص استفاده می‌کنن. به این عمل در اصطلاح حرفه‌ای بلاست کردن می‌گن.

شیشه رومیزی 6میل دودی

اینکه چرا تا این حد شیشه های دودی مورد استقبال طراحان دکوراسیون داخلی و مردم قرار گرفته امری بدیهیست .چرا که زیبایی شیشه های دودی هر کسی رو تحت تاثیر قرار میده. شیشه دودی به دو صورت در صنعت شیشه تولید میشه .در حالت اول رنگی مشکی کم رنگ بوده و پشت شیشه براحتی قابل مشاهده اس. اما در حالت دوم شیشه به رنگی مشکی دیده میشه . از نظر زیبایی شیشه دودی پر رنگ بسیار جذابتر به نظر می‌رسه. اما اگر قیمت شیشه رومیزی 6میل در اولویت اجرای پروزه قرار داره بهتر هست که از شیشه های دودی کم رنگ استفاده کنین .

شیشه رومیزی 6میل برنزی

تولید میزهای رنگی و طرح دار به طبع نیاز به شیشه های رنگی هم داره .و در واقع استفاده از شیشه های شفاف و ساده برای میزهای رنگی انتخاب نادرستی به شمار میره صنایع شیشه و آینه فرکو با تولید شیشه های رنگی ست کردن رنگ شیشه رومیزی رو با رنگ میز امکان پذیر کرده اس. لازم به ذکر هست که شیشه رومیزی برنز در کیفیت های مختلفی عرضه می شه،. به همین دلیل هنگام خرید شیشه رومیزی 6میل دقت نمایید که شیشه دارای خال جوش و موج نبوده در ضمن شیشه باید به رنگ قهوه ای تیره باشه .در صنایع شیشه و آینه فرکو شیشه رومیزی برنز فقط با کیفیت +A و A رو تولید می‌شه.

شیشه رومیزی6مبل

شیشه 6میل دوجداره

مناسب پنجره های ورودی ساختمان هستن. این شیشه ها عایق بسیار مناسب صوتی و حرارتی هستن. همانطور که از نامشان پیداست این شیشه ها از دو لایه شیشه تشکیل شدن. و لذا ترکیب هر نوع از شیشه ها، نوع خاصی از شیشه دوجداره رو ایجاد می‌کنه.شیشه دوجداره مهمترین نوع شیشه عایق محسوب می‌شه ، شیشه های دوجداره عایق صوتی و گرمایی مهمی هستن و تاثیر زیادی در بهینه سازی مصرف انرژی دارن.

موارد استفاده از شیشه ۶ میل

  • در شیشه های رومیزی ابعاد زیر یک متر
  • در پنجره های تک جداره آهنی
  • در درب های آهنی تک جداره
  • در درب های چوبی سنتی و مدرن
  • در پنجره های دوجداره
  • دیوارپوش های شیشه ای رنگی
  • در نمای خارجی ساختمان ها
  • استفاده در ساخت آکواریوم با ابعاد کمتر از ۸۰ سانتی متر

تفاوت شیشه رومیزی 6میل ساده فلوت با شیشه کریستال و سکوریت

شیشه 6 میل فلوت ساده

تنها تفاوت شیشه فلوت ساده با شیشه کریستال در شفافیت شیشه اس . و از نظر ظاهری هم براحتی قابل تشخیص هست زیرا شیشه فلوت مایل به رنگ سبز اما شیشه کریستال مایل به رنگ آبی و سفید هست .

شیشه 6میل کریستال

شیشه کریستال به دلیل ماده کریستالی که در آن تولید شیشه شفافیت و وضوح آن به مراتب بیشتر از شیشه فلوت هستن.شیشه کریستال ترکیبی از شیشه هس که به صورت کاملا شفاف و بدون هیچ گونه نا خالصی تولید می‌شه.وجود سرب در شیشه کریستال باعث افزایش ضریب شکست نور در این نوع شیشه ها می‌شه .و در نتیجه شیشه های کریستال دارای درخشندگی بالاتری هستن.شیشه های کریستال وارداتی هستن.

شیشه ۶ میل سکوریت

اما شیشه رومیزی 6میل سکوریت از نظر مقاومت با شیشه فلوت تفاوت داره . بدین شکل که به دلیل وارد شدن شیشه به داخل کوره آب آناز دست میره و به اصطلاح آب شیشه گرفته میشه و هنگام ضربه مقاومت بسیار بالایی رو از خود نشون می‌ده. اما از نظر شفافیت تفاوتی رو با شیشه فلوت ساده نداشته و به یک شکل مشاهده می‌شن .

تفاوت شیشه کریستال و ایرانی چیست؟

شیشه های ایرانی دارای مغز سبز هستن و از نطر رنگ متمایل به سبز هستن . از لحاظ وضوح و شارپنس کمتری نسبت به شیشه های کریستال دارن. ولی شیشه های کریستال دارای مغز شفاف تر هستن. و در زیر نور افتاب دارای مغز ابی هستند و متمایل به ابی به نطر میرسن.

شیشه کریستال ترکیبی از شیشه هستن که به صوت کاملا شفاف و بدون هیچ گونه ناخالصی ساخته می‌شه. از این شیشه‌ها بیشتر در جواهر فروشی‌ها، ساخت ظروف کریستال، جواهر فروشی‌ها و … استفاده می‌شه. و به دو نوع کلییر (Clear Glass)  با نام اختصاری CG و سوپر کلییر (Super Clear Glass) با نام اختصاری SCG دسته بندی می‌شه. شیشه‌های کریستال به طور کل وارداتی هستن و بیشتر از کشور بلژیک وارد می‌شه .به همین علت به نام شیشه کریستال بلژیکی مشهور هستن.

ابزارهایی که می توان برای شیشه ۶ میل استفاده کرد:

( شیشه های ۶ میل را به دلیل اینکه ضخامت کمتر از حد نصاب دارن نمی توان تراش دو پله و سه پله زد )

  • تراش ساده
  • لول مات
  • براق

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو

یکی از مهم ترین مسائلی که خریداران به اون توجه می‌کنن.کیفیت محصول هست.زیرا که شیشه ۸ میل برای حفظ حریم و حفاظت از فضاهای شیشه ای ساختمان بسیار مسئله ای مهم و چشم گیر هستن.شما عزیزان باید در بین این همه شرکت بتونین یک شرکت معتبر و قابل اعتماد پیدا کنین.به لطف پرودگار تولیدی فرکو با چندین سال تولید شیشه آینه تونسته اس .یکی از پرفروش ترین تولیدی ایران واقع بشه.شما می‌تونین یکی از خریداران ثابت شیشه ۸ میل هست که با قیمتی مناسب و کیفیتی منحصر به فرد برای شما در هر رنگ و ابعادی تولید می‌کنن.برای ثبت سفارش با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرین . و در48 ساعت شیشه ۸ میل خود رو درب منزل تحویل بگیرین.

مزايای استفاده از خدمات اينترنتی جهت سفارش :


رفتن به مرکز شیشه بری و ساعت‌ها موندن در ترافیک‌های طولانی بخصوص با توجه به شرايط فعلی جامعه، راه حل مناسبی برای دریافت خدمات شیشه بری نیست. بنابراين عاقلانه ترين وبهترین گزینه، دریافت خدمت از مرکز شیشه بری آنلاین هست که همه خدمات مورد نیاز شما رو در محل با سرعت و بهترين كيفيت و قيمت بسيار مناسب تامين مي‌كنه.
شغل شیشه بری به دلیل سر و کار داشتن با شیشه، خیلی حساس هست و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کنه باید فردی با تجربه باشه و در حین کار آرامش داشته باشه. پس در انتخاب شركت ارائه دهنده ي شیشه دقت فراوان به خرج بدین.

فرکو موارد ذيل رو در سفارشات آنلاين ارائه مي‌كنه

  • نصب، تعویض و برش انواع شیشه ساختمانی (درب و پنجره)
  • برش و نصب شیشه آینه، میز شیشه ای در اندازه دلخواه و در شکل های مختلف
  • برش، تعویض و نصب شیشه رومیزی میز عسلی میز ناهار خوری میز کنفرانس
  • نصب شیشه های دو جداره و معمولی در و پنجره
  • تعویض شیشه های در و پنجره دوجداره، شیشه سکوریتدر ویترین مغازه ها
  • تعویض و یا نصب شیشه‌های درب و پنجره‌ها، لمینت، آینه کاری و شیشه‌های رومیزی و شیشه‌های دکوراتیو
  • اندازه گیری دقیق و تهیه ی شیشه ها برای میز عسلی، میز ناهار خوری، میز کار در اداره ها، کتابخانه ها و سایر انواع میز ها…

چگونه ثبت سفارش کنیم؟

می‌تونین برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از شیشه رومیزی با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 فرکو در ارتباط باشین تا بتونین سفارش خود رو ثبت کنین.

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو