Home
شیشه ۸ میل

شیشه رومیزی ۸ میل

شیشه ۸ میل

شیشه رومیزی ۸ میل دردنیای امروزه!

یکی از محصولات پر کاربرد در دنیای امروزی ، شیشه 8 میل رومیزی هست.این شیشه در زمان گذشته از تنوع زیادی برخوردار نبوده .اما با گذشت زمان و پیشرفت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در علم تکنولوژی تونسته تنوع بسیار گوناگونی رو در این مورد داشته باشه.

یکی‌از مهم ترین ویژگی های این آینه تنوع در ضخامت اونه.زیرا در زمان گذشته تنها با ۴ میل می تونستن ضخامت شیشه رو تولید کنن.یکی‌از تاثیر گذارترین دلایل بر قیمت شیشه ۸ میل اندازه و ابعاد اونه.پس از ابعاد شیشه، رنگ و ابزار اطراف شیشه و انواع دیگر در نظر و تاثیر گذار خواهد بود.
این شیشه در صنایع فرکو در تنوع رنگی بسیاری تولید میشه برای مثال:

  • مات
  • شفاف
  • دودی
  • برنز
  • مسی

قابلیت های شیشه رومیزی ۸ میل.


همانگونه که در مطالب بالا گفته شد. در زمان گذشته ضخامت شیشه های تولید شده ۴ میل بود.اما ضخامت شیشه های جدید به ۸ میل تبدیل شده .پس یکی از قابلیت و مزیت های مهم این شیشه مقاومت آن نسبت به سایر شیشه ها در برابر ضربه هست.برای میز‌های ناهار خوری و یا حتی اداری از شیشه های ۸ میل استفاده میشه.زیرا از مقاومت و ضخامت بالایی برخوردارن.و در برابر هرگونه ضربه ای از بین نخواهند رفت.به طور کلی می توان گفت این شیشه از طول عمر بسیار بالایی دارن.این شیشه ۸ میل از شفافیت منحصر به فردی برخوردار هست.زمانی که شما از شیشه های درجه دو و یا حتی سه استفاده می کنی متوجه وجود خال بر روی اونا خواهید شد.

شیشه های رومیزی 8 میل رو در چه واحدی اندازه گیری می‌کنن؟

این شیشه با واحد اندازه گیری به نام میلی متر اندازه گیری میشه.زیرا که میلی متر یکی از استانداردترین واحدهای اندازه گیری شیشه هست .

شیشه ۸ میل

تولید شیشه ۸ میل در صنایع فرکو.

مهندسین صنایع فرکو با اندازه گیری دقیق ابعاد،نصب و ضمانت به شما کمک می‌کنن.و به طور دقیق مقدار هزینه شیشه رو به شما اعلام می‌کنن.برای ارتباط با تولیدی فرکو به شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیر.شیشه ۸ میل یکی از ضخامت‌های پرطرفدار هست که ، استحکام بسیار بالا ، قیمت مناسب و مقاومت اون در برابر هرگونه تغییرات آب و هوایی از خصصات ویژه‌ی اونه.

مهم ترین دلایل برای خرید از صنایع فرکو!

  • هنگام تماس بیشترین راهنمایی و کمک رو هنگام تماس با ما می‌تونی داشته باشی تا بتونی بهترین و مناسب ترین محصول رو انتخاب و سفارش بدی.
  • محصولات تولیدی فرکو از تولید به مصرف هست.و اگر ایرادی در محصول شما وجود داشته باشه صنایع فرکو مسئولیت اونو بر عهده داره.
  • بالا ترین کیفیت،بهترین قیمت و ارسال به تمامی‌نقاط ایران.
  • اگر شما نتونی نصب محصولات خود رو انجام بدی.همکاران ما در این راه به شما کمک می‌کنن.
  • می‌تونی از راه ارتباطی(واتساپ)تمامی‌سوالات خود رو با ما در میان بذاری.
  • این محصول در تمامی‌نقاط ایران درب منزل ارسال می‌شه.و با خواست شما عزیزان محصول برای شما نصب خواهد شد.
  • ما در تمامی‌زمان اماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم.
شیشه ۸ میل


انواع شیشه رومیزی ۸ میل

  1. رومیزی
  2. مات
  3. دودی برنز
  4. کریستال
  5. سکوریت
  6. لمینت
  7. رنگی
  8. حکاکی شده
  9. سوپر کلیر
  10.  رفلکس
  11. اسید کاری شده
  12. ساتینا
  13. خم
  14. دوجداره
  15. استیند گلاس

 شیشه رومیزی 8 میل دودی برنز.

از این نوع شیشه در اکثرا مواقع برای میز ها استفاده می شود.این مدل از شیشه یکی‌از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین شیشه هایی است که توسط صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید شده است.که از کیفیت بالایی برخوردار هستند که از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند.

 شیشه رومیزی 8 میل سکوریت.

خیلی از شغل ها وجود دارن که ضد لک بودن شیشه،ضد خش بودن آن و نشکن بودن آن بسیار مهم و کاربردی می باشد.
شیشه های رومیزی‌۸ میل یکی از مناسب ترین محصولات برای‌تمامی محیط های مورد نظر شماست.یکی از مزیت های مهم آن جلوگیری از شکستن و ایجاد خطرارت جانی برای ما می‌باشد.می‌تونی تمامی محصولات شیشه‌ای فرکو رو در طی ۴۸ ساعت در تمامی‌نقاط ایران که باشی داشته باشی.از این شیشه بیشتر در محیط هایی مانند پارتیشن های شیشه ای ،نرده شیشه ای استفاده می‌شه.

شیشه ۸ میل

توضیحی درباره شیشه رومیزی

شیشه رومیزی یکی از نمونه های پر کاربرد و پرطرفدار در حال حاضر و زمان گذشته در طراحی دکوراسیون داخلی بوده و تاثیر بسیاری در زیباسازی دکوراسیون و طراحی داره.در سال 1399 که ساخت و فروش بسیار چشمگیری در تولید شیشه رومیزی به وجود اورد. پس از تولیدات بسیار،یکی از با کیفیت ترین،مقاوم ترین، برخورداری از طول عمر بالا شیشه های رومیزی 8 میل هست.خرید شیشه های 8 میل می‌تونه بهترین گزینه برای افرادی که بر روی میز های خود اشیا های سنگین قرار میدن باشه. شاید شما به این فکر باشین که به دلیل این مقدار مقاومت،ضخامت و کیفیت بالای این محصول از وزن بسیار بالایی برخوردار باشه اما اینگونه نیست.شیشه های رومیزی 8 میلی یکی از سبک ترین شیشه های تولید شده توسط صنایع فرکو هستن.

می‌تونیم بگیم اگر شما به دنبال شیشه ای سبک وزن در عین حال مقاوم می‌گردی،شیشه های رومیزی 8 میل بهترین گزینه برای شما هستن.

انواع شیشه رومیزی 8 میل مات

  1. ساتیا
  2. مشجر
  3. سندبلاست

این نمونه از شیشه های مات در پروژه‌هایی که با نمای شیشه ای طراحی شده استفاده میشه.

 رنگی

به دلیل وجود دستگاه های پیشرفته در صنایع فرکو این امگان رو به وجود اورده که بتونیم تمامی‌رنگ های موجود رو برای شما عزیزان تولید و ارسال نماییم. رنگ های این شیشه عبارتند از:

  1. طلایی
  2. مسی
  3. آبی
  4. برنز
  5. دودی
شیشه ۸ میل


می‌تونی با سفارس این محصول یکی از باکیفیت ترین شیشه های ۸ میل رو تهیه و از آن استفاده کنی.

ساخت شیشه های رنگی لاکوبل

در مرحله اول برای ساخت این شیشه بسیار زیاد،شیشه رو تمیز کرده تا اگر‌ گرد و خاکی بر روی شیشه باشه از بین‌ بره.پس از گذراندن مرحله اول شیشه به مقدار ابعاد تعیین شده برش داده میشه.پس از برشکاری شیشه با کمک دستگاه چاپ تبدیل به رنگ مورد نظر تبدیل خواهد شد.طبق امار فروش،شیشه های ۸ میل دودی جزء پرفروش ترین محصولات صنایع تولید فرکو بودن .

شیشه رومیزی 8 میل کریستال

همه‌ی ما برای محیط های مورد نظر خود به دنبال محصولی با کیفیت،شفاف،برخوردار از قیمت مناسب هستیم.صنایع فرکو با تولید انواع بسیار مختلف شیشه و آینه با بهترین کیفیت بهترین گزینه رو برای شما فراهم کرده.این نمونه از شیشه ۸ میل میز‌می‌تونه برای رومیزی‌هم استفاده بشه که ، این عمل زیبایی و مدرنی‌ رو در مجیط شما به وجود خواهد آورد.برای ساخت محیطی مدرن و لاکچری بهترین گزینه شیشه های رومیزی‌۸ میل هست.

سوپر کلیر

شفافیتی که شیشه های سوپر کلیر برخوردارن از شیشه های کریستال پایین تر هست.و شیشه های سوپر کلیر در مقایسه با شیشه های فلوت از شفافیت بسیار بالاتری‌ دارن.اگر الویت برای شما میزان قیمت شیشه هست شیشه های سوپر کلیر می‌تونن بهترین گزینه برای شما باشن.

شیشه لمینت

شیشه لمینت در صنعت شیشه سازی جزو یکی از مقاوم ترین و پرطرفدار ترین محصولات تولید شده توسط فرکو هست.این شیشه بخاطر برخورداری از تولید و رو هم قرار گیری چندین لایه شیشه سکوریت و برخورداری از مقاومت در برابر ضربه و هرگونه تغیرات آب و هوایی به یکی از شیشه های پرکاربرد و محبوب در تمامی نقاط جهان تبدیل شده.

همانگونه که در مطالب بالا گفته شد،شیشه لمینت از قرار گیری چندین لایه شیشه سکوریت تولید شده .زمان ساخت این محصول در بین هر لایه شیشه که روی یکدیگر قرار گرفته طلق های PVB گذاشته میشه که ، این کار در زمان تولید ، مقاومت این محصول رو در برابر تمامی ضربه و هرگونه تغییرات آب و هوایی بسیار بالا برده .

در صنعت شیشه هزاران نوع گوناگون شیشه ساخته شده و در همین زمان در بازار در حال فروش هست. برای شناخت و تشخیص شیشه لمینت نسبت به شیشه های دیگر باید ویژگی‌ ، تفاوت و شباهت اونو با تمامی شیشه ها بدونیم.

بیشترین استفاده از این شیشه لمینت در پروژه های نرده ای هست. هنگامی که شیشه های ۸ میل لمینت شده ساخته می‌شه در اصل از دو شیشه ۴ میل استفاده میشه. یکی مهمترین مزیت های شناخت شیشه لمینت نسبت به سایر شیشه ها عایق بودن اون در برابر صداست.

لایه پی وی بی در شیشه لمینت چیه؟


برای ساخت شیشه لمینت ، بین هر شیشه که برای ساخت شیشه لمینت روی هم قرار داده میشه یک لایه پی وی بی مات شکل که در واقع همون پی وی بی هست رو قرار میدن و بعد از رفتن شیشه به داخل کوره این لایه که بین هر شیشه قرار داده شده بود ذوب شده و به یک چسب بی رنگ تبدیل میشه. پس از مذاب شدن این لایه میانی شیشه ها به چسب بسیار قوی تبدیل میشه و شیشه های ما بین این لایه رو به هم می چسبونه. به این مدل از تولید شیشه لمینت می‌گن. برای اطلاعاتی بیشتر در این باره با سایت فرکو همراه باش.

بیشترین مقدار قرار گیری لایه های شیشه برای تولید شیشه لمینت!


بیشتر کارخانه ها تولید شیشه لمینت رو به حداکثر استاندارد ضخامت یعنی 50 میلی متر تعیین کردن، یعنی جمع کل ضخامت شیشه و تمامی لایه های مورد استفاده نباید از 50 میلی متر بیشتر بشه.

مزیت های استفاده از شیشه لمینت؟

می‌توان گفت شیشه لمینت یک مانع فیزیکی و مقاوم در برابر ایجاد تمامی‌ نفوذی هاست. این مدل از شیشه در محیط هایی که حفظ سلامت جسمی حرف اول را میزنه برای مثال : بانک‌ها، ساختمان‌های اداری وادارات پست و غیره مورد استفاده قرار می‌گیره.یکی ریگر از مزیت های مهم استفاده از این شیشه از نفوذ مجرمان و افراد به داخل محیط های ممنوع ورود جلوگیری می‌کنه و امنیت رو در تمامی محیط های مورد نظر به وجود میاره.

شیشه لمینت طیف وسیعی از رنگ‌ و لعاب داره .
یکی‌از دلایل بسیار مهم برای نشکن بودن این شیشه لایه میانی اونه که شیشه لمینت رو در برابر شکستگی مقاوم نگه می‌داره.
این شیشه در برابر انفجار و گلوله بسیار مقاومه. پس‌ اگر می‌خوای نرده های شیشه ای مقاومی رو داشته باشین بهترین گزینه برای شما شیشه های لمینت شده هستن.

شیشه ۸میل رفلکس

این نمونه از شیشه در‌زمام های بسیار‌گذشته در ضخامت های ۴ و ۶ میل تولید می‌شد.اما با گذشت زمان و با تولید دستگاه های پیشرفته در صنایع فرکو این توانمندی برای تولید شیشه های رفلکس‌در ضخامت های‌۸ میل نیز به وجود اومد.

شیشه ۸ میل حکاکی شده

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با دستگاه پیشرفته ای به نام اینگریوینگ این قابلیت رو به وجود اورده که تمامی طرح های مورد نظر شما رو بر روی شیشه‌ی مورد نظرتون حکاکی کنه.

حکاکی بر روی شیشه؟؟ً!!

در مرحله اول برای تولید شیشه های رومیزی 8 میل حکاکی شده اینگونه هست که طرح مورد نظر شما از طریق اتوکد به دستگاه وارد می کنیم.پس از ورود طرح به دستگاه طرح مورد نظر شما برروی شیشه حکاکی میشه. حکاکی یا همون کنده کاری یکی از بروز ترین و مدرن ترین طرح در محصولات صنایع فرکو هست. در انتخاب طرح خود محدودیتی ندارین.یعنی تمامی شعر های مورد نظر و یا هرگونه لوگویی رو می‌تونی داشته باشی.

این محصول می‌تونه یک هدیه بسیار زیبا برای عزیزانتون باشه.برای سفارش این محصول با شماره 02188068352 در تماس باش.

خم

شیشه های خم یکی از قدیمی‌ترین شیشه ها هست که مشتری های خاص خود رو داره.این شیشه طی گذشت چندین سال و با تولید کیفیت بسیار بالا جزء پرفروش ترین و پرطرفدار ترین محصولات صنایع فرکو تبدیل شده .شیشه های خم ظاهری مدرن و جدید در صنعت تولید شیشه و آینه به وجود اوردن.می‌تونی شیشه های خود رو در تمامی شکل ها داشته باشی.برای مثال شیشه در ابتدا داخل قالبی قرار میگیره.و پس‌از قرار دادن درون قاب به همام شکل وارد کوره بسیار داغ میکنیم.پس‌از انجام این مرحله سر شدن شیشه به کار پایان میده که شیشه به همان شکل مورد نظر مشتری عزیز تولید میشه.

دوجداره

در مرحله اول برای ساخت شیشه های ۸ میل دوجداره اینگونه هست که در بین دو شیشه موادی به نام اسپیسر فلزی،مواد ضدرطوبتی قرار داده میشه.به همین دلیل هست که شیشه های دوجداره جزو یکی از با کیفیت ترین و محبوبترین شیشه های تولید شده توسط صنایع قرکو هست.شیشه های دوجداره یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از تلف شدن انرژی هستن.

اسید کاری شده

در این نمونه از محصول شیشه در طرح و انواع گوناگونی‌از الگو ها برای شما عزیزان اسیدکاری میشه.

چه موادی برای اسیدکاری شیشه استفاده می شود؟؟

هنگام ساخت شیشه های اسیدکاری شده،از موادی به نام اسید مخصوص شیشه و با کمک دستگاهی به نام کاترپلاتر استفاده میشه.این دستگاه به ما کمک می‌کنه که بتونیم به راحتی شیشه رو برش بزنیم و از پمپ فشاری قوی‌برای اسیدپاشی‌استفاده کنیم.

استین گلاس

شیشه استیند گلاس اصولا در شیشه درب ها مخصولا درب های چوبی مورد استفاده قرار می‌گیره.و برای فضاهای که سبک قدیمی دارن بسیار مناسبه.

 شیشه سندبلاست

یکی از شیشه های مقاوم و طرح دار که در صنایع فرکو تولید میشه،شسشه سندبلاست هست.در شیشه سندبلاست تمامی طرح های مورد نظر،مورد علاقه تمامی‌افراد با بهترین کیفیت بر روی شیشه به صورت مات طراحی‌می‌شه.اولین تولیدی این شیشه در سال ۱۸۷۴ میلادی می باشد.این شیشه که یکی از مقاوم ترین شیشه ها در برابر هرگونه ضربه نیز می باشد که با برخورد هرگونه ضربه ای از بین نخواهد رفت.خیلی از افراد از شکستن شیشه نگرانن.دیگر این نگرانی از بین رفته .شما می‌تونی با خرید این شیشه،مقاومت و امنیت رو در محیط و منازل خود به وجود بیاری.

شیشه سکوریت

این شیشه بخاطر تفاوت در زمان ساخت آن با شیشه لمینت هنگام شکستگی به جای خورد شدن به تکه های تیز و برنده تبدیل به قطعه های کوچک گرانول میشه.
و برای مقاومت این شیشه بعد از حرارتی که به آن داده میشه سطح شیشه به سرعت خنک شده و این عمل باعث مقاومت شیشه در برابر ضربه و عایقی آن در برابر صدا میشه.

گرد

در تولید شیشه های گرد برخلاف شیشه های مستطیل شکل و یا مربع شکل از طول و عرض استفاده نمیشه.
بلکه زمان تولید شیشه رومیزی 8 میل گرد به قطر شیشه توجه بسیاری میشه.شیشه رومیزی های گرد از دو قطر اصلی و فرعی به وجود اومدن. این شیشه مدرن و بروز هست. با استفاده از این محصول می‌تونی زیبایی رو در تمامی محیط های خود بیافرینی.

آشپز خانه

شیشه های اشپز خونه از دو دسته به وجود میاد!

۱.میز صبحانه خوری

۲.میز شیشه ای اپن

شیشه رومیزی های 8 میل آشپزخانه با دستگاهی به نام UV که در ابعاد ۱۲ میل،۱۵ میل و ۲۰ میل ساخته میشه و به مصرف میرسه.

کنفرانس

شیشه های رومیزی 8 میل کنفرانس بخاطر ساخت و یا تولید آن در سایز های بسیار بالا از ضخامت و مقاومت بسیار بالایی برخوردارن. پس به دلیل مقاومت آن قیمت این شیشه در برابر شیشه های رومیزی دیگر بسیار بالاتر بوده هست.
یکی دیگر از دلایل بسیا مهم و تاثیر گذار در میزان قیمت شیشه رومیزی 8 میل کنفرانس اینه که؛ برای برش دادن این شیشه از دستگاهی به نام CNC و MASTET استفاده میشه.

دیوارپوش

شیشه های دیوارپوش نوع جدید از شیشه هست.این نوع دیوارپوش شیشه ای کاربرد زیادی داره.شیشه در معماری کاربردهای زیادی داشته . از دیرباز مورداستفاده بوده. شیشه یکی از عناصر تزئینی در معماری هست و در نمای داخلی و خارجی مورداستفاده قرار می‌گیره.  علاوه بر زیبایی کارکرد زیادی نیز داشته و مثلاً اکسید نمی‌شه شیشه با شفافیت و درخشانی که داره و همچنین به دلیل عبور نور از خود در نشون دادن فضای باز و زیبا بسیار مؤثر هست. پیشرفت‌های بسیاری در کیفیت و ویژگی‌های شیشه به وجود اومده و باعث شده تا علاوه بر کاربردهای روتین گذشته کاربردهای بسیار بی‌شمارتری برای آن ایجادشده باشه.

نام ابزارهایی که برای برش دادن این شیشه استفاده میشه!

  1. لول و یا براق
  2. تراش
  3. تراش ۲پله
  4. تراش ۳پله
  5. انگشتی
  6. لول تخت
  7. دیاموند

بیشترین استفاده از شیشه رومیزی 8 میل!

  1. میز شیشه ساده
  2. رنگی
  3. طرح دار
  4. دیوارپوش
  5.  پارتیشن
  6. شیشه رومیزی
  7. شیشه سکوریت
  8. شیشه لمینت
  9. شیشه دو جداره
  10. شیشه آکواریوم

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو

یکی از مهم ترین مسائلی که خریداران به آن توجه می کنن.کیفیت محصوله.زیرا که شیشه رومیزی ۸ میل برای حفظ حریم و حفاظت از فضاهای شیشه ای ساختمان بسیار مسئله ای مهم و چشم گیری هست.شما عزیزان باید در بین این همه شرکت بتونی یک شرکت معتبر و قابل اعتماد پیدا کنی.به لطف پرودگار تولیدی فرکو با چندین سال تولید شیشه آینه تونسته یکی از پرفروش ترین تولیدی ایران واقع بشه.می‌تونی یکی از خریداران ثابت شیشه ۸ میل باشین که با قیمتی مناسب و کیفیتی منحصر به فرد برای شما در هر رنگ و ابعادی تولید می‌کنن.برای ثبت سفارش با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیر و در48 ساعت شیشه ۸ میل خود رو درب منزل تحویل بگیر.

ما با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های صنعت در حال ساخت مدرن ترین شیشه ۸میل برای شما عزیزان هستیم.برای مشاوره با کارشناسان تولیدی فرکو تماس بگیر تا بهترین گزینه برای شیشه با بهترین جنس رو در محیط خود داشته باشی.


برای ثبت سفارش می‌تونی با شماره تلفن 02188068352تماس بگیری.تولیدی فرکو با کمترین زمان در 48ساعت می‌تونه شیشه ۸میل با تمام مشخصات مدنظر شما رو درب منزل ارسال کنه.برای اندازه گیری پنجره و یا هر قسمتی که نیاز به این شیشه داری کارشناسان فرکو به محل نصب رجوع می‌کنن.و باکیفیت ترین شیشه رو در عرض 48ساعت برای شما آماده می‌کنن. سپس می‌تونی شیشه ۸ میل مدظرت رو با مشخصات تعیین شده در ابعاد و شکل های مختلف برای ما در واتس اپ ارسال کنی.و با کارشناسان فرکو در ارتباط باشی تا بتونی بهترین شیشه رو در تولیدی فرکو تحویل بگیری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو