Home

آینه گریم متحرک

در روزهای گرم تابستانی ،شاهد هزاران کرم ماسیده روی صورت موهای چسبیده به پیشانی و… بودیم. حال به خاطر کرونا ماسک هم اضافه شده و مدام صورتمون زیر اون عرق می‌کنه. اصلا جدا از تابستونش. هیچ فردی نیست که بهم ریختگی روسری یا مو یا لباس و غیره براش پیش نیومده باشه. یا برای اطمینان هم که شده جلوی هر آینه یا شیشه ی آینه ای در خیابان خودش رو مرتب نکرده باشه. راه حل آینه گریم متحرک هست!

آینه گریم چیه؟

همون آینه های چراغ داری که در پشت صحنه‌ی فیلم‌ها هنگام گریم بازیگرا دیدیم. اما اگر فکر کنین که آینه گریم فقط همون جا کاربرد داره زندگی رو باختین! حتی فکرش رو هم نکنین آینه ای که در ابعاد مختلف تولید می‌شه ، در هر سبک دکوراسیونی جای خودش رو پیدا می کنه فقط در یک جا بمونه.

قطعا هر فرد خوش سلیقه‌ای در جهان اون آینه رو ببینه میخره وبا خود به محیط کار و زندگی می‌بره. چون فقط یک آینه ی فوق‌العاده جذاب نیست ، بلکه فوق‌العاده کاربردی هم هست.

فقط قیمت آینه دیواری گریم 11
آینه چراغ دلار زیبا

آینه های گریم در اصل همانطور که از اسمشون پیداست برای گریم کردن و کار های حساس این چنینی بودن. دقت داشته باشین که آینه گریم دور خود در ۲ ، ۳ یا ۴ طرف سر پیچ لامپ میخوره و به اون لامپ متصل می‌شه. این یعنی نور رو به هر میزانی که نیاز داشته باشین تامین می‌کنه. به نسبت سایز آینه سر پیج های لامپ در فاصله‌های استانداردی از یکدیگر قرار می گیرن. اما اگر بخواید می‌تونین سرپیچ‌های روی آینه گریم متحرک یا ثابت خود رو با هر فاصله ای که می خواید سفارش بدین.

آینه گریم یا هالیوودی؟

در واقع هر دوی اونا اسم‌های متفاوتی هستن که روی یک آینه گذاشته شدن. چون اولین کاربرد این آیینه در زمینه ی گریم بوده اس به اون آینه ی گریم میگن. در زبان لاتین به اون makeup mirror می‌گن که به معنی آینه آرایش هست. و چون برای ستاره‌های هالیوودی استفاده می شده اس ، به آینه هالیوودی نیز معروف اس. درواقع اسم‌های دیگری هم داره برای مثال به دلیل اینکه روی این آئینه چراغ قرار داره به اون آینه چراغ دار یا چراغ‌دار هم میگن. در برخی مقالات از این آینه به نام آینه غرور هم یاد کردن.

آینه گریم

لامپ‌های آینه هالیوودی

در گذشته از لامپ‌های پر مصرف برای آینه گریم ثابت استفاده می‌شده اس. آن زمان هنوز اینه گریم های متحرک وارد بازار نشده بودن. با گذر زمان با وجود پرشدن بازار از لامپ های کم مصرف اما همچنان برای آینه گریم لامپ های پر مصرف استفاده میشد. چراکه لامپ های کم مصرف دارای ظاهر نازیبا و سایز بزرگی بودن که از جذابیت این آینه کم می کرد. امروزه لامپ های کم مصرف در انواع شکل‌ها در بازار وجود داره که می‌تونین از هر مدل اونا استفاده کنین. برای حفظ ظاهر کلاسیک آینه پیشنهاد می‌شه از لامپ‌هایی با ظاهر کروی یا گرد استفاده کنین.

سفارش آینه گریم 15
آینه چراغ دار گرد

نوع مدرن این آینه ها به جای لامپ و سرپیج، در دور آینه لامپ های ال ای دی ریسمانی به کار بردن. می‌تونین از رنگ مهتابی ، آفتابی یا هر رنگی که می‌خواید استفاده کنین. حتی می‌تونین از ال ای دی های چند رنگ استفاده کنین و رنگ اونو با استفاده از کنترل مخصوص بر اساس حس و حالتون تغییر بدین.

انواع آینه هالیوودی

  • آینه گریم ثابت
  • آینه هالیوودی متحرک

آینه گریم ثابت

این دسته از آینه های گریم دارای سایزهای مختلفی هستن. به طوریکه کوچک‌ترین آینه گریم ثابت، از بزرگ‌ترین آینه گریم متحرک ، بزرگ‌تر هست. آینه گریم های ثابت همانطور که از اسمشون پیداست مناسب جا به جایی های مکرر نیستن. و بهتره جایی رو برای اون در نظر بگیرین و زیاد تغییر ندین. آینه های ثابت اصولا در شکل های مربع و مستطیل تولید می شدن. اما امروزه در شکل های دایره و بیضی هم تولید می‌شن. بزای اطلاع از قیمت و سفارش محصول می‌تونین اینجا رو لمس کنین تا بتونین با متخصصین ما تماس بگیرین و مشاوره دریافت کنین و ثبت سفارش کنین.

آینه گریم متحرک چیه

سفارش آینه گریم 11
آینه کنترل دار گریم

آینه گریم متحرک در ابعاد کوچکتری نسبت به آینه گریم ثابت تولید می‌شه. این نوع آینه گریم ها سایزهای مختلفی دارن که می‌تونه در جیب جا بشه یا در کیف. اما سبک هستن و به راحتی قابل جا به جایی و حمل هستن. مناسب مسافرت‌ها و مهمونی‌ها هستن تا بتونین در هر شرایطی از اونا استفاده کنین آینه گریم های متحرک اینه که دارای چراغ هایی در اطراف خود هستن که می‌تونه چندین چراغ ریز باشه یا لامپ ال ای دی طولی که در دور آن کشیده شده باشه.

تصور کنین در خیابان یا ماشین متوجه می‌شین که چیزی در ظاهر شما به هم ریخته اس یا می‌خواید چیزی رو تغییر بدین. حالا باید به دنبال آیینه بگردین بعد از پیدا کردن آینه باید به دنبال نور مناسب بگردین. اما با داشتن یک آینه گریم متحرک مشکلات شما حل میشه. کافی اس آینه گریم‌تون رو از کیف یا جیب‌تون در بیارین.

انواع آینه هالیوودی متحرک

  • آینه گریم متحرک جیبی
  • آینه گریم متحرک رومیزی

آینه گریم آرایشی رومیزی

فقط قیمت آینه دیواری گریم 11
چراغ های روکار آینه گریم

این مدل از آینه ها دارای سایز بزرگ‌تری نسبت به آینه گریم جیبی هستن. آینه گریم های متحرک رومیزی بیشتر در شکل های دایره و بیضی تولید میشه. این مدل از آینه ها این قایلیت رو دارن که به اونا قابلیت زوم اضافه بشه.

ممکنه با شنیدن زوم فکرتون پیش زوم های لمسی موبایل بره اما در حقیقت این قابلیت زوم همان آینه های محدب هستن که اشیا رو نزدیک‌تر نشون میدن اما نسبت به آینه های تخت کیفیت پایین‌تری دارن.

آینه آرایشی متحرک جیبی

در سایزهای کوچک که به اندازه ی کف دست هستن این آینه ها تولید میشن. تا بتونن به راحتی در هر جیبی جا بشن و هرجایی همراه شما باشن. انرژی لازم برای روشن شدن چراغ های آینه های متحرک به دو صورت تامین میشه. اونا یا باتری خور هستن یا شارژی. آینه های جیبی گزینه ای مناسب برای مسافرت هستن.

هر کدام مزیت‌های خاص خودشون رو دارن و بیشتر بر اساس راحتی شما انتخاب می‌شن. آینه گریم های متحرک جیبی هم قابلیت زوم رو می‌تونن داشته باشن. اما در این صورت به دلیل استفاده از دو نور در آینه قیمت اون افزایش پیدا می کنه مگر اینکه احساس کنین نور یک طرف کافی اس.

فروش آینه گریم 19
آینه جیبی گریم

آینه گریم های هوشمند رو میزی

آینه گریم های هوشمند در واقع دارای یک آپشن اضافه تر هستن . آینه های هوشمند به این صورت هستن که می‌تونین آن ها را با استفاده از ریموت کنترل یا یک دکمه تاچ لمسی تنظیم کنین . شما می‌تونین توسط کنترل یا سنسور تاچ نور و چراغ آینه رو خاموش و روشن کرده یا نور اونو کم و زیاد کنین . همچنین می‌تونین رنگ نور رو تغییر بدین . یعنی از نور آفتابی به نور مهتابی یا صورتی و … تغییر بدین .

آینه گریم01

آینه آرایشی زمینی یا پایه دار

این نوع از آینه ها اگر چه جزو آینه ها ی قدی محسوب می‌شه اما آینه هایی متحرک هستن . زیرا علیرغم اینکه این آینه ها بزرگ هستن اما قابلیت جا به جایی دارن . جا به جا کردن اونا نیز کار دشواری نیست. مزایای آینه قدی اینه که تصویر شما رو به صورت سراسری نشون می‌ده از نوک پا تا مو ی سر شما در آینه مشخص هست. با داشتن یک آینه قدی گریمی دیگر نگران ست شدن لباس‌های خود نباشین.

آینه گریم چیست

از کجا یک آینه هالیوودی متحرک خوب بخریم؟

لازمه که برای خرید آینه گریم متحرک خوب فاکتورهایی از جمله قیمت و کیفیت متریال به کار رفته رو در نظر بگیرین. پس یعنی باید دنبال جایی برای خرید آسون باشین که بهتریت کیفیت رو با بهترین و کمترین قیمت ممکنه در اختیارتون بذاره. پیشنهاد ما به شما شرکت فرکوست. شرکت فرکو یک شرکت مستقل هست که محصولاتش از تولید به مصرف هستن. و به دلیل اینکه درگیر واسطه‌ها نمی‌شه مناسب‌ترین قیمت ممکن رو برای شما عزیزان در نظر می‌گیره.

راه های ارتباط با مجموعه فرکو

شما می‌تونین از طریق ۴ راه زیر اقدام کنین.

مراجعه حضوری به آدرس زیر :

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

تماس تلفنی با شماره ی زیر02188068352

پیغام در واتساپ به شماره ی زیر

دنبال کردن پیج اینستاگرام مجموعه فرکو و شرکت در مسابقات هفتگی اون از طریق لینک زیر اقدام کنین

ساخت آینه تراش خورده 5
آینه تراش خورده گرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو