Home

قیمت شیشه میز اداری

آیا شما مدیر یک شرکت بازرگانی بزرگ هستی؟ یا به تازگی کسب و کار خود رو راه‌اندازی کردی؟ اگر شما مدیریت یک شرکت بزرگ و یا کوچک رو به عهده داشته باشین. قطعاً می‌دونین که برای داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب و منظم لازمه که میز اداری خود را به خوبی با شیشه کاور کنین. البته در این صورت قیمت شیشه میز اداری اهمیت بسیار زیادی برای شما داره. در مقاله پایین سعی شده تا شما رو با کاربردهای شیشه رومیزی اداری آشنا کنیم. و همچنین به بیان موارد تاثیر گذار بر روی قیمت شیشه میز اداری پرداختیم. شما می‌تونین برای کسب اطلاعات بیشتر از آنچه که در مقاله پایین آوردیم با متخصصین فرکو تماس حاصل بفرمایین. 02188068352

شیشه میز اداری

چرا باید از شیشه روی میز اداری استفاده کنیم ؟

شیشه یکی از پر کاربردترین متریال‌های قابل استفاده در دکوراسیون فضای اداری اس. به دلیل پرستیژ بالایی که در فضا ایجاد می‌کنه طرفداران بسیار زیادی داره. این که ما استفاده از شیشه رو به شما پیشنهاد می‌دیم دلایل بی شماری داره. که چندی از اونا رو اینجا ذکر می‌کنیم.

شیشه و خاصیت آنتی باکتریال

یکی از مهمترین دلایلی که ما از شیشه برای حفاظت از میز استفاده می‌کنیم اینه که ما معمولاً از میز برای گذاشتن چیزهایی استفاده می‌کنیم. مثل گذاشتن لیوان آب یا شربت یا انواع خوراکی ها. هنگامی که شیشه روی میز قرار می‌گیره باعث میشه تا اگر آب یا لیوان ما سرازیر شد خطری مثل رطوبت به میز ما آسیب نرسونه. زیرا بهترین ویژگی شیشه همینه که آب از اون عبور نمی‌کنه و داخل اون رطوبت نفوذ نمی‌کنه و به همین راحتی ها هم خط و خش روی اون نمیوفته.

شیشه و تاثیر آن روی دکوراسیون داخلی فضای اداری

شیشه به این دلیل که نور رو از خود عبور می‌ده و بازتاب مناسبی از نور به فضا میتابونه. جزو جنس هایی اس که بهتر هست در همه فضاهای اداری از اون استفاده بشه. زیرا فضای ما رو دل باز تر و شفاف تر نشون میده. شیشه به دلیل شفافیتی که داره به صورت ناخودآگاه با روحیه انسان در تعامله. انسان از اینکه در اطراف خود از اجسام شیشه‌ای استفاده کنه لذت می بره. در روانشناسی این مسئله ثابت شده اس که شیشه به این دلیل که آن طرف خود رو به وضوح نشون میده.

انسان نیاز داره که از اون در فضاهای اطراف خود استفاده کنه. وقتی که شما یک میز اداری لوکس با طراحی‌های زیبایی در سطح میز خود دارین و یا یک میز چوبی روستیک با بافت خیلی جذابی دارین. مطمئناً دوست ندارین که برای حفاظت از اون از متریالی استفاده کنین که زیبایی‌های اونو می پوشونه. بلکه بهتر هست از شیشه استفاده کنین که اتفاقا مانند قاب زیبای میز شما رو به رخ می کشه. و شما می‌تونین هنگام کارهای روزمره خود از زیبایی میزتون لذت ببرین. پس در این صورت مجبور نیستین که بین حفاظت از میز و زیبایی ظاهری اون یکی رو انتخاب کنین.

شیشه رو میزی اداری

که این اتفاقی اس که متأسفانه در دیگر فضا ها، خصوصا فضای مسکونی اتفاق میوفته. به طور مثال برای حفاظت از فرش‌های منزل معمولاً از رو فرشی هایی استفاده می‌کنیم. که تمام زیبایی رو می پوشونه. به طوری که مجبور می‌شیم بین حفاظت از فرش و لذت بردن از زیبایی فرش یکی رو انتخاب کنیم. اما به لطف وجود شیشه در دکوراسیون اداری. دیگر نیاز به انتخاب بین خوب و بد نیستیم و با داشتن شیشه انتخاب ما عالیه.

شیشه نماد صداقت و پاکی

شیشه به دلیل شفافیتی که داره و اینکه هر دو طرف اون به خوبی پیداست از گذشته تا به امروز نماد صداقت و پاکی بوده اس. به همین دلیل استفاده از شیشه در فضای اداری باعث ایجاد اطمینان در کارکنان و ارباب رجوع اس. پس برای اینکه یک مدیر عالی به نظر برسین پیشنهاد ما به شما اینه که از شیشه روی میز اداره خود، یعنی دقیقا جایی که شما در اونجا قرار می‌گیرین استفاده کنین. بازتاب چهره شما در شیشه اتفاق خوشایندی اس که در ناخودآگاه افرادی که روبروی شما می نشینن اثر داره. و تاثیرات مثبت اونو هنگام استفاده از متریال شیشه خواهید دید. و از خرید شیشه از صنایع فرکو پشیمون نمی‌شین. زیرا که این شرکت با سابقه طولانی با کیفیت ترین شیشه ها رو به شما ارائه ‌می‌کنه.

حمل و نقل آسون

شاید با توجه به نگاهی که عموم مردم به شیشه دارن. احساس کنین که حمل و نقل شیشه به دلیل شکنندگی که شیشه داره سخت هست. اما باید بدونین که امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در صنعت شیشه و ساخت شیشه های مقاوم داشتیم ، می تونیم این اطمینان رو به شما بدیم .که شیشه های تولیدی شرکت فرش در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم تر از شیشه های معمولی هستن. از این رو می‌تونین روی حمل و نقل آسون اونا حساب کنین.

قیمت شیشه روی میز اداری به چه عواملی بستگی داره؟

چندین مسئله روی قیمت شیشه تاثیر گذار هست که باید به اونا بپردازیم. یکی از مسائل مهم نوع شیشه اس. که در ادامه مباحث به انواع شیشه اشاره می‌کنیم. مسئله دیگری که روی قیمت شیشه تاثیر گذار هست مسئله ابعاد و قطر شیشه اس. کاربری شیشه هم روی قیمت بی تاثیر نیست. از اون جایی که شیشه ها انواع رنگ های مختلفی دارن. و هنگام تولید آنها تغییراتی به وجود می آید اضافه کردن آپشن رنگ روی شیشه بر قیمت آن تاثیر می گذارد. اما ما در کمپانی فرکو به شما این اطمینان رو میدیم که ،هرگز قیمت رو فدای کیفیت نکنیم بهترین و بالاترین کیفیت ها رو از فرکو بخواید. در فرکو به این دلیل که تولیدی بدون واسطه هستیم. قیمت‌های مناسبی رو برای شما در نظر داریم.

قیمت شیشه رو میز اداری

انواع شیشه مناسب برای روی میز اداری

  • شیشه معمولی
  • شیشه های فلوت
  • شیشه های کریستال
  • شیشه رفلکس
  • شیشه لمینت شده
  • انواع شیشه های سکوریت

آیا شیشه معمولی برای رو میز اداری مناسبه ؟

این نوع از شیشه ها ابتدائی‌ترین نوع شیشه های ساخته شده در تولیدی های شیشه سازی هستن. به این دلیل که شیشه های معمولی هستن در تولید اونا پیچیدگی‌های زیادی وجود نداره. و همچنین به این دلیل که در تولید انبوه هستن قیمت بسیار مناسبی دارن. این نوع شیشه ها رو می‌تونین بارها بعد از سفارش خود دوباره برش بزنین و کوچکتر کنین. استفاده از این شیشه ها برای میزهای اداری کوچک می‌تونه مناسب باشه.

اما باید معایب اونو در نظر گرفت. یکی از معایب بزرگ شیشه ها شکننده بودن اونه. پایین ترین ضریب مقاومتی در برابر ضربه و فشار رو همین شیشه های معمولی دارن. البته این مدل مزایایی هم دارن مقرون به صرفه بودن یکی از مزایای این شیشه هاست. اما به طور کلی متخصصین شیشه در مجموعه فرکو استفاده از اینگونه شیشه ها رو به شما پیشنهاد نمی کنن. و احتمال خطر رو که در شیشه ها بیشتر هست به هیچ عنوان پسندیده نیست.

شیشه های فلوت

شیشه های فلوت نوع پیشرفته‌تر شیشه های معمولی هستن. در فرآیند تولید این شیشه ها تفاوت هایی با شیشه های معمولی هست. که اونو مقاوم‌تر می‌کنه یکی دیگر از مزیت های فلات نسبت به شیشه معمولی اینه که ،در شیشه های فلوت هر دو طرف اونا کاملاً بدون حباب و خط و خش هستن. و شفافیت بیشتری نسبت به شیشه های معمولی برخوردار هستن. شیشه های فلوت یا شیشه های تخت ساده‌ترین شیشه‌های تخت بازار هستن. بدون موج بودن شیشه های فلوت باعث میشه که زیبایی بیشتری نسبت به شیشه های معمولی داشته باشن. و به دلیل فرآیند متفاوتی که از شیشه ها ی معمولی دارن از نظر مقاومت در برابر ضربه و فشار مقاومت بیشتری از خود نشون میدن.

شیشه های کریستال یکی از بهترین انواع شیشه میز اداری در بازار

شیشه های کریستال جز شیشه های سیلیکاتی هستن. به همین دلیل ظاهر خیلی شفاف و درخشنده ای نسبت به شیشه های دیگر دارن. در این شیشه ها شما تلائلو نور رو به خوبی می بینین. و درخشندگی خاصی در این شیشه ها به وجود میاد. سرب که در فرآیند تولید این شیشه ها به کار میره باعث افزایش شکست نور میشه. البته اینو باید در نظر داشت که سرب یکی از مواد آسیب زننده به طبیعت هست به همین دلیل شیشه‌های کریستال رو به کسانی که به محیط زیست اهمیت زیادی می‌دن پیشنهاد نمی‌کنیم.

زیرا فرآیند بازگشت این شیشه‌ها به محیط زیست می‌تونه آسیب زننده باشه. هر چند که تولیدکنندگان این شیشه ها در تلاش هستن تا ، به جای سرب ماده های دیگری که با محیط زیست تعامل بیشتری داره رو جایگزین کنن. اما در حال سرب جزو یکی از اساسی ترین عناصر تولید شیشه کریستال هست.

شیشه های کریستال به دو مدل سوپر کلیر و کلیر تقسیم میشه. این نوع شیشه ها رو در بازار به عنوان شفاف‌ترین و خالص ترین شیشه ها می‌شناسن. از اونجایی که در تولید این شیشه‌ها از آهن بسیار کم استفاده شده اس، به هنگام شکستن به هیچ عنوان لبه‌های تیز و برنده نداره. و به ذرات خیلی ریز و پودر مانند تبدیل میشه پس خطر بسیار کمتری هم به دنبال داره. متخصصین ما به عنوان شیشه رومیزی اداری به شما استفاده از شیشه های کریستال رو پیشنهاد می کنن. که کاربرد اصلی این شیشه ها دقیقاً در لوازم لوکس و دکوراسیون داخلیه

شیشه کریستال سوپر کلیر

شیشه رفلکس

شیشه رفلکس از یک لایه آلیاژ فلزات روی شیشه های معمولی ساخته میشه که خاصیت این شیشه ها اینه که طول موج هایی از نور خورشید رو که ما نمی‌خوایم وارد فضای ما بشن رو بازتاب می‌کنن. و بقیه نور خورشید که نور معمولی هست رو به فضا وارد می‌کنه. شیشه های رفلکس در انواع رنگ های مختلف تولید میشن. که متناسب با تفاوت آلیاژ هاشون رنگ های اونا متفاوت میشه.

از ویژگی‌های مثبت این شیشه ها می توان به جلوگیری از ورود اشعه های مضر نور خورشید به داخل فضاها اشاره کرد. که این خاصیت باعث میشه که گرمای نور خورشید کمتر از شیشه های معمولی وارد فضا بشه. و دما رو تعدیل کنه. در نتیجه در اینجا شیشه حالت آینه ای پیدا می‌کنه. که در فضای دکوراسیون داخلی به عنوان یک شیشه دکوراتیو استفاده میشه. برای استفاده از این شیشه ها روی میز اداری باید دقت کنین که ، این شیشه ها بسیار فضای شما رو زیبا کرده و می‌تونین یک میز لاکچری داشته باشین.

شیشه رفلکس طلایی

شیشه لمینت شده برای میز اداری

شیشه های لمینت شده شیشه هایی هستن که از ترکیب چند لایه شیشه تخت که با پی دی بی به یکدیگر چسبیدن. و روی یکدیگر قرار گرفتن تولید میشه. شیشه های لمینت شده در برابر خط و خش های زیادی که ممکنه روی میز اداری روی آنها به وجود بیاد بسیار مقاوم هستن. این که چند لایه شیشه به یکدیگر متصل شدن، باعث می‌شه زمانی که این شیشه ها می‌شکنن و آسیب می بینه تکه های اونا پرتاب نشه. و به حالت منسجم در کنار یکدیگر بمونه. همین که از پاشیده شدن تکه های خطرناک و تیز جلوگیری میشه باعث شده اس که در صنایع ساختمانی از اونا استفاده بشه. تا امنیت کاربران و اهالی منزل و عابرین پیاده به بیرون از ساختمان حفظ بشه.لمینت بودن یا نبودن شیشه روی قیمت شیشه میز اداری تاثیر گذار هست.

انواع شیشه سکوریت و تاثیر آن بر قیمت شیشه میز اداری

شیشه های سکوریت از نوع شیشه های جدید و مدرنی هستن که طی فرایندی تحت فشار قرار گرفته و متراکم شدن. که همین مسئله باعث شده که مقاومت زیادی در برابر فشارها و ضربه ها داشته باشن. حدوداً ۴ برابر ،این شیشه ها، در برابر بقیه شیشه ها نسبت به ضربه مقاومت دارن. همین مسئله استفاده از این شیشه‌ها رو کاربردی تر کرده اس. و امروزه این شیشه‌ها طرفداران بسیار بیشتری نسبت به شیشه های دیگر دارن. اینا همه مزیت‌های شیشه های سکوریت بود.

اما باید به این نکته توجه داشت که هنگام سفارش این شیشه ها باید دقت خیلی زیادی نسبت به شکل ابعاد و قطر شیشه‌ها به خرج داد. زیرا امکان سفارش مجدد و برش مجدد این شیشه ها وجود نداره. یعنی هنگامی که یک بار این شیشه ها تولید شدند برای بار دوم هرگز نمی توان اونا رو برش داد. این هم مسئله ی قابل توجهی بود که باید هنگام خرید به اون دقت کرد. مسئله ی بعدی که در مورد شیشه های سکوریت باید گفته بشه. اینه که برخلاف تفکر شما این شیشه‌ها سنگین تر از بقیه شیشه ها نیستن. و از نظر وزن و حمل و نقل مثل بقیه شیشه ها هستن.

حمل و نقل شیشه سکوریت

پس در این صورت حمل و نقل آنها از شهر های دیگر بسیار راحت تر هست. و این شیشه ها به شیشه های نشکن هم معروف هستن. در نتیجه با خیال راحت تری می تونیم نسبت به حمل و نقل این شیشه ها اقدام کنیم. گرچه از نظر هزینه استفاده از این شیشه ها هزینه بر هست اما قیمت شیشه رو میز اداری مطمئناً اهمیت بیشتری از کیفیت اون نداره. برای گرفتن قیمت نهایی و تمام شده یک شیشه مناسب میز اداری شما بهتر هست با، مشاورین تخصصی کار در مجموعه فرکو تماس بگیرین.

شماره تماس با مجموعه ی فرکو : 02188068352

برای سفارش شیشه روی میز اداری از چه طریق اقدام کنیم؟

شما خریداران گرامی می‌تونین برای سفارش شیشه رومیزی خود و یا اطلاع از قیمت های دقیق ،با شرکت فرکو تماس بگیرین. شماره تماس تلفنی شرکت فرکو 02188068352 می باشد. که تنها با کلیک بر روی اون به راحتی می‌تونین با ما در تماس باشین.

همچنین می‌تونین از طریق واتس آپ اقدام کرده و با کلیک روی شماره زیر وارد واتساپ مجموعه فرکو شده. و سوالات خود را به ما پیغام بدین .

09101767773

برای دیدن محصولات بیشتر تولیدی فرکو پیج اینستاگرام فرکو دنبال کنین.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

  1. برای یک میز مستطیل ۸ نفره شیشه باید ضخامتش چقدر باشه بهتره ؟؟ ممنون می‌شم جواب بدید زود.

    1. سلام وقت بخیر
      ضخامت شیشه میز بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله مدل میز ،که شیشه در آن سطح اصلی میز باشد یا به عنوان شیشه رومیزی روی سطح اصلی قرار بگیرد و همچنین انتخاب جنس شیشه در تعیین ضخامت آن مؤثر است. در نتیجه برای انتخاب ضخامت مناسب با مشاورین فرکو با شماره تماس : 02188068352 در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو